"12. De oorlog in Oekraïne is mede veroorzaakt door de EU en het associatieverdrag."quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit van niet, als het toch blijkt dat het wel zo is, betaal jij het deel van mij, als wel, erbij?
Wel een erg triest staaltje dit...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:13 schreef freako het volgende:
[..]
Mwah, de vragen zijn al zo sturend dat er niet eens gelogen hoeft te worden.
De 'toelichting' volgt vaak hetzelfde stramien. Eerst een argument van de voorstanders, waarna het deel voor de tegenstanders dat argument dan weer lijkt te ontkrachten. Inclusief een linkje, want dan is het waar. Bij een aantal stellingen wordt er niet eens gepoogd om een neutrale toelichting te geven.
http://stemwijzerreferendum.nl/toelichting/
Eerder rijker dan armer in elk geval.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:17 schreef john2406 het volgende:
Oei, ik zal er wel rijker van worden als ik dit allemaal zo lees of niet?
Hetzelfde al bij invoering van de Euro waar ik nu de echo nog van hoor?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eerder rijker dan armer in elk geval.
Correct.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hetzelfde al bij invoering van de Euro waar ik nu de echo nog van hoor?
Ah, dat verklaart een hoop. Moest wel grinniken bij sommige vragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het van Forum voor Democratie is, dan is dat de anti-Europaclub van o.a. Thierry Baudet
Ja, ze zijn wel creatief in het sturen met hun vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Moest wel grinniken bij sommige vragen.
quote:Tegenstanders wijzen echter op het feit dat via dit verdrag, Oekraïne 80% van alle EU-regels moet overnemen – en dus in feite al bijna lid wordt.
Dus Oekraïne moet zoveel regels overnemen dat het bijna lid wordt, maar in de argumentatie van de volgende stelling blijkt dat doodleuk toch weer anders te zijn?quote:Door het wegnemen van handelsbelemmeringen, zullen Oekraïense producten op de Nederlandse markt komen. Dit betekent onder meer, dat bio-industrie die in Nederland al jaren verboden is, toch in de schappen van onze supermarkten komt te liggen.
Ik suggereer "In Europa" van Geert Mak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef freako het volgende:
Ik ben in elk geval weer ingedeeld als stembureaulid, nu nog kijken welke dikke pil ik meeneem op 6 april.
Heb je er zo een angst voor, als er niemand komt kan je een pil nemen zodat je slapen kunt niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef freako het volgende:
Ik ben in elk geval weer ingedeeld als stembureaulid, nu nog kijken welke dikke pil ik meeneem op 6 april.
Ja, mooi he. Op dezelfde manier is Zwitserland ook bijna EU-lid. Tenzij dat bij de argumentatie niet zo goed uitkomt, dan is dat land de dappere strijder die ontkomen is aan het juk van de EUSSR.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
[..]
Dus EU moet zoveel regels overnemen dat het bijna lid wordt maar in de argumentatie van de volgende stelling blijkt dat doodleuk anders te zijn?
Humor heeft ie wel, die John.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je er zo een angst voor, als er niemand komt kan je een pil nemen zodat je slapen kunt niet?
De pop van Prus, ben je wel even zoet mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik suggereer "In Europa" van Geert Mak.
Is het niet dat zwitserland zichzelf kan bedruppelen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:30 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Op dezelfde manier is Zwitserland ook bijna EU-lid. Tenzij dat bij de argumentatie niet zo goed uitkomt, dan is dat land de dappere strijder die ontkomen is aan het juk van de EUSSR.
Dikke pil als in dik boek. Bij de laatste Europese verkiezingen had ik de krant al ver voor de lunch uit. En toen moest ik nog 5 uur tot de aflossing.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je er zo een angst voor, als er niemand komt kan je een pil nemen zodat je slapen kunt niet?
Wordt het echter druk dan weet je waarschijnlijk wat er gestemd wordt niet?
Kon je hem op het eind niet uit je hoofd die krant dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:32 schreef freako het volgende:
[..]
Dikke pil als in dik boek. Bij de laatste Europese verkiezingen had ik de krant al ver voor de lunch uit. En toen moest ik nog 5 uur tot de aflossing.
Zwitserland is inderdaad een mooi voorbeeld. Het land is een lichtend voorbeeld voor eurosceptici, maar in werkelijkheid zijn de Zwitsers de facto lid van de EU.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:30 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Op dezelfde manier is Zwitserland ook bijna EU-lid. Tenzij dat bij de argumentatie niet zo goed uitkomt, dan is dat land de dappere strijder die ontkomen is aan het juk van de EUSSR.
Erg lachwekkend inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:30 schreef freako het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |