gewoon stoppen, da's in hier bij radio49quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets zegt me dat ik NU moet gaan roken.
Mooi, ooit zo'n show gezien --> Wadaiko ...nog wat...... Was gaaf om te zien en te horen.quote:
Kodo:quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:52 schreef Fogel het volgende:
Ik (her)ken die artiestnamen niet dus ik wil het horen
Ik heb daarin gefaaldquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon stoppen, da's in hier bij radio49
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon stoppen, da's in hier bij radio49
Ik weet niet meer hoe die show heette die ik gezien heb, maar dat was ernstig baas!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ooit zo'n show gezien --> Wadaiko ...nog wat...... Was gaaf om te zien en te horen.
Ik kan gewoon in die kodo staan waar ie op slaat. Echt hugequote:
In het MECC toevallig? Daar waren ze volgens mij.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ooit zo'n show gezien --> Wadaiko ...nog wat...... Was gaaf om te zien en te horen.
Nee, gewoon hier in de schouwburg, was ergens in de 90's.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
In het MECC toevallig? Daar waren ze volgens mij.
En ik had daar gelukkig kaartjes voor
Ik had het over deze:quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kodo:
https://en.wikipedia.org/wiki/Kodo_%28taiko_group%29
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet gewoon de volgende keer eens wat Beppie Kraft en Frans Theunisz erin gooien, volgens mij zijn daar liefhebbers voor te vinden.
En niet te vergeten Big Benny en Benny Neyman.
Ja ergens eind om 99/2000 oid waren ze hier ook .. Nou ja.. daarquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier in de schouwburg, was ergens in de 90's.
In het MECC was ik pas 1 keer, in 1991 bij Bowie en voorprogramma Wilde Kim...
hihiquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ergens eind om 99/2000 oid waren ze hier ook .. Nou ja.. daar
Mis je niets aanquote:
Geen ideequote:
Er zijn wel meerdere van die Japanse drumgroepen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die show heette die ik gezien heb, maar dat was ernstig baas!
Rijmt het op 'iet'?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ze mij ooit gaan cremeren zal het een behoorlijke zoet/weeïge lucht veroorzaken, gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |