mIk zit boven met een berg was en thee.quote:
Ik zie zo'n student al een marathon lopen met 100 van die dingen omquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Universiteit wil dat eerstejaars een fitbit dragen en 10.000+ stappen per dag doen. En ja, het telt mee voor hun cijfers: http://news.health.com/20(...)flow_facebook_health
Maar misschien ben ik wel cynisch, maar je kan er gewoon mee schudden en dan gaat het getalletje omhoog. Of je geeft jouw fitbit mee aan die actieve huisgenoot die toch al een eind ging wandelen. Hey, ik zie gewoon een handeltje opbloeien: ik draag je fitbit bij me voor 5 dollar! En je dan helemaal volhangenGeld verdienen terwijl je een beetje actief bent.
goed zo!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
mIk zit boven met een berg was en thee.
Heb net wel uit voorzorg de halve zak chips die over was van de kinderen vanmiddag leeggegooid in de prullenbak. Dat ik niet straks alsnog voor gaas ga.
MFP gaat uit van 0,0 beweging he. Ik zou volgens hun 1450 kcal moeten eten, nou als ik dat doe val ik binnen een paar dagen om denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef eleusis het volgende:
Goed bezig [ afbeelding ]
Hoe gaat het hier verder
Ik ben weer teruggegaan naar 1800 kcal p/d hoor, MFP vindt dat ik 1650 zou moeten, maar die hoeveelheid vind ik toch net jammer. Maar ik val nog steeds 100 gram per dag af, dus ik ga lekker. Misschien is MFP pessimistisch of verbrand ik meer dan gemiddeld. Veel meer dan 3-4 kilo heb ik ook niet te gaan, dus misschien ga ik maar eens nieuwe kleren kopen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:49 schreef La_Tramposa het volgende:
MFP gaat uit van 0,0 beweging he. Ik zou volgens hun 1450 kcal moeten eten, nou als ik dat doe val ik binnen een paar dagen om denk ik.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een atl (of ja, een ltl. Laatste keer dat ik dit woog was in 2006 denk ik) van 71,6
ja inderdaad nu je het zegt. Ik stop meteen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer stop je met afvallen, SQ, het is zo toch wel genoeg?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja inderdaad nu je het zegt. Ik stop meteen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |