Ik kan niet zien of hij slangenleren schoenen met een paarse broek draagt en hoorntjes onder z'n beanie heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, dit is de ultieme D66-look:
[ afbeelding ]
Dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan niet zien of hij slangenleren schoenen met een paarse broek draagt en hoorntjes onder z'n beanie heeft.
Verplicht voor leden van Demonen '66, toch?quote:
Ik heb ze niet. Maar goed, dat is bij mij ook wat lastiger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verplicht voor leden van Demonen '66, toch?
http://www.nu.nl/beurs/42(...)-bij-eigen-munt.htmlquote:De Chinese centrale bank heeft de prijs van de eigen munt, de yuan, vastgesteld op 6,5419 dollar.
Zo zo, de Chinezen doen het goed.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/beurs/42(...)-bij-eigen-munt.html
Duurste yuan aller tijden. De arbitragemogelijkheden liggen nu voor het oprapen mensen. Man man man, wat werken er ook een pannenkoeken bij NU.nl.
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.quote:Economen bij de Amerikaanse bank Goldman Sachs verwachten een forse daling van 15 tot 20 procent voor de Britse pond als het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie.
Export naar de VS is nu onmogelijk, want volgens NU.nl is de yuan plotseling ruim 36x zo duur geworden in dollars.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo zo, de Chinezen doen het goed.
Je weet dat nu.nl uit dezelfde stal komt als SBS6 hè?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.
Nieuwe stagiair bij Nu.nl waarschijnlijk. Inwerken is altijd lastig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.
Ik vind nu.nl iets uitgebreider in zijn berichtgeving.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je weet dat nu.nl uit dezelfde stal komt als SBS6 hè?
Sanoma
Voor het huwelijk is dat zelfs verplicht. In bepaalde culturen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is anale seks met een vrouw een no-go voor u?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Saai hoor. Zelfs niet per ongeluk? Dat kan bij vrouwen natuurlijk ook nog. Nare verrassing dan voor zo'n vrouwtje.quote:
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan SBS shownieuws?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind nu.nl iets uitgebreider in zijn berichtgeving.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |