Precies, micropenor is ook nog een mogelijkheidquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef Stormqueen het volgende: [..] we sluiten de optie "tuinkabouter" ook nog niet uit!
Mag ik in de OP? 13 december is de datum.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)
1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)
11 april: Leonietje83
1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep
9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (¿meisje?)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull
03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl
5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil
10 september: Ereshkigal
1 oktober: Little_Acorn
***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
jij gaat voor de olifantendracht?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:16 schreef angelatje het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? 13 december is de datum.
Arja, wat fijn en een lekker vooruitzicht
GMTAquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat voor de olifantendracht?
Kwetsend dat je dat dan niet serieus neemt en een andere maand noemt in de op.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom ben ik blauwquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:31 schreef Svane het volgende:
[..]
Kwetsend dat je dat dan niet serieus neemt en een andere maand noemt in de op.
Lol 13 augustus bedoel ikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op die datum worden hele toffe kinderen geboren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zet mij er dan ook maar bij op 31-7.
De kopers van ons huis hebben geen haast en willen het gaan verhuren. We gaan het zo regelen dat we tot 1 augustus hebben, of eerder als het ons ruim voor mijn ud lukt een huis te vinden en te verhuizen. De kopers willen het 6 weken van tevoren weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik zat al serieus te rekenen en dacht 'huh???'
Arja, top van je huis! Nu nog snel wat anders vinden wel?
Oh dat is echt wel heel.fijn zeg! Scheelt een hoop stress!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:50 schreef Arja het volgende:
[..]
De kopers van ons huis hebben geen haast en willen het gaan verhuren. We gaan het zo regelen dat we tot 1 augustus hebben, of eerder als het ons ruim voor mijn ud lukt een huis te vinden en te verhuizen. De kopers willen het 6 weken van tevoren weten.
We hebben al een poosje een huis op het oog en gaan er vrijdag kijken. Ik merk wel dat de huizenmarkt overal aantrekt en huizen snel weg zijn, of er veel kijkers komen.
Dat zou je denken he. Maar ik denk ook niet dat ik 1 maand na mijn bevalling op een verhuizing zit te wachten en daarvoor al energie heb om alles in te pakken en te regelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is echt wel heel.fijn zeg! Scheelt een hoop stress!
Whahaha ben jij mij? Werkboeken heb ik ook al vastgemaakt met elastiekje, spijkerbroeken doe ik alleen dicht als ik het huis uit ga of er visite isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:05 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat ik nieuwe pantalons moet kopen, die ik nu aanheb heb ik met een elastiekje vastgemaaktmijn spijkerbroeken gaan nog prima!
Werkgever verteld, reactie viel heel erg mee! Gefeliciteerd en wat leuk enzo blabla. Dus druk gemaakt om niets
Ik heb nu echt een MI van een zwangere chick die in Gerda badpak een aquarium met guppies in elkaar aan het trappen is Steven Seagal stylequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:57 schreef Nazil het volgende:
Ik ga zo weer een poging doen tot aquarium kickboxing, na ehh 3 maand ofzo. Alleen voel ik mij nu zo dik in badpak
Is daar ook plek voor mij?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef L0t.. het volgende:
Jezus wat zijn jullie allemaal sportief. Ik ga me even in een hoekje zitten schamen om mijn gebrek daaraan
.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:22 schreef Molo het volgende:
Hier vandaag top dag, druk, maar ik voelde me ontzettend goed
Heb je nog vrij eromheen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is daar ook plek voor mij?Het idee van sport alleen al...
Wij gaan zaterdag verhuizen en dat vind ik al een hele onderneming met alles dat we ook nog in moeten pakken en zo. En eigenlijk wil ik alleen maar slapen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef Svane het volgende:
Ik ben bijzonder goed in friet eten. Is dat een sport?
pics. wtf is een Gerda badpakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu echt een MI van een zwangere chick die in Gerda badpak een aquarium met guppies in elkaar aan het trappen is Steven Seagal style
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige dat nog mist is Henk in zijn te strakke speedo
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef Crumpette het volgende:
wtf zit je mijn vakantiefoto's te dissen LB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |