En dezelfde tegen PSVquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:52 schreef Garrus het volgende:
[..]
Die afstandspoeier op het EK/WK (weet ff niet meer welke pot het was)
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd had ik de Elite Four nog niet verslagen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Big Brother nog niet op TV was toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?
#Feyenoordfeitjes
Wist je dat Feyenoord al 15 jaar de groepsfase van de Champions League niet heeft overleefd?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit feitje lees ik al de derde keer van je.
Hansson, Nieuwkoop, Van der Heijden, Gustafson, Toornstra, Kramerquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alsof er op de bank iemand zit die de moeite van het wisselbord opsteken waard is.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er.Dus toch de verkeerde wedstrijd gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Die Dragonite was dan ook wel een difficulty spike.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd had ik de Elite Four nog niet verslagen.
Ik zou er mijn armen niet voor in de lucht steken, zelfs niet zonder dat bord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hansson, Nieuwkoop, Van der Heijden, Gustafson, Toornstra, Kramer
En toch de laatste Nederlandse ploeg die iets wist te winnen in Europa... Moet je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat Feyenoord al 15 jaar de groepsfase van de Champions League niet heeft overleefd?
Niet genoeg Hyper Potions.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Dragonite was dan ook wel een difficulty spike.
En kwart of halve finale CL is natuurlijk bewonderenswaardiger dan de EL winnen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch de laatste Nederlandse ploeg die iets wist te winnen in Europa... Moet je nagaan hoe slecht de rest is
Valencia wordt enorm kapotgemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus toch de verkeerde wedstrijd gekozen
als je moeder op bezoek komtquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:54 schreef Garrus het volgende:
Wanneer mag Kazim trouwens weer gaan ballen?
Je moest dan ook Max Potions kopen.quote:
Suarez 4 doelpunten zie ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valencia wordt enorm kapotgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |