quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef kwakz0r het volgende:
Kweenie, mijn kat eet plastic en haar eigen kots. Ik ben toch iets kieskeuriger
heb je het wel es geprobeerd?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lust de tulpenbladeren waar mijn kat steeds weer aan probeert te knabbelen ook niet.
Grauw is juist goed, althans, dan zit er geen, of weinig, roodhoudzooi door.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Even een vraagje. Mijn gehakt oogt wat grauw. De verpakking staat niet bol. Hoe check je of rundergehakt nog goed is?
Ik straks ook weer, ik vind de lunges zo leuk deze keer!quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, lesje bodypump geboekt om 5 uur, dus zo maar eens de deur uit. Daarna nog wat cardio tot aan half 7 todat ik Mr.Mo op kan halen van station. Die wilde toch niet hardlopen en een rustdag doen, dus hoef ik niet tijdens de club run te sporten!
Ooh! Vandaar dat het biovlees altijd zo grauw isquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Grauw is juist goed, althans, dan zit er geen, of weinig, roodhoudzooi door.* Brighteyes had een bijbaantje in een slagerij
Spuit 11, maar toch even QFTenquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:32 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik heb ook een Limburgs accent en een kort kapsel
quote:Soak your face in ice water for 1 to 2 minutes.
Exposure to ice water allows you to reset levels of the appetite hormone leptin, which leads to faster fat loss.
moet je wel goed je adem in kunnen houden!quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Op een gegeven moment heb je in al die jaren dat je leest over afvallen de meeste dingen al wel gelezen, maar dit was nieuw voor mij
[..]
Misschien zorgt het bijna verdrinken voor acute stress = geen honger meerquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
moet je wel goed je adem in kunnen houden!
Oh wow, ik heb 1 echte rustdag in de week waarop ik niet sport, alleen wandel of fiets (en dan om naar de winkel te gaan, niet een uur zo snel mogelijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mik op elke dag sporten deze maand, maar intensiteit en tijd en soort trainingen wisselen elkaar wel af
Nee, joh, duw je hoofd in ijswater! Snel!quote:
3 minuten, voor de zekerheid!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, joh, duw je hoofd in ijswater! Snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |