SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Haha, ja. Het gewicht van de mijne voel ik wel hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lijkt me ook afhankelijk van de lengte van het kind ja. Mijn anderhalfharige weegt ook al elf kilo trouwens. Toch voel ik dat gewicht haast niet meer
hahaha,nee. Maar dan is de noodzaak er gelukkig ook niet echt meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haha, ja. Het gewicht van de mijne voel ik wel hoorDie til ik ook niet graag meer op
Hij is nu bijna 7,5 en iets van 27 kg bij 1,32m.
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 4 februari 2016 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha,nee. Maar dan is de noodzaak er gelukkig ook niet echt meer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook zó geweldig dat tink gewoon op gewicht is geblevenje blijft een lichtend voorbeeld!
Maakt niet uit verder hoor, ik had ze alleen toevallig dit weekend gewogen dus kon het mooi even aan een plaatje laten zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef Lonaa het volgende:
Artoo, ik dacht dat jouw kiddo zo'n 24 kg woog.Want dat was referentiekader voor mijn post. Sorry, my bad dan BE.
Het 'grote' voorbeeld uit dit topicquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het zelf ook redelijk onvoorstelbaar af en toe... maar het is echt zo
Pfff.. zelfde huis, zelfde lelijke tegels en dan ook nog even lang zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het zelf ook redelijk onvoorstelbaar af en toe... maar het is echt zo
volgens mij is die ook altijd slank gebleven jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het 'grote' voorbeeld uit dit topic
Vroeger was dat BJ voor mij maar die zie ik nergens meer op Fok dus weet niet of dat nog steeds zo is.
Jaaaa, dat is d'r naam! Ik probeerde er laatst al op te komen, ik vroeg me idd af hoe het met haar ging. Zij hield het ook zo lang mooi vol!quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het 'grote' voorbeeld uit dit topic
Vroeger was dat BJ voor mij maar die zie ik nergens meer op Fok dus weet niet of dat nog steeds zo is.
Mooiquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is die ook altijd slank gebleven ja
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest een beetje huilen in de sportschool, overigens. Er deed een vrouw mee en die zei: 'Ik weet niet of het alemaal wel gaat lukken vandaag, want ik ben begonnen met shakes'
Toen vroeg de trainer 'Voor hoelang?'
Haar antwoord was, 21 dagen. En dan dagelijks 600 kcal.
Toen ik vroeg 'Waarom doe je dat?' was het antwoord 'omdat het werkt'quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er kwam gisteren iemand het hardlooptopic in met zo'n modifastdieet van 800, en die moest een 14K race lopen dit weekend. Zit je dan. Nou ja. hè?
Ik kon laatst mijn peanutbuttercup-rush weestaan en heb besloten in de zomer een bak te verorberen, vooraf gegaan door pannenkoeken met stroop.quote:
ja, lekker crashenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest een beetje huilen in de sportschool, overigens. Er deed een vrouw mee en die zei: 'Ik weet niet of het alemaal wel gaat lukken vandaag, want ik ben begonnen met shakes'
Toen vroeg de trainer 'Voor hoelang?'
Haar antwoord was, 21 dagen. En dan dagelijks 600 kcal.
Ik vind BJ helemaal niet zo lekker, maar het heeft voor mij wel hele toffe Lowlands-herinneringenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kon laatst mijn peanutbuttercup-rush weestaan en heb besloten in de zomer een bak te verorberen, vooraf gegaan door pannenkoeken met stroop.
ik vind vooral de PBC super lekker, de rest vind ik niet interessanter dan normaal ijs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind BJ helemaal niet zo lekker, maar het heeft voor mij wel hele toffe Lowlands-herinneringen
Chunky Monkey. Op Lowlands, in de zon. Toen ik nog in bikini kon. 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik vind vooral de PBC super lekker, de rest vind ik niet interessanter dan normaal ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |