Haten op Sjeltikquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
Voetballers die de huddle doen
Afschieten
Legendarische tijd. Toen prutsers als DJ Boozywoozy de hitlijsten regeerden.quote:
Koppie erbij houwe jonges, er staat een knvb beker op het spelquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Kuyt demagogeren in die toespraken?
Het valt mij op dat GGMM nog geen sneer naar mij maakt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd naar deze cd's. Fijne serie.
verdommequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar trance, dance, of hardcore of weet ik veel wat hoe die troep heet luisteren hebben vaak een kleine piemel.
Altijd beter dan een kutje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar trance, dance, of hardcore of weet ik veel wat hoe die troep heet luisteren hebben vaak een kleine piemel.
GGMM is een beetje jaloers aangelegd. Moet je niks van aantrekken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het valt mij op dat GGMM nog geen sneer naar mij maakt.
Denk je niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zullen content zijn met jou als twaalfde man.
Gezien er een zeer grote meerderheid naar luistert is dat dus een gemiddelde piemel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
En niet te vergeten Gigi D'Agostini.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Legendarische tijd. Toen prutsers als DJ Boozywoozy de hitlijsten regeerden.
Eerlijk gezegd zou ik daar heel blij mee zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:00 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Koppie erbij houwe jonges, er staat een knvb beker op het spel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |