Het seizoen duurt nog wat langer hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, na zondag is alles voorbij.
Dat gaat de meest trieste klassieker in de geschiedenis worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, na zondag is alles voorbij.
Het treurige is dat je totaal niet weet wat voor uitslag het zal worden. Beiden spelen zonder een strijdplan dus dat wordt huilen met een dikke vette pet op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat de meest trieste klassieker in de geschiedenis worden.
Tja, Eredivisie he..quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige is dat je totaal niet weet wat voor uitslag het zal worden. Beiden spelen zonder een strijdplan dus dat wordt huilen met een dikke vette pet op.
Ik denk dat ajax uiteindelijk wel wint.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige is dat je totaal niet weet wat voor uitslag het zal worden. Beiden spelen zonder een strijdplan dus dat wordt huilen met een dikke vette pet op.
Dat hoeft het probleem an sich niet te zijn: eerder dat je zwaar beperkte trainers hebt bij de meeste ploegen.quote:
Nee dat kan niet beste Hansquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
maar zou ook zomaar 4-4 kunnen worden.
Hoezo? Zondag de kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:07 schreef Sunri5e het volgende:
Roda uit, de belangrijkste wedstrijd van het seizoen
Ik miste ook twee goals, maar de 2-3 is het terugkijken waardquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:16 schreef Ludacriss het volgende:
HAHAHAHAHAHA ik ben 10 min weg bij 2-0.... kom terug staat het 2-3
HAHAquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:16 schreef Ludacriss het volgende:
HAHAHAHAHAHA ik ben 10 min weg bij 2-0.... kom terug staat het 2-3
twitter:FlorisRoos twitterde op woensdag 03-02-2016 om 20:16:52Lekker keep! 👌 https://t.co/o7QaVuQA40 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |