Volgens mij is dit officieel < 90/60 mmHg, of natuurlijk als je klachten hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:25 schreef Miezziej het volgende:
Gewoon blijven posten hoor Junkie! Veel sterkte!
@Sicilia: gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!
@Ikke: allebei rhesus c negatief, bijna zelfde dag uitgerekend (stiekem ben ik verplaatst naar 7 augustus), toevallig
Wanneer is een bloeddruk te laag? Mijne was vorige keer 105/60, maar ik heb geen klachten o.i.d. Ik had in het begin wel veel trek in dropjes dus ik was eigenlijk bang dat mijn bloeddruk te hoog zou worden door al die zoute drop![]()
Da's een heeeele mooie dag, mooie lieve kindjes worden dan geboren!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:45 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn uitgerekende datum bij de combinatie test was zelfs 6/8![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Niet bijgelezen:Och, lief stroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tranen schieten me in de ogen. Wat oneerlijk
![]()
Heel veel sterkte
disclaimer
Niet bijgelezen:Stroopwafel. Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Dat zei ze tegen mij ook. Daar moeten we maar op bouwen. Vertellen is leukquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef Nazil het volgende:
Quoi ja echt hé. Heel toevallig zo tegelijk. Jij had ook al een echo gehad toch? Ze zeggen dat als je een goede echo gehad hebt de kans daarna op een miskraam heel klein is. Bij mij zeiden ze vandaag dat de kans dat het goed gaat nu 98% is. Dus ik ben wel echt ontzettend gerustgesteld vandaag.
En 't heeft ook weinig zin om tot de 12 weken te wachten met vertellen want we hebben toch geen echo ofzo meer tussendoor dus we gaan het nu ook vertellen
Ja hé? Een vriendin van me zei: wen er maar aan. Vanaf nu heb je er (behalve iets moois) zorgen bij en die gaan nooit meer wegquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:44 schreef ikke_84 het volgende:
Nazil eenvoor je goede echo. Leuk dat je het nu gaat vertellen
Ik heb antibiotica gekregen voor de ontsteking die ik heb. Helemaal niet blij mee maar t moet echt want t gaat maar niet weg. Nou hopen dat het snel over is want t doet zn pijn.
Quoi niet gek dat je er bang voor bent. Je gaat steeds meer aan het idee wennen dat je mama wordt en je houdt nu al elke dag een beetje meer van je boontje. Dan wordt de angst om dat te verliezen ook steeds iets meer.
dit heb ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:18 schreef Miezziej het volgende:
@Ikke: GrappigStiekem hoop ik op 8/8 want dat vind ik een mooie datum
(8/8/16
)
Niet bijgelezen:Och Stroopwafelmeisje, wat ontzettend verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte en warmte toegewenst
![]()
Ja ik wil het dan wel weten! Hoop dat ze het kunnen zienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef ikke_84 het volgende:
Je vriendin heeft gelijk quoi, die zorgen krijg je er gratis bij.
En het is echt heel bizar maar elke keer als ik denk dat ik niet meer van mijn kindje kan gaan houden word ik overvallen door nog meer liefde voor hem.
En dat voel ik nu ook met de dag groeien voor het kindje in mijn buik![]()
Haha miezziej heb je goed hoor dat je nog een echo hebt gepland. Wij hebben er nog 1 bij de vk rond de 15 weken.
Wil je dan ook het geslacht ook weten als ze het kunnen zien?
Ik hoop dat de vk het bij ons dan kan zien. Anders plan ik denk ik een extra echo bij een echo centrumverder ben ik echt niet nieuwsgierig of ongeduldig
Mijn schoonzus krijgt een meisjezo leuk!
Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad meequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:03 schreef Adnap het volgende:
Vraagje .. mijn lieve zusje is zwanger. .Heel pril nog maar ze is zo misselijk. Wat kan ze ook al weer vragen bij de huisarts? Thx
Ja dit, wat een rot bericht zeg, heel verdrietig. Sterkte!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef L0t.. het volgende:
Stroopwafelmeisje wat vreselijk kut zeg. Heel heel veel sterkte
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef Crumpette het volgende:
Stroop![]()
heel veel sterkte.
Ooi, helderrood lijkt me eerder een geprongen bloedvaatje ofzo, maar ik ben geen expert. Je kunt je VK bellen met zulke vragen he! Daar zijn ze voor. Ook als je nog niet ingeschreven staat staan ze je graag te woord.
Ik kreeg primperan (werkzame stof Metoclopramide). Werkt best ok, ik word er alleen knetter suf van, dat is minder handig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:34 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad mee![]()
je bedoelt waarschijnlijk emesafene. gefeliciteerd tante-in-wording!
Klopt, maar zorgen maken is nergens goed voor. Belletje naar verloskundige kan altijd, daar zijn ze voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?
Klopt, doe je niks aan, maar als het je geruststelt je vraag voor te leggen aan je VK, moet je het vooral doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?
Niet bijgelezen:Oh stroop wat vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel verdrietig, veel sterkte...Kwak
Naar dat laatste heb ik nog gezocht. Ik herinner me dat een vriendin van me dat ook deed bij het Erasmus MC. Maar ik zie geen lopende studies in mijn regio.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:11 schreef lunamatic het volgende:
Stroop, wat verdrietig! Veel sterkte gewenst!
Ik heb vandaag kennis gemaakt met mijn nieuwe verloskundigepraktijk. De verloskundige die ik vandaag had heeft een erg positieve indruk achtergelaten, dat is wel iemand die ik bij mijn bevalling zou willen. Hoop dat de rest ook zo is. Verder was alles goed. Ik doen mee aan een studie, waardoor ik met 28 en 32 weken nog een echo krijg
4 Dagen minder ver dan gedacht. Had wel verwacht iets terug gezet te worden want een cyclus van 28 dagen had ik al tijden niet meer gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Nazil wat fijn![]()
Ben je dan verder als dat je eigenlijk dacht of klopt het ongeveer?
Dat heb ik vorige keer gedaan. Was echt hilarischquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:30 schreef Molo het volgende:
Verloskundige vroeg of ik mee wilde doen aan studie in Rotterdam, extra echo's enzo. Had pamflet al zien hangen en begon te lachen.
Ben daar veel te dik voor, want kon tot een BMI van 30 dacht ik.
En toen moest de verloskundige ook even gniffelen, omdat ze dat zelf ook wel kon bedenken
Dit klinkt alsof er een sappig verhaal aan vast zit. Vertel!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige keer gedaan. Was echt hilarisch.
Dank je dat was het!! T is zo bijzonder om het weer mee te mogen maken. Wordt nu voor de 4e keer tante maar dit is de eerste keer dat een zus echt om de hoek woont.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:34 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad mee![]()
je bedoelt waarschijnlijk emesafene. gefeliciteerd tante-in-wording!
Nouja ik ging daar dus heen en toen studeerde daar mignonne nog, dus we gingen eerst koffie drinken waarna zij meeging naar die echo als mijn gast (want je mag iemand meenemen), en die studentes hadden niet door dat mijn kind in stuit lag en dat het een jongen was konden ze ook niet vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er een sappig verhaal aan vast zit. Vertel!
MiB?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef Quoi het volgende:
Nu ben ik benieuwd welke studie dat is![]()
Morgenochtend MiB. Ik voel me qua energie wat beter, dus wie weet wordt het nog een succes story. Ik ben een beetje bang voor een hoog mutsengehalte. En hoop dat ik met mijn platte (nou ja, plat..niet meer zo plat als een maand geleden) niet teveel buiten de boot val. Afijn, de enige die mutst tot nu toe ben ik
Veeeeeeeel zin om weer wat te gaan bewegen. Als alles goed gaat komende dinsdagavond ook weer instromen bij mijn hardloopclubje. Mijn ambities zijn niet hoog, alleen maar een beetje hobbelen, meer niet.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nouja ik ging daar dus heen en toen studeerde daar mignonne nog, dus we gingen eerst koffie drinken waarna zij meeging naar die echo als mijn gast (want je mag iemand meenemen), en die studentes hadden niet door dat mijn kind in stuit lag en dat het een jongen was konden ze ook niet vindenen mignonne en ik maar gniffelen
. Een hele belevenis!
Maarja toen had ik zeeen van tijd en nu heb ik een kinddus dat doen we deze keer niet weer.
Ja zwanger zijn is wel een handige feature voor zo'n echoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
Studenten leren echoen op je buikik kan me wel wat hilariteiten voorstellen. ben ik ook te dik voor helaas.
(En ook niet zwanger)
Mom in Balancequote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
MiB?
Is geen studie zie ik nu, is voor opleiding verloskunde
Nah ja... Almost same thing, sorta
http://www.zwangerschapsp(...)chool-rotterdam.html
Ah okquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mom in Balance
Dankje voor de link. Het is voor mensen tussen de 20 en 30 weken, zie ik.
Ik ga voor 16-6-16.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:26 schreef Molo het volgende:
1-6-'16 zou ook best een mooie zijn hier
Of 6-6-'16
Oh dat laatste zou ook wel heel tof zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:
Welkom en gefeliciteerd ooi!
[..]
Ik ga voor 16-6-16.
We zijn getrouwd op 14-4-14.
Of ik beval gewoon op de UD, want dan is het vaderdag
Ik wil ook niet 2 maanden te vroeg in april.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat laatste zou ook wel heel tof zijn
Ik ben half september getrouwd, dat is me wat te laat om te bevallen
Niet bijgelezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke knuf lieve stroop 😘
Be happy with the little things in life
Het is de IRIS-studie. Ik geloof dat er een aantal praktijken geselecteerd zijn die hieraan mee doen, en mijn nieuwe praktijk zit daar toevallig bij, dus vragen ze het standaard aan iedere zwangere. Bij mijn vorige verloskundige vroegen ze ook of ik mee wilde doen met een of andere studie, maar daarbij moest mijn kindje dan nog tot zijn vierde af en toe met zijn hoofd in een ct-scan of mri-scan oid, en daar had ik niet zoveel zin in.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef Quoi het volgende:
Nu ben ik benieuwd welke studie dat is![]()
Morgenochtend MiB. Ik voel me qua energie wat beter, dus wie weet wordt het nog een succes story. Ik ben een beetje bang voor een hoog mutsengehalte. En hoop dat ik met mijn platte (nou ja, plat..niet meer zo plat als een maand geleden) niet teveel buiten de boot val. Afijn, de enige die mutst tot nu toe ben ik
Veeeeeeeel zin om weer wat te gaan bewegen. Als alles goed gaat komende dinsdagavond ook weer instromen bij mijn hardloopclubje. Mijn ambities zijn niet hoog, alleen maar een beetje hobbelen, meer niet.
Het stomme is alleen dat ik er nu ook pijn bij in mn onderrug en een beetje in mijn onderbuik heb. Niet echt superpijn, maar zeurderig gevoel zeg maar....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:14 schreef Gevalletje het volgende:
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoontje Junkie! Wat een achtbaan nu zeg, sterkte!
Ook sterkte voor Stroop, wat rot
Ooi nog gefeliciteerd! het kan goed een innestelingsbloeding zijn, had ik ook met ruim 6 weken. En je vk bellen als je ongerust bent kan inderdaad altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlies nog steeds klein beetje bruin bloed.
Ach wat een mooi klein mannetje junkie. En wat een zorgen voor jullie. Zo moeilijk dat je hem niet even lekker vast kan pakken en knuffelen. Hopelijk komt dat moment snel en gaat hij lekker groeien en babyspekjes kweken. Sterktequote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:53 schreef junkiexp het volgende:
Sterkte Stroop, verschrikkelijk nieuws zeg.....
Wij hebben gisteren de eerste dag zonder slecht nieuws gehad.
Met ons gaat het redelijk goed, gisteren heb ik een regeldag gehad, ik ben samen met mijn vriendin naar het gemeentehuis gegaan en we hebben Jesse aangegeven en bij deze behulpzame ambtenaar konden we ook gelijk terecht voor de erkenning waarvoor je normaal een afspraak moeten maken![]()
Nu alleen nog het ouderlijk gezag regelen.
Verder ook een kolfapparaat geregeld elektrisch, vriendin kolft dubbel en dat gaat super, ze haalt al meer als 50ml op per sessie van 15min.
Jesse heeft het goed gedaan maar had nog veel pijn dus de morfinepomp is wel wat verhoogd, daarom gaat hij langzamer ademen en moet hij nog een beetje aan de beademing blijven.
Maar voor de rest is alles eigenlijk stabiel en hij krijgt vandaag zijn hielprik.
Wel is hij echt heel moe en reageert hij heel slecht op ons, maar dat zal door de morfine komen denk ik.
Helaas heb ik hem nog helemaal niet vast kunnen houden of bij mij kunnen laten liggen en dat mag nu ook niet ivm dat hij zwak is, en daar heb ik het eerlijk gezegd best wel moeite mee.
Zeker omdat ik ook niet bij de geboorte kon zijn ivm algehele narcose![]()
Verder hebben ze wel de babywatch voor ons ingesteld, zo kan ik ten alle tijde mee kijken via mijn telefoon:
[ afbeelding ]
Klinkt als een flinke vader en moeder die alles op alles zetten om alles zo goed mogelijk te doenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:53 schreef junkiexp het volgende:
Sterkte Stroop, verschrikkelijk nieuws zeg.....
Wij hebben gisteren de eerste dag zonder slecht nieuws gehad.
Met ons gaat het redelijk goed, gisteren heb ik een regeldag gehad, ik ben samen met mijn vriendin naar het gemeentehuis gegaan en we hebben Jesse aangegeven en bij deze behulpzame ambtenaar konden we ook gelijk terecht voor de erkenning waarvoor je normaal een afspraak moeten maken![]()
Nu alleen nog het ouderlijk gezag regelen.
Verder ook een kolfapparaat geregeld elektrisch, vriendin kolft dubbel en dat gaat super, ze haalt al meer als 50ml op per sessie van 15min.
Jesse heeft het goed gedaan maar had nog veel pijn dus de morfinepomp is wel wat verhoogd, daarom gaat hij langzamer ademen en moet hij nog een beetje aan de beademing blijven.
Maar voor de rest is alles eigenlijk stabiel en hij krijgt vandaag zijn hielprik.
Wel is hij echt heel moe en reageert hij heel slecht op ons, maar dat zal door de morfine komen denk ik.
Helaas heb ik hem nog helemaal niet vast kunnen houden of bij mij kunnen laten liggen en dat mag nu ook niet ivm dat hij zwak is, en daar heb ik het eerlijk gezegd best wel moeite mee.
Zeker omdat ik ook niet bij de geboorte kon zijn ivm algehele narcose![]()
Verder hebben ze wel de babywatch voor ons ingesteld, zo kan ik ten alle tijde mee kijken via mijn telefoon:
[ afbeelding ]
O ja, en ik mijn mijn vriendin een beetje aan de ketting houden, die loopt 4 dagen na haar spoedkeizersnede alweer van alles te doen, geen zware dingen maar die loopt naar mijn zin alweer veel te veel rond terwijl ik dat allemaal kan doen.
En dat terwijl er een algeheel herstel van 6 weken voor staat.
Dus die is een beetje eigenwijs, maar goed dat houd ik scherp aan de gaten![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:09 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ach wat een mooi klein mannetje junkie. En wat een zorgen voor jullie. Zo moeilijk dat je hem niet even lekker vast kan pakken en knuffelen. Hopelijk komt dat moment snel en gaat hij lekker groeien en babyspekjes kweken. Sterkte![]()
(Nee ik hoor hier niet meer/voorlopig nog niet, meelezer..)
Thanks, ik zal eens kijken naar de digid, ik heb nu een formulier per wat ik per post heb gekregen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:11 schreef Ereshkigal het volgende:
Junkie wat een heftige achtbaan blijft het toch. Gelukkig dat het nu een dagje rustig is. Dat heb je wel nodig om even bij te komen samen! Echt super dat je vriendin alles kolf ik weet nog hoe blij ze hier van werden toen onze Flint op de couveuse afdeling lag!
Vond dat zelf ook fijn...kon ik tenminste iets doen!
Het is wel een kleine knapperd hoor! Veel foto's maken in deze tijd houden jullie ook een dagboek bij? Dat vond ik achteraf heel fijn omdat je later stukken kunt missen door alle hectiek om je heen
Gezag is zo geregeld met jullie digi d hebben wij ook stuk later gedaan...
Hopelijk is hij snel stabiel en kun je eindelijk je kleine man in je armen nemen!!!
Thanks, wij hopen dat ook maar het zal toch nog wel een week duren ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:42 schreef Chanty het volgende:
Pffff wat een start voor zijn kleine en julliekan me voorstellen dat je hem graag wilt vasthouden. Hopelijk gaat nu alles goed en kan dat snel.
Wij wonen op loopafstand van het Sophia dus we slapen liever thuis, we gaan dan wel met de auto ivm dat mijn vriendin het rustig aan moet doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:06 schreef ikke_84 het volgende:
Wat fijn dat jullie gisteren een slecht nieuws vrije dag hadden. Hopelijk zet dat zo door.
Wat een knap mannetje hebben jullie daar zeg ♡
Zitten jullie nu in het Ronald mc donald huis? Of zit dit ziekenhuis ook bij jullie in de buurt?
Heel veel sterkte
Ja we doen ons best, alles voor Jesse op dit moment.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:21 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Klinkt als een flinke vader en moeder die alles op alles zetten om alles zo goed mogelijk te doen![]()
En wat ziet hij er al groot uit (je ziet waarschijnlijk op de foto niet hoe klein hij is) Knappe jongen hoor!
En zn cojones zwabberden nog wel zo mooi door t beeld heen elke keerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nouja ik ging daar dus heen en toen studeerde daar mignonne nog, dus we gingen eerst koffie drinken waarna zij meeging naar die echo als mijn gast (want je mag iemand meenemen), en die studentes hadden niet door dat mijn kind in stuit lag en dat het een jongen was konden ze ook niet vindenen mignonne en ik maar gniffelen
. Een hele belevenis!
Maarja toen had ik zeeen van tijd en nu heb ik een kinddus dat doen we deze keer niet weer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:01 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Het stomme is alleen dat ik er nu ook pijn bij in mn onderrug en een beetje in mijn onderbuik heb. Niet echt superpijn, maar zeurderig gevoel zeg maar....Had (en heb) ik ook hoor! En 3 dagen bruin bloed verloten. Ben nu 6 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlies nog steeds klein beetje bruin bloed.
Echt hequote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
En zn cojones zwabberden nog wel zo mooi door t beeld heen elke keer![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Volgens mij via de site van rechtbank/rechtspraak ik weet het niet meer precies! misschien even Googlequote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Thanks, ik zal eens kijken naar de digid, ik heb nu een formulier per wat ik per post heb gekregen.
Foto's maken we iedere dag, dagboek bijhouden wordt hem nog niet, maar alles wat er gebeurt staat in dit topic dus ik kan het altijd teruglezen![]()
Kolven is het enige wat we kunnen doen, helaas blijft hij voorlopig nog op infuusvoeding maar we brengen het steeds en als het teveel wordt dan mogen we het thuis invriezen, het is dan 3 maanden houdbaar is ons verteld dus dan kunnen we een aardige voorraad opbouwen.
We zitten nu op meer dan 100ml per dag en hij heeft maar iets van 15ml nodig mocht hij nu sonde voeding gaan krijgen dus dat duurt wel even even eer dat hij dat heeft ingelopen.
[..]
Thanks, wij hopen dat ook maar het zal toch nog wel een week duren ben ik bang.
[..]
Wij wonen op loopafstand van het Sophia dus we slapen liever thuis, we gaan dan wel met de auto ivm dat mijn vriendin het rustig aan moet doen.
Maar thuis is wel lekker in de vertrouwde omgeving.
[..]
Ja we doen ons best, alles voor Jesse op dit moment.
Ik ben ondernemer en heb ook een paar opdrachten geannuleerd of verschoven zodat we nu even veel samen kunnen zijn, werk is nu even niet belangrijk.
Nee foto vertekend, die octopus is echt maar een klein speeltje, hij heeft een hoofdje met een omtrek van 30cm, dat is dus minder als 10cm in diameter.
Het is echt een klein fragiel poppetje.....maar hij is sterk en zijn vader is bijna 1.90 en meer als 100 kilo dus dat komt vast goed
https://loket.rechtspraak.nl/burgers/familiezaken/48quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:08 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Volgens mij via de site van rechtbank/rechtspraak ik weet het niet meer precies! misschien even Google
ja! ik dacht gelijk dat moet ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:20 schreef WupWup het volgende:
[..]Daar kon die van jou ook wat van anders
Jaa die ja thanks!!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
https://loket.rechtspraak.nl/burgers/familiezaken/48
Digitaal in te vullen
Ik heb van de week in de auto uit nood mijn sjaal vol gekotstquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:51 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Jaa die ja thanks!!
Ik ben de laatste dagen zo misselijk dat ik al 2 dagen in huis opgesloten zat
Net even mee boodschappen gaan doen en heb echt moeten vechten om niet de auto onder te spugen
Wat een ellende zeg...Eenmaal thuis me eigen gedwongen wat te eten en nu weer wat gezakt...
Volgens mij krijgen we een meid want het is zo anders als met de 1e...
Volgende week gynaecoloog dan toch even overleggen of ik er niet iets voor kan krijgen....
Inspiratieballenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja! ik dacht gelijk dat moet ik ook
Pff, ik ben inmiddels alweer beetje gerust gesteld. Ik maakte me erg zorgen zeker omdat ik ook beetje kramp in m'n buik had en in m'n rug, maar eigenlijk alles voelt weer als normaal. En na 1 uur vanmiddag ook geen bloed meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:56 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Had (en heb) ik ook hoor! En 3 dagen bruin bloed verloten. Ben nu 6 weken.
Bandenpijn? Heb ik volgens mij ook al een paar weken last van.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:11 schreef Soof-87 het volgende:
Ah Junkie... Mooi manneke!!!
Herkent iemand dit? Heb het gevoel alsof ik 100 situps heb gedaan
Dus spierpijn in m'n buikspieren? Kan dat al het groeien zijn van? Ben nog maar 7 weken
Ik heb al weken elke keer steken ofzo in mijn liezen of ergens daar in de buurt. Volgens mijn moeder en het wijze internet bandenpijn. Maandag vraag ik het na bij de vkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:16 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ging er vanuit dat na de 1e echo alle stress zou verdwijnenMaar ik hou m'n hart vast
En bandenpijn nu al? Kan dat zo snel al?
Say whottt? Waar bemoeien sommige mensen zich mee? Ik zou er alsnog wat van zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:21 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik heb al weken elke keer steken ofzo in mijn liezen of ergens daar in de buurt. Volgens mijn moeder en het wijze internet bandenpijn. Maandag vraag ik het na bij de vk![]()
Ja tot vandaag dacht ik dat de stress na de echo ook wel weg zou zijn. Maar nu ben ik vandaag minder misselijk en maak ik mij gelijk weer zorgen
Oh en werkgever reageerde heel enthousiastkreeg later van een andere collega alleen te horen dat ze tegen haar gezegd had dat ze het maar raar vond dat we aan kinderen begonnen met mijn fibromyalgie (reuma)
ten eerste weten ze niet of het erfelijk is en ten tweede functioneer ik er toch ook gewoon mee
Wij gaan zoiets niet niet doen omdat er ergens een kans is dat het erfelijk zou kunnen(!) zijn
![]()
![]()
Ene oor in, andere uit. Zo is ze nou eenmaal, vandaar dat ik er tegenop zag het te vertellen. Die moet altijd ergens iets negatiefs inzien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:38 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Say whottt? Waar bemoeien sommige mensen zich mee? Ik zou er alsnog wat van zeggen![]()
Wel fijn dat je werkgever zo enthousiast heeft gereageerd.
Ik kan wat van je leren wat dat betreft. Ik zou echt zeggen dat ze op kan pleuren met haar wijsneuzerigheid. Ook niet tactisch, maar goed...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:46 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ene oor in, andere uit. Zo is ze nou eenmaal, vandaar dat ik er tegenop zag het te vertellen. Die moet altijd ergens iets negatiefs inzien.
Ik zei al tegen vriend, dan moet je al niet aan kinderen beginnen omdat er een kans is dat ze later kanker krijgen. Kom nou zeg
En dan kan ik wat van jou lerenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:53 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ik kan wat van je leren wat dat betreft. Ik zou echt zeggen dat ze op kan pleuren met haar wijsneuzerigheid. Ook niet tactisch, maar goed...
Bemoeials..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:21 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik heb al weken elke keer steken ofzo in mijn liezen of ergens daar in de buurt. Volgens mijn moeder en het wijze internet bandenpijn. Maandag vraag ik het na bij de vk![]()
Ja tot vandaag dacht ik dat de stress na de echo ook wel weg zou zijn. Maar nu ben ik vandaag minder misselijk en maak ik mij gelijk weer zorgen
Oh en werkgever reageerde heel enthousiastkreeg later van een andere collega alleen te horen dat ze tegen haar gezegd had dat ze het maar raar vond dat we aan kinderen begonnen met mijn fibromyalgie (reuma)
ten eerste weten ze niet of het erfelijk is en ten tweede functioneer ik er toch ook gewoon mee
Wij gaan zoiets niet niet doen omdat er ergens een kans is dat het erfelijk zou kunnen(!) zijn
![]()
![]()
Dat komt goed want die konden geen kinderen krijgen. Daarom is ze misschien nu ook wel zo, ivf en alles geprobeerd maar is niet gelukt bij ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:30 schreef Crumpette het volgende:
WutNazil ik zou echt woest zijn
. Misschien moeten zij zich zelf dan ook vooral niet voortplanten, straks wordt hun kind zo dom als bonenstro
.
Naja, schrijf het dan maar af onder de noemer 'weet zich geen houding te geven'. Ook sneu voor hun natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:49 schreef Nazil het volgende:
[..]
Dat komt goed want die konden geen kinderen krijgen. Daarom is ze misschien nu ook wel zo, ivf en alles geprobeerd maar is niet gelukt bij ze.
Sorry, verkeerde woordkeuze.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Naja, schrijf het dan maar af onder de noemer 'weet zich geen houding te geven'. Ook sneu voor hun natuurlijk.
Dit! Los van dat het suf is dat zoiets gezegd wordt snap ik niet waarom je dat door zou spelen. Wat heb je er aan om dat te weten? Wat denkt die ander daarmee te bereiken?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat snap ik nooit hè. Dat als mensen iets gehoord hebben wat mogelijk kwetsend is, dat dan toch met je gaan delen. Ik heb dan altijd het gevoel dat ze je gewoon eigenlijk zelf een steek willen geven.
Echt, dat het gezegd wordt, is al stom, maar houd het dan lekker voor je.
Dit.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij gewoon gebruiken mits niet langer dan een week (volgens normale gebruiksaanwijzing), en voorkeur voor gewoon zoutoplossing.
Ik ging niet shoppen, ik ging lekker aan de alcoholvrije zuipquote:Op zondag 31 januari 2016 08:47 schreef Lamb29 het volgende:
Nazil wat lomp zeg... Wel herkenbaar maar niet zo 2de hands de opmerking. En wat vriendelijker gesteld
'Oh had geen tweede verwacht ivm jou lijf!' maar dan wel begripvol reageren op de uitleg dat nu dus ideaal is ivm o. groter, vastigheid op werk, en dat ik wist waaraan ik begon dus vrede met vlug uit de running ed. (Defensie modus wtf:') )
Groof je gaat ook al hard!! Shop ze! Wat ga je halen?
Ik was gisteren op de meeting. Al dit ukkiesen O. was zo lief met ze .... Rammel!!
Leuk spannend. Check.quote:
Ik voel amper wat laatste tijd, maar goed, dat zegt niks dus maal me er niet druk om.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Arja het volgende:
[..]
Leuk spannend. Check.
Ik heb wel zin om te zien wat ze allemaal aan het doen is in mijn buik. Ik voel haar veel nu.
Ben benieuwd of jij ook een meisje krijgt.
13:45. Jij?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik voel amper wat laatste tijd, maar goed, dat zegt niks dus maal me er niet druk om.
Om ons heen zeggen/denken de meesten meisje, wij denken zelf jongetje, maar goed, is nergens op gebaseerd, dus we gaan het meemaken morgen
Hoe laat heb jij de afspraak?
Half 3quote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Arja het volgende:
[..]
13:45. Jij?
Welkom Sarah en voorzichtig gefeliciteerd.
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Half 3
Zit verdorie vrijwel op 1 lijn he![]()
Straks met bevallen ook drie kwartier uit elkaar, dan ga ik echt keihard lachen![]()
En verdorie op de helft man, what the fuck!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee in de buurt van het Westland en Rotterdam inquote:Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Arja het volgende:
[..]![]()
Woon je ook toevallig in Utrecht?
Ladyblack, het sterke geslacht. Zet hem op. Kill the bacterieen![]()
Euh eruit als ik dat kan, anders nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef onomatopee het volgende:
Wat doen jullie bij slapeloosheid? In bed liggen, of toch eruit? Ik heb het gevoel dat slapen steeds minder lukt, lig niet te piekeren oid maar kom gewoon niet in slaap. Boek lezen in bed wil ik liever niet voor manlief (nachtlamp is vrij groot en ereader vind ik niet prettig lezen), netflixen of op de ipad heb ik onderhand ook wel gezien (tips voor nieuwe series?). Uiteindelijk val ik wel in slaap, maar het wordt steeds een uur of 4 en overdag heb ik niet echt gelegenheid om bij te slapen
Nee hoor, het klopt wel. Zo is jaar 0 wel het eerste levensjaar and so onquote:Op zondag 31 januari 2016 17:31 schreef Nazil het volgende:
Eresh das echt niet fijnklagen mag altijd hier! Goed dat je morgen naar de ha gaat.
Saarah welkom! Hopelijk gaat het deze keer goed.
Ono is zo'n clip-on lampje voor op een boek niet wat? Klem je er gewoon op, is 1 ledje ofzo. Hadden ze ooit bij de action, misschien nu nog wel. En verder kan ik hele dagen wel slapen dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik heb zo'n 9 maanden dagboek gekocht. Staat er bij week 1: je menstruatie is net begonnen. Dus ik datum invullen vanaf 1e dag menstruatie. Alles ingevuld tot nu en dan kom ik er achter dat er ergens iets niet klopt. Volgens de oude berekening (van voor de echo) ben ik nu 10+5, dus week 10 in mijn ogen. Maar volgens het boek week 11. Nou zit ik wel in de 11e week, maar ik vind week 10 van 10+0 tot 10+6 lopen. Na een uur rekenen kom ik er achter dat week 1 niet vanaf 1e dag menstruatie is, maar dat dat eigenlijk week 0 is. Na 7 dagen ben je pas een week versnappen jullie 'm nog?
Maar bedoelen ze met week 1 dan dag 0-7? Dus eigenlijk de 'eerste week'? Dan zou ik nu moeten beginnen met week 11 terwijl ik net 10+0 ben. Vinnikraar.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee hoor, het klopt wel. Zo is jaar 0 wel het eerste levensjaar and so on.
Kloptquote:Op zondag 31 januari 2016 21:34 schreef Nazil het volgende:
[..]
Maar bedoelen ze met week 1 dan dag 0-7? Dus eigenlijk de 'eerste week'? Dan zou ik nu moeten beginnen met week 11 terwijl ik net 10+0 ben. Vinnikraar.
Ja die snapte ik maar dat ze hier met 'week 11' je elfde week bedoelen had ik dus nog niet door xD omdat als je op internet zoekt, mijn ud wel staat bij 'tien weken zwanger'.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:50 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Klopt. Je 11e week in je zwangerschap ga je in.
Het boek begint bij 1 met de melding 'je laatste menstruatie is net begonnen' dus ik denk dat ze 1e week bedoelen. En qua info in het boek over lengte en gewicht kom ik er met het internet ook niet uit, elke site zegt weer wat anders. Maar ik houd aan week 10 is elfde zwangerschapsweek.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:48 schreef Leonietje83 het volgende:
Als je 10 weken zwanger bent, zit je in de elfde week van je zwangerschap. Een baby van nul zit ook al in zijn eerste levensjaar.
Dus het ligt er maar net aan of je app aangeeft hoeveel weken je zwanger bent (10+2 ofzo) of aangeeft in de hoeveelste zwangerschapsweek je zit (dat is met 10+2 dus je 11e week)...
Let it goooo, let it goooo....en geniet van je blinkende huis als ze weer weg isquote:Op maandag 1 februari 2016 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Haha dat zei ze zelf ook al
Maar dan zit ze aan mn spullen en dat trek ik niet altijd zo goed! Ze is lief hoor, maar nogal aanwezig.
Daarom ramenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Haha dat zei ze zelf ook al
Maar dan zit ze aan mn spullen en dat trek ik niet altijd zo goed! Ze is lief hoor, maar nogal aanwezig.
Dat doen ze volgens mij echt alleen maar als je uitgedroogd bent hoor. Ik las dat je 5% van je lichaamsgewicht mocht afvallen aan het begin van de zwangerschap. Of ben je daarvoor ook al veel afgevallen?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Ereshkigal het volgende:
Nou vanochtend gebeld naar de huisarts vanwege de misselijkheid
Moest naar het ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling ben
Weegschaal zei dat ik 3 kg afgevallen ben in 2 weken tijd
Had om 10 voor een afspraak maar nog steeds niet binnen voel me hondsberoerd hoop dat ik snel naar binnen mag en ik iets krijg...
Ben zo bang dat ze me houden
Mijn favo serie allertijdenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:41 schreef onomatopee het volgende:
Thanks voor de slaaptips! Lamb, ik wil gráág wat slapeloosheid aan je doneren hoor, gratis incl verzendkostenHet tegenovergestelde lijkt me ook lastig, helemaal ivm dochterlief. En Resistance bleek een goeie tip! Zou ik uit mezelf niet snel uitgezocht hebben (Netflix geeft steeds Gossip Girl als suggestie, dat zegt al wel iets :’)), maar wellicht dat het daarom juist werkte
Arja, ik kan overdag niet bijslapen ivm afstuderenBen nu wel met verlof van werk, maar heb juist de komende periode veel studieverplichtingen nog, heb een iets andere planning zodat ik vanaf m’n UD zo goed als vrij ben (wel thesis verder afmaken, maar daar heb ik dan t/m augustus voor en kan ik zelf invullen). Alles is wel op “als het niet lukt, dan is volgend jaar ook prima”-basis, maar omdat het nu echt de laatste loodjes zijn wil ik het wel graag..
Nazil, ja, die wekentelling! Ik ben er ook ernstig door in de war geweest (ik werd een ruime week vooruit gezet bij de termijnecho precies hierdoor :’)).. Het verschilt ook een beetje per site/boek/persoon wat de telling is, dat maakt het er niet duidelijker op. Maar goed, lekker zo doorgaan ja! Leuk idee zo’n dagboek
LB, brr, dat klinkt als een lang bezoekHoewel misschien precies lang genoeg met de tips van Dot
Eresh, sterkte zometeen
Ohja dat heerst hier ookquote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Crumpette het volgende:
Manfluprecies wat je nodig hebt, niet?
![]()
Fijn dat de echo goed was Arja:-). Bij mij lag de placenta ook gedeeltelijk voor uitgang. Bij 32 weken echo afwachten of de placenta naar boven is geschoven. Het blijkt dat bij icsi en ivf vaker de placenta voor de uitgang kan liggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:38 schreef Arja het volgende:
Hai room. Gefeliciteerd!
Razz gelukkig was er niks aan de hand.
Het is maar goed dat mannen geen kinderen hoeven te baren..
20 weken echo was goed. Het is een plaatje en we zijn verliefd![]()
Lekker eigenwijs en beweeglijk en volmaakt.
Alleen de placenta ligt te dichtbij de uitgang en heeft een stolseltje, dus ik zou wat bloedverlies kunnen krijgen maar verwacht ze niet omdat ik het al die tijd niet heb gehad. Met 30 weken nog een echo om de placenta te lokaliseren.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja echt hoor. Ik moet zo enorm op m'n tong bijten, ik ben totaal niet zorgzaam in dit soort gevallen.
En ik moet zo naar de fysio, die zit naast de apotheek en de supermarkt. Krijg ik net een lijst mee wat hij allemaal nodig heeft: "Van die korreltjes tegen verkoudheid", Neusspray, Trachitol, Strepsils, Luuf, Vicks, Paracetamol, Dropjes, Tissues, Honing.
Het is ernstig, dat snap je.
Ja ik had 'm ook pas met 10 weken, maar geen mk gehad. Kan je niet aangeven dat ivm mk je graag de echo eerder wil hebben?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:26 schreef klaprooss het volgende:
Jaaa mooie echos
Ik heb net de verloskundige gebeld voor een afspraak. Eerste echo staat gepland en ergens baal ik een beetje. Het slaat nergens op hoor maar bij de voorgaande zwangerschappen kreeg ik een echo met 6+5 en 7 weken. Nu heb ik 'm 'pas' met 8 weken en 4 dagen. Na de miskraam voelt dat gewoon erg laat. Ik weet dat veel mensen rond week 8 of zelfs pas bij 10 de eerste echo krijgen maar dit is niet wat ik gewend ben. En vooral na de miskraam voel ik een beetje meh. Het zullen de hormonen wel zijn
![]()
.
Voordeel, het is op J. zijn verjaardag. Dus als het goed zit hebben we een dubbel leuke peuterverjaardag.
Ja, ik probeer mezelf vooral even nu erover heen te trekken haha. Niet meuten maar gewoon nog 3 weken wachten. Als ik het echt niet trek kan ik altijd nog bellen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja ik had 'm ook pas met 10 weken, maar geen mk gehad. Kan je niet aangeven dat ivm mk je graag de echo eerder wil hebben?
Ik moest huilenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef L0t.. het volgende:
Op TLC Lamb!
Net heeft een vader de bevalling gemist omg.
Ik kan precies bij nou aansluiten geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:38 schreef Arja het volgende:
Hai room. Gefeliciteerd!
Razz gelukkig was er niks aan de hand.
Het is maar goed dat mannen geen kinderen hoeven te baren..
20 weken echo was goed. Het is een plaatje en we zijn verliefd![]()
Lekker eigenwijs en beweeglijk en volmaakt.
Alleen de placenta ligt te dichtbij de uitgang en heeft een stolseltje, dus ik zou wat bloedverlies kunnen krijgen maar verwacht ze niet omdat ik het al die tijd niet heb gehad. Met 30 weken nog een echo om de placenta te lokaliseren.
Een flamoes voor Piemelquote:Op maandag 1 februari 2016 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan precies bij nou aansluiten geloof ik![]()
Goede SEO hier, ook placenta dichtbij uitgang dus met 30 weken extra echo in ziekenhuis![]()
En kind lag (je bent een trollbaby of je bent het niet) met geslachtsdelen precies onder mijn navel. Dus niet perfect te zien, maar het lijkt er het meest op dat we ook een meisje krijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Koos en ik dachten jongen, dus zaten waarschijnlijk mooi mis
Ze raadde met 25 weken pretecho aan voor geslacht. Maar ik ga binnenkort op werk wel even zelf ook extra kijken
Super blij, zijn het aan het vieren met stukje taart van de bakker
Moet ik nog afspraak voor maken, is in het ziekenhuis, deze was in een echopraktijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef Arja het volgende:
Wat fijn van de eveneens goede echo Molo!
Maar wat een overeenkomsten weer![]()
Straks hebben we ook nog dezelfde naam gekozen.
En ik zou dus echt niet nog eens 5 weken kunnen wachten voor het geslacht.
Wanneer heb jij de 30 weken echo![]()
Bij ons was het weer heel duidelijk een meisje, maar idd het zijn er wel veel in juniquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef Chanty het volgende:
Room gefeliciteerdbrusje voor O
![]()
En een paar goede seo'smet ap die meisjes op komst denk ik steeds: er moet iemand zijn bij wie ze het verkeerd gezien hebben
Oh dat wist ik niet, maar ik maak me geen zorgen. Ik heb veel vertrouwen in mijn meisje.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef VintageGirl het volgende:
[..]
Fijn dat de echo goed was Arja:-). Bij mij lag de placenta ook gedeeltelijk voor uitgang. Bij 32 weken echo afwachten of de placenta naar boven is geschoven. Het blijkt dat bij icsi en ivf vaker de placenta voor de uitgang kan liggen.
Ja dat zei de echoscopiste tegen onsquote:Op maandag 1 februari 2016 18:19 schreef Arja het volgende:
[..]
Bij ons was het weer heel duidelijk een meisje, maar idd het zijn er wel veel in juni
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik maak me geen zorgen. Ik heb veel vertrouwen in mijn meisje.
Hoe gaat het met jou?
Ik hoop een mensenbabyquote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef elamanilo het volgende:
Voor alsnog bijna heel mei jongetjes! Behalve Piekie en zelf weet ik niet wat het is
Oe ja, wijn daar zou ik onze goede SEO ook wel mee willen vieren!quote:Op maandag 1 februari 2016 19:24 schreef Quoi het volgende:
Potverdikkie, het is zo'n dag waarna je zegt: tijd voor een glaasje wijn. Eerste lange werkdag weer eens, flink aan de bak aan niet de allerleukste klus en aansluitend een verdrietige herdenkingsbijeenkomst van een overleden ex-collega. Je kunt me opvegen, en dan ben ik nog niet eens thuis![]()
Maar jompels voor de goede SEO's
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef Arja het volgende:
Dat meen je niet lb. Wat balen.
Kon je geen vakantiedag opnemen? Of je man?
Ik heb uitgerekend dat ik, met aftrek van feestdagen, nog 60 dagen moet werken tot mijn verlof
De stervende zwaan heeft zich ziekgemeldquote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef Arja het volgende:
Dat meen je niet lb. Wat balen.
Kon je geen vakantiedag opnemen? Of je man?
Timing hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
Quoi, timing van dat pensioen
Eerste kleinkind voor ze? Wel lief toch
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Mijn babytje beweegt telkens zo gezellig <3 Koppeltje duikelen ftw! Dan weer aan de ene kant in m'n buik, dan weer de andere kant.. Soms lijkt het wel eens alsof het er vijf zijn!Dan voel ik het echt overal tegelijk! En ik zie m'n buik ook gezellig alle kanten op gaan, zelfs met kleding aan. Zo tof
Bij jou kan er toch nog wel een heimelijke tweede zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Mijn babytje beweegt telkens zo gezellig <3 Koppeltje duikelen ftw! Dan weer aan de ene kant in m'n buik, dan weer de andere kant.. Soms lijkt het wel eens alsof het er vijf zijn!Dan voel ik het echt overal tegelijk! En ik zie m'n buik ook gezellig alle kanten op gaan, zelfs met kleding aan. Zo tof
Ha, een heimelijke extra baby dat kan nog ja, maar ik verwacht het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:56 schreef Svane het volgende:
[..]
Bij jou kan er toch nog wel een heimelijke tweede zijn?![]()
![]()
Wat fijn, alle goede SEO's!
Hoe is het nu bij Junkie?
Hier nu 21 weken, sowieso op of over de helft, yes! Nog steeds zo veel beweging, vriend kan het ook goed voelen, en soms zie je m'n buik al schudden! Echt zo tof! Buikje begint nu ook echt groei te vertonen.![]()
En oooooh dochter is geswitcht en denkt nu dat baby een jongetje is! En dat vindt ze zo leuk want dan zijn we met twee meisjes en twee jongens.En ze wil steeds m'n buik insmeren en dan praat ze heel zachtjes tegen de baby. En als ik m'n rits van jas dicht doet zegt ze ook dingen als 'voorzichtig he, dat de baby er niet tussen komt'.
![]()
Okee dat was een roze wolk monoloog. Verder zie ik op tegen nog ruim 14 weken werken, bleh.
Oohquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:56 schreef Svane het volgende:
[..]
En oooooh dochter is geswitcht en denkt nu dat baby een jongetje is! En dat vindt ze zo leuk want dan zijn we met twee meisjes en twee jongens.En ze wil steeds m'n buik insmeren en dan praat ze heel zachtjes tegen de baby. En als ik m'n rits van jas dicht doet zegt ze ook dingen als 'voorzichtig he, dat de baby er niet tussen komt'.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....komen te staan?![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:30 schreef Amsel het volgende:
Mag er in de OP achter mijn naam...Wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....komen te staan?![]()
Mag er in de OP achter mijn naam...Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....komen te staan?Jongensboom hier
![]()
Mag er in de OP achter mijn naam...Aaah wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....komen te staan?
Moet ik nog meer jongens / meisjes bijwerken?disclaimer
Hier duurde dat vorige keer heel lang. Zodra Vriend in de buurt kwam lag Otje stil. Placenta aan de voorkant hielp ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:50 schreef Arja het volgende:
Ela wat leuk al die bewegingen! Mijn man is een beetje jaloers dat ik nu wel dingen voel, maar hij nog niet.
Hoe lang duurt dat?
Ja hoi, bij mij mag er wel achter 'mogelijk meisje' of iets anders creatiefs wat je zelf mag verzinnenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aaah wat tof!
Moet ik nog meer jongens / meisjes bijwerken?
"mogelijk meisje, eventueel een hamster"?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoi, bij mij mag er wel achter 'mogelijk meisje' of iets anders creatiefs wat je zelf mag verzinnen
Ik laat het gewoon aan SQ overquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:51 schreef WupWup het volgende:
[..]
"mogelijk meisje, eventueel een hamster"?
Hier hetzelfde als bij Ophelia, zodra mijn lief zijn hand op de buik legt, nestelt baby zich daar tegenaan en hij voelde nietsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:50 schreef Arja het volgende:
Amsel jaaa wat leuk!
Svane dat klinkt echt superlief! Ik zie ook op tegen nog zo lang werken. Sinds vorige week is mijn motivatie weg en vind ik dat iedereen zeurt op mijn werk. Maar het duurt nog veel te lang om nu al af te tellen.
Groofs nog maar 10 weken werken. Lekker hoor.
Ik doe iets verkeerd
Ela wat leuk al die bewegingen! Mijn man is een beetje jaloers dat ik nu wel dingen voel, maar hij nog niet.
Hoe lang duurt dat?
we sluiten de optie "tuinkabouter" ook nog niet uit!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:51 schreef WupWup het volgende:
[..]
"mogelijk meisje, eventueel een hamster"?
of een kuiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we sluiten de optie "tuinkabouter" ook nog niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |