Is daar nou werkelijk een verdrag voor nodig dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:12 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Bovendien, ik vond het een goede discussie over ofdat EU Oekraine zou moeten helpen bij de strijd tegen corruptie voor- of nadat het verdrag in werking treedt (wat het al is inmiddels of ten dele).
Vrijwel niks gaat zonder verdrag, zelfs het posten op Fok niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:09 schreef john2406 het volgende:
Is daar nou werkelijk een verdrag voor nodig dan?
Of denken ze er wordt iets op papier gezet en dat stukje papier wordt dan heilig verklaard in dat land?
Ik ben helemaal niet tegen helpen, juist het tegenover gestelde!
Is helpen iemand onafhankelijk maken of afhankelijk maken?
In de forum regels kan staan wat wil, ik heb mijn normen en waardes, althans dat denk ik?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Vrijwel niks gaat zonder verdrag, zelfs het posten op Fok niet.
Je zou je wel kunnen afvragen of anti-corruptie een exclusieve EU-taak is.
Ik heb nu weinig tijd maar zo te zien zijn er genoeg andere organisaties die zich daar mee bezig houden :
organisations against corruption
Maar je gaat nu wel voor de associatieovereenkomst stemmen toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
In de forum regels kan staan wat wil, ik heb mijn normen en waardes, althans dat denk ik?
Er zullen er zeker zijn die er anders over denken, maar die neem ik helemaal niet in mijn mond of pen.
Wat ik stem staat nog helemaal niet vast, en als het vast staat zal ik het hier zeker niet melden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar je gaat nu wel voor de associatieovereenkomst stemmen toch?
Oké.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ik stem staat nog helemaal niet vast, en als het vast staat zal ik het hier zeker niet melden.
Die beslissing mag van mij nog ieder voor zichzelf uitmaken.
Geen dank!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dank ervoor nou voelt het beter aan voor me,dankzij jou oke!
Sarcasme.
Pro russische vervolgingen in Odessa werden hier in de msm zo erg verdraaid. Ook hier had VS haar handen in. Hier bovenop zette de NL overheid en msm haar VS-goedgekeurde stempel weer op. Als dit geen opzet was weet ik het ook niet meer. Trek ik dit door naar dat oeverloze herhaal van "Oekraine is onafhankelijk goed en zielig omdat Putin en democratie". Is voor mij al reden genoeg om Nee te stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:30 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van hoor. Ik heb jouw link net doorgelezen van Minority Report Consortium News en het meeste daarvan bevestigt alleen maar wat ik al eerder tegenkwam en dat vind je inderdaad weinig op MSM.
Sinds MH17 kijk ik die kant op en heb in terugblik o.a,.de Maidan en Odessa slachtingen bekeken en Nuland's fuck the EU "staatsgreep" en dan imo zijn we beter af zonder die lui.
Ik kan er nog een paar video's bij plaatsen maar zal wel eerder gedaan zijn aangezien dit al deel 3 is en vast niet het eerste topic over Oorlosjenko's Oekranistan.
Zo, dat is eruit, excuseer mijn frans.
Overigens niks ten nadele van TFTG en anderen, ik lees graag de tegenargumenten.
Het gaat tenslotte om het verdrag.
Dat je niet weet waar je over praat is wel overduidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:03 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Pro russische vervolgingen in Odessa werden hier in de msm zo erg verdraaid. Ook daar had VS haar hand in. Hier zette de NL overheid en msm haar VS-goedgekeirde stempel weer bovenop op. Als dit geen opzet was weet ik het ook niet meer. Trek ik dit door naar dat oeverloze herhaal van "Oekraine is onafhankelijk goed en zielig omdat Putin en democratie". Is voor mij al reden genoeg om Nee te stemmen.
Dit soort zaken dus vooralquote:
quote:Harry van Bommel – @harryvandesp
De PVV wilde de algemeen verbindendheid van CAO's met een 9-regelig voorstel afschaffen. Gelukkig is een Kamermeerderheid (zonder VVD) tegen
Ik doelde meer op zijn standpunt inzake de Oekraďne en dat afschuwelijke verdrag.quote:
Ah, dat verhaal. Waarbij de SP zoals altijd braaf de Russische decreten opvolgt?quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn standpunt inzake de Oekraďne en dat afschuwelijke verdrag.
Daarom lees ik meestal van twee kanten de infostrijdartikelen, of probeer dat althans.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:03 schreef Tamabralski het volgende:
Pro russische vervolgingen in Odessa werden hier in de msm zo erg verdraaid. Ook hier had VS haar handen in. Hier bovenop zette de NL overheid en msm haar VS-goedgekeurde stempel weer op. Als dit geen opzet was weet ik het ook niet meer. Trek ik dit door naar dat oeverloze herhaal van "Oekraine is onafhankelijk goed en zielig omdat Putin en democratie". Is voor mij al reden genoeg om Nee te stemmen.
hier in tallinn staan ze elke dag met borden en Oekraďense vlaggen te zwaaien en te schelden op poetinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:56 schreef 99.999 het volgende:
Zeer zeker niet al die mensen maar dat de Russen zich inmengen is overduidelijk. Neem alleen al de annexatie van De Krim en de militaire steun en sturing van de "rebellen". Of het neerhalen van MH17.
Die handelswijze steun je met een Nee-stem.
Dat ze in de Baltische staten niet al te blij zijn met de Russidche agressie snap ik welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hier in tallinn staan ze elke dag met borden en Oekraďense vlaggen te zwaaien en te schelden op poetin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shift-knop defekt
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:38 schreef TomLuny het volgende:
Soms is het eenvoudig genoeg.
[ afbeelding ]
En dat de RF niet zomaar even Севастополь als een kleedje onder zich uit zou laten trekken dat hadden ze kunnen weten toen die stad nog een paar jaar geleden eerst 9 maanden belegerd moest worden alvorens van eigenaar te wisselen.Dat je die annexatie goedpraat zegt wel genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Welke bedoel je ?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:41 schreef 99.999 het volgende:
Dat je die annexatie goedpraat zegt wel genoeg!
Volgens mij heeft enkel Poetin een stuk Oekraine geannexeerd. Zou dus niet weten waar je op doelt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:49 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Welke bedoel je ?
Die van Nuland en McCain of die van Putin ?...... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:38 schreef TomLuny het volgende:
Soms is het eenvoudig genoeg.
[ afbeelding ]
En dat de RF niet zomaar even Севастополь als een kleedje onder zich uit zou laten trekken dat hadden ze kunnen weten toen die stad nog een paar jaar geleden eerst 9 maanden belegerd moest worden alvorens van eigenaar te wisselen.Beter geven we Rotterdam aan Marokko dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Scherp, ik moest er even over nadenken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:37 schreef Zith het volgende:
Beter geven we Rotterdam aan Marokko dan.
Een enkel door Moskou erkend referendum. En moet Oekraine alles op alles zetten om de stroomvoorziening in een door vijandige troepen geannexeerd gebied te waarborgen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:12 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Scherp, ik moest er even over nadenken.
Want die hebben ook 57% in handen wou je zeggen.
Ik ben niet veel op de hoogte met geschiedenis maar vanaf 1960 tot nu, of (ik noem maar wat), van 1560 tot nu maakt nogal verschil.
En meer recent, het is als ik goed herinner eerder aangestipt, in de Krim is een referendum geweest over aansluiten bij Moskou of Kiev.
En ik vraag me af of onder de daardoor ingestelde EU-sancties ook inbegrepen was het opblazen van de elektriciteit voor ruim een miljoen Krimmers waardoor die zonder ziekenhuis apparatuur e.d. kwamen te zitten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |