SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2016 21:41:47 ]
Leigh Boweryquote:
EO op zondag, toen luisterde er geen hond.quote:
KRO, Weeshuis van de Hits en zo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
EO op zondag, toen luisterde er geen hond.
Gast, doe je dit uit je hoofd?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Maandag AVRO
Dinsdag VARA
Woensdag EO
Donderdag TROS
Vrijdag Veronica
Zaterdag NCRV
Zondag KRO
Yep...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gast, doe je dit uit je hoofd?
Dat dus, die waren al veel eerder en hun tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken. De muziekstijl en de stem.
olifanten geheugen!quote:
is die linker danny ?quote:
omdat je dol op rolo's bent ?quote:
quote:
Dat lukt me dan weer niet...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ken zo hele paardenafstammingen uit mijn hoofd.
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:53 schreef robdriessen het volgende:
COLONEL PRESIDENT!
Ze zingen over mij
even de plasketting pakken en dan mag jequote:
Werd dat ding eigenlijk wel eens schoon gemaakt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
even de plasketting pakken en dan mag je
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:55 schreef knokkels het volgende:
* knokkels steekt een pen diep in zijn oren
Zaterdag weer paraat bij Vout?quote:
Altijd!quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag weer paraat bij Vout?![]()
aber natürlichquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag weer paraat bij Vout?![]()
Ik ook...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet in de stemming zijn daarvoor.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet in de stemming zijn daarvoor.
HOLY SHIT, DIE WAS IK ALWEER VERGETENquote:
Same here!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
HOLY SHIT, DIE WAS IK ALWEER VERGETEN
Ik vergeet de titel altijd, dus doe ik het via de artiest.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
HOLY SHIT, DIE WAS IK ALWEER VERGETEN
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Waar was die tekst uit die jingle ook al weer van?
die linerquote:
Prodigy - Outer spacequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar was deze sample ook alweer van?
Jij grappenmaker...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Prodigy - Out Of Spacequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
FTFYquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef ToT het volgende:
Echt bagger, die advertenties hier met geluid!
WebAds .. heel irritant iddquote:
Als ik nu helemaal naar beneden scroll, begint één of andere debiel van Coolblue ineens tegen me te blaten.quote:
En daarom neem je een ABOquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik nu helemaal naar beneden scroll, begint één of andere debiel van Coolblue ineens tegen me te blaten.
Toch wel fijn zo'n abo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik nu helemaal naar beneden scroll, begint één of andere debiel van Coolblue ineens tegen me te blaten.
en die muts ook ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
En deze is ook geniaal, Piet gaat helemaal los nu.
Rechtermuisknop op de tab waarin FOK! zit => Mute Tabquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef ToT het volgende:
Echt bagger, die advertenties hier met geluid!
langs de randen scrollenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de tab waarin FOK! zit => Mute Tab
Ik kwam er gisteren achterquote:
Oorads...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen last van ads met geluid
Daar kwam een tijdje terug achterquote:
Koken met knokkelsquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is een Dj Dough show iets? Bekt wel lekker hè.
Waarom altijd die pseudoniemenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is een Dj Dough show iets? Bekt wel lekker hè.
Nul- Nul.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde Frits van Turenhout met de Toto...
DJ Roland Eriks klinkt weer net nietquote:
net niet....quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
DJ Roland Eriks klinkt weer net niet
Meester Clowting, bent u dat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Erik Ronalds is dan al beter...
Nee, ik had het over kefir....quote:
Is ook zuur...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, ik had het over kefir....
Seizoen 3, Battlestar Galactica.quote:
Omdat er redelijke kans bestaat dat knokkels binnenkort onder zijn eigen deeg bedolven ligt.quote:
Ah!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Seizoen 3, Battlestar Galactica.
Oh, ik dacht dat je een naam voor jezelf aan het verzinnen was...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat er redelijke kans bestaat dat knokkels binnenkort onder zijn eigen deeg bedolven ligt.
*ril*quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, ik had het over kefir....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat er redelijke kans bestaat dat knokkels binnenkort onder zijn eigen deeg bedolven ligt.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef ToT het volgende:
Ik dat even dat dit Doop doop doop doop was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |