Ik ben Hans Kazan niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle vrouwen laten verdwijnen.
Oh god die UIquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe normaal.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Verder ook wel hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja echt een eikel wat dit betreft.
Zo gaan die dingen.quote:
Elke dag 3 minuten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Het was vandaag trouwens weer tot 17:30 licht ongeveer zag ik toen ik naar buiten keek het was wel grijs en regenachtig zeg maar maar ik zag dus wel dat het nog licht was het wordt steeds langer weer licht.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wou de moeder van Fylax ook, ik vond dat wat te lang.
[..]
[..]
Het laatste natuurlijk!quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:53 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / het is uit
Mogen we nu lachen? of moeten we net doen alsof we het vreselijk voor hem vinden?
Dat je dat gejank van die aandachtshoer openlaatquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het laatste natuurlijk!
Hoewel dat geheel vrijblijvend is.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat je dat gejank van die aandachtshoer openlaat
Volgens mij is hij dicht hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Als een ander zo'n topic zou openen zou je het sneller dan het licht sluiten.
Vrouwen deugen niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Kop op, Fylax. Het is misschien de eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat je je beseft dat liefde soms een bitch kan zijn
En je zult ze ook nooit begrijpenquote:
Ik begin er niet aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En je zult ze ook nooit begrijpen
Jij bent zijn vriendinnetje?quote:
Wil je erover praten?quote:
Dit is een SC.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Als een ander zo'n topic zou openen zou je het sneller dan het licht sluiten.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is hij dicht hoor.
Oké. Je punt?quote:
Hij is er nog niet aan toe, de schat, komt goed.quote:
Iets met schade en schande.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:22 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hij is er nog niet aan toe, de schat, komt goed.
En je niet verstoppen, waar is die pannekoek?quote:
Pannenkoek en vanavond nier meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
En je niet verstoppen, waar is die pannekoek?
Wat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pannenkoek en vanavond nier meer.
Whatever rocks your worldquote:Op donderdag 4 februari 2016 02:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wentelteefjes met basterdsuiker en kaneel.
Ik stem voorquote:Op donderdag 4 februari 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Omelet met spek en worstenbrood ook.
Ik had het dan ook niet over dit topic.quote:
Ga je het ingewikkeld maken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:42 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over dit topic.
Moet je er vooral een topic over maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:42 schreef Fylax het volgende:
ik wil het wel uitleggen maar het gaat op dit moment echt super slecht met me ik word helemaal gek en ik kan mezelf echt niet controllen atm
Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:25 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn er weer vreemdelingen langs geweest...
Je legt de lat nu wel érg hoog voor jezelf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:28 schreef timmmmm het volgende:
... dan zal ik zelfs proberen begripvol te zijn
Fokker89 gaat volgende week, als het kwartje valt, ongetwijfeld vinnig reageren op deze aanval.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:28 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik niks beloof want hoewel julloe me natuurlijk kennen als een vrolijke jongen met een goed humeur, gebruik ik sinds gisteren een telefoon die nog trager werkt dan Fokkers verstandelijke vermogens. Dus ik ben beduidend minder warm en knuffelbaar dan normaal
Ik ben geen achterlijke PVV tokkie zoals jij...quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fokker89 gaat volgende week, als het kwartje valt, ongetwijfeld vinnig reageren op deze aanval.
Vast heel subtiel ook, zoals we hem kennen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je legt de lat nu wel érg hoog voor jezelf.
[..]
Fokker89 gaat volgende week, als het kwartje valt, ongetwijfeld vinnig reageren op deze aanval.
... daarna gevolgd door een RTL Boulevard-achtige analyse van Harry?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef timmmmm het volgende:
Maar:fylax gaat dus vertellen wat er voorgevallen is
Als ik dat jong al hoorde toen zijn konijn was overleden, zal er nu de komende 6 weken wel weinig zinnigs uit hem komen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik zet mijn geld op een Jambersvoiceover van harry.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... daarna gevolgd door een RTL Boulevard-achtige analyse van Harry?
Het is altijd lullig om zo'n eerste liefde te verliezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef timmmmm het volgende:
zeker als er nog niet geneukt is en je dan nog steeds bang bent om als maagd te stervenquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is altijd lullig om zo'n eerste liefde te verliezen.
Ik vond dit een leuke opmerking en die zouden er hier vaker moeten zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben geen achterlijke PVV tokkie zoals jij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |