leuk jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun jou 5 miljoen, maar helaas
Zal Tong erzitten? Das een fcdb fan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij lange na niet op de korte zijde zelfs
Achter het doel is het vrij leeg dus tsjaquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal Tong erzitten? Das een fcdb fan.
2 last minute ontsnappingen, (eigenlijk zelfs 3, als je de winnende goal van Kuijt tegen Willem 2 meerekent) ergens heb ik nog de hoop dat alles nu eens een keertje gaat meezitten in de beker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda-Feyenoord, zeg het maar jongens
psv de titel, az de beker. Kortom: helemaal NIETS in Rotterdam!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou je dit kunnen/willen toelichten?
Dat krijg je van een TD die spelers van een matig clubje als ADO koopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
psv de titel, az de beker. Kortom: helemaal NIETS in Rotterdam!
Ja dus,quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspelling:
PSV/FC Utrecht v FC Den Bosch
AZ v Roda JC/Feyenoord
het is de schuld van ado jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat krijg je van een TD die spelers van een matig clubje als ADO koopt.
Tegen wie moet ADO straks eigenlijk?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is de schuld van ado ja
Zo, daar heb je hem goed beet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen wie moet ADO straks eigenlijk?
ZOU DIT NIET PIKKEN HAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stop hier mee. Het slaat nergens op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gun mij m'n lol. Straks speelt Feyenoord en dan heb ik het al zwaar zat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop hier mee. Het slaat nergens op.
Vasion en ik zijn goede vrienden. Ik kan dit hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ZOU DIT NIET PIKKEN HAAGS KWARTIERTJE
Ik gun je lol.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gun mij m'n lol. Straks speelt Feyenoord en dan heb ik het al zwaar zat.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ZOU DIT NIET PIKKEN HAAGS KWARTIERTJE
Het seizoen duurt nog wat langer hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, na zondag is alles voorbij.
Dat gaat de meest trieste klassieker in de geschiedenis worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, na zondag is alles voorbij.
Het treurige is dat je totaal niet weet wat voor uitslag het zal worden. Beiden spelen zonder een strijdplan dus dat wordt huilen met een dikke vette pet op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat de meest trieste klassieker in de geschiedenis worden.
Tja, Eredivisie he..quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige is dat je totaal niet weet wat voor uitslag het zal worden. Beiden spelen zonder een strijdplan dus dat wordt huilen met een dikke vette pet op.
Ik denk dat ajax uiteindelijk wel wint.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige is dat je totaal niet weet wat voor uitslag het zal worden. Beiden spelen zonder een strijdplan dus dat wordt huilen met een dikke vette pet op.
Dat hoeft het probleem an sich niet te zijn: eerder dat je zwaar beperkte trainers hebt bij de meeste ploegen.quote:
Nee dat kan niet beste Hansquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
maar zou ook zomaar 4-4 kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |