Ik ben blij dat ik net pas inschakel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het niet zo'n beste wedstrijd.
Ik vind de kampioensschaal ook zo schraal vergeleken met de beker die je krijgt als je de Premier League wint bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die Cruijffschaal is serieus nog groter dan de kampioensschaal, best bijzonder eigenlijk.
[ afbeelding ]
Mijne ookquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef mabo11 het volgende:
Gvd mijn stream klapt eruit met verlenging.
Jij hebt geen kampioensschaal meer gezien sinds 99.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die Cruijffschaal is serieus nog groter dan de kampioensschaal, best bijzonder eigenlijk.
[ afbeelding ]
Het ego van Cruijf is dan ook groter dan de eredivisiequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmja, het is nou eenmaal traditie. Het is ook weer zo triest om de trofee om het jaar te gaan veranderen, zoals ze in Spanje vaak deden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de kampioensschaal ook zo schraal vergeleken met de beker die je krijgt als je de Premier League wint bijvoorbeeld.
Heb die kartonnen versie ook nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij hebt geen kampioensschaal gezien meer sinds 99.
Klopt, wat is het punt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij hebt geen kampioensschaal meer gezien sinds 99.
Heb alweer een nieuwe op bvls 2016quote:
Tradities mogen best gebroken worden als het een kuttraditie is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, het is nou eenmaal traditie. Het is ook weer zo triest om de trofee om het jaar te gaan veranderen, zoals ze in Spanje vaak deden.
Ik heb Gio wel eens een mooie goal zien scoren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
Kan er eigenlijk wel iemand voetballen bij Feyenoord?
Milan 1 in de laatste 11 jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij hebt geen kampioensschaal meer gezien sinds 99.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |