SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Liarquote:
Fubarretje!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Ik deed een ehhh... hoe heet het ook weer? Blijven hangen in een gesloten topic?
Whehehe idd, same here!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Deze hoorde ik altijd op MTV vroeger. Toen ze nog muziek draaide dan
echt een hele fijne band ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is gewoon geweldig, prachtige kermis.![]()
Ik zat me af te vragen waarom alles overstuurd was, kwam omdat ik per ongeluk Music volume in VoiceFX compleet open had staanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is gewoon geweldig, prachtige kermis.![]()
Knok zit niet zo met dat volume te kloten.![]()
Linkje doet het niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Symphonic het volgende:
GC / Grappige persnamen
Nieuw in Den Haag: De Afhaakchinees
Ahhh deze flashmob!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
reclamestunt van een bank, maar wel heel ernstig baas!
quote:
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kaizers Orchestra - Aldi vodka, Violeta.
Om de gedane bestelling te annuleren?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Shit, dan is het ook Afbelchinees natuurlijk
Ik hoorde een keer een phone prank waarbij iemand een Chinees belde, bestelde en vroeg de bestelling te herhalen, vervolgens had een maat een andere Chinees aan de lijn om te bestellen en verbonden die 2 met elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer een phone prank waarbij iemand een Chinees belde, bestelde en vroeg de bestelling te herhalen, vervolgens had een maat een andere Chinees aan de lijn om te bestellen en verbonden die 2 met elkaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer een phone prank waarbij iemand een Chinees belde, bestelde en vroeg de bestelling te herhalen, vervolgens had een maat een andere Chinees aan de lijn om te bestellen en verbonden die 2 met elkaar.![]()
![]()
Die Chinezen raakten compleet in de war, no you ordered! No you did!!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shitty wok, may I take your order, prease?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shitty wok, may I take your order, prease?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |