Ik ben Hans Kazan niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle vrouwen laten verdwijnen.
Oh god die UIquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe normaal.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Verder ook wel hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja echt een eikel wat dit betreft.
Zo gaan die dingen.quote:
Elke dag 3 minuten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Het was vandaag trouwens weer tot 17:30 licht ongeveer zag ik toen ik naar buiten keek het was wel grijs en regenachtig zeg maar maar ik zag dus wel dat het nog licht was het wordt steeds langer weer licht.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wou de moeder van Fylax ook, ik vond dat wat te lang.
[..]
[..]
Het laatste natuurlijk!quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:53 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / het is uit
Mogen we nu lachen? of moeten we net doen alsof we het vreselijk voor hem vinden?
Dat je dat gejank van die aandachtshoer openlaatquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het laatste natuurlijk!
Hoewel dat geheel vrijblijvend is.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat je dat gejank van die aandachtshoer openlaat
Volgens mij is hij dicht hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Als een ander zo'n topic zou openen zou je het sneller dan het licht sluiten.
Vrouwen deugen niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Kop op, Fylax. Het is misschien de eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat je je beseft dat liefde soms een bitch kan zijn
En je zult ze ook nooit begrijpenquote:
Ik begin er niet aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En je zult ze ook nooit begrijpen
Jij bent zijn vriendinnetje?quote:
Wil je erover praten?quote:
Dit is een SC.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Als een ander zo'n topic zou openen zou je het sneller dan het licht sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |