abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 februari 2016 @ 22:01:05 #151
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_159635699
Die louche opkopers die met een broekzak vol contant geld even je waardevolle spullen voor een habbekrats komen opkopen. :')

Lekker van John. :r
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2016 @ 22:06:27 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159635938
Neem je het niet wat te serieus? Waarschijnlijk waren dat niet eens opkopers, maar gewoon acteurs of zo. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 3 februari 2016 @ 22:10:05 #153
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_159636100
quote:
99s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Neem je het niet wat te serieus? Waarschijnlijk waren dat niet eens opkopers, maar gewoon acteurs of zo. :')
Kan, maar Pandjeshuis Visser, het logo waarmee ze op hun t-shirt liepen, is wel een bestaand bedrijf.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_159637438
Ik vond dat met die opkopers eerlijk gezegd ook wel een lompe actie, en ik ergerde me eraan dat John er zo op hamerde dat de koelkast weg moest. Alleen maar omdat er een LCD-schermpje op zat :') Levert misschien een paar honderd euro op en daar moet je dan weer een nieuwe van kopen, dan levert het je uiteindelijk misschien nog 100 euro op en je levert in op comfort en waarschijnlijk ook op energieverbruik. Zou het mij ook niet waard zijn, eigenlijk.

En die opkopers dachten inderdaad ook echt even voor 650 euro dat hele huis leeg te trekken :D "Mooi oventje... TV, BluRay..." Ik hoop dat het inderdaad acteurs waren.

Het enige dat deze mensen eigenlijk echt moesten doen is niet fucking 1600 euro in de maand aan boodschappen en allerlei onzin uitgeven. Dat is 400 euro per week, hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar? En dan 230 euro aan energie per maand voor dat suffe rijtjeshuis, dan doe je toch ook echt iets niet goed (maar dat zit er natuurlijk alleen maar in om die suffe website te pluggen). Die mensen hebben blijkbaar gewoon echt nooit geleerd om met geld om te gaan, en dat is natuurlijk wel treurig.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  FOK!fotograaf woensdag 3 februari 2016 @ 22:54:02 #155
13368 NiGeLaToR
pi_159637977
Dit leest als een herhaling - stel met kinders die er een bende van maken maar eigenlijk vooral op de zak van de ouders van de vrouw van 't stel leven? Opkopers die uiteindelijk niets mogen kopen en een gevoel van 'dit was niets, dit werd niets en dit blijft niets' aan het einde van de aflevering? :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 februari 2016 @ 23:16:05 #156
22592 crew  Ole
pi_159638963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:54 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dit leest als een herhaling - stel met kinders die er een bende van maken maar eigenlijk vooral op de zak van de ouders van de vrouw van 't stel leven? Opkopers die uiteindelijk niets mogen kopen en een gevoel van 'dit was niets, dit werd niets en dit blijft niets' aan het einde van de aflevering? :P
yup dat was hem
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159642494
Kijk al uit naar die van volgende week c_/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159644873
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:42 schreef Gia het volgende:

Overigens alle boodschappen bij de appie, omdat de kinderwagen ergens anders niet binnen kan.
Had dan gekozen voor een wandelwagen waar de kids to elkaar zitten. Past overal.
Ik kan me dit eigenlijk niet voorstellen.
Vooral in de Aldi, Hoogvliet en Boni word je omver gereden door scootmobielen. Juist in de Albert Heijn en Jumbo zie je dat veel minder.
Ik weet niet wat voor kinderwagen mevrouw heeft maar het zal toch niet breder zijn dan een scootmobiel? :?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_159645603
quote:
3s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Ik kan me dit eigenlijk niet voorstellen.
Vooral in de Aldi, Hoogvliet en Boni word je omver gereden door scootmobielen. Juist in de Albert Heijn en Jumbo zie je dat veel minder.
Ik weet niet wat voor kinderwagen mevrouw heeft maar het zal toch niet breder zijn dan een scootmobiel? :?
In 'mijn' oude Aldi paste niet eens een normale boodschappenwagen dus ik kan me er iets bij voorstellen :D

(die is ook niet voor niets verhuisd, wat een takkezooi was dat).
Tap tap tap
pi_159646541
quote:
3s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Ik kan me dit eigenlijk niet voorstellen.
Vooral in de Aldi, Hoogvliet en Boni word je omver gereden door scootmobielen. Juist in de Albert Heijn en Jumbo zie je dat veel minder.
Ik weet niet wat voor kinderwagen mevrouw heeft maar het zal toch niet breder zijn dan een scootmobiel? :?
Of regel een oppas als je toch boodschappen moet doen.
  FOK!fotograaf donderdag 4 februari 2016 @ 13:10:49 #161
13368 NiGeLaToR
pi_159648728
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of regel een oppas als je toch boodschappen moet doen.
Of gebruik zojuist arbitrairs niet als slap excuus.

Of kocht ze bij de appie alleen maar huis/budget-merk?
pi_159648767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of regel een oppas als je toch boodschappen moet doen.
Dat lijkt me wel echt klote, dan kun je nooit even snel wat halen zonder je kinderen bij iemand te dumpen.
Tap tap tap
pi_159649087
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of regel een oppas als je toch boodschappen moet doen.
Ze zou ook haar boodschapjes kunnen doen als haar vriend thuis is, dan heeft ze geen gedoe met de kinderwagen. Of hij zou de boodschappen kunnen doen.

Helaas, zulke nee-zeggers kun je honderd oplossingen aandragen, het antwoord blijft nee.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_159649710
Zijn dit trouwens herhalingen?
pi_159649731
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of regel een oppas als je toch boodschappen moet doen.
Of online bestellen en de appie laten bezorgen :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  FOK!fotograaf donderdag 4 februari 2016 @ 14:19:36 #166
13368 NiGeLaToR
pi_159650701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:47 schreef Koningin het volgende:
Zijn dit trouwens herhalingen?
Als dat niet zo is ben ik wellicht ziener :P
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:02:38 #167
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159652086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:47 schreef Koningin het volgende:
Zijn dit trouwens herhalingen?
Ja het zijn herhalingen :)
pi_159660498
Verkoop van kleine spullen is nooit een oplossing. Tenzij je met verkoop van iets je schuld voor een groot deel kan aflossen.
Dus niet met 500,- proberen om 65.000,- af te lossen.
Dat levert eenmalig een beetje geld op, terwijl het probleem structueel geldtekort is.
Dus moet het ook structureel aangepakt worden: Meer inkomsten / minder uitgaven.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_159662110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:13 schreef Walter81 het volgende:
Verkoop van kleine spullen is nooit een oplossing. Tenzij je met verkoop van iets je schuld voor een groot deel kan aflossen.
Dus niet met 500,- proberen om 65.000,- af te lossen.
Dat levert eenmalig een beetje geld op, terwijl het probleem structueel geldtekort is.
Dus moet het ook structureel aangepakt worden: Meer inkomsten / minder uitgaven.
Het verkopen van kleine spullen zal inderdaad niet het hele probleem oplossen. Het kan echter wel helpen om alles wat meer te structureren als je met het bij elkaar schrapen van kleine bedragen één of meerdere kleine schuldeisers kunt aflossen.

Je hebt maandelijks een bepaald inkomen. Om je schuldeisers tevreden te houden moet je ze elke maand een stukje schuld + rente afbetalen. Hoe minder schuldeisers je hebt, hoe makkelijker het wordt om elke schuldeiser maandelijks een bedrag te kunnen bieden waarmee deze schuldeiser enigszins tevreden is.

De kleine schuldeisers verwachten doorgaans een relatief hoog maandelijks bedrag op hun rekening gestort te krijgen. Zo wil een schuldeiser die 500 euro heeft open staan maandelijks al snel 50 euro om zo snel mogelijk de schuld afgelost te hebben voordat de schuldenaar in de schuldsanering komt. Een schuldeiser die 25000 euro open heeft staan neemt mogelijk al genoegen met 200 tot 300 euro per maand, omdat hij weet dat een hoger bedrag niet realistisch is en de kans alleen maar groter wordt dat er een schuldsaneringstraject wordt gestart.

4 schulden van 500 euro kunnen dus net zo zwaar op de maandelijkse lasten drukken als 1 schuld van 25000 euro. Kun je die 4 kleine schulden op korte termijn elimineren, dan krijg je al snel meer 'lucht'.
pi_159662715
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

65k in de min is niet schokken? Even snel rekenen zonder tegenslagen en 120 in het groen is het 40+ jaar voor ze er uit zijn.
Bij de maandlasten worden zover ik weet al wel de verplichte aflossingen op de schulden meegerekend, voor zover er al concrete betalingsregelingen zijn. Het maandbedrag van de studielening, de persoonlijke lening bij de bank en de creditcard zitten dus al in de maandlasten verwerkt.

De schuld bij de ouders, betaalachterstanden waarvoor nog geen regeling is afgesproken en onbetaalde rekeningen zitten niet inbegrepen in het overzicht met de maandlasten.

Het kan hierdoor zijn dat deelnemers met een relatief grote schuld en klein maandelijks overschot bij de 'eindafrekening' toch snel uit de schulden zijn. Als de looptijd van de bestaande leningen en afbetalingsregelingen relatief kort is. Stel dat er een persoonlijke lening is van 20.000 euro met een looptijd van 5 jaar, waarvan het eerste jaar voorbij is. Dan staat nog iets van 17000 euro schuld open, die wel al over 4 jaar afgelost moet zijn. Het maandbedrag van die schuld is dan ongeveer 400 euro.

Redden de mensen het om 100 euro in het 'groen' te komen en die dus extra af te lossen, dan is de 17000 euro schuld in iets meer dan 3 jaar afgelost.
pi_159663328
Waarom volgen zoveel mensen dit programma nog? Het is namelijk een reeks van herhalingen.
pindazakje
pi_159668257
quote:
13s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom volgen zoveel mensen dit programma nog? Het is namelijk een reeks van herhalingen.
Zijn dezelfde gasten die een voetbalwedstrijd tien keer terug kijken in de hoop dat die nou wel valt.
Karper diem, vis van de dag
pi_159676847
quote:
13s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom volgen zoveel mensen dit programma nog? Het is namelijk een reeks van herhalingen.
Omdat ik het de vorige keer niet gezien heb misschien.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_159676890
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:24 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Omdat ik het de vorige keer niet gezien heb misschien.
Heb jij zomaar een leven? o|O
Net-FOK!ker :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159676909
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb jij zomaar een leven? o|O
Net-FOK!ker :{w
Ja, die komen hier ook voor ja. (Maar ik voel me hier wel in de minderheid)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')