Hij had het over ouderenzorg. Als je met getallen gaat smijten gebruik dan wel het goede getal.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt jaarlijks bijna 100 miljard euro uitgegeven aan zorg. Als zo'n bedrag wordt gestoken in een post die minder belangrijk wordt gevonden, hoeveel zou er dan wel niet worden besteed aan de echt belangrijke posten?
Maar dan kan de vluchteling toch ook de schuld bij zichzelf zoeken?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zoek de schuld gewoon eens bij jezelf...
Altijd maar dat linkse gezeik van 'ik krijg niet genoeg van de overheid'...
Verantwoordelijkheid voor de hele wereld vind ik eng.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid vinden linksen eng.
Nee hoor, rechts is ook chauvinistisch, nationalistisch als je wil, houdt rekening met zijn landgenoten. Links wil de hele wereld helpen waardoor er voor de Nederlander minder overblijft.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je weet dat het idee van 'iedereen zelf laten betalen voor de zorg' rechts is, en dat, als je dat rechtse ideaal helemaal doortrekt, iedereen zou opdraaien voor 100% van de geneeskundige kosten? En dat links (door de bank genomen) juist méér geld voor mensen met dit soort problemen wil vrijmaken?
Het polariserende Goedvolk houdt niet van afvalligen. Net zoals bij de islam staat daarop de doodstraf. Jij vertoont tekenen van afvalligheid.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:37 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Wat wel schattig is, is dat er de hele tijd door gejankt word over mij en m'n zorgverzekering terwijl ik dat 1x genoemd heb om koos om zijn oren te slaan iets wat uiteraard door de selectief blinde tegenstanders onbesproken blijft.
Verder noem ik mij rechts om dat ik altijd zo genoemd word op Fok, niet slecht voor iemand die altijd gestemd heeft en op 1 keer na altijd op de PVDA!
Verder heb ik nooit op de PVV gestemd en stem ik nog eerder op de PVDD dan op de PVV, wel vind ik de PVV een goed drukmiddel naar de huidige politiek.
Ik ben tegen miljoenen migranten al zijn ze pimpel paars of room blank, maar ik ben voor een Verenigd Europa, zie mijn stelling.
Ook vind ik dat we niet moeten bombarderen in Syrië & Irak en terug komen uit Mali, de Oekraïne moeten we aan Rusland laten en Griekenland moeten we buiten Europa gooien.
Verder moeten we de grens bewaken (desnoods met geweld) en orde op zaken stellen in Europa, alle migranten terug naar veilige opvang in de regio.
Ook ben ik tegen verdere islamisering van Europa en Nederland in het bijzonder maar via de normale politieke en eerlijke gang van zaken, niet via een revolutie op straat daar heb ik helemaal geen belang bij.
Verder ben ik vader van een 16 jarige dochter die het maatschappelijk zeer goed doet en ik hou mijn hart vast voor haar toekomst.
Zo deel me nu maar in een hokje, veel succes.
Goh. .dat lijkt zowaar alsof de Amerikanen het licht eens gezien hebben. Stoppen met het steunen van vage rebellen groepen. ...Niet dat Assad en de Russen lieverdjes zijn,maar laat de syriers het zoveel mogelijk onderling uitvechten. Dat maakt de burgeroorlog in ieder geval korter.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:20 schreef Nintex het volgende:
John Kerry heeft aid workers laten weten dat er 3 maanden van zware bombardementen gaan volgen na het mislukken van de vredesbesprekingen. Die bombardementen zorgen ongetwijfeld voor grote groepen vluchtelingen richting Turkije (en dus Europa).
http://www.middleeasteye.net/news/opposition-blame-syrian-bombing-kerry-tells-aid-workers-1808021537
[..]
Het enige alternatief is oorlog met Rusland:
[..]
Karskens zit er niet zo heel ver naast qua timing van grote ongeregeldheden in Europa. Of de Arabische leiders gaan zelf Syrie binnen vallen zonder de VS, wat een nog groter fiasco gaat zijn of er komen grote groepen vluchtelingen uit Syrie hier naartoe. In ieder geval is definitief het westerse(NAVO) machtsmonopolie doorbroken. Putin kan zijn gang gaan in zowel Oekraine als Syrie.
Hij kan ook besluiten op te tyfen uit de zandbak.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:20 schreef Nintex het volgende:
John Kerry heeft aid workers laten weten dat er 3 maanden van zware bombardementen gaan volgen na het mislukken van de vredesbesprekingen. Die bombardementen zorgen ongetwijfeld voor grote groepen vluchtelingen richting Turkije (en dus Europa).
http://www.middleeasteye.net/news/opposition-blame-syrian-bombing-kerry-tells-aid-workers-1808021537
[..]
Het enige alternatief is oorlog met Rusland:
[..]
Karskens zit er niet zo heel ver naast qua timing van grote ongeregeldheden in Europa. Of de Arabische leiders gaan zelf Syrie binnen vallen zonder de VS, wat een nog groter fiasco gaat zijn of er komen grote groepen vluchtelingen uit Syrie hier naartoe. In ieder geval is definitief het westerse(NAVO) machtsmonopolie doorbroken. Putin kan zijn gang gaan in zowel Oekraine als Syrie.
In het gedroomde, volledig neoliberale scenario houdt rechts met niemand rekening. Ieder voor zich en de markt voor allen.quote:Op maandag 8 februari 2016 05:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, rechts is ook chauvinistisch, nationalistisch als je wil, houdt rekening met zijn landgenoten. Links wil de hele wereld helpen waardoor er voor de Nederlander minder overblijft.
Quote je hier wel de goede?quote:Op maandag 8 februari 2016 08:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij kan ook besluiten op te tyfen uit de zandbak.
Die oorlog met Rusland komt er wel, het doel is Syrie en Iran maar zolang Rusland in Syrie blijft komt er dus oorlog met Rusland.
quote:Greek island mayor warns of violence over migrant plan
The mayor of the Greek island of Kos on Sunday called on the government to abandon its plans to build a migrant registration center as demanded by the EU, warning that local opposition could lead to “uncontrollable” protests.
Three locals were hurt this week in a scuffle with riot police near the area chosen to build the migrant center, or hotspot, including a journalist covering the protest, who was later detained.
The government reacted by sending extra riot police to the island, which Kyritsis said was a mistake. A police union also criticized the move, claiming that units were facing angry islanders armed with hunting rifles and dynamite.
Bron: http://english.alarabiya.(...)er-migrant-plan.html
Dit is de reden dat we ongeneerd de Islam maar blijven voorzien van plekken om hun belachelijke ideologie te verspreiden.quote:“De pers moet worden ingeschakeld om een gunstig klimaat te scheppen voor immigratie en de academische wereld moet de nadruk leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa. Geldstromen moeten vloeien voor oprichting van moskeeën, koranscholen en instituten ter bestudering van de islam.” Om de Arabische olieboeren te vriend te houden, is en wordt de expansiedrift van de islam genegeerd en het verspreiden door Europa van die politieke ideologie, gefaciliteerd en gefinancierd door de EU. En dus door de inwoners van alle EU-landen. Het importeren van de islam vanwege olie, met als bijkomstigheid het bewerkstelligen van loonmatiging. De beweegredenen van de eurocraten waren helder. Olie en geld.
Dit riekt wel heel erg naar complotdenkenquote:Op maandag 8 februari 2016 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Waarschijnlijk al 100x gepost maar mocht je meer willen weten over het verdrag van straatsburg ( oil for immigration ) kan je hier nog wat lezen : http://www.dagelijksestan(...)g-het-grote-verraad/
[..]
Dit is de reden dat we ongeneerd de Islam maar blijven voorzien van plekken om hun belachelijke ideologie te verspreiden.
De gekozen interpretatie en de conclusies die men probeert te trekken zijn echter een tikje dubieus.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo, dat verdrag is gewoon getekend en na te lezen
quote:Op maandag 8 februari 2016 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gekozen interpretatie en de conclusies die men probeert te trekken zijn echter een tikje dubieus.
Vandaar ook dat je die eigenlijk alleen op allerlei complotsites tegenkomt, zo leert kort googlen mij.
Helaas is het geen complottheorie, maar een verdrag dat gewoon bestaat en waar dit duidelijk in terug te lezen is. Jammergenoeg zijn niet veel mensen op de hoogte wat er allemaal in dat verdrag staat. Zelfs op de Nederlandse Wiki pagina staat dit soort informatie niet.quote:In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt “de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed ons te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden”, en draagt de lidstaten op om aan de verspreiding “de hoogste prioriteit” te geven. De pers moet worden ingeschakeld “om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten”, en de academische wereld moet worden gemotiveerd “om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa”. Geld moet worden uitgetrokken om de oprichting van moskeeën, Islamscholen, centra voor Arabische cultuur en wetenschappelijke instituten ter bestudering van de Islam te stimuleren. Het staat allemaal zwart op wit.
Nee, het is geen verdrag. Uit het topic waar ik naar link.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Helaas is het geen complottheorie, maar een verdrag dat gewoon bestaat en waar dit duidelijk in terug te lezen is. Jammergenoeg zijn niet veel mensen op de hoogte wat er allemaal in dat verdrag staat. Zelfs op de Nederlandse Wiki pagina staat dit soort informatie niet.
quote:De Straatburgse resolutie van 1975 is een tekst die aangenomen werd door de parlementaire associatie voor Europees-Arabische samenwerking.
Dit is geen officiële organisatie van de Europese instellingen. Er gaat bijgevolg geen enkele bindende wettelijke kracht van uit. Het was een oproep van 200 parlementsleden aan de regeringen van hun respectievelijke landen.
Waar liggen Wilders zijn roots dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 12:00 schreef 99.999 het volgende:
overigens werd dit verhaaltje hier meer dan tien jaar terug al eenvoudig gefileerd door Freako
POL / Besluit EEG in 1975: Olie voor immigratie?
Dat Pamela Hemelrijk een van de grote inspirators hiervan was zegt eigenlijk al voldoende.
[..]
Nee, het is geen verdrag. Uit het topic waar ik naar link.
Dit is overigens een tekst van Paul Belien, rechtsconservatief en later medewerker van Geert Wilders. Die heeft dus geen belang bij het afzwakken.
[..]
Ik heb al zo'n container tien meter onder de grond en proviand voor de komende dertig jaar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jongens, het is bijna mei. Zijn jullie al goed op weg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |