Hi Tink!quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:20 schreef Tink89 het volgende:
*kom hier heel voorzichtig weer eens om de hoek kijken na maanden weggeweest te zijn*...
Wie post hier nog regelmatig? Ik zag Moblo, Lonaa, BE en SQ al langskomen, nog meer 'oude' bekenden?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:20 schreef Tink89 het volgende:
*kom hier heel voorzichtig weer eens om de hoek kijken na maanden weggeweest te zijn*...
Wie post hier nog regelmatig? Ik zag Moblo, Lonaa, BE en SQ al langskomen, nog meer 'oude' bekenden?
Ik heb in de zomer mijn voeten nat gemaakt en buiten op de tegels een paar passen gezet en één pas met een meetlint opgemetenquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook wel doenEr is een coopertesttraject hier in het park en daar staat om de 100 meter een afstandsstreep.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, ik hoop het nietJe bent niet helderziend of zo he? Ik hoef me geen zorgen te maken?
Slim!quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb in de zomer mijn voeten nat gemaakt en buiten op de tegels een paar passen gezet en één pas met een meetlint opgemeten
Bij mij een halve dag te vroeg en daar baalde ik al van (mijn lichaam werkt normaal echt als een zwitsers uurwerk wat dat betreft dus ik was er nog niet helemaal op voorbereidquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oké niet de aardappelen maar de tijd van de maand is een week te vroeg
Hou er rekening mee dat dat kipgerecht echt fucking veel te weinig is voor normale mensen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hi Tink!
Al een beetje een ritme gevonden in je nieuwe huis? Eerst doorlezen
Mij lijstje van vandaag:
O: kwarktaart
T: niks
L: pompoensoep en kaiserbroodje met boter
T: 2 gekookte eitjes
D: HF Kipgerecht v Jamie
Er is absoluut een moment waarop ik kan zeggen 'ik heb genoeg kip gehad'. Heus.quote:
Ja, ik had het gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat dat kipgerecht echt fucking veel te weinig is voor normale mensen.
Oh is dat het gerecht met een kwart paprika voor twee personen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat dat kipgerecht echt fucking veel te weinig is voor normale mensen.
Vooral gefrituurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Dit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hij moet zelf enthousiast zijn. Als je 'm een beetje gaat lopen dwingen gaat dat echt neit werken hoor...
Ik verwacht geen moer van mijn man als ik mijn levensstijl probeer te veranderen. Maar gedurende mijn inspanningen in het afgelopen jaar is hij 20 kilo afgevallen, gaat 3-4x per week naar de sportschool en is gestopt met roken. En ik heb nooit een 'goed gesprek' gehad en ook nooit gezegd dat hij mee moest doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja, je kan toch naar elkaar uitspreken waar je zelf aan wilt werken en wat je daarin van de ander verwacht?
Ik vind het alleen zelf altijd nogal kut werken om dat soort gesprekken van tevoren aan te kondigen, dan hangt het zo in de lucht en ga je je alvast afvragen wat die ander nou wil zeggen en zoBeter gewoon op een goed moment over beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |