Die speelt vandaag gewoon.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:54 schreef Garrus het volgende:
Wanneer mag Kazim trouwens weer gaan ballen?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Komt er nog tweede helft van verlenging of is het silver goal?
sudden deathquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Eerst de tweede helft, daarna penalty's.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Had met gemak 10-0 kunnen worden als de Mona Lisa's in de kast werden gelaten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez 4 doelpunten zie ik
Wat een god
Schuld van Verheijen!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
Hamstringblessure. Door overbelasting. In Februari. Terwijl je geen Europees speelt.
Van Bronkhorstgod.
Hoe ver kwam Fraser?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: Gio is een topcoach. Het bereiken van de halve finale van de beker is een knappe prestatie.
Fixed.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Verliezen in de halve finale van VVSB zou leuk zijn.
VVSB Europa in, heerlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Verliezen in de finale van VVSB zou leuk zijn.
haha neus xDquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Wat een totale walk over is dit zeg.
Wij pakken die beker met 2 vingers in de neus.
Even samenvatting opzoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had met gemak 10-0 kunnen worden als de Mona Lisa's in de kast werden gelaten.
Bedankt, maar ik had ook gewoon op Shazam kunnen kijken.quote:
De bal is rondquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Kuyt demagogeren in die toespraken?
Nu maakt Ajax inderdaad een kleine kans.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:58 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat Feyenoord al helemaal kapot gestreden is voor zondag.
Deze doet het nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had ook gewoon op Shazam kunnen kijken.
Daar was het geluid veel te zacht voor. Geen dankquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had ook gewoon op Shazam kunnen kijken.
Hij rende weg voor de groepsfoto.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Vermeer was even zichzelf uit de selectie aan het zetten.
Echte ADO humor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Vermeer was even zichzelf uit de selectie aan het zetten.
Haten op Sjeltikquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
Voetballers die de huddle doen
Afschieten
Legendarische tijd. Toen prutsers als DJ Boozywoozy de hitlijsten regeerden.quote:
Koppie erbij houwe jonges, er staat een knvb beker op het spelquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Kuyt demagogeren in die toespraken?
Het valt mij op dat GGMM nog geen sneer naar mij maakt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd naar deze cd's. Fijne serie.
verdommequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar trance, dance, of hardcore of weet ik veel wat hoe die troep heet luisteren hebben vaak een kleine piemel.
Altijd beter dan een kutje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar trance, dance, of hardcore of weet ik veel wat hoe die troep heet luisteren hebben vaak een kleine piemel.
GGMM is een beetje jaloers aangelegd. Moet je niks van aantrekken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het valt mij op dat GGMM nog geen sneer naar mij maakt.
Denk je niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zullen content zijn met jou als twaalfde man.
Gezien er een zeer grote meerderheid naar luistert is dat dus een gemiddelde piemel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
En niet te vergeten Gigi D'Agostini.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Legendarische tijd. Toen prutsers als DJ Boozywoozy de hitlijsten regeerden.
Eerlijk gezegd zou ik daar heel blij mee zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Koppie erbij houwe jonges, er staat een knvb beker op het spel!
Is dat zo?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien er een zeer grote meerderheid naar luistert
L'Amour toujours godenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En niet te vergeten Gigi D'Agostini.
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het weinig overtuigend.
Dat ene liedje van hem was beter dan die genoemde zooi van Boozywoozy.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je niet te vergeten Gigi D'Agostini.
The Lidl is ook een goed lied van Gigi.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ene liedje van hem was beter dan die genoemde zooi van Boozywoozy.
Omdat GGMM het enorm generaliseerde wel, ja.quote:
Charly Lownoise & Mental Theo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ene liedje van hem was beter dan die genoemde zooi van Boozywoozy.
Lost in the Lidl?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
The Lidl is ook een goed lied van Gigi.
Jij bent verrast omdat JanCees met poep en plas humor aan komt zetten?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hardop gelachen vanwege het verrassingseffect. Complimenten.
Maar niet door de meerderheid beluistert... Denk niet dat er een specifiek genre is wat door de meerderheid actief wordt beluistert...quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat GGMM het enorm generaliseerde wel, ja.
Dance is een enorm breed genre.
Dat komt alleen omdat er weinig negers luisteren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Mensen die naar dance luisteren zijn doorgaans anders geaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |