* knokkels buigtquote:
Ik was het nie......quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
Mo, jouw verzoekje?![]()
Of channelt Vout Gup nu
quote:
Mission: Failed!quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:20 schreef knokkels het volgende:
Ow wacht, de bedoeling was dat ik gisteren vóór middernacht in bed zou liggen enzo
Is 9 over 6 laat?quote:
Werk ze.quote:Op woensdag 3 februari 2016 06:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Is 9 over 6 laat?
En nee. Ik moet nu ongeveer gaan.
Weer een beetje klussen, en de schoonmaakster komt vandaag. Niet dat ik daar wilde plannen me heb, maar het is natuurlijk wel weer invulling van de dag!quote:
ook niks spannends zit op moeders te wachten die zou vitrage komen brengen gaan we effe ophangen, ben alleen m'n telefoon vergeten die ligt op het werk. Dus ik hoop dat ze nog komtquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een beetje klussen, en de schoonmaakster komt vandaag. Niet dat ik daar wilde plannen me heb, maar het is natuurlijk wel weer invulling van de dag!
En jij?
Okee dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook niks spannends zit op moeders te wachten die zou vitrage komen brengen gaan we effe ophangen, ben alleen m'n telefoon vergeten die ligt op het werk. Dus ik hoop dat ze nog komt
Ahh lekker dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:01 schreef Karzai het volgende:
Ja is toch wel fijn dat soort gordijnen beetje meer licht, ik heb nu de slaapkamer gordijnen altijd dicht anders loeren de buren naar binnen
Okee dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:10 schreef Karzai het volgende:
Aan de achterkant heb ik er geen last van maar de slaapkamer zit aan de straat kant
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:01 schreef Melting het volgende:
Vanavond weer Top of flop.
Weer alles goed voorspellen!
Intussen bij de achterburen van ToTquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh lekker dan.
Ja bij mij is het eigenlijk amper nodig omdat de achterburen behoorlijk ver van me af zitten en de huizen ook nog eens wat schuin van elkaar staan, maar toch vind ik het wel zo'n prettig idee.
Daar wen je zo aan hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik slaap nu aan de rustige achterkant en straks in het nieuwe huis aan de drukke voorkant, dat wordt wennen.
Qua gordijnen zijn we er voor het hele huis wel zo ongeveer uit wat het moet worden
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:01 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Intussen bij de achterburen van ToT
[ afbeelding ]
dat is een topshow, gister bij symph moest ik helaas afhaken wegens koken en eten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:01 schreef Melting het volgende:
Ja ToT, die gast staat er echt, je hebt een eigen Big Brother.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Intussen bij de achterburen van ToT
[ afbeelding ]
Dat is een sterrenkijker die kijken alleen naar de sterrenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ToT, die gast staat er echt, je hebt een eigen Big Brother.
Dat weet ToT toch niet, en wie weet staat ie gericht op de ster van ToT...... Oeps.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is een sterrenkijker die kijken alleen naar de sterren
Ja, maar wat voor sterren hequote:Op woensdag 3 februari 2016 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is een sterrenkijker die kijken alleen naar de sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |