quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik een screen van Bob Vankan in 2019? Het halen waard?
Thanksquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso weinig talenten in Nederland die niet bij Ajax/PSV/Feyenoord spelen.
Je moet de uitdaging ook wel opzoeken. Ga eens een BP south of north zonder enige vorm van diploma. Of probeer Frosinone of Carpi in de Serie A te houden. Of begin in Wales. Of manage San Marino in de serie C.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef nickhguitar het volgende:
Bweh ik ben zo uitgekeken op dit spel zeg. Op de database na verandert er ook gewoon niks jaar in jaar uit. Het is zogenaamd realistisch, het feit dat ik met een willekeurig top3 ED elftal de CL win binnen 3 jaar bewijst dat dit niet het geval is.
Daarnaast weet je gewoon de kortste route naar succes. heb het wel 'spannend' proberen te maken door alleen Nederlandse talenten te strikken maar dat maakt het ook niet veel leuker. Dat Ajax dan vervolgens ook enkel en alleen 31-jarige Zuid-Amerikanen haalt komt het realisme ook niet echt ten goede
Tja, als je zelf al het NL talent oppikt dan is het een logisch gevolg dat je concurrenten uit een andere vijver moeten vissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef nickhguitar het volgende:
Bweh ik ben zo uitgekeken op dit spel zeg. Op de database na verandert er ook gewoon niks jaar in jaar uit. Het is zogenaamd realistisch, het feit dat ik met een willekeurig top3 ED elftal de CL win binnen 3 jaar bewijst dat dit niet het geval is.
Daarnaast weet je gewoon de kortste route naar succes. heb het wel 'spannend' proberen te maken door alleen Nederlandse talenten te strikken maar dat maakt het ook niet veel leuker. Dat Ajax dan vervolgens ook enkel en alleen 31-jarige Zuid-Amerikanen haalt komt het realisme ook niet echt ten goede
Transferbudget valt me tegen. Pak de jaren wel alle prijzen die ik kan winnen, maar ik mag blij zijn als ik elk jaar weer 100 miljoen krijg. Aan het begin van het 2e seizoen kreeg ik 220 miljoen. Hoop altijd wel op wat meer, maar zit er blijkbaar niet in oid. Of ik doe iets verkeerdquote:Op zondag 14 februari 2016 01:35 schreef Stofzuigert het volgende:
Jij zit ook lachend zes jaar bij Madrid inmiddels, al wat mooie regens te pakken? Wat is je transferbudget nu?
Dat was slechts een voorbeeld, maar het geval is dat het gewoon niet realistisch is. Als je met Ajax of PSV 2/3 gerichte aankopen doet en je behoudt je talenten dan win je de CL na 3 seizoenen. Denk jij dat wanneer Ajax Balanta, Ajer en bijvoorbeeld Embolo koopt (standaard schijtaankopenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als je zelf al het NL talent oppikt dan is het een logisch gevolg dat je concurrenten uit een andere vijver moeten vissen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 10:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Transferbudget valt me tegen. Pak de jaren wel alle prijzen die ik kan winnen, maar ik mag blij zijn als ik elk jaar weer 100 miljoen krijg. Aan het begin van het 2e seizoen kreeg ik 220 miljoen. Hoop altijd wel op wat meer, maar zit er blijkbaar niet in oid. Of ik doe iets verkeerd
Waarschijnlijk betaal je je scheel aan salarissenquote:Op zondag 14 februari 2016 10:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Transferbudget valt me tegen. Pak de jaren wel alle prijzen die ik kan winnen, maar ik mag blij zijn als ik elk jaar weer 100 miljoen krijg. Aan het begin van het 2e seizoen kreeg ik 220 miljoen. Hoop altijd wel op wat meer, maar zit er blijkbaar niet in oid. Of ik doe iets verkeerd
De CL winnen gaat wat ver, maar met een goede coach en die drie aankopen zouden ze echt wel structureel overwinteren.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld, maar het geval is dat het gewoon niet realistisch is. Als je met Ajax of PSV 2/3 gerichte aankopen doet en je behoudt je talenten dan win je de CL na 3 seizoenen. Denk jij dat wanneer Ajax Balanta, Ajer en bijvoorbeeld Embolo koopt (standaard schijtaankopen![]()
) dat ze dan in 2018 de CL winnen?
Misschien zit ik nu in een 'dip'periode wat dit spel betreft, maar ik blijf erbij dat wanneer je er 1 hebt gespeeld je ze allemaal hebt gespeeld.
Haha dat kan! Ik heb er al 6.5 seizoen opzitten. Waarom is het niet jouw ding?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Bijna door mn seizoen met Barca heen, kan niet wachten.
Topploegen managen is gewoon echt niet mijn ding.
Nja gewoon, te weinig uitdaging, ook met scouten enzo. Als je met Tranmere Rovers een middenvelder nodig hebt, zoek je goed rond. Heb je met Barca een middenvelder nodig, koop je Pogbaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha dat kan! Ik heb er al 6.5 seizoen opzitten. Waarom is het niet jouw ding?
Alleen Spanjaarden kopen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja gewoon, te weinig uitdaging, ook met scouten enzo. Als je met Tranmere Rovers een middenvelder nodig hebt, zoek je goed rond. Heb je met Barca een middenvelder nodig, koop je Pogba
Tsja met het bak talent wat er in Spanje rondloopt is dat ook nog geen uitdaging. Als ik in Spanje een uitdaging zoek, dan ga ik de baskenchallenge doenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja met het bak talent wat er in Spanje rondloopt is dat ook nog geen uitdaging. Als ik in Spanje een uitdaging zoek, dan ga ik de baskenchallenge doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |