DJ Triest-Oquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Oliver Heldens ft. Natalie La Rose – The Right Song
[ afbeelding ]
En daar zijn de heren weer
Wordt dit een hit, of niet?
Daarom, Top! Hoef ik het niet te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het behang komt van de muren van dit geluid.
Oliver Heldens fixt het voor je!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
DJ Triest-O
Dus ja, dat wordt weer een top met wederom een kutnummer
Hoeft pas een uurtje voordat het de oven in moet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
En morgen dan bij het krieken van het ochtendgloren eruit halen?
Geen idee wie het is, maar het blijft een kutnummerquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oliver Heldens fixt het voor je!
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef robdriessen het volgende:
We housen je uit je kousen en we rocken je uit je sokken.... DIT is Radio49.....
Ohh wacht, nu herken ik dat wicht ..quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:51 schreef robdriessen het volgende:
Ach Natalie La Rose, dat nederlandse meisje dat laatst nog in een aalglad R&B hitje zat.
Ik vind het eerderquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat het je staat. Wat voor kleur neem je?
quote:
Ze heeft een zeer ... markante s-klank.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh wacht, nu herken ik dat wicht ..
* knokkels trekt de top in
Die was toch dood?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Babette van Veen – De Kleine Strijder
[ afbeelding ]
Tja, Top of Flop?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Babette van Veen – De Kleine Strijder
[ afbeelding ]
Tja, Top of Flop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |