GMTAquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ToT toch niet, en wie weet staat ie gericht op de ster van ToT...... Oeps.![]()
Jij ook al.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ook al.
"De Heren Van De Bruine Ster".![]()
Hey, als de buurman zijn 'lange ding' op ToT richt, dan doet ie het ook goed, of zoiets.quote:
Ik ben onschuldigquote:
Bij Dr Lecter? Wel je hoofd erbij houden dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef just me het volgende:
* just me is zich geestelijk aan het voorbereiden op het etentje vanavond.
Ja zeg, wie begon? Dat was knokkels met zijn gore plaatjes.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij Dr Lecter? Wel je hoofd erbij houden dan.
Neem je een voorproever mee?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef just me het volgende:
Voor alle duidelijkheid ik ga eten bij mijn ex man.
dat soort situaties blijven raar lijkt me, succesquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef just me het volgende:
Ik zou er never nooit niet aan beginnen, bekijk het ff, geen zin in.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat soort situaties blijven raar lijkt me, succes
Wij hebben er geen problemen mee, we zijn nu al zo lang uit elkaar, even bijkletsen, hapje eten en weer naar huis.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat soort situaties blijven raar lijkt me, succes
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef just me het volgende:
Veel succes met de geestelijke voorbereiding en de geen problemen...quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben er geen problemen mee, we zijn nu al zo lang uit elkaar, even bijkletsen, hapje eten en weer naar huis.
dank 😉quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Veel succes met de geestelijke voorbereiding en de geen problemen...
Even bijketsen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben er geen problemen mee, we zijn nu al zo lang uit elkaar, even bijketsen, hapje eten en weer naar huis.
Ik heb niks tegen mijn ex, toffe moeder.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zeg maar niks over bepaalde exen, da's voor iedereen beter
The horror.. Succes en sterktequote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef just me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |