quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:53 schreef cofox het volgende:
Gio is een echte strateeg we kunnen trots zijn op deze prestatie
Vooral uit een corner, dat is helemaal een unicum.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef Scrummie het volgende:
Wel lekker ook dat er eens een verdediger scoort. Van de aanval heb ik er al zoveel gezien dit jaar seizoen.
Dat kan allemaal wel zijn, maar het is een enorme smet op de avond dat Achahbar niet eens op het bankie zat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Begrijp het cynisme op basis van vandaag niet helemaal? Als Gio het zo had laten staan als de weken hiervoor hadden we sowieso verloren. Gewoon slim om 5 verdedigers neer te zetten.
Wel toch? Hij liep daar toch voor de verlenging?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel zijn, maar het is een enorme smet op de avond dat Achahbar niet op het bankie zat.
Het pakte verdedigend prima uit, maar aanvallend was het om te huilen (de eerste helft op momenten na). Elia is geen twee spitsen spits en Kuyt kan het niet in zijn eentje voorin doen, omdat hij ook veelvuldig het middenveld bijspringt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Begrijp het cynisme op basis van vandaag niet helemaal? Als Gio het zo had laten staan als de weken hiervoor hadden we sowieso verloren. Gewoon slim om 5 verdedigers neer te zetten.
Cofox is een mongool, waarschijnlijk het broertje van klaasweetalles.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat is waar, ik heb weinig kansen geteld. Maar als je wedstrijden wilt winnen, dan is dit systeem ideaal. Dat heeft ook het verleden uitgewezen. Elia krijgt niet voor niets toch weer een hele grote kans doordat je voorin meer ruimte hebt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het pakte verdedigend prima uit, maar aanvallend was het om te huilen (de eerste helft op momenten na). Elia is geen twee spitsen spits en Kuyt kan het niet in zijn eentje voorin doen, omdat hij ook veelvuldig het middenveld bijspringt.
Inderdaad.quote:Al met al is dit gewoon even lekker, want je gaat door wat belangrijk is, maar je pakt ook even de 0 achterin, wat ook vertrouwen moet geven.
Nu zondag doorkomen.
Zondag 8-1-1 spelen, nog meer kans op scorende verdedigersquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef Scrummie het volgende:
Wel lekker ook dat er eens een verdediger scoort. Van de aanval heb ik er al zoveel gezien dit jaar seizoen.
Wow, dat is nog eens initiatief tonen dan!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Wel toch? Hij liep daar toch voor de verlenging?
Eerder de tweelingbroer van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cofox is een mongool, waarschijnlijk het broertje van klaasweetalles.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zondag 8-1-1 spelen, nog meer kans op scorende verdedigers
Neenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij vindt dat we weer terug naar 4-3-3 moeten?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het pakte verdedigend prima uit, maar aanvallend was het om te huilen (de eerste helft op momenten na). Elia is geen twee spitsen spits en Kuyt kan het niet in zijn eentje voorin doen, omdat hij ook veelvuldig het middenveld bijspringt.
Al met al is dit gewoon even lekker, want je gaat door wat belangrijk is, maar je pakt ook even de 0 achterin, wat ook vertrouwen moet geven.
Nu zondag doorkomen.
Die recordreeks is wel zuur ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef De_Pel het volgende:
Gelukkig tellen bekerwedstrijden niet mee in onze recordreeks!
Op naar de 6
Na vandaag weer 0 punten opgeschoten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef cofox het volgende:
Kampioenschap zit er nog als we deze stijgende lijn kunnen vasthouden
Ik denk dat we die zonder moeite aan kunnen scherpen tot minstens 7.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die recordreeks is wel zuur ja.
Allemaal nog verdiend verloren ook, dat maakt het extra triest. Ik weet niet wat die andere reeks is, dacht eigenlijk dat het eind jaren 80 nog weleens slechter is geweest, maar blijkbaar is dat niet zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk dat we die zonder moeite aan kunnen scherpen tot minstens 7.
Mochten we per ongeluk toch ergens een puntje pakken, wat is dan de recordreeks voor wedstrijden zonder overwinning?
Rustig aan he vriend je vader kan er niks aan doen dat het mentaal beperkt is dus ff dimmen is niet leuk voor je moeder.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cofox is een mongool, waarschijnlijk het broertje van klaasweetalles.
Jawel, 13 wedstrijden zonder overwinning in 1988/89 en 1989/90quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal nog verdiend verloren ook, dat maakt het extra triest. Ik weet niet wat die andere reeks is, dacht eigenlijk dat het eind jaren 80 nog weleens slechter is geweest, maar blijkbaar is dat niet zo.
Eens met Gustafson ja. Vilhena werkt hard, maar is zo onzorgvuldig soms.. hij speelde nu ook veel meer als 10 had ik het idee, en krijg toch de indruk dat hij daar niet geschikt voor is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]Vond Kuyt wel weer goed trouwens. Kiest bijna altijd een acceptabele oplossing, zelden balverlies. Als je dat dan afzet tegen Vilhena. Godsamme zeg. Maar die gaat vast weer vlammen tegen 020.
(zelf zie ik liever Gustafson op zjin plek in deze opstelling)
Ah toch wel dus. Vond het al opvallend dat de recordreeks pas op 4 nederlagen op rij stond. Maar goed, dat wordt nu dus waarschijnlijk 6.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, 13 wedstrijden zonder overwinning in 1988/89 en 1989/90
Zeker we gaan ze keihard pakken Gio heeft zijn meesterplan uit de kast getrokken we gaan wat belevenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:08 schreef Katoenplukkert het volgende:
Zondag een zespuntenwedstrijd, alles of niets, David tegen Goliath, dit dat zus mediatraining zo.
Daarom zat Achahbar niet bij de selectie, Die wordt gespaard voor Ajaxquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef cofox het volgende:
[..]
Zeker we gaan ze keihard pakken Gio heeft zijn meesterplan uit de kast getrokken we gaan wat beleven
Verbeek. Nog slechter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daarom zat Achahbar niet bij de selectie, Die wordt gespaard voor Ajax
Denk trouwens dat Gio misschien wel de slechtste trainer is die ik ooit heb meegemaakt op Mario Been na, nog geen 1 wedstrijd waar 90 minuten mooi voetbal werd gespeeld en spelers worden alleen maar slechter onder hem in plaats van beter.
Ik teken ervoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
De laatste keer dat we de beker wonnen stortte het in de competitie na de winterstop ook helemaal in. Ik voorspel dus dat we de beker winnen en 6e worden in de competitie.
Ik zou er erg blij mee zijn. Al wordt je 12de en je wint de beker, dan nog maakt het allemaal weinig uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
De laatste keer dat we de beker wonnen stortte het in de competitie na de winterstop ook helemaal in. Ik voorspel dus dat we de beker winnen en 6e worden in de competitie.
Ik ook..kortste weg naar Europees voetbal. Hopelijk neemt PSV het morgen niet al te serieus, die gasten kunnen nog roet in het eten gooienquote:
Wat is nou precies de situatie als we de bekerfinale van PSV zouden verliezen? Heb je toch ook gewoon een rechtstreeks ticket voor EL groepsfase?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook..kortste weg naar Europees voetbal. Hopelijk neemt PSV het morgen niet al te serieus, die gasten kunnen nog roet in het eten gooien
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:21 schreef Gert het volgende:
Stél dat we de finale halen en stél dat die dan niet gewonnen wordt:
Verliezend bekerfinalist niet langer Europa in
Daar gaat ons Europese ticketquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:21 schreef Gert het volgende:
Nee joh.. een finale is een wedstrijd op zich en aangezien de beker voor PSV een troostprijs is en voor Feyenoord juist de strohalm om het seizoen te redden, zie ik wel voldoende kansenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar gaat ons Europese ticketZelfs al haal je die finale (vrij grote kans) dan nog verlies je waarschijnlijk van PSV.
Laat het anders bij meerdere clubs gewoon zien. Hij was de verkeerde man op het verkeerde moment voor Feyenoord, maar zeker geen slechte trainer.quote:
We worden kampioen ik weet niet waar jij je druk over maakt Gio heeft alles onder controlequote:Op donderdag 4 februari 2016 00:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar gaat ons Europese ticketZelfs al haal je die finale (vrij grote kans) dan nog verlies je waarschijnlijk van PSV.
Jezus, wat ben jij vervelend zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:30 schreef cofox het volgende:
[..]
We worden kampioen ik weet niet waar jij je druk over maakt Gio heeft alles onder controle
Als die tijdens de finale nog vol in de strijd om de titel zijn met Ajax (zou heel fijn zijn), dan kan het zomaar dat ze niet 100% ervoor gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. een finale is een wedstrijd op zich en aangezien de beker voor PSV een troostprijs is en voor Feyenoord juist de strohalm om het seizoen te redden, zie ik wel voldoende kansen
Dat is waar, eerst morgen maar eens afwachten. Wordt spannend, bekerseizoen is in ieder geval genieten dit jaar. (voor het eerst sinds jaren)quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. een finale is een wedstrijd op zich en aangezien de beker voor PSV een troostprijs is en voor Feyenoord juist de strohalm om het seizoen te redden, zie ik wel voldoende kansen
Als ik het goed lees dan gaat de nummer 4 in de competitie in zo'n geval ook zonder play-offs Europa in. Dan weten we dus wat ons te doen staat.. finale halen en minimaal 4e worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:21 schreef Gert het volgende:
Vertrouwen hebben dan komt alles goed vergeet niet dat je negatieve energie het team slecht beinvloedtquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij vervelend zeg.
Ik dank Allah nog elke dag op mijn blote knieën dat hij Botteghin naar de Kuip heeft gezonden echt waarquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zo'n gozer die Botteghin![]()
http://nos.nl/video/2084777-reactie-eric-botteghin.html
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik dank Allah nog elke dag op mijn blote knieën dat hij Botteghin naar de Kuip heeft gezonden echt waar
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vine.co/v/iJgWYrllrAl
Kazim bij zijn debuut.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kazim bij zijn debuut.
Geeft wel elke wedstrijd alles en is een van de weinige hedendaagse voetbalspelers die nog echt een man is qua normen en waarden. Hij heeft alleen een gigantische trots die hem in de weg staat. We hadden waarschijnlijk zelfs van Roma gewonnen als hij er toen niet met een blessure af moestquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kazim bij zijn debuut.
Dat van die normen en waarden zien we jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Geeft wel elke wedstrijd alles en is een van de weinige hedendaagse voetbalspelers die nog echt een man is qua normen en waarden. Hij heeft alleen een gigantische trots die hem in de weg staat. We hadden waarschijnlijk zelfs van Roma gewonnen als hij er toen niet met een blessure af moest
Inderdaad geweldig om vijandelijke Schotten in de pan te hakken die geweldenaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Geeft wel elke wedstrijd alles en is een van de weinige hedendaagse voetbalspelers die nog echt een man is qua normen en waarden. Hij heeft alleen een gigantische trots die hem in de weg staat. We hadden waarschijnlijk zelfs van Roma gewonnen als hij er toen niet met een blessure af moest
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik moest poepen van het lachen, zo grappig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 01:01:15@renwan86 dat blijft ie sowieso maar vandaag hielt hij ze zowaar uit het doel. Ook wel eens lekker voor de verandering! reageer retweet
PSV wil je toch juist treffen in de finale.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met deze selectie ga je echt nooit van PSV winnenquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV wil je toch juist treffen in de finale.
Inderdaad. Ik hoop op Feyenoord-PSVquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV wil je toch juist treffen in de finale.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:10 schreef renwan het volgende:
Ze begrijpen sarcasme niet bij FRFC1908twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 01:01:15@renwan86 dat blijft ie sowieso maar vandaag hielt hij ze zowaar uit het doel. Ook wel eens lekker voor de verandering! reageer retweet
Hij hielt ze wel uit het doel ja!quote:
Heerlijk, meer van zulke spelers graagquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kazim bij zijn debuut.
Is dit altijd nog een combi?twitter:Koempels046 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 23:53:04Complimenten aan #Feyenoord doordeweeks met +1000 man in het uitvak. #Ajax kreeg het in het weekend nog niet vol. Succes verder #Feyenoord reageer retweet
Hahahahahah watquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alles is een combi, ja dus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Is dit altijd nog een combi?twitter:Koempels046 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 23:53:04Complimenten aan #Feyenoord doordeweeks met +1000 man in het uitvak. #Ajax kreeg het in het weekend nog niet vol. Succes verder #Feyenoord reageer retweet
Pfff. Je moet er maar zin in hebben.quote:
Ja, met 2 opstapplaatsen, Rotterdam of Born (Zuid Limburg)quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Ook het thuispubliek had te maken met restricties om tuig zoals jou buiten de poorten te houden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:06 schreef Happel het volgende:
Losse kaarten is de oplossing. Rest van het stadion was bij lange na niet vol.
Dan ben je waarschijnlijk de enige.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb na gisteren in ieder geval weer een beetje hoop op een resultaat gekregen in de Arena.
Ook dat valt te omzeilenquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook het thuispubliek had te maken met restricties om tuig zoals jou buiten de poorten te houden.
Op basis van gisteren ja?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb na gisteren in ieder geval weer een beetje hoop op een resultaat gekregen in de Arena.
Ik zie tussen die 2 bijna geen verschil. #Bottegodquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:31 schreef Happel het volgende:
Eric Botteghin, de Henk Fräser van 2016
Ook BotteGod speelde een draak van een wedstrijd gisteren. Die gozer kan amper een pass verzorgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:31 schreef Happel het volgende:
Eric Botteghin, de Henk Fräser van 2016
Nouja, hij speelde tegen Roma welgewoon een goede pot en Te Vrede pakte rood.quote:
De Taapquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:55 schreef satecl het volgende:
Ik verwacht zondag trouwens weer 5 man achterin, maar dan wel met Tapia, zodat die kan doorschuiven naar het middenveld.
------------------Vermeer------------------
-----------vBeek---------Botteghin-----
Karsdorp--------Tapia--------Kongolo
----------Vejinovic-------KEA--------
------------------Vilhena------------------
------------Kuyt------------Elia------------
Alsof Achahbar de kans krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De TaapOnze verlosser
Verder mag Elia wel lekker banken en geef Anass gewoon de kans met de dorpspastoor.
Ik ben d'r helemaal klaar mee. Irritant pestjong die uiteindelijk toch weer niet zo goed blijkt te zijn als we allemaal denken/hopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:56 schreef H.FR het volgende:
Vilhena blijft trouwens altijd 40-45 seconden te pang dribbelen in plaats van dat hij die bal afgeeft. Zeer irritant.
Feit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben d'r helemaal klaar mee. Irritant pestjong die uiteindelijk toch weer niet zo goed blijkt te zijn als we allemaal denken/hopen.
Helaas heeft Achahbar geen snelheid voor dit systeem. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De TaapOnze verlosser
Verder mag Elia wel lekker banken en geef Anass gewoon de kans met de dorpspastoor.
Geen idee. Heb je zoveel snelheid nodig dan voor dit systeem?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Feit.
[..]
Helaas heeft Achahbar geen snelheid voor dit systeem. Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je zoveel snelheid nodig dan voor dit systeem?
Feit is dat Elia mét zijn snelheid (is hij zoveel sneller dan Anass?) er niks van bakt.
Elia heeft toch meer snelheid dan Achahbar, Hans. Niet teveel in de zwartkijkersrol vervallen.quote:
Weet ik, maar we moeten nu niet gaan doen alsof de snelheid de doorslaggevende factor moet zijn in dit systeem om kluns Elia maar op te blijven stellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elia heeft toch meer snelheid dan Achahbar, Hans. Niet teveel in de zwartkijkersrol vervallen.
Ik chargeer iets wat. Maar zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe durf je nu te vragen of Elia veel sneller is dan Achahbar?
Meen je dit? Bij een 5-3-2 is het beste om een targetman of tenminste kapstok te hebben waar de andere spits om heen kan bewegen, doorkoppen passen etc. Daar moet je best veel loopvermogen voor hebben en een goeie conditie, dunkt me.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar we moeten nu niet gaan doen alsof de snelheid de doorslaggevende factor moet zijn in dit systeem om kluns Elia maar op te blijven stellen.
Kuyt heeft genoeg loopvermogen. En we moeten nu niet doen alsof Anass totaal geen conditie zou hebben. Elia mag dan wel iets sneller zijn maar dat vind ik te verwaarlozen. Zeker wanneer je dat afzet tegen de huidige vorm van hem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meen je dit? Bij een 5-3-2 is het beste om een targetman of tenminste kapstok te hebben waar de andere spits om heen kan bewegen, doorkoppen passen etc. Daar moet je best veel loopvermogen voor hebben en een goeie conditie, dunkt me.
Het alternatief is Bilalquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef Scrummie het volgende:
Eens met onlogicagod, Elia moet banken.
misschien dat ie iets tegen v rijn kan. Tegen Tete niet iigquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef Scrummie het volgende:
Eens met onlogicagod, Elia moet banken.
Ligt er ook weer aan hoe De Boer het opstelt. Hij kan ook weer kiezen voor een rechterkant met VD Hoorn - Veltman.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
misschien dat ie iets tegen v rijn kan. Tegen Tete niet iig
Of Anass dus, aldus de bovenstaande discussiequote:
Als je Anass in dit systeem wil opstellen zal je een stuk aanvallender moeten staan. Zoals gisteren heeft dat totaal geen zin.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of Anass dus, aldus de bovenstaande discussie
Op zich kan die ook gewoon het balletje vasthouden als Kuyt om hem heen draaft
Ja, eens, en aankomende zondag hoeven we dat ook niet te verwachtenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Anass in dit systeem wil opstellen zal je een stuk aanvallender moeten staan. Zoals gisteren heeft dat totaal geen zin.
Ja, die was niet sterk. De Taap centraal erbij als inschuivende verdediger, King Kong op links, Nelom banken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:35 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb iig 1 foutje met 532 kunnen ontdekken en dat is dat we weer naar Nelom zitten te kijken.
Waarom heeft Nelom geen bijnaam?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, die was niet sterk. De Taap centraal erbij als inschuivende verdediger, King Kong op links, Nelom banken?
Als het gebeurt, gaat het ten koste van de Ton (quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Ben wel benieuwd of de Taap zondag start. En ten koste van wie dat zal gaan.
Wat vind jij van De Ton?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het gebeurt, gaat het ten koste van de Ton ()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:35 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb iig 1 foutje met 532 kunnen ontdekken en dat is dat we weer naar Nelom zitten te kijken.
Vilhena kan op de plek van Nelom spelen en dan kan Tapia op de plek van Vilhena.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Ben wel benieuwd of de Taap zondag start. En ten koste van wie dat zal gaan.
Ik heb gisteren alleen 20 minuten van de verlenging gezien, dus ik kan hier geen objectief oordeel over vellen. Maar het lijkt mij een mentaal instabiele speler (kan gebeuren) die genoeg 'klasse' heeft. Ik had eigenlijk verwacht dat hij wel eens op zou kunnen bloeien bij Rutten, maar dat is dus niet uitgekomen.quote:
Villhena was te laat en te traag in z'n handelingen. Schandaliger was hoelang Elia door mocht gaan. Daar lukte echt helemaal niets.. niet dat Bilal het zoveel beter deed maar toch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:46 schreef Caland het volgende:
Vilhena mocht echt veel te lang aanmodderen. Wat speelde die schandalig slecht zeg. Had veel eerder gewisseld moeten worden voor Toornstra.
Dan neem ik jou niet meer serieus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik liever die Bilal.
Dat magquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan neem ik jou niet meer serieus.
Heeft ie wel. De Nee. Als in 'Neeeeeeeeeeee'quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom heeft Nelom geen bijnaam?
Dat denk ik ook wel ja. Vind Karsdorp ook wel zo'n mannetje die dat heel erg tof vind allemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:04 schreef Caland het volgende:
Elia en Vilhena zaten wel in #kampkazim
Alle spelers zonder topsportklimaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:04 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heeft ie wel. De Nee. Als in 'Neeeeeeeeeeee'
Neelomp.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou je vader maar zijnquote:Supporters morren nu al en blijven weg. En geef ze eens ongelijk. Je kunt zeggen wat je wilt van Ajaxfans. Dat ze verwend zijn en bioscooppubliek, ik ken het allemaal wel. Maar ze bedreigen niet hun eigen spelers en willen gewoon leuk voetbal zien.
En als zondag om kwart over twee Feyenoord voor de zesde keer op rij heeft verloren, ziet hun leven er weer even een stuk beter uit. Want Ajax is hun leven!
Je moet voor de gein eens meerdere columns van die man lezen. Het is werkelijk ongelooflijk dat die man een podium krijgt. Elk stuk staat vol verheerlijking van ajax, en gejank om Feijenoord, terwijl zijn argumenten vaak beroerd zijn. Die gozert heeft zo'n grote eierschaal op zijn kop, niet te geloven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Dit is dan "Chef nieuws" bij onze partner Metro:
http://www.metronieuws.nl(...)-ajax-gaat-alles-mis
[..]
Het zou je vader maar zijn. Ik ben niet zo van het geweld, maar iemand die dit soort onzin uitkraamt zou een poffert op z'n neus moeten krijgen.
Ja, bizar hequote:Op donderdag 4 februari 2016 11:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens meerdere columns van die man lezen. Het is werkelijk ongelooflijk dat die man een podium krijgt. Elk stuk staat vol verheerlijking van ajax, en gejank om Feijenoord, terwijl zijn argumenten vaak beroerd zijn. Die gozert heeft zo'n grote eierschaal op zijn kop, niet te geloven.
gastquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Geeft wel elke wedstrijd alles en is een van de weinige hedendaagse voetbalspelers die nog echt een man is qua normen en waarden. Hij heeft alleen een gigantische trots die hem in de weg staat.
Als Karsdorp geen prof was #stondhijookgewoonopdetribunequote:Op donderdag 4 februari 2016 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Vind Karsdorp ook wel zo'n mannetje die dat heel erg tof vind allemaal.
Erg handig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, bizar he. Als ik TD zou zijn zou ik per direct het partnerschap met dat volk verbreken, de Telegraaf de tyfus wensen, en met geen enkel media blad nog 'vriendjes' zijn.
Zoals ik al eerder zei: Er spelen gewoon te veel domme voetballers bij Feyenoord. Voor dat type mensen is dat soort patsergedrag iets bewonderenswaardigs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:04 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Er spelen gewoon te veel domme voetballers bij Feyenoord. Voor dat type mensen is dat soort patsergedrag iets bewonderenswaardigs.
Hij heeft blijkbaar ooits iets gedaan Koeman/Van Gastel/Gio zo erg gekwetst heeft, waarschijnlijk heeft hij hun de moeder geneukt. Want Rutten zag zijn talent welquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Achahbar de kans krijgt.
Ook al poort hij Messi drie keer in tien minuten, zit hij de volgende wedstrijd nog op de tribune.
Het vreemde is gewoon dat Gio in de voorbereiding nog zei dat Achahbar een kans zou krijgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar ooits iets gedaan Koeman/Van Gastel/Gio zo erg gekwetst heeft, waarschijnlijk heeft hij hun de moeder geneukt. Want Rutten zag zijn talent wel
Bij Rutten zat hij ook gewoon altijd op de bank.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar ooits iets gedaan Koeman/Van Gastel/Gio zo erg gekwetst heeft, waarschijnlijk heeft hij hun de moeder geneukt. Want Rutten zag zijn talent wel
Wátquote:Lekker wakker worden hè, als halve finalist in de KNVB beker? Heb je Roda JC - Feyenoord gemist of wil je nogmaals genieten van de winnende goal van Eric Botteghin? Bekijk dan snel de samenvatting
Zesjescultuur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6816/?type=2&theater
[..]
Wát
Jezus Feyenoord. Dit is godverdomme het slechtste voetbal wat we in jaren voorgeschoteld krijgen en jullie presteren het om zo'n tekst onder dat filmpje te zetten alsof de fucking CL binnen is.
Feyenoord![]()
_____________!
Het was geeneens een voetengoal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát
Jezus Feyenoord. Dit is godverdomme het slechtste voetbal wat we in jaren voorgeschoteld krijgen en jullie presteren het om zo'n tekst onder dat filmpje te zetten alsof de fucking CL binnen is.
Feyenoord![]()
_____________!
Goednieuwspropaganda altijd op die sociale media kanalen. Verliezen we 5x achter elkaar, na al een eerste seizoenshelft met oogkankervoetbal, hebben ze het over 'een iets mindere periode'. Hahaha pleurt toch op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát
Feyenoord![]()
_____________!
Dat valt van Geel aan te rekenen. En Rutten heeft niet met Elia en Kramer gespeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat is het punt toch helemaal niet, joh. Dat heeft Rutten bewezen.
Wat een kankerwedstrijd he?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát
Feyenoord![]()
_____________!
Rutten was actief bezig op trainingen om hem beter te maken, wat zich uitbetaalde tegen PSV. Heb het gevoel of Gio hem gewoon links liet liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Rutten zat hij ook gewoon altijd op de bank.
Oh dat gevoel heb je? Ok man.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Rutten was actief bezig op trainingen om hem beter te maken, wat zich uitbetaalde tegen PSV. Heb het gevoel of Gio hem gewoon links liet liggen.
Kuytgod. AnassGodquote:Bij Feyenoord ging het de afgelopen dagen vooral over de bedreigingen aan het adres van Marko Vejinovic. De oude club van Dirk Kuyt maakte in april 2015 ook iets heftigs mee. De spelersbus van Fenerbahçe werd beschoten en de chauffeur raakte zwaargewond. Kuyt zelf was er niet bij vanwege een blessure. „In Turkije maak je als speler sowieso veel mee als het even niet zo goed gaat met de club, dat hoort er helaas bij”, aldus Kuyt tegen Metronieuws.nl.
Kuyt leeft mee met Vejinovic. „Het is verschrikkelijk wat hem is overkomen. De daders moeten ze keihard aanpakken. Uitbannen, dat soort lui. Door mijn drie jaar in Turkije kon ik er goed met hem over praten. Soms kan het alleen al helpen door ervaringen met elkaar te delen. Iedereen heeft er prima met hem over kunnen praten. Marko is mentaal ijzersterk. Het was ook heel erg mooi om te horen hoe de fans in het volle uitvak zijn naam scandeerden.”
Kuyt is boos op de bedreigers. Toch ziet de aanvaller ook een positief effect. „Als het op het veld niet lekker loopt ben je al op elkaar aangewezen. Als er dan ook buiten het veld iets gebeurt, schept dat nog meer een band. De wilskracht om met z’n allen uit het dal te kruipen werd alleen maar groter.”
Een dag voor de wedstrijd tegen Roda JC ging de volledig selectie van Feyenoord bij elkaar zitten. „Ik hoef niet aan heel Nederland te laten weten wat we daar besproken hebben, maar het was voor het team wel een belangrijk moment. We hebben het niet alleen over voetbal gehad, maar ook over ons als groep.”
Kuyt noemt Anass Achahbar als voorbeeld. De aanvaller zat niet bij de selectie, maar voor het begin van de verlenging was hij wel bezig met het helpen van ploeggenoten door bidons uit te delen en handdoeken uit te delen tegen de kou. „Anass was uiteraard teleurgesteld dat hij niet bij de eerste achttien spelers zat. Daarom vond ik het zo bijzonder dat hij zich zo opstelde”, vertelt Kuyt. „Dat is een heel belangrijk kenmerk van een sterk team. De vijf nederlagen op een rij hakten er echt stevig in, januari was een gitzwarte maand. Daarom is het zo belangrijk dat we de halve finale van de beker hebben bereikt. Hopelijk kunnen we zondag tegen Ajax weer met een zege naar huis.”
quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wil echt weten wat zijn salaris wel niet is in zijn nieuwe contract dat hij zich zo opstelt
Dat een Marokkaan zich gewoon menselijk opstelt is volgens Henrys onverklaarbaar. Het is dan ook wel vrij lastig om de normen en waarden van God Kazim aan te houden.quote:
Arie en Nelom, kramer mag vertrekken, prio 1 is een spits en er moet een linksback bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die blijven volgend jaar dus bij jouw selectie. Wie ga je er uit gooien?
Waarom haal jij zijn afkomst erbij vieze racist.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat een Marokkaan zich gewoon menselijk opstelt is volgens Henrys onverklaarbaar. Het is dan ook wel vrij lastig om de normen en waarden van God Kazim aan te houden.
Tot zover kan ik je volgen. Denk als je deze selectie bij elkaar houdt en je krijgt Elia enigszins aan het voetballen, dat het ook geen extreem drama hoeft te zijn. Je mist alleen voor de top in elke linie wel een écht sterkhouder, anders is het gewoon weer wat jaartjes subtop meedraaien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arie en Nelom, kramer mag vertrekken, prio 1 is een spits en er moet een linksback bij.
Wil je een beetje rustig doen? We behandelen elkaar hier met respect.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom haal jij zijn afkomst erbij vieze racist.
Je hebt zeker ook een hekel aan Kazim omdat hij donker is?
Hij wordt als afval behandeld en toch stelt hij zich zo op ondanks dat elke keer dat hij wel speelt altijd wel wat laat zien terwijl Kramer onzichtbaar is
Huh, wat? Ik prijs Achahbar juist dat hij als 'allochtoon' gewoon een topgozert is. Dit soort verhalen over hem hoor je al jaren. Ook met die jongen in een rolstoel bij het trainingsveld die hij vaak helpt omhoogduwen het heuveltje op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij wordt als afval behandeld en toch stelt hij zich zo op ondanks dat elke keer dat hij wel speelt altijd wel wat laat zien terwijl Kramer onzichtbaar is
Normaal doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
In 1 wedstrijd uitgedold worden door Swinkels en Ard van Peppen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:15 schreef Happel het volgende:
Lachwekkend was ook Karsdorp (?) die door Swinkels werd gedold bij de achterlijn. Man man man, wat was het weer dramatisch gisteren.
Ja, als je de kans krijgt een echt goeie middenvelder te halen moet je het niet laten natuurlijk, maar spits en linksback is gewoon broodnodig. Tenzij je een echt goeie CV haalt, dan kan Kongolo gewoon linksachter met Woudenberg als back up.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tot zover kan ik je volgen. Denk als je deze selectie bij elkaar houdt en je krijgt Elia enigszins aan het voetballen, dat het ook geen extreem drama hoeft te zijn. Je mist alleen voor de top in elke linie wel een écht sterkhouder, anders is het gewoon weer wat jaartjes subtop meedraaien.
#bedankthans
Ik heb een hekel aan Kazim omdat het een totaalmongool is. Niet omdat ie een kleurtje heeftquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Anders hadden de meeste Feyenoorders wel een hekel aan de club aangezien de meerderheid een kleurtje of een buitenlands achtergrond heeftquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Kazim omdat het een totaalmongool is. Niet omdat ie een kleurtje heeft
Zo is dat. Ik word er altijd zo moe van als mensen direct met een racistisch vingertje gaan wijzenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:19 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Anders hadden de meeste Feyenoorders wel een hekel aan de club aangezien de meerderheid een kleurtje of een buitenlands achtergrond heeft
Ligt eraan welk ras:quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof iemand niet gewoon een paardelul kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 13:26:26 ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt eraan welk ras:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt eraan welk ras:Ben die geweldige lijst van je eens nagegaan en vooral het KWPN vind ik mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God, wat een prachtdier.
Nog steeds vind ik dit een racistische opmerking.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Kazim omdat het een totaalmongool is. Niet omdat ie een kleurtje heeft
Vilhena is een zaadvoetballer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:56 schreef H.FR het volgende:
Vilhena blijft trouwens altijd 40-45 seconden te pang dribbelen in plaats van dat hij die bal afgeeft. Zeer irritant.
Kan inderdaad niet veel, behalve een overtreding forceren waardoor de neuzen verloren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
misschien dat ie iets tegen v rijn kan. Tegen Tete niet iig
Die mag wel een hele ernstige griep krijgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:35 schreef MPC60 het volgende:
Heeft hij wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok manquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát
Feyenoord![]()
_____________!
Daarnaast zie ik ook gewoon Marokkaanse, Surinaamse en Antiliaanse Rotterdammers in de Kuip als SSC'ersquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik word er altijd zo moe van als mensen direct met een racistisch vingertje gaan wijzen
Alsof iemand niet gewoon een paardelul kan zijn
Ik woon in de buurt van Leeuwarden en daar wonen behoorlijk veel allochtonen of mensen met allochtone ouders. Niet zo veel als in de grote steden, maar alsnog een redelijk groot percentage van de mensen die je tegenkomt op straat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Daarnaast zie ik ook gewoon Marokkaanse, Surinaamse en Antiliaanse Rotterdammers in de Kuip als SSC'ers![]()
Als er al een racistische club moet zijn zou ik eerder de vinger naar een boerenclub als Heracles, De Graafschap of Cambuur wijzen waar ze alleen maar Marokkanen en Surinamers van tv en internet kennen.
Karsdorp heeft gewoon totaal geen timing. Komt altijd als een dwaas voorbijgevlogen om dan de bal volkomen te missen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:07 schreef satecl het volgende:
[..]
In 1 wedstrijd uitgedold worden door Swinkels en Ard van Peppen.___!
Hij was vorig seizoen veel beter omdat Rutten hem duidelijke instructies gaf, Gio is meer zo'n trainer die zegt van jongens ga gewoon lekker voetballen en het maakt niet uit of we winnen of verliezen zolang je maar plezier hebt en je best doetquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Karsdorp heeft gewoon totaal geen timing. Komt altijd als een dwaas voorbijgevlogen om dan de bal volkomen te missen.
[ afbeelding ]
Ben je echt zo dom of lul je gewoon maar wat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen veel beter omdat Rutten hem duidelijke instructies gaf, Gio is meer zo'n trainer die zegt van jongens ga gewoon lekker voetballen en het maakt niet uit of we winnen of verliezen zolang je maar plezier hebt en je best doet
Van welke speler van Feyenoord is deze uitspraak?quote:Het is niet zo erg allemaal.
Volgens mij kan hij best wel eens gelijk hebben,quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of lul je gewoon maar wat?
Eljero Elia?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke speler van Feyenoord heeft dit gezegd?
Volgens mij niet. Ik had jou ook hoger ingeschat Frits.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij best wel eens gelijk hebben,
Nee, maar ik vind Gio oprecht nog niet overtuigend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik had jou ook hoger ingeschat Frits.
Bezoek jij de training weleens?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind Gio oprecht nog niet overtuigend.
Henrys heeft 'een gevoel'quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of lul je gewoon maar wat?
Oke man.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen veel beter omdat Rutten hem duidelijke instructies gaf, Gio is meer zo'n trainer die zegt van jongens ga gewoon lekker voetballen en het maakt niet uit of we winnen of verliezen zolang je maar plezier hebt en je best doet
Bij mij in de stad wonen heel veel Marrokanen en Surinamers dus mijn stad is niet racistisch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Daarnaast zie ik ook gewoon Marokkaanse, Surinaamse en Antiliaanse Rotterdammers in de Kuip als SSC'ers![]()
Als er al een racistische club moet zijn zou ik eerder de vinger naar een boerenclub als Heracles, De Graafschap of Cambuur wijzen waar ze alleen maar Marokkanen en Surinamers van tv en internet kennen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:43 schreef Vasion het volgende:
Wat? Mijn post is verwijderd maar al die conjo's op de vorige pagina niet?
Tijd om weer langs iemands huis te gaan.
Poll: Bij wie gaan we langs?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:43 schreef Vasion het volgende:
Wat? Mijn post is verwijderd maar al die conjo's op de vorige pagina niet?
Tijd om weer langs iemands huis te gaan.
Cofox = Klaasweetallesquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Poll: Bij wie gaan we langs?
• Cofox
• Kramer
• klaasweetalles
• Elia
• TS
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, het zijn soms net mensen hequote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een Marokkaan in de straat wonen. Dat is wél een goede.
quote:Feyenoord heeft in de competitie vijf keer op rij verloren (een negatief clubrecord) en de overwinning op Roda JC Kerkrade in de beker kwam dan ook als geroepen. Vleugelverdediger Rick Karsdorp spreekt van een opluchting. De overwinning op Roda JC (na verlenging) noemt hij verdiend, al vindt hij het spel in de tweede helft ook niet bijzonder.
“We trainen hard, dus het moest vanzelf wel weer een keer komen. Er zijn genoeg dingen gezegd. Dat hebben we ook laten zien tegen Roda JC”, zegt Karsdorp tegen RTV Rijnmond over de moeilijke periode van Feyenoord.
Karsdorp is ervan overtuigd dat Feyenoord de weg omhoog weer kan vinden. “Mensen vergeten dat je gewoon in de halve finale van de beker staat en dat we gewoon derde staan in de competitie. Het is niet zo erg allemaal. Nu moeten we doorpakken.”
Meeste Surinamers en mocro's in Rotterdam zijn voor @j@x en de Turken geven de voorkeur aan een club uit Turkije. Wat ik wel jammer vind Feyenoor moet wel echt een Rotterdamse club blijven nu komt 80% van buiten Rotterdam wat schandalig is natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:45 schreef Herqules het volgende:
[..]
Bij mij in de stad wonen heel veel Marrokanen en Surinamers dus mijn stad is niet racistisch.
Ok hans, dank je.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:04 schreef cofox het volgende:
Gaat lekker als we zo door gaan worden we zeker kampioen. Zelf denk ikd at Gio kan uitgroeien tot beste t trainer die Feyenoord de afgelopen 20 jaar heeft gehad
Ben jij de Rotterdamse denker?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:08 schreef cofox het volgende:
[..]
Meeste Surinamers en mocro's in Rotterdam zijn voor @j@x en de Turken geven de voorkeur aan een club uit Turkije. Wat ik wel jammer vind Feyenoor moet wel echt een Rotterdamse club blijven nu komt 80% van buiten Rotterdam wat schandalig is natuurlijk.
Wat quote je mij, idioot.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:08 schreef cofox het volgende:
[..]
Meeste Surinamers en mocro's in Rotterdam zijn voor @j@x en de Turken geven de voorkeur aan een club uit Turkije. Wat ik wel jammer vind Feyenoor moet wel echt een Rotterdamse club blijven nu komt 80% van buiten Rotterdam wat schandalig is natuurlijk.
Nie mauwe over Brabant gei. Over Limburg hedde gelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:12 schreef cofox het volgende:
[..]
Sowieso dan maar met minder mensen Kuip al die mensen uit Limburg en Brabant dat hoeft voor mij niet!!!
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Eens. Rotterdam
Papendrecht
Nijmegen
Tilburg
Zwolle
Spijkenisse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwenkerk aan den IJssel
Onjuist wat je zegt over suri's en mocro's. We hebben zelfs een mocro Rotterdammer die diehard FR-supporter is, en tegenwoordig in Tokio woont en zelfs vanuit daar Feyenoord support. Postte hier regelmatig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:08 schreef cofox het volgende:
[..]
O.us?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:27 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Onjuist wat je zegt over suri's en mocro's. We hebben zelfs een mocro Rotterdammer die diehard FR-supporter is, en tegenwoordig in Tokio woont en zelfs vanuit daar Feyenoord support. Postte hier regelmatig.
Ben alleen zijn naam ff kwijt.
Yep, voor iedereen hier:quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:31 schreef Caland het volgende:
Er verdwijnen hier meer posts dan joden in Amsterdam zo'n 70-75 jaar geleden
De bal is rond, alles is mogelijk. Zespuntenwedstrijd, hogere motivatie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie voorspelling voor Ajax - Feyenoord.
Andere voorspellingen dan 0-0 tolereer ik niet.
"Er wordt gevoetbald op gras en niet op papier"quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:04 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
De bal is rond, alles is mogelijk. Zespuntenwedstrijd, hogere motivatie.
Wedden dat je liever voetbalt op papier als je een keer je hele TOTO goed hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
"Er wordt gevoetbald op gras en niet op papier"
3-0quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
4-0 of 4-5quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongetwijfeld, maar dan moet ik wel beginnen met toto te spelenquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:06 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Wedden dat je liever voetbalt op papier als je een keer je hele TOTO goed hebt?
3-0.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1, Van Beek en Veltman scoren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, en dan beginnen met de rotte appelen ertussenuit durven te halen zodat die de sportieve prestaties als die er eens zijn niet overschaduwen met apengedrag. Dat is denk ik echt een voortrekkersrol die je moet willen hebben als club met een notoir moeilijke aanhang.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef cofox het volgende:
Feyenoord moet handelen in het belang van de supporters
Inhoudsloze kreet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef cofox het volgende:
Feyenoord moet handelen in het belang van de supporters
Ik denk niet dat Achahbar mee wordt genomen...quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef MPC60 het volgende:
Tja zondag, weer 90 minuten billenknijpen en in de 92ste minuut Achabar die de 0-1 binnen kopt.
Mens mag dromen toch?
Daar gaat m'n nachtrust.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Achahbar mee wordt genomen...
Laatste keer toto gespeeld en had bijna 800 euro gewonnen. Totdat Feyenoord het vekloot had tegen heerenveen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:06 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Wedden dat je liever voetbalt op papier als je een keer je hele TOTO goed hebt?
Matchfixing.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laatste keer toto gespeeld en had bijna 800 euro gewonnen. Totdat Feyenoord het vekloot had tegen heerenveen.
Ik word een beetje onpasselijk van al die geinig bedoelde klantenservice reacties. Van die lach-of-ik-schiet-humor weetjewel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat die knul zijn laatste avondje heeft gewerkt voor Eneco.
Die van Eneco lijkt me gewoon een supporter trouwens, hij begon zelfs over Noord Korea een tweetje verderquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van al die geinig bedoelde klantenservice reacties. Van die lach-of-ik-schiet-humor weetjewel.
Ik probeer wat meer inhoud te geven aan dit topic enige wat jij hier doet is een beetje de clown uithangenquote:
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Grifte het volgende:
Afgelopen week op vakantie ook het boekie van Michel van Egmond gelezen, 'De snor van József Kiprich'. Had het niet verwacht, maar het is een echte aanrader. Veel toffe verhalen en voor mij onbekende details uit de clubhistorie. Verhaal over de Feijenoord-speler die werd doodgeschoten door de Duitsers in WO II was erg indrukwekkend. Verder ook veel humoristische stukken, over bijvoorbeeld Ed de Goeij of Christian Gyan.
Teken ik voor!quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef MPC60 het volgende:
Tja zondag, weer 90 minuten billenknijpen en in de 92ste minuut Achabar die de 0-1 binnen kopt.
Mens mag dromen toch?
Dat is misschien wat overdreven maar ik kan me niet voorstellen dat de directie van Eneco hier blij mee is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat die knul zijn laatste avondje heeft gewerkt voor Eneco.
Vrij gunstig, de kans op bekerwinst (en dus toch een geslaagd seizoen) wordt steeds groter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef avotar het volgende:
Ondertussen is het rust in een halfgevuld PSV stadion.
2-0 fc Utrecht
Goed dat je het zegt. Binnenkort maar eens lezenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Grifte het volgende:
Afgelopen week op vakantie ook het boekie van Michel van Egmond gelezen, 'De snor van József Kiprich'. Had het niet verwacht, maar het is een echte aanrader. Veel toffe verhalen en voor mij onbekende details uit de clubhistorie. Verhaal over de Feijenoord-speler die werd doodgeschoten door de Duitsers in WO II was erg indrukwekkend. Verder ook veel humoristische stukken, over bijvoorbeeld Ed de Goeij of Christian Gyan.
We hebben al eens eerder kansloos verloren van FC Utrecht in de bekerfinale...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vrij gunstig, de kans op bekerwinst (en dus toch een geslaagd seizoen) wordt steeds groter.
Niet te vroeg juichen, en ook FC Utrecht-uit wil je niet loten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vrij gunstig, de kans op bekerwinst (en dus toch een geslaagd seizoen) wordt steeds groter.
Dat was meer met dank aan Ruud Bossen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben al eens eerder kansloos verloren van FC Utrecht in de bekerfinale...
Hoezo dat? Utreg wint niet voor niks van pisveequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
0-3. Het is nu wel gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, en ook FC Utrecht-uit wil je niet loten.
Schei uit, fc Utrecht is duidelijk een gunstiger tegenstander dan PSVquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hoezo dat? Utreg wint niet voor niks van pisvee
Schei zelf uit. In de beker maakt dat geen fuck uitquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Schei uit, fc Utrecht is duidelijk een gunstiger tegenstander dan PSV
Beker is anders, daar heb je gelijk in. Dan nog is deze uitslag gunstiger aangezien PSV veel meer kwaliteit heeftquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Schei zelf uit. In de beker maakt dat geen fuck uit
Tuurlijk is het gunstiger. Utrecht is een heel instabiel elftal. Ene keer een 9, andere keer een 4. Laten we hopen dat ze een slechte dag hebben tegen ons. (als we ze loten)quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef eight het volgende:
[..]
Beker is anders, daar heb je gelijk in. Dan nog is deze uitslag gunstiger aangezien PSV veel meer kwaliteit heeft
Scherpquote:
Aan de andeee kant was een bekerfinale tegen psv her beste, dat was namelijk gegarandeerd europees. Nouja, eeest maar eens die halve finale, hopelijk nu tegen die amateura thuis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is wel een erg optimistische schatting.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Die loting zal wel weer rond 23:45 zijn?
Was niet gegarandeerd Europeesquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aan de andeee kant was een bekerfinale tegen psv her beste, dat was namelijk gegarandeerd europees. Nouja, eeest maar eens die halve finale, hopelijk nu tegen die amateura thuis.
23:40-45quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Die loting zal wel weer rond 23:45 zijn?
Oh, dus de prijs gaat niet over op dr verliezend finalist?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Was niet gegarandeerd EuropeesIs dit seizoen veranderd.
Bedankt voor tip, vader had hem hier liggen maar zelf nog niet gelezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Grifte het volgende:
PSV heeft een offday, want normaal gesproken is dat natuurlijk dicht tegen de wereldtop aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
Ben aan het werk en zie nu pas dat Utrecht voor staat. Waar hebben die last van dan
En afgelopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
Ben aan het werk en zie nu pas dat Utrecht voor staat. Waar hebben die last van dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |