Iedereen aanwezig heeft meteen een contacthigh en vreetkickquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ze mij ooit gaan cremeren zal het een behoorlijke zoet/weeïge lucht veroorzaken, gok ik zo.
Biet?quote:
Net als van die Peruaanse panfluiters, die vind je je alle hoeken en gaten....quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere van die Japanse drumgroepen.
Ze lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als van die Peruaanse panfluiters, die vind je je alle hoeken en gaten....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als van die Peruaanse panfluiters, die vind je je alle hoeken en gaten....
Je kent die SP aflevering ook wel, ga ik vanuit.quote:
Be careful what you wi.. ohh te laatquote:
Origineel Amsterdams?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Be careful what you wi.. ohh te laat
Klein detail wel..quote:
Nee, dat nou nog nietquote:
Wat is dat voor een grap? Mijn...........quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
Iets zegt me dat dit niets met de DLB te maken heeft
Tip: wacht nog even een paar minuten!quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:08 schreef Fogel het volgende:
Ik moet weer even onderweg. Probeer R49 te streamen terwijl ik door de sneeuw ploeg.
We zien je wel op Ice Road Rescuequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:08 schreef Fogel het volgende:
Ik moet weer even onderweg. Probeer R49 te streamen terwijl ik door de sneeuw ploeg.
Pics en vidsquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:08 schreef Fogel het volgende:
livestreamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |