Vies soort wijsheden weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moet je mensen niet proberen te veranderen naar wat jij denkt hoe iemand moet zijn. Ik neem aan dat hij dit al deed en dit kapsel al had voordat je een relatie met hem begon?
Foto van TS?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Dat met die stemmetjes is zo gegroeid, dat deed ie eerst nog niet. Maar ik zal er inderdaad maar een serieus gesprek over beginnen. Misschien kan hij het veranderen en zo niet, denk ik niet dat hij bij mij past..
Eerst eens kijken hoe hij reageert dan
Doe es een vocaroo uploaden in t bulgaars dan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Zeg gewoon dat ie effe normaal moet doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Hij mag ook best lief blijven hoor. Als ie die paar gedragingen maar aanpast, want dat gaat me gewoon ook te ver haha
Knijpt hij ook wel eens in je wang terwijl hij iets zegt over een "grote meid" oid?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
hahahaha, is klaarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Vriend van TS is zwakzinnigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Dus jouw vriend valt op kleine kinderen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:08 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Haha nou, hij is best intelligent.. Hij gedraagt zich alleen nogal vreemd. Ik vertelde het aan iemand en zij zei dat zij het niet erg zou vinden als haar vriend zo zou doen. Nou, ik snap echt niet dat mensen dat niet erg kunnen vinden. Hij doet soms inderdaad net alsof ik een klein kind ben ja.
Jawel. Al best vaak. Maar volgens mij denkt ie er een dag later niet meer aan. Misschien helpt het als ik zeg dat ik er serieus klaar mee benquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:09 schreef Casiotone het volgende:
maargoed al kenbaar gemaakt dat je zijn gedrag irritant vind?
Gelukkig, anders verdiende je niet beterquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:10 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nee ik heb geen kort en pittig kapsel hoor.
Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Moest lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind dat ik best humor heb, een keer een grapje kan best maar het is elke keer hetzelfde he. Vertel jij ook 100 x hetzelfde grapje dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:09 schreef jatochneetoch het volgende:
TS is gewoon een chagerijn zonder humor.
ja misschien moet je dat maar doen. als ie dan nog doorgaat kan ie toch ophoepelen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:11 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Jawel. Al best vaak. Maar volgens mij denkt ie er een dag later niet meer aan. Misschien helpt het als ik zeg dat ik er serieus klaar mee ben
Prettigquote:
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
Denk je dat hij wel mannelijk zou zijn als hij dat niet meer deed en een ander kapsel neemt? Wat voor kapsel heeft hij nu btw? Voor de beeldvorming
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef utopie het volgende:
"Wat is dat prettig"
"Dat vind ik niet prettig"
"Wat een prettigheden"
in combinatie met een stemmetje nog wel.
Hij moet haast wel homo zijn
MAAR HOE ZIT HET NOU MET DE SEX????quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Die is wel gewoon goed, het is niet een complete tijger. Maar dat hoeft voor mij ook niet echt.quote:
Jij hebt toch ook een kort en pittig kapsel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig, anders verdiende je niet beter![]()
Kan inderdaad, maar ik ken ook wel jongens die een beetje verlegen/nerd-achtig zijn, en dan kan het kapsel nog zo stoer zijn, door de uitstraling wordt dat teniet gedaan. Je moet het ook een beetje uitstralen, niet alleen eruitzien als een stoere kerel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
sssttttquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een kort en pittig kapsel?
Dus dan word er niet op lichaamsdelen gedrukt en "toet" geroepen met een stemmetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Die is wel gewoon goed, het is niet een complete tijger. Maar dat hoeft voor mij ook niet echt.
Zijn uitstraling is niet heel verlegen of terug getrokken. Gemiddelde uitstraling eigenlijk, daarom denk ik dat het best een beetje zou helpenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan inderdaad, maar ik ken ook wel jongens die een beetje verlegen/nerd-achtig zijn, en dan kan het kapsel nog zo stoer zijn, door de uitstraling wordt dat teniet gedaan. Je moet het ook een beetje uitstralen, niet alleen eruitzien als een stoere kerel.
Haha nee hoor. Dan gebruikt ie ook z'n normale stemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dus dan word er niet op lichaamsdelen gedrukt en "toet" geroepen met een stemmetje?
En daar verbreek je een relatie voor??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Dat met die stemmetjes is zo gegroeid, dat deed ie eerst nog niet. Maar ik zal er inderdaad maar een serieus gesprek over beginnen. Misschien kan hij het veranderen en zo niet, denk ik niet dat hij bij mij past..
Eerst eens kijken hoe hij reageert dan
Zeg dan tegen hem dat hij normaal ook zo moet praten en niet alleen in bed.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:20 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Dan gebruikt ie ook z'n normale stem
Apart, meestal als iemand van zichzelf best wel stoer is kan hij elk kapsel wel aannemen zonder er gelijk als een watje uit te zien. Maar goed dat met die kinderpraat is wel echt te erg iigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Zijn uitstraling is niet heel verlegen of terug getrokken. Gemiddelde uitstraling eigenlijk, daarom denk ik dat het best een beetje zou helpen
Door deze posts ben ik wel overtuigd dat ik gewoon het gesprek moet aangaan. En ik heb in ieder geval niet meer het idee dat ik me aanstel en gewoon niet moet zeiken eroverquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef shiftsix het volgende:
ga je ook nog wat doen met deze posts of niet
Gewoon praten dan, maar breng het wel een beetje aardig en subtiel want het blijven mannen he..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:20 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Dan gebruikt ie ook z'n normale stem
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon praten dan, maar breng het wel een beetje aardig en subtiel want het blijven mannen he..
Ik weet niet of jij je aanstelt..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Door deze posts ben ik wel overtuigd dat ik gewoon het gesprek moet aangaan. En ik heb in ieder geval niet meer het idee dat ik me aanstel en gewoon niet moet zeiken erover
Wat, jullie zijn soms best snel op jullie pikkie getrapt hoor.quote:
Jij gedraagt je zeker net zo infantiel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Bananenpap het volgende:
TS, je bent echt een ongelooflijke aansteller. Dat je ook serieus overweegt om op basis van dit soort irritaties een einde aan de relatie te maken.Je vriend klinkt als een gezellige gozer.
Met alle respect, maar in hoeverre kun je zulk soort dingen nou serieus nemen. Ik vind het juist eerder storend als zo'n chagrijn het gaat bestempelen met kinderachtig etc. Lekker. Boeiend.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij gedraagt je zeker net zo infantiel?
Ja als het een paar keer gebeurt, maar volgens TS is het elke dag weer en heeft ze al aangegeven dat ze het irritant vindt. Persoonlijk zou ik me ook enorm gaan irriteren als mijn vriendin steeds zou 'vergeten' dat ik bepaald gedrag irritant vind.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Met alle respect, maar in hoeverre kun je zulk soort dingen nou serieus nemen. Ik vind het juist eerder storend als zo'n chagrijn het gaat bestempelen met kinderachtig etc. Lekker. Boeiend.
Nou.... als mijn vriend continu met een kinderstemmetje praat, heb ik ook geen zin om in de touwen te gaan hangen. Maar waarom dat niet gewoon zeggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Met alle respect, maar in hoeverre kun je zulk soort dingen nou serieus nemen. Ik vind het juist eerder storend als zo'n chagrijn het gaat bestempelen met kinderachtig etc. Lekker. Boeiend.
Omdat een topic maken en je vriend voor lul zetten effectiever is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Nou.... als mijn vriend continu met een kinderstemmetje praat, heb ik ook geen zin om in de touwen te gaan hangen. Maar waarom dat niet gewoon zeggen?
Jij hebt ook zo iemand om je heen thuis? Zo'n Donald Duckje en dat allemaal leuk vinden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:54 schreef sibella2 het volgende:
"Hou eens op met dat kinderachtige stemmetje, onaantrekkelijk wordt je daarvan." Klaar. Echt he, ik snap echt niks van sommige vrouwen. Verder klinkt je hele relatie bleh, je zoekt gewoon een reden om hem te dumpen.
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo iemand om je heen thuis? Zo'n Donald Duckje en dat allemaal leuk vinden?
Hij zet zichzelf voor lul hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Omdat een topic maken en je vriend voor lul zetten effectiever is.
Want hij moet een abonnement hebben op minstens drie verschillende autobladen om een alpha-male te zijn? Damn, hopelijk vind ik een vrouw die niet zo kortzichtig en oppervlakkig is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo iemand om je heen thuis? Zo'n Donald Duckje en dat allemaal leuk vinden?
24quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij je aanstelt..
Hoe oud (jong?) is jouw vriend?
Draai het eens om. Het gaat er niet om wat ie allemaal moet doen om haar alpha-male te zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Want hij moet een abonnement hebben op minstens drie verschillende autobladen om een alpha-male te zijn? Damn, hopelijk vind ik een vrouw die niet zo kortzichtig en oppervlakkig is.
Toet toet!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:19 schreef Lienekien het volgende:
De titel dekt dus de lading niet. Beter was:
Vriend zet stomme stemmetjes op en moet naar de kapper.
Ach, zo gek is het niet toch? Ik zou me er oom aan storen als m'n vriendin aan de lopende band infantiel zou doen. Daar kan je toch gewoon wat van zeggen als het je stoort? Zeker als hij zo niet deed toen TS hem ontmoette.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Want hij moet een abonnement hebben op minstens drie verschillende autobladen om een alpha-male te zijn? Damn, hopelijk vind ik een vrouw die niet zo kortzichtig en oppervlakkig is.
Dat is wel leuk toch? Toch!?$!@quote:
Het is niet gek dat er op de lange termijn irritaties komen, ik vind het wel gek dat ze overweegt om het uit te maken. Getuigt ook niet echt van volwassenheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:22 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ach, zo gek is het niet toch? Ik zou me er oom aan storen als m'n vriendin aan de lopende band infantiel zou doen. Daar kan je toch gewoon wat van zeggen als het je stoort? Zeker als hij zo niet deed toen TS hem ontmoette.
Waarom zou hij überhaupt een alpha-male moeten zijn? Ook niet echt realistisch lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Draai het eens om. Het gaat er niet om wat ie allemaal moet doen om haar alpha-male te zijn.
Maar Donald Duckje als vriendje lijkt me een afknapper..
Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom zou hij überhaupt een alpha-male moeten zijn? Ook niet echt realistisch lijkt mij.
Dat jij zulk soort dingen als afknapper ziet zegt meer over jou dan over de persoon in kwestie.
Omdat ik dat haal uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houden
Je hebt liever dat 'ie in je tiet knijpt en dan toet zegt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ah okquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Omdat ik dat impliceer uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Hij is dus eerder kinderachtig dan vrouwelijk als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Het gaat om je denigrerende toontje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat, jullie zijn soms best snel op jullie pikkie getrapt hoor.
Dat hij op je neus drukt en toet zegt? Misschien een keertje, maar ik weet niet hoe vaak hij dat doet natuurlijk en als je het leuk vindt is het geen probleem, maar TS is het allemaal beu, tjaquote:
Misschien is ''prettig'' of ''prettigheden'' wel een soort van stopwoordje en heeft hij dat zelf nietquote:Hij praat nogal vaak met een raar kinderachtig stemmetje en gebruikt kinderachtige bijnamen voor dingen. Maar ook voor mij. Verder reageert hij ook vaak met: Wat een prettigheden. Of dat is niet prettig. Inclusief gek stemmetje. Dit begin ik echt beu te raken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |