0-5quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda-Feyenoord, zeg het maar jongens
Eens. Roda en AZ zijn lastigere tegenstanders.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:54 schreef FL_Freak het volgende:
Heb liever dat Feyenoord tegen PSV in de finale komt.
leuk jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun jou 5 miljoen, maar helaas
Zal Tong erzitten? Das een fcdb fan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij lange na niet op de korte zijde zelfs
Achter het doel is het vrij leeg dus tsjaquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal Tong erzitten? Das een fcdb fan.
2 last minute ontsnappingen, (eigenlijk zelfs 3, als je de winnende goal van Kuijt tegen Willem 2 meerekent) ergens heb ik nog de hoop dat alles nu eens een keertje gaat meezitten in de beker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda-Feyenoord, zeg het maar jongens
psv de titel, az de beker. Kortom: helemaal NIETS in Rotterdam!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou je dit kunnen/willen toelichten?
Dat krijg je van een TD die spelers van een matig clubje als ADO koopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
psv de titel, az de beker. Kortom: helemaal NIETS in Rotterdam!
Ja dus,quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspelling:
PSV/FC Utrecht v FC Den Bosch
AZ v Roda JC/Feyenoord
het is de schuld van ado jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat krijg je van een TD die spelers van een matig clubje als ADO koopt.
Tegen wie moet ADO straks eigenlijk?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is de schuld van ado ja
Zo, daar heb je hem goed beet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen wie moet ADO straks eigenlijk?
ZOU DIT NIET PIKKEN HAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stop hier mee. Het slaat nergens op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gun mij m'n lol. Straks speelt Feyenoord en dan heb ik het al zwaar zat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop hier mee. Het slaat nergens op.
Vasion en ik zijn goede vrienden. Ik kan dit hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ZOU DIT NIET PIKKEN HAAGS KWARTIERTJE
Ik gun je lol.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gun mij m'n lol. Straks speelt Feyenoord en dan heb ik het al zwaar zat.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ZOU DIT NIET PIKKEN HAAGS KWARTIERTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |