abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159484784
14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (¿meisje?)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal

1 oktober: Little_Acorn

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 02-02-2016 15:59:54 ]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:55:47 #2
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159484870
Jeetje wat een achtbaan zeg!
Junkie, helemaal niet ego. Als er het niet willen lezen dan kijken we er wel overheen. De meeste die hier posten zullen wel met de vingers gekruist zitten en meer van dat.
Ik hoop dat de kleine snel aan kan sterken.
Dikke knuffel voor jullie.
pi_159484877
Jeetje Junkie wat ontzettend heftig en zwaar! Blijf vooral hier je hart luchten, meelezen is echt niet nodig! Heel veel sterkte voour jullie :*.

Ik ben 37 weken vandaag :o :D :{ O+ :'( *O*
Pfff ik weet niet hoe ik me voel. Blij want wauw, als de baby nu wil komen dan mag dat gewoon lekker thuis en alle harde buiken hebben dus gelukkig geen enge vroeggeboorte veroorzaakt, maar ook wel een beetje weemoedig ofzo (nu al) want het is nu echt bijna voorbij deze zwangerschap en dit is echt de laatste keer! En zenuwachtig, want ik heb net een to do lijstje gemaakt van wat er nog moet gebeuren voor ik klaar ben voor de bevalling en dat is echt nog Heel Veel :o.
Verder ben ik blij als het een uir of 1 vandaag is. De vrijdagochtend met de kindjes alleen vind ik veel te spannend. Ben zo bang dat de bevalling dan ineens begint en het zo snel gaat dat er niemand is om de kindjes op te vangen en ze alles moeten meemaken..Maar vind het zo zonde van vriend zijn verlofuren om hem nu al te vragen thuis te blijven..Helpt ook niet mee dat het nu best een gevoelig voelt in mijn buik/rug/stuitje. Pff haha ik ga zoon maar uit zijn bedje halen, die wordt net wakker geloof ik. Kan hij me mooi afleiding bezorgen, ik geloof dat mijn hormonen even met me aan de haal zijn vandaag :).
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159485005
Junkie wat heftig. Niet gek dat als ze je dat vertellen dat je dan breekt.
Maar wat een sterk mannetje hebben jullie zeg!! Heel veel sterkte :*

Nazil veel plezier vandaag

Sicilia 37 weken *O*
Hopelijk blijft het deze ochtend rustig.

Hier ook een kleine c negatief.
Dus bij 27 weken kijken of de baby ook negatief is.

Bij mij helpt een klein zakje chips en veel water drinken als ik heel naar ben van mijn bloeddruk. Vandeweek was ik bij mijn moeder die een bloeddrukmeter heeft en heb ik mijn bloeddruk opgemeten toen ik niet lekker was 99/57.

Vervelend als je moe wakker wordt omdat je zo aan het dromen bent. En helemaal als je nare dromen hebt. Ik had het de eerste weken maar ze zijn nu weg.
pi_159485067
Gewoon blijven posten hoor Junkie! Veel sterkte!

@Sicilia: gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!

@Ikke: allebei rhesus c negatief, bijna zelfde dag uitgerekend (stiekem ben ik verplaatst naar 7 augustus), toevallig :9

Wanneer is een bloeddruk te laag? Mijne was vorige keer 105/60, maar ik heb geen klachten o.i.d. Ik had in het begin wel veel trek in dropjes dus ik was eigenlijk bang dat mijn bloeddruk te hoog zou worden door al die zoute drop :@ :P
pi_159485253
Een bloeddruk is laag als je er klachten van hebt ;)
Opzich heb ik liever een bloeddruk van 100/60 dan hoger. Maar als je dat niet gewend ben dan kan je lichaam even protesteren.

Mijn uitgerekende datum bij de combinatie test was zelfs 6/8 :o
Maar dat kan haast niet want ik heb ovulatie testen gebruikt dus weet wanneer mijn eisprong was en dit zou betekenen dat ik in totaal 4 dagen vooruit gezet zou zijn.
Dan heb ik wel eerder verlof :P
pi_159485256
Junkiexl, wat een heftig verhaal joh. En kans op cystic fybrose... Heftig. Wanneer hoor je meer? Kan toch uit het bloed gehaald worden (tenminste dat wordt ook getest met de hielprik)

Rhesus C negatief heb ik ook!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 08:50:33 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159485321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:25 schreef Miezziej het volgende:
Gewoon blijven posten hoor Junkie! Veel sterkte!

@Sicilia: gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!

@Ikke: allebei rhesus c negatief, bijna zelfde dag uitgerekend (stiekem ben ik verplaatst naar 7 augustus), toevallig :9

Wanneer is een bloeddruk te laag? Mijne was vorige keer 105/60, maar ik heb geen klachten o.i.d. Ik had in het begin wel veel trek in dropjes dus ik was eigenlijk bang dat mijn bloeddruk te hoog zou worden door al die zoute drop :@ :P
Volgens mij is dit officieel < 90/60 mmHg, of natuurlijk als je klachten hebt ;)
pi_159485372
Junkie nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Heel veel sterkte de komende tijd.

Wij hadden gisteren de combinatietest. Omdat ik al eerder bloed had laten prikken kregen we meteen de uitslag en die was prima! *O*

Ik kan sinds een week thuis het hartje horen met mn angelsounds. Dus nu ga ik echt echt echt genieten. O+
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:08:24 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159486518
Fijn Fieder :)

En Junkiexp natuurlijk nogmaals veel sterkte. Het is niet niks zeg, ook nog met de verdenking op CF.

Van geheel ander caliber: ik heb echt angstaanjagende hoestbuien. Net weer eentje overleefd. Soort intense kriebelhoest waarbij mijn luchtpijp gewoon dichtgaat bij inademen en ik moet kokhalzen. Sorry voor de details. Ik ga dan maar even bij een open raam staan en dan gaat het langzaam over. Gelukkig knap ik langzaamaan op, maar elke dag is het raak. Morgenochtend ga ik wel, hoe dan ook, naar MiB. De dood of de gladiolen! :P
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:08:38 #11
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_159486521
Junkie, voel je absoluut niet schuldig. Jullie gaan echt door een hel zo samen. Spui hier als je daar behoefte aan hebt, ik wens jullie heel veel sterkte en hoop op een goede afloop :*

Fijn dat alle uitslagen van de combinatietesten oké zijn, meiden! Stelt ook weer een beetje gerust denk ik :)

Ik heb flink gelachen om jullie wazige dromen ;) Daar heb ik echt helemaal geen last van gehad!

En jullie zijn lief, maar dat wisten jullie al O+

Het gaat nog erg goed hier, je zou niet zeggen dat ik bijna de 38 weken aantik. Ik slaap steeds beter (ja echt!) en ben nog best actief. Gisteren bij de vk ook bevestigd gekregen dat het goed gaat. Inmiddels +10kg, bloeddruk 120 over 70 en een kindje dat nu bibi ligt. Ben zo trots op ons meisje en mijn lijf! O+ oh, en mijn tieten beginnen steeds te lekken... Dat is soms wat vervelend, maar ook weer een fijne bevestiging dat die zich aan het voorbereiden zijn. :) Ik heb het idee dat de bevalling nog wel even op zich laat wachten, maar dat vind ik helemaal niet erg. Lekker nog wat aanspekken zeg ik :)

:* :* voor de dames die het helaas wat zwaarder hebben; ik kan me heel goed voorstellen dat je het dan snel zat bent :*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:10:44 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159486553
Dat klinkt heel goed Frummeltje! Relaxed :)
@Sicilia: Succes vanmorgen. Kan me voorstellen dat het even zwaar is zo.
pi_159486628
Fieder ook een goede combinatie test *O*
En wat fijn dat je het hartje nu zelf kan luisteren thuis. Lekker genieten nu.

Frummeltje dat klinkt echt heerlijk! Mooie bloeddruk en netjes maar 10kg aangekomen. En wat fijn dat je meisje het zo goed doet. Daar mag je zeker trots op zijn.
Wat is je geheim? Dat wil ik deze keer ook ;)

Q wat naar zeg dat hoesten. Hopelijk knap je snel helemaal op.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:21:30 #14
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_159486732
Quoi, ben inderdaad nog heel relaxed. :) Hoop ook dat ik net zo zen door de bevalling heen kom ;) Balen van je heftige hoestaanvallen trouwens! :{

Ikke84, dat is zelfs voor mij geheim haha ;) Geen idee hoe het kan, maar ik profiteer ervan! Ik moet wel zeggen dat ik in mijn hele zwangerschap geen bijzondere cravings heb gehad en ook niet ineens voor 2 ben gaan eten. Wel wat meer uiteraard, maar gewoon gezond. :)
pi_159487070
Wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat Frummeltje! O+ Ben erg benieuwd naar jullie meisje!

Sicilia 37 weken mijlpaal *O* Spannend hoor! Gelukkig bijna weekend en je man weer thuis :).

Fieder wat fijn dat de combinatietest goed was! Willen jullie straks weten wat het is?

Hier gisteren liggingsecho gehad bij de vk, standaard bij deze praktijk. Bevestigde wat we al wisten: hoofdligging en ingedaald :). Nog 11 dagen en dan mag ik thuis bevallen *O* niets wijst erop dat we dat niet gaan halen dus lekker zo doorgaan.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:19:14 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159487984
Ik lees alles maar reageren, pfoe... Gaat zo hard hier.

Gek dromen en hoestaanvallen eindigend in kotsen hier ook, gisteren in de auto mijn sjaal nog vol gebarfd _O-

Verder gaat het hier wel ok, moet alleen echt wat rustiger aan doen op werk wel, ik wil gewoon teveel. Maar bijna weekend gelukkig nu O+
Zin in O+

JunkieXL en vriendin, veel sterkte, het is allemaal nogal wat zeg!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159489167
Pf wat een moeilijke onzekere tijd junki... Sterkte!

Hier vandaag horizontale dag weer... Gisteren waren de 4uurtjes op mijn werk en het fietsen toch to much.
Bij thuiskomst helemaal afgedraaid en wat harde buiken. Vannacht paar keer wakker... Dus vandaag alleen kleuter naar school gebracht (oma haalt op) en ik heb er al een film opzitten ;) Lang leven Netflix!

vanavond een feestje van een nichtje van marcek die volgende week emigreert naar Turkije voor de liefde <3 een ander nichtje en ik zijn dezelfde dag uitgerekend.. Leuk weer buiken naast elkaar!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159490143
Junkie heel veel sterkte, er komt nogal wat op jullie af zo...

De echo was goed! Ik ben nu 9+4 en mag in de op voor 29 augustus :D
pi_159490543
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:45 schreef ikke_84 het volgende:

Mijn uitgerekende datum bij de combinatie test was zelfs 6/8 :o

Da's een heeeele mooie dag, mooie lieve kindjes worden dan geboren!

Heel veel sterkte junkie, en natuurlijk nog gefeliciteerd! :* Blijf vooral spuien als je daar behoefte aan hebt!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159490897
@Ikke: Grappig :P Stiekem hoop ik op 8/8 want dat vind ik een mooie datum :') (8/8/16 :9)
Bij de combinatietest meette ze het hoofdje precies op 12.2, maar CRL op 12.5 :+ Maar CRL had ze maar even 1 keer snel gemeten dus ik hou gewoon nog de termijnecho aan :P

@Fieder: Fijn van de goede combinatietest en dat je lekker naar de hartslag kunt luisteren O+

@Frummeltje: Klinkt relaxed, fijn!

@Nazil: Fijn, een goede echo :D *O*

Beterschap en sterkte voor iedereen die zich wat minder voelt!

Laatste tijd heb ik wat last van mijn emoties. Meer verdrietig/jankerig :@ Ik werk op een klein kantoor met alleen maar mannen, dus voel mij overdag soms een beetje "eenzaam" in mijn zwangerschap. Ze weten het ook nog niet allemaal hoor, maar degene die ik het heb verteld zeiden gewoon "oh gefeliciteerd" en verder niets :P. Maar gelukkig heb ik jullie O+ :9
pi_159491202
Hier ook een goede combitest! *O* mooi kindje gezien vanmorgen O+ hoera ook voor alle andere goede testen en Sicilia 37 weken!
pi_159491271
Miezziej, hoort erbij idd. Kan behoorlijk met je aan de haal gaan! :* Z&G helpt. Ik voelde me (met name de eerste zwangerschap) ook eenzaam, als eerste van mijn vriendinnen enz. Niemand begrijpt mij :'( *insert hormonaal gehuil*.. komt echt goed! :)
pi_159491416
Dat heb ik ook wel, dat eenzame. De zwangeren (of inmiddels bevallen) doen dingen heel anders dan ik ze zou doen, dus dat matcht ook niet zo goed.
pi_159491520
Fijn dat het goed ging Crumpette!

Blij dat anderen de eenzaamheid ook herkennen. Ik ben ook de eerste van mijn vrienden enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159491530
Jeetje junkie, wat heftig allemaal! Ik hoop dat hij goed aan weet te sterken nu zijn darm goed zit. Kan me voorstellen dat jullie nu echt door een emotionele achtbaan gaan.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:50:02 #26
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159491679
Niet bijgelezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:55:55 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_159491854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Niet bijgelezen:

SPOILER
Och, lief stroopwafelmeisje ;( De tranen schieten me in de ogen. Wat oneerlijk :'(
Heel veel sterkte :*
disclaimer
pi_159491913
;( Stroopwafel. Heel veel sterkte! :*
pi_159492286
Och stroopwafel toch! ;( wat intens verdrietig! Heel veel sterkte.
pi_159492473
Wat enorm verdrietig, heel veel sterkte :*
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159492688
Stroopwafel, heel veel sterkte :*
pi_159493022
Ow nee stroop ;( wat verdrietig
Een hele dikke knuffel :*
pi_159493149
Sterkte Stroop ;( Wat verdrietig :*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:52:45 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159493401
Neeeee Stroopwafel ;( ;(

Sterkte :*
pi_159493458
Ah stroopwafelmeisje, wat een klote nieuws. Heel veel sterkte!
pi_159493533
Stroopwafelmeisje wat een vreselijk nieuws :'( heel veel sterkte :*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:02:02 #37
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_159493652
Stroofwafelmeisje, wat enorm kut. ;( Ik vind het altijd zo erg om te lezen als het mis gaat bij iemand die lang heeft moeten wachten op een positieve zwangerschapstest. ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159494270
Neeeee Stroop wat super kut! :'( Sterkte :*
pi_159494373
Och nee Stroopwafelmeisje, wat ontzettend verdrietig ;( Heel veel succes en sterkte en licht toegewenst de komende tijd en daarna :*
pi_159494389
Frummeltje, wat heerlijk O+ Geniet nog even van je mooie zwangere buik!

En *O* voor de mooie echo's en testen!
pi_159494753
Sterkte Stroopwafelmeisje :*
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:54:02 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159494903
Stroopwafelmeisje ;( Wat is het toch een onzekerheid, die eerste periode. Veel sterkte.

Nazil, voor jou ben ik blij :) We gaan écht bijna gelijk op (9w+3).

Alleen hoe verder ik kom, hoe banger ik word voor het feit dat het fout kan gaan :{
pi_159495580
quote:
Niet bijgelezen:

SPOILER
Stroopwafel. Heel veel sterkte :*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:20:00 #44
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159495616
Sterkte stroop!
:-(
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:24:07 #45
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159495724
Nog over die rehsus, ik heb ook kleine c.
Bij de eerste vaak bloedonderzoek moeten doen voor het checken van de waardes. Na de bevalling in het zkh ook gelijk gechecked door de kinderarts, maar alles was goed.
Zelfs de agapar score was 10/10.
Nu ook getest, maar niets aan de hand volgens de gyn dus weer terug naar de vk.
Echt veel weet ik er niet over.
Wel een hoop topics terug een duidelijke uitleg gehad.
pi_159496029
Oh nee stroop wat verdrietig en oneerlijk. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven.
pi_159496544
Quoi ja echt hé. Heel toevallig zo tegelijk. Jij had ook al een echo gehad toch? Ze zeggen dat als je een goede echo gehad hebt de kans daarna op een miskraam heel klein is. Bij mij zeiden ze vandaag dat de kans dat het goed gaat nu 98% is. Dus ik ben wel echt ontzettend gerustgesteld vandaag.

En 't heeft ook weinig zin om tot de 12 weken te wachten met vertellen want we hebben toch geen echo ofzo meer tussendoor dus we gaan het nu ook vertellen *O*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 17:36:27 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159497169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef Nazil het volgende:
Quoi ja echt hé. Heel toevallig zo tegelijk. Jij had ook al een echo gehad toch? Ze zeggen dat als je een goede echo gehad hebt de kans daarna op een miskraam heel klein is. Bij mij zeiden ze vandaag dat de kans dat het goed gaat nu 98% is. Dus ik ben wel echt ontzettend gerustgesteld vandaag.

En 't heeft ook weinig zin om tot de 12 weken te wachten met vertellen want we hebben toch geen echo ofzo meer tussendoor dus we gaan het nu ook vertellen *O*
Klopt. Dat zei ze tegen mij ook. Daar moeten we maar op bouwen. Vertellen is leuk :s)
pi_159497259
Jeetje Stroop wat kut.... Ik leef met je mee!

Mag ik heel even hier wat vragen?

Allereerst, hoi! :) Ik ben ooi en ik had afgelopen maandag en woensdag een positieve test, dus ben 5 tot 6 weken zwanger. Alleen.... Vandaag voelde ik me niet zo lekker en had beetje stressy dag op het werk. Ook beetje zeurend gevoel in mn onderrug. Toen ik tussen de middag naar de wc ging, had ik een druppel helder bloed bij het afvegen... :{

Later nog een keer een klein beetje, later weer niks en nu net een klein beetje bruin bloed. Dit alleen maar bij afvegen. Moet ik me zorgen maken?
pi_159497315
Nazil een *O* voor je goede echo. Leuk dat je het nu gaat vertellen

Ik heb antibiotica gekregen voor de ontsteking die ik heb. Helemaal niet blij mee maar t moet echt want t gaat maar niet weg. Nou hopen dat het snel over is want t doet zn pijn.

Quoi niet gek dat je er bang voor bent. Je gaat steeds meer aan het idee wennen dat je mama wordt en je houdt nu al elke dag een beetje meer van je boontje. Dan wordt de angst om dat te verliezen ook steeds iets meer.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 17:50:58 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159497419
Hoi Ooi! :)
Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:44 schreef ikke_84 het volgende:
Nazil een *O* voor je goede echo. Leuk dat je het nu gaat vertellen

Ik heb antibiotica gekregen voor de ontsteking die ik heb. Helemaal niet blij mee maar t moet echt want t gaat maar niet weg. Nou hopen dat het snel over is want t doet zn pijn.

Quoi niet gek dat je er bang voor bent. Je gaat steeds meer aan het idee wennen dat je mama wordt en je houdt nu al elke dag een beetje meer van je boontje. Dan wordt de angst om dat te verliezen ook steeds iets meer.
Ja hé? Een vriendin van me zei: wen er maar aan. Vanaf nu heb je er (behalve iets moois) zorgen bij en die gaan nooit meer weg :')
pi_159497481
Ik had (en heb) ook de angst dat het misgaat. Stiekem heb ik dan ook een echo rond de 16weken ingepland omdat ik tot 20 weken wachten te lang vind :@

Welkom Ooi! Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Ik heb zelf in het begin ook bloedverlies gehad en heb toen een vroege echo gekregen bij de verloskundige omdat ik erg onzeker was (ik was toen ongeveer 7 weken) Er was niets aan de hand en bloedingen komen vaker voor.
Na die echo heb ik nog een paar bloedingen gehad, maar dat kwam waarschijnlijk door geslachtsgemeenschap.
pi_159497534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:18 schreef Miezziej het volgende:
@Ikke: Grappig :P Stiekem hoop ik op 8/8 want dat vind ik een mooie datum :') (8/8/16 :9)

dit heb ik ook :D mooie datum voor een datum tweeling toch? ;)

Ik kan me voorstellen dat je je, vooral op kantoor tussen al die mannen, soms wat eenzaam voelt.
Ik heb een schoonzus die ook zwanger is en dat is wel heel leuk.
En je sm :X ene oor in andere oor uit...
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:03:01 #54
386633 Adnap
I love Life !
pi_159497609
Vraagje .. mijn lieve zusje is zwanger. . O+ Heel pril nog maar ze is zo misselijk. Wat kan ze ook al weer vragen bij de huisarts? Thx
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159497743
Je vriendin heeft gelijk quoi, die zorgen krijg je er gratis bij.
En het is echt heel bizar maar elke keer als ik denk dat ik niet meer van mijn kindje kan gaan houden word ik overvallen door nog meer liefde voor hem.
En dat voel ik nu ook met de dag groeien voor het kindje in mijn buik O+

Haha miezziej heb je goed hoor dat je nog een echo hebt gepland. Wij hebben er nog 1 bij de vk rond de 15 weken.
Wil je dan ook het geslacht ook weten als ze het kunnen zien?
Ik hoop dat de vk het bij ons dan kan zien. Anders plan ik denk ik een extra echo bij een echo centrum O-) verder ben ik echt niet nieuwsgierig of ongeduldig :P

Mijn schoonzus krijgt een meisje O+ zo leuk!
pi_159497745
quote:
Niet bijgelezen:

SPOILER
Och Stroopwafelmeisje, wat ontzettend verdrietig ;( Heel veel sterkte en warmte toegewenst :*
pi_159497938
Stroopwafelmeisje wat erg ;(
Heel veel sterkte de komende tijd.... :*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159497985
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef ikke_84 het volgende:
Je vriendin heeft gelijk quoi, die zorgen krijg je er gratis bij.
En het is echt heel bizar maar elke keer als ik denk dat ik niet meer van mijn kindje kan gaan houden word ik overvallen door nog meer liefde voor hem.
En dat voel ik nu ook met de dag groeien voor het kindje in mijn buik O+

Haha miezziej heb je goed hoor dat je nog een echo hebt gepland. Wij hebben er nog 1 bij de vk rond de 15 weken.
Wil je dan ook het geslacht ook weten als ze het kunnen zien?
Ik hoop dat de vk het bij ons dan kan zien. Anders plan ik denk ik een extra echo bij een echo centrum O-) verder ben ik echt niet nieuwsgierig of ongeduldig :P

Mijn schoonzus krijgt een meisje O+ zo leuk!
Ja ik wil het dan wel weten! Hoop dat ze het kunnen zien :D tot nu toe wil baby niet zo graag bekeken worden, steeds draaien enzo :P lijkt op mij, ik hou ook niet van foto's :+

+1 voor de datumtweeling! :D
pi_159498123
Ik denk dat de zorgen dat het misgaat ook wel blijven. Ik hoop alleen dat het bij mij niet meer zo wordt dan de afgelopen weken, want dat zat tegen het onrationele aan.

Ooi gefeliciteerd! Ik heb aan het begin ook zoiets gehad, maar was niks. Wel zag de echoscopiste iets naast de vruchtzak zitten wat of een tweede vruchtzak is geweest of iets van een bloeding dat het lichaam geabsorbeerd had (ehh ofzo. Mijn enige gedachte was 'kan het kwaad' en dat kon het niet) maar daardoor kon het dat ik iets van een bloeding heb gehad. Was ook maar 1 inlegkruisje over een middag.

Ikke antibiotica is nooit fijn maar hopen dat het snel over is nu.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:34:45 #60
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_159498207
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:03 schreef Adnap het volgende:
Vraagje .. mijn lieve zusje is zwanger. . O+ Heel pril nog maar ze is zo misselijk. Wat kan ze ook al weer vragen bij de huisarts? Thx
Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad mee ^O^
je bedoelt waarschijnlijk emesafene. gefeliciteerd tante-in-wording!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_159498471
Stroopwafelmeisje wat vreselijk kut zeg ;(. Heel heel veel sterkte :*
pi_159498483
Stroop :{ :* heel veel sterkte.

Ooi, helderrood lijkt me eerder een geprongen bloedvaatje ofzo, maar ik ben geen expert. Je kunt je VK bellen met zulke vragen he! Daar zijn ze voor. Ook als je nog niet ingeschreven staat staan ze je graag te woord. :Y
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:52:16 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159498530
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef L0t.. het volgende:
Stroopwafelmeisje wat vreselijk kut zeg ;(. Heel heel veel sterkte :*
Ja dit, wat een rot bericht zeg, heel verdrietig. Sterkte!
pi_159498542
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef Crumpette het volgende:
Stroop :{ :* heel veel sterkte.

Ooi, helderrood lijkt me eerder een geprongen bloedvaatje ofzo, maar ik ben geen expert. Je kunt je VK bellen met zulke vragen he! Daar zijn ze voor. Ook als je nog niet ingeschreven staat staan ze je graag te woord. :Y
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:54:34 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159498605
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:34 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad mee ^O^
Ik kreeg primperan (werkzame stof Metoclopramide). Werkt best ok, ik word er alleen knetter suf van, dat is minder handig.
Dus ik wissel af tussen misselijk maar scherp zijn (tijdens autorijden en werk) en minder misselijk en super suf (thuis).
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:55:07 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159498620
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?
Klopt, maar zorgen maken is nergens goed voor. Belletje naar verloskundige kan altijd, daar zijn ze voor.
pi_159498664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Klopt, doe je niks aan, maar als het je geruststelt je vraag voor te leggen aan je VK, moet je het vooral doen. :) en gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:10:41 #68
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159499028
Stroopwafel wat een verdrietig nieuws. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte :*

En een *O* Voor de goede echo's.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159499246
quote:
Niet bijgelezen:

SPOILER
Oh stroop wat vreselijk -O-

Heel verdrietig, veel sterkte...
Kwak
pi_159499374
Stroopwafel wat vreselijk ;( heel veel sterkte

Ooi welkom! Je kan inderdaad niks doen nu en op een echo is ook nog niks te zien. Maar bellen mag idd echt altijd. Rond 7 weken kan er een hartje te zien zijn. Als je je zorgen blijft maken mag je misschien dan langskomen.

Fijn van alle goede testen!

Ik vind 8-8-16 ook leuk O+ of 16-8-16 (rare tic ik weet t)
L is van 1-3-13 om 19.19 :7
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:26:16 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159499431
1-6-'16 zou ook best een mooie zijn hier :D

Of 6-6-'16 _O_
pi_159499594
Oh Stroop nee -O- ;( heel veel sterkte :*
pi_159499620
Ik ga ook voor de 8-8-16. Past mooi bij mijn 1-11-12. :7 (al is 16-8-16 met mijn track record waarschijnlijker)
pi_159500326
*O* datum drieling
pi_159500343
Ik ga voor 8-2-16 of 16-2-16, vinnik mooi :D
pi_159500444
Nazil wat fijn *O*
Ben je dan verder als dat je eigenlijk dacht of klopt het ongeveer?

Ohhh Miezziej vermoeiend zo'n cultuurverschil. Woon je ook in Vietnam?

Ahh godver Stroop -O- ... Wat ontzettend ontzettend klote kut voor jullie :'( :*
En ook nog twee dus begrijp ik?? Echt heel shit dit -O- .. Veel sterkte voor jullie :*
pi_159500475
Ach nee stroopwafelmeisje, wat erg :'( heel veel sterkte gewenst!!!
pi_159500632
Stroop, wat verdrietig! Veel sterkte gewenst!

Ik heb vandaag kennis gemaakt met mijn nieuwe verloskundigepraktijk. De verloskundige die ik vandaag had heeft een erg positieve indruk achtergelaten, dat is wel iemand die ik bij mijn bevalling zou willen. Hoop dat de rest ook zo is. Verder was alles goed. Ik doen mee aan een studie, waardoor ik met 28 en 32 weken nog een echo krijg :)
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:14:52 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159500768
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:11 schreef lunamatic het volgende:
Stroop, wat verdrietig! Veel sterkte gewenst!

Ik heb vandaag kennis gemaakt met mijn nieuwe verloskundigepraktijk. De verloskundige die ik vandaag had heeft een erg positieve indruk achtergelaten, dat is wel iemand die ik bij mijn bevalling zou willen. Hoop dat de rest ook zo is. Verder was alles goed. Ik doen mee aan een studie, waardoor ik met 28 en 32 weken nog een echo krijg :)
Naar dat laatste heb ik nog gezocht. Ik herinner me dat een vriendin van me dat ook deed bij het Erasmus MC. Maar ik zie geen lopende studies in mijn regio.
pi_159500897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Nazil wat fijn *O*
Ben je dan verder als dat je eigenlijk dacht of klopt het ongeveer?
4 Dagen minder ver dan gedacht. Had wel verwacht iets terug gezet te worden want een cyclus van 28 dagen had ik al tijden niet meer gehad :+
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:23:37 #81
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159501063
Ah nee stroop wat ontzettend kut! Heel veel sterkte :*
pi_159501075
Bijgelezen...

Stroop.. wat erg. Kan me niet voorstellen hoe jullie je nu voelen.
Heel veel sterkte.. :*
:)
pi_159501170
Oh nee stroop ;( heel veel sterkte :*
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:30:02 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159501252
Verloskundige vroeg of ik mee wilde doen aan studie in Rotterdam, extra echo's enzo. Had pamflet al zien hangen en begon te lachen.
Ben daar veel te dik voor, want kon tot een BMI van 30 dacht ik.
En toen moest de verloskundige ook even gniffelen, omdat ze dat zelf ook wel kon bedenken :+
pi_159502548
Stroop, wat heftig lieverd :* veel sterkte voor jullie!!
♥ J & S
pi_159502674
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:30 schreef Molo het volgende:
Verloskundige vroeg of ik mee wilde doen aan studie in Rotterdam, extra echo's enzo. Had pamflet al zien hangen en begon te lachen.
Ben daar veel te dik voor, want kon tot een BMI van 30 dacht ik.
En toen moest de verloskundige ook even gniffelen, omdat ze dat zelf ook wel kon bedenken :+
Dat heb ik vorige keer gedaan. Was echt hilarisch :D.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:10:00 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159502743
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:07 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Dat heb ik vorige keer gedaan. Was echt hilarisch :D.
Dit klinkt alsof er een sappig verhaal aan vast zit. Vertel! :9
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:12:47 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159502824
Nu ben ik benieuwd welke studie dat is O-)

Morgenochtend MiB. Ik voel me qua energie wat beter, dus wie weet wordt het nog een succes story. Ik ben een beetje bang voor een hoog mutsengehalte. En hoop dat ik met mijn platte (nou ja, plat.. :') niet meer zo plat als een maand geleden) niet teveel buiten de boot val. Afijn, de enige die mutst tot nu toe ben ik ;)

Veeeeeeeel zin om weer wat te gaan bewegen. Als alles goed gaat komende dinsdagavond ook weer instromen bij mijn hardloopclubje. Mijn ambities zijn niet hoog, alleen maar een beetje hobbelen, meer niet.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:13:17 #89
386633 Adnap
I love Life !
pi_159502845
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:34 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dank je dat was het!! T is zo bijzonder om het weer mee te mogen maken. Wordt nu voor de 4e keer tante maar dit is de eerste keer dat een zus echt om de hoek woont.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_159502902
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit klinkt alsof er een sappig verhaal aan vast zit. Vertel! :9
Nouja ik ging daar dus heen en toen studeerde daar mignonne nog, dus we gingen eerst koffie drinken waarna zij meeging naar die echo als mijn gast (want je mag iemand meenemen), en die studentes hadden niet door dat mijn kind in stuit lag en dat het een jongen was konden ze ook niet vinden :') en mignonne en ik maar gniffelen :'). Een hele belevenis!

Maarja toen had ik zeeen van tijd en nu heb ik een kind :P dus dat doen we deze keer niet weer.
pi_159502907
Studenten leren echoen op je buik :+ ik kan me wel wat hilariteiten voorstellen. ben ik ook te dik voor helaas.
(En ook niet zwanger :+ )
Kwak
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:15:22 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159502920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef Quoi het volgende:

Morgenochtend MiB. Ik voel me qua energie wat beter, dus wie weet wordt het nog een succes story. Ik ben een beetje bang voor een hoog mutsengehalte. En hoop dat ik met mijn platte (nou ja, plat.. :') niet meer zo plat als een maand geleden) niet teveel buiten de boot val. Afijn, de enige die mutst tot nu toe ben ik ;)

Veeeeeeeel zin om weer wat te gaan bewegen. Als alles goed gaat komende dinsdagavond ook weer instromen bij mijn hardloopclubje. Mijn ambities zijn niet hoog, alleen maar een beetje hobbelen, meer niet.
MiB?

Is geen studie zie ik nu, is voor opleiding verloskunde :')
Nah ja... Almost same thing, sorta :+
http://www.zwangerschapsp(...)chool-rotterdam.html
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:16:37 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159502967
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:14 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Nouja ik ging daar dus heen en toen studeerde daar mignonne nog, dus we gingen eerst koffie drinken waarna zij meeging naar die echo als mijn gast (want je mag iemand meenemen), en die studentes hadden niet door dat mijn kind in stuit lag en dat het een jongen was konden ze ook niet vinden :') en mignonne en ik maar gniffelen :'). Een hele belevenis!

Maarja toen had ik zeeen van tijd en nu heb ik een kind :P dus dat doen we deze keer niet weer.
_O-

Ik heb laatst zelf geëchood met een eigenlijk ongeschikt apparaat, maar damn, dat is wel erg hoor. Ik kon het prima in beeld krijgen en analyseren allemaal _O-
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:16:59 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159502980
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
Studenten leren echoen op je buik :+ ik kan me wel wat hilariteiten voorstellen. ben ik ook te dik voor helaas.
(En ook niet zwanger :+ )
Ja zwanger zijn is wel een handige feature voor zo'n echo _O-
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:18:36 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159503041
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]

MiB?

Is geen studie zie ik nu, is voor opleiding verloskunde :')
Nah ja... Almost same thing, sorta :+
http://www.zwangerschapsp(...)chool-rotterdam.html
Mom in Balance ;)

Dankje voor de link. Het is voor mensen tussen de 20 en 30 weken, zie ik.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:20:19 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159503095
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mom in Balance ;)

Dankje voor de link. Het is voor mensen tussen de 20 en 30 weken, zie ik.
Ah ok :D

Ja klopt, nog eventjes wachten dan maar? :)
pi_159503176
Welkom en gefeliciteerd ooi!

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:26 schreef Molo het volgende:
1-6-'16 zou ook best een mooie zijn hier :D

Of 6-6-'16 _O_
Ik ga voor 16-6-16.
We zijn getrouwd op 14-4-14.

Of ik beval gewoon op de UD, want dan is het vaderdag O+
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:23:57 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159503237
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:
Welkom en gefeliciteerd ooi!

[..]

Ik ga voor 16-6-16.
We zijn getrouwd op 14-4-14.

Of ik beval gewoon op de UD, want dan is het vaderdag O+
Oh dat laatste zou ook wel heel tof zijn O+

Ik ben half september getrouwd, dat is me wat te laat om te bevallen :+
pi_159503809
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh dat laatste zou ook wel heel tof zijn O+

Ik ben half september getrouwd, dat is me wat te laat om te bevallen :+
Ik wil ook niet 2 maanden te vroeg in april.
pi_159504777
O ja studies.. had ik nog niet overnagedacht. Ik ga ook dit keer naar Radboud dus ben benieuwd. Bij Djenna was er een studie over pijnbestrijding. Bij Boaz hebben we gedurende de hele zwangerschap een studente Biometrische Wetenschappen erbij gehad. Was heel bijzonder ook omdat we nog altijd contact met haar hebben. Ze is een soort pleegmama van Boaz O+ . Zal woensdag vast horen hoe en wat deze ronde en dan kijken we wel :)
pi_159504948
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoontje Junkie! Wat een achtbaan nu zeg, sterkte!

Ook sterkte voor Stroop, wat rot :*

Ooi nog gefeliciteerd! het kan goed een innestelingsbloeding zijn, had ik ook met ruim 6 weken. En je vk bellen als je ongerust bent kan inderdaad altijd ;)
pi_159505390
Oh nee Stroop :( :{ Wat enorm verdrietig.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 22:36:29 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_159505649
quote:
Niet bijgelezen:

SPOILER
:'( dikke knuf lieve stroop 😘
Be happy with the little things in life
pi_159506585
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef Quoi het volgende:

Het is de IRIS-studie. Ik geloof dat er een aantal praktijken geselecteerd zijn die hieraan mee doen, en mijn nieuwe praktijk zit daar toevallig bij, dus vragen ze het standaard aan iedere zwangere. Bij mijn vorige verloskundige vroegen ze ook of ik mee wilde doen met een of andere studie, maar daarbij moest mijn kindje dan nog tot zijn vierde af en toe met zijn hoofd in een ct-scan of mri-scan oid, en daar had ik niet zoveel zin in.
pi_159506751
Ach stroop, wat shit! Wat oneerlijk.. Zo lang moeten wachten en dan dit.. Dikke knuffel :*
E.
pi_159506891
Stroop. Heel veel sterkte :*
pi_159510935
Junkiexp, hoe gaat het nu met jullie?
pi_159511526
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:14 schreef Gevalletje het volgende:
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoontje Junkie! Wat een achtbaan nu zeg, sterkte!

Ook sterkte voor Stroop, wat rot :*

Ooi nog gefeliciteerd! het kan goed een innestelingsbloeding zijn, had ik ook met ruim 6 weken. En je vk bellen als je ongerust bent kan inderdaad altijd ;)
Het stomme is alleen dat ik er nu ook pijn bij in mn onderrug en een beetje in mijn onderbuik heb. Niet echt superpijn, maar zeurderig gevoel zeg maar....
SPOILER
Verlies nog steeds klein beetje bruin bloed.
pi_159511635
Och stroop, wat een vreselijke verrassing :'( sterkte :*
pi_159512102
Ooi ik had ook een paar weken een gevoel alsof ik ongesteld was in het begin.
Vervelend dat je nu zo in onzekerheid zit. Helaas zit er niet meer op dan afwachten -O-
Hopelijk stopt het snel.
pi_159512226
Sterkte Stroop, verschrikkelijk nieuws zeg.....

Wij hebben gisteren de eerste dag zonder slecht nieuws gehad.
Met ons gaat het redelijk goed, gisteren heb ik een regeldag gehad, ik ben samen met mijn vriendin naar het gemeentehuis gegaan en we hebben Jesse aangegeven en bij deze behulpzame ambtenaar konden we ook gelijk terecht voor de erkenning waarvoor je normaal een afspraak moeten maken _O_
Nu alleen nog het ouderlijk gezag regelen.

Verder ook een kolfapparaat geregeld elektrisch, vriendin kolft dubbel en dat gaat super, ze haalt al meer als 50ml op per sessie van 15min.
Jesse heeft het goed gedaan maar had nog veel pijn dus de morfinepomp is wel wat verhoogd, daarom gaat hij langzamer ademen en moet hij nog een beetje aan de beademing blijven.
Maar voor de rest is alles eigenlijk stabiel en hij krijgt vandaag zijn hielprik.

Wel is hij echt heel moe en reageert hij heel slecht op ons, maar dat zal door de morfine komen denk ik.
Helaas heb ik hem nog helemaal niet vast kunnen houden of bij mij kunnen laten liggen en dat mag nu ook niet ivm dat hij zwak is, en daar heb ik het eerlijk gezegd best wel moeite mee.
Zeker omdat ik ook niet bij de geboorte kon zijn ivm algehele narcose :'(

Verder hebben ze wel de babywatch voor ons ingesteld, zo kan ik ten alle tijde mee kijken via mijn telefoon:

O ja, en ik mijn mijn vriendin een beetje aan de ketting houden, die loopt 4 dagen na haar spoedkeizersnede alweer van alles te doen, geen zware dingen maar die loopt naar mijn zin alweer veel te veel rond terwijl ik dat allemaal kan doen.
En dat terwijl er een algeheel herstel van 6 weken voor staat.
Dus die is een beetje eigenwijs, maar goed dat houd ik scherp aan de gaten :)

[ Bericht 8% gewijzigd door junkiexp op 30-01-2016 10:10:43 ]
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159512379
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 09:53 schreef junkiexp het volgende:

Met ons gaat het redelijk goed, gisteren heb ik een regeldag gehad, ik ben samen met mijn vriendin naar het gemeentehuis gegaan en we hebben Jesse aangegeven en bij deze behulpzame ambtenaar konden we ook gelijk terecht voor de erkenning waarvoor je normaal een afspraak moeten maken _O_

Verder ook een kolfapparaat geregeld elektrisch, vriendin kolft dubbel en dat gaat super, ze haalt al meer als 50ml op per sessie van 15min.
Jesse heeft het goed gedaan maar had nog veel pijn dus de morfinepomp is wel wat verhoogd, daarom gaat hij langzamer ademen en moet hij nog een beetje aan de beademing blijven.
Maar voor de rest is alles eigenlijk stabiel en hij krijgt vandaag zijn hielprik.

Wel is hij echt heel moe en reageert hij heel slecht op ons, maar dat zal door de morfine komen denk ik.
Helaas heb ik hem nog helemaal niet vast kunnen houden of bij mij kunnen laten liggen en dat mag nu ook niet ivm dat hij zwak is, en daar heb ik het eerlijk gezegd best wel moeite mee.

Verder hebben ze wel de babywatch voor ons ingesteld, zo kan ik ten alle tijde mee kijken via mijn telefoon:

[ afbeelding ]
Ach wat een mooi klein mannetje junkie. En wat een zorgen voor jullie. Zo moeilijk dat je hem niet even lekker vast kan pakken en knuffelen. Hopelijk komt dat moment snel en gaat hij lekker groeien en babyspekjes kweken. Sterkte :*

(Nee ik hoor hier niet meer/voorlopig nog niet ;) , meelezer..)
pi_159512408
Junkie wat een heftige achtbaan blijft het toch. Gelukkig dat het nu een dagje rustig is. Dat heb je wel nodig om even bij te komen samen! Echt super dat je vriendin alles kolf ik weet nog hoe blij ze hier van werden toen onze Flint op de couveuse afdeling lag!
Vond dat zelf ook fijn...kon ik tenminste iets doen!

Het is wel een kleine knapperd hoor O+! Veel foto's maken in deze tijd houden jullie ook een dagboek bij? Dat vond ik achteraf heel fijn omdat je later stukken kunt missen door alle hectiek om je heen

Gezag is zo geregeld met jullie digi d hebben wij ook stuk later gedaan...

Hopelijk is hij snel stabiel en kun je eindelijk je kleine man in je armen nemen!!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zaterdag 30 januari 2016 @ 10:42:30 #114
52229 Chanty
pi_159512764
Pffff wat een start voor zijn kleine en jullie :'( kan me voorstellen dat je hem graag wilt vasthouden. Hopelijk gaat nu alles goed en kan dat snel.
pi_159513176
Wat fijn dat jullie gisteren een slecht nieuws vrije dag hadden. Hopelijk zet dat zo door.
Wat een knap mannetje hebben jullie daar zeg ♡

Zitten jullie nu in het Ronald mc donald huis? Of zit dit ziekenhuis ook bij jullie in de buurt?
pi_159513422
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 09:53 schreef junkiexp het volgende:

[ afbeelding ]

O ja, en ik mijn mijn vriendin een beetje aan de ketting houden, die loopt 4 dagen na haar spoedkeizersnede alweer van alles te doen, geen zware dingen maar die loopt naar mijn zin alweer veel te veel rond terwijl ik dat allemaal kan doen.
En dat terwijl er een algeheel herstel van 6 weken voor staat.
Dus die is een beetje eigenwijs, maar goed dat houd ik scherp aan de gaten :)
Klinkt als een flinke vader en moeder die alles op alles zetten om alles zo goed mogelijk te doen ^O^

En wat ziet hij er al groot uit (je ziet waarschijnlijk op de foto niet hoe klein hij is) Knappe jongen hoor!
  zaterdag 30 januari 2016 @ 11:50:10 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159513956
Junkie, blij voor jullie dat het stabiel is. Klinkt idd alsof jullie ijzersterk zijn :) (en natuurlijk ben je dat)

Nou ik ben naar Mom in Balance geweest hoor *)
Ofwel, mijn zaterdagochtend zwangere mutsenklupje is begonnen. Wat een goede oefeningen zeg! Kan voor niemand kwaad. En eerlijk gezegd had ik aan de kleine stukjes hardlopen een HEEL groot rondje hardlopen willen plakken. Wat voelde dat lekker O+ O+

Toch maar niet gedaan. Het voelt nu net wat beter qua energie en malaise, dat ik dit nu even moet koesteren. Ik denk dat ik dinsdag wel heel rustig ga aanhaken bij mn hardlooptrainingen.
pi_159513984
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:09 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ach wat een mooi klein mannetje junkie. En wat een zorgen voor jullie. Zo moeilijk dat je hem niet even lekker vast kan pakken en knuffelen. Hopelijk komt dat moment snel en gaat hij lekker groeien en babyspekjes kweken. Sterkte :*

(Nee ik hoor hier niet meer/voorlopig nog niet ;) , meelezer..)
Thanks!
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:11 schreef Ereshkigal het volgende:
Junkie wat een heftige achtbaan blijft het toch. Gelukkig dat het nu een dagje rustig is. Dat heb je wel nodig om even bij te komen samen! Echt super dat je vriendin alles kolf ik weet nog hoe blij ze hier van werden toen onze Flint op de couveuse afdeling lag!
Vond dat zelf ook fijn...kon ik tenminste iets doen!

Het is wel een kleine knapperd hoor O+! Veel foto's maken in deze tijd houden jullie ook een dagboek bij? Dat vond ik achteraf heel fijn omdat je later stukken kunt missen door alle hectiek om je heen

Gezag is zo geregeld met jullie digi d hebben wij ook stuk later gedaan...

Hopelijk is hij snel stabiel en kun je eindelijk je kleine man in je armen nemen!!!
Thanks, ik zal eens kijken naar de digid, ik heb nu een formulier per wat ik per post heb gekregen.
Foto's maken we iedere dag, dagboek bijhouden wordt hem nog niet, maar alles wat er gebeurt staat in dit topic dus ik kan het altijd teruglezen ;)

Kolven is het enige wat we kunnen doen, helaas blijft hij voorlopig nog op infuusvoeding maar we brengen het steeds en als het teveel wordt dan mogen we het thuis invriezen, het is dan 3 maanden houdbaar is ons verteld dus dan kunnen we een aardige voorraad opbouwen.
We zitten nu op meer dan 100ml per dag en hij heeft maar iets van 15ml nodig mocht hij nu sonde voeding gaan krijgen dus dat duurt wel even even eer dat hij dat heeft ingelopen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:42 schreef Chanty het volgende:
Pffff wat een start voor zijn kleine en jullie :'( kan me voorstellen dat je hem graag wilt vasthouden. Hopelijk gaat nu alles goed en kan dat snel.
Thanks, wij hopen dat ook maar het zal toch nog wel een week duren ben ik bang.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:06 schreef ikke_84 het volgende:
Wat fijn dat jullie gisteren een slecht nieuws vrije dag hadden. Hopelijk zet dat zo door.
Wat een knap mannetje hebben jullie daar zeg ♡

Zitten jullie nu in het Ronald mc donald huis? Of zit dit ziekenhuis ook bij jullie in de buurt?
Wij wonen op loopafstand van het Sophia dus we slapen liever thuis, we gaan dan wel met de auto ivm dat mijn vriendin het rustig aan moet doen.
Maar thuis is wel lekker in de vertrouwde omgeving.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:21 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Klinkt als een flinke vader en moeder die alles op alles zetten om alles zo goed mogelijk te doen ^O^

En wat ziet hij er al groot uit (je ziet waarschijnlijk op de foto niet hoe klein hij is) Knappe jongen hoor!
Ja we doen ons best, alles voor Jesse op dit moment.
Ik ben ondernemer en heb ook een paar opdrachten geannuleerd of verschoven zodat we nu even veel samen kunnen zijn, werk is nu even niet belangrijk.
Nee foto vertekend, die octopus is echt maar een klein speeltje, hij heeft een hoofdje met een omtrek van 30cm, dat is dus minder als 10cm in diameter.
Het is echt een klein fragiel poppetje.....maar hij is sterk en zijn vader is bijna 1.90 en meer als 100 kilo dus dat komt vast goed :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159514085
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:14 schreef Crumpette het volgende:

[..]

En zn cojones zwabberden nog wel zo mooi door t beeld heen elke keer :') :D
pi_159514108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 08:01 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Het stomme is alleen dat ik er nu ook pijn bij in mn onderrug en een beetje in mijn onderbuik heb. Niet echt superpijn, maar zeurderig gevoel zeg maar....
SPOILER
Verlies nog steeds klein beetje bruin bloed.
Had (en heb) ik ook hoor! En 3 dagen bruin bloed verloten. Ben nu 6 weken.
pi_159514666
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

Echt he :') mooie tijden waren dat!
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:28:13 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159514718
Cojones :D
pi_159515019
Junkie fijn dat jullie zo dichtbij wonen. Je eigen bed slaapt toch het beste.
Wat kolft je vrouw al veel zeg ^O^ super! Lekker een voorraadje aanleggen.

Mijn neefje is met 27 weken geboren en is daarna 2x geopereerd (oa ook aan zijn darmen) na 3 maanden ziekenhuis mocht hij gisteren precies een jaar geleden naar huis. Het is nu een vrolijk mannetje die al bijna net zoveel weegt als zijn 2 jarige neefje :D
Ze zullen echt alles doen om jullie mannetje naar huis te krijgen.
Hopelijk mag je hem snel knuffelen O+
pi_159515444
quote:

[..]

:') :D

Niet bijgelezen wegens weinig puf, maar: VERLOF! En 33-weken-wisseldag *O* *O*
pi_159515669
quote:

[..]

:D Daar kon die van jou ook wat van anders :')
pi_159516577
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Thanks!

[..]

Thanks, ik zal eens kijken naar de digid, ik heb nu een formulier per wat ik per post heb gekregen.
Foto's maken we iedere dag, dagboek bijhouden wordt hem nog niet, maar alles wat er gebeurt staat in dit topic dus ik kan het altijd teruglezen ;)

Kolven is het enige wat we kunnen doen, helaas blijft hij voorlopig nog op infuusvoeding maar we brengen het steeds en als het teveel wordt dan mogen we het thuis invriezen, het is dan 3 maanden houdbaar is ons verteld dus dan kunnen we een aardige voorraad opbouwen.
We zitten nu op meer dan 100ml per dag en hij heeft maar iets van 15ml nodig mocht hij nu sonde voeding gaan krijgen dus dat duurt wel even even eer dat hij dat heeft ingelopen.

[..]

Thanks, wij hopen dat ook maar het zal toch nog wel een week duren ben ik bang.

[..]

Wij wonen op loopafstand van het Sophia dus we slapen liever thuis, we gaan dan wel met de auto ivm dat mijn vriendin het rustig aan moet doen.
Maar thuis is wel lekker in de vertrouwde omgeving.

[..]

Ja we doen ons best, alles voor Jesse op dit moment.
Ik ben ondernemer en heb ook een paar opdrachten geannuleerd of verschoven zodat we nu even veel samen kunnen zijn, werk is nu even niet belangrijk.
Nee foto vertekend, die octopus is echt maar een klein speeltje, hij heeft een hoofdje met een omtrek van 30cm, dat is dus minder als 10cm in diameter.
Het is echt een klein fragiel poppetje.....maar hij is sterk en zijn vader is bijna 1.90 en meer als 100 kilo dus dat komt vast goed :D
Volgens mij via de site van rechtbank/rechtspraak ik weet het niet meer precies! misschien even Google
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zaterdag 30 januari 2016 @ 14:11:12 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159516626
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:08 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Volgens mij via de site van rechtbank/rechtspraak ik weet het niet meer precies! misschien even Google
https://loket.rechtspraak.nl/burgers/familiezaken/48

Digitaal in te vullen :)
pi_159516642
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:20 schreef WupWup het volgende:

[..]

:D Daar kon die van jou ook wat van anders :')
ja! ik dacht gelijk dat moet ik ook :7
  zaterdag 30 januari 2016 @ 14:12:27 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159516647
En sterkte Junkie! Hij is zo klein, maar ziet er zo goed uit! Hopen dat hij snel lekker aanspekt ^O^
  zaterdag 30 januari 2016 @ 14:12:58 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159516660
Ik heb 13 uur achter elkaar geslapen (was even nodog :') ) en heb nu zin in het weekend *O*

Zo brownies bakken :9
pi_159517421
quote:
Jaa die ja thanks!!
Ik ben de laatste dagen zo misselijk dat ik al 2 dagen in huis opgesloten zat
Net even mee boodschappen gaan doen en heb echt moeten vechten om niet de auto onder te spugen
Wat een ellende zeg...Eenmaal thuis me eigen gedwongen wat te eten en nu weer wat gezakt...
Volgens mij krijgen we een meid want het is zo anders als met de 1e...
Volgende week gynaecoloog dan toch even overleggen of ik er niet iets voor kan krijgen....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zaterdag 30 januari 2016 @ 14:59:00 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159517571
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:51 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Jaa die ja thanks!!
Ik ben de laatste dagen zo misselijk dat ik al 2 dagen in huis opgesloten zat
Net even mee boodschappen gaan doen en heb echt moeten vechten om niet de auto onder te spugen
Wat een ellende zeg...Eenmaal thuis me eigen gedwongen wat te eten en nu weer wat gezakt...
Volgens mij krijgen we een meid want het is zo anders als met de 1e...
Volgende week gynaecoloog dan toch even overleggen of ik er niet iets voor kan krijgen....
Ik heb van de week in de auto uit nood mijn sjaal vol gekotst _O-

Medicatie helpt wel wat, alleen kun je er heel suf van worden. Beetje kiezen uit twee kwaden. Van beide word ik in ieder geval zo slap als een vaatdoek, dus ik doe alles maar gewoon rustig aan zover het kan.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 15:52:57 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159518795
Oh Molo dat is ook wel een dieptepuntje lijkt me :') ;(
Gewoon even overleggen met de huisarts Eresh. Sterkte!

En Junkie, je kleine mannetje... O+
Fijn dat je nu thuis kunt zijn, en dat Jesse het naar omstandigheden goed doet!

Ik lig even plat na een ochtend van peuterdans en boodschappen doen. Vanavond personeelsfeest *O* Volgende week dinsdag en woensdag nog werken, en dan heb ik ook verlof O+!
pi_159518951
Och Junkie, wat een prachtige zoon! :* Ik duim ook mee dat de stabiele lijn zich voortzet.

Ohh en jeetje joh, al die misselijkheid! Ik ben zo blij dat ik dat niet (zo erg) heb (gehad). Ik heb een beetje een fobie voor overgeven.. :') Tot nu toe heb ik de hele vorige zwangerschap én bevalling en deze zwangerschap so far zonder overgeven kunnen volbrengen :D (En de afgelopen jaar of 17 gelukkig ook... pfioeuw!)
Geen tips hier dus, maar hopelijk trekt het allemaal snel voorbij bij jullie.. :*
pi_159520122
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:12 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja! ik dacht gelijk dat moet ik ook :7
Inspiratieballen O+
pi_159521684
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:56 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Had (en heb) ik ook hoor! En 3 dagen bruin bloed verloten. Ben nu 6 weken.
Pff, ik ben inmiddels alweer beetje gerust gesteld. Ik maakte me erg zorgen zeker omdat ik ook beetje kramp in m'n buik had en in m'n rug, maar eigenlijk alles voelt weer als normaal. En na 1 uur vanmiddag ook geen bloed meer.

Jezus wat een stress, zo'n zwangerschap |:(
pi_159521801
Ah Junkie... Mooi manneke!!!

Herkent iemand dit? Heb het gevoel alsof ik 100 situps heb gedaan :{

Dus spierpijn in m'n buikspieren? Kan dat al het groeien zijn van? Ben nog maar 7 weken :{
pi_159521862
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:11 schreef Soof-87 het volgende:
Ah Junkie... Mooi manneke!!!

Herkent iemand dit? Heb het gevoel alsof ik 100 situps heb gedaan :{

Dus spierpijn in m'n buikspieren? Kan dat al het groeien zijn van? Ben nog maar 7 weken :{
Bandenpijn? Heb ik volgens mij ook al een paar weken last van.

En ooi, die stress wordt alleen maar erger :')
pi_159521880
Ik ging er vanuit dat na de 1e echo alle stress zou verdwijnen :') Maar ik hou m'n hart vast :P

En bandenpijn nu al? Kan dat zo snel al? :o
pi_159521965
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:16 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ging er vanuit dat na de 1e echo alle stress zou verdwijnen :') Maar ik hou m'n hart vast :P

En bandenpijn nu al? Kan dat zo snel al? :o
Ik heb al weken elke keer steken ofzo in mijn liezen of ergens daar in de buurt. Volgens mijn moeder en het wijze internet bandenpijn. Maandag vraag ik het na bij de vk :P

Ja tot vandaag dacht ik dat de stress na de echo ook wel weg zou zijn. Maar nu ben ik vandaag minder misselijk en maak ik mij gelijk weer zorgen :@

Oh en werkgever reageerde heel enthousiast *O* kreeg later van een andere collega alleen te horen dat ze tegen haar gezegd had dat ze het maar raar vond dat we aan kinderen begonnen met mijn fibromyalgie (reuma) |:( ten eerste weten ze niet of het erfelijk is en ten tweede functioneer ik er toch ook gewoon mee :') Wij gaan zoiets niet niet doen omdat er ergens een kans is dat het erfelijk zou kunnen(!) zijn :') |:(

[ Bericht 6% gewijzigd door Nazil op 30-01-2016 18:27:52 ]
pi_159523903
Dat snap ik nooit hè. Dat als mensen iets gehoord hebben wat mogelijk kwetsend is, dat dan toch met je gaan delen. Ik heb dan altijd het gevoel dat ze je gewoon eigenlijk zelf een steek willen geven.

Echt, dat het gezegd wordt, is al stom, maar houd het dan lekker voor je. :{w
pi_159523923
Ik voel me al best hoogzwanger trouwens... :P Uit mijn bed rollen, check, strompelen, check, ... check!

En mijn kindjes zijn een nachtje uit logeren bij mijn broer. Hoewel ik het heerlijk voor ze vind en ook lekker even de stad in ga zo, mis ik ze nu al. :')
pi_159523943
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:21 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik heb al weken elke keer steken ofzo in mijn liezen of ergens daar in de buurt. Volgens mijn moeder en het wijze internet bandenpijn. Maandag vraag ik het na bij de vk :P

Ja tot vandaag dacht ik dat de stress na de echo ook wel weg zou zijn. Maar nu ben ik vandaag minder misselijk en maak ik mij gelijk weer zorgen :@

Oh en werkgever reageerde heel enthousiast *O* kreeg later van een andere collega alleen te horen dat ze tegen haar gezegd had dat ze het maar raar vond dat we aan kinderen begonnen met mijn fibromyalgie (reuma) |:( ten eerste weten ze niet of het erfelijk is en ten tweede functioneer ik er toch ook gewoon mee :') Wij gaan zoiets niet niet doen omdat er ergens een kans is dat het erfelijk zou kunnen(!) zijn :') |:(
Say whottt? Waar bemoeien sommige mensen zich mee? Ik zou er alsnog wat van zeggen :{w
Wel fijn dat je werkgever zo enthousiast heeft gereageerd.
pi_159524137
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:38 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Say whottt? Waar bemoeien sommige mensen zich mee? Ik zou er alsnog wat van zeggen :{w
Wel fijn dat je werkgever zo enthousiast heeft gereageerd.
Ene oor in, andere uit. Zo is ze nou eenmaal, vandaar dat ik er tegenop zag het te vertellen. Die moet altijd ergens iets negatiefs inzien.

Ik zei al tegen vriend, dan moet je al niet aan kinderen beginnen omdat er een kans is dat ze later kanker krijgen. Kom nou zeg :')
pi_159524303
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:46 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ene oor in, andere uit. Zo is ze nou eenmaal, vandaar dat ik er tegenop zag het te vertellen. Die moet altijd ergens iets negatiefs inzien.

Ik zei al tegen vriend, dan moet je al niet aan kinderen beginnen omdat er een kans is dat ze later kanker krijgen. Kom nou zeg :')
Ik kan wat van je leren wat dat betreft. Ik zou echt zeggen dat ze op kan pleuren met haar wijsneuzerigheid. Ook niet tactisch, maar goed...
pi_159524393
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:53 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ik kan wat van je leren wat dat betreft. Ik zou echt zeggen dat ze op kan pleuren met haar wijsneuzerigheid. Ook niet tactisch, maar goed...
En dan kan ik wat van jou leren ;) vaker mond opendoen. Oohhh ik hoop zo dat ze dit nooit te lezen krijgt :')
pi_159524403
Junkie, hopelijk gaat het snel beter met jullie mannetje. Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet kunnen vasthouden heel heftig is voor jullie :*

Hier Was bandenpijn het eerste zwangerschapssymptoom...nog voor de 4 weken zelfs :Y

En idd waar bemoeien mensen zich mee. Hier verwacht ik ook gekke reacties want we zitten in een grote verbouwing die nog wel een paar jaar duurt. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. en onze peuterzoon heeft er nooit last van gehad. Die slaapt door alle lawaai heen :D
pi_159524450
Junkie wat fijn een dag zonder slecht nieuws. Dat er maar vele mogen voelen en het vertrouwen zal groeien.

Hier alles goed. Ik voel Emmy intussen dagelijks en ik geniet daar zo van. Ik ben nu al verliefd op haar.

Met bandenpijn heb ik volgens mij geen ervaring.
pi_159524629
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:21 schreef Nazil het volgende:

[..]

Bemoeials..
Voor wat t waard is; mijn moeder heeft ook fibro, en ik niet dus het zegt ook niks.

En vanaf 10 weken ben ik ook niet meer misselijk geweest ;)
S. 2014
J. 2016
pi_159525349
Wut :o Nazil ik zou echt woest zijn :(. Misschien moeten zij zich zelf dan ook vooral niet voortplanten, straks wordt hun kind zo dom als bonenstro :7.
pi_159525776
Fijn dat ze goed reageerde nazil. Helaas dan zn rot opmerking achter je rug om. Ze zal wel jaloers zijn ;)

Fijn dat het bloeden is gestopt ooi! Hopelijk was het 1 malig.

Bandenpijn check. Die had ik al voor mijn positieve test. Ik dacht dat bij nummer 2 de boel al wel opgerekt zou zijn maar helaas.
En ik herken ook je buikspierpijn soof. Geen idee waar dat vandaan kwam maar voelde heel anders dan bandenpijn.

Groof ik snap wel dat je ze mist, het is dan gelijk zo stil in huis hè.
Morgen lekker uitslapen *O*
pi_159525959
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:30 schreef Crumpette het volgende:
Wut :o Nazil ik zou echt woest zijn :(. Misschien moeten zij zich zelf dan ook vooral niet voortplanten, straks wordt hun kind zo dom als bonenstro :7.
Dat komt goed want die konden geen kinderen krijgen. Daarom is ze misschien nu ook wel zo, ivf en alles geprobeerd maar is niet gelukt bij ze.
pi_159526355
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:49 schreef Nazil het volgende:

[..]

Dat komt goed want die konden geen kinderen krijgen. Daarom is ze misschien nu ook wel zo, ivf en alles geprobeerd maar is niet gelukt bij ze.
Naja, schrijf het dan maar af onder de noemer 'weet zich geen houding te geven'. Ook sneu voor hun natuurlijk.
pi_159526444
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:04 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Naja, schrijf het dan maar af onder de noemer 'weet zich geen houding te geven'. Ook sneu voor hun natuurlijk.
Sorry, verkeerde woordkeuze.
pi_159527677
Trouwens zo veel leuke reacties en cadeautjes gekregen O+ echt zo lief allemaal
pi_159534083
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat snap ik nooit hè. Dat als mensen iets gehoord hebben wat mogelijk kwetsend is, dat dan toch met je gaan delen. Ik heb dan altijd het gevoel dat ze je gewoon eigenlijk zelf een steek willen geven.

Echt, dat het gezegd wordt, is al stom, maar houd het dan lekker voor je. :{w
Dit! Los van dat het suf is dat zoiets gezegd wordt snap ik niet waarom je dat door zou spelen. Wat heb je er aan om dat te weten? Wat denkt die ander daarmee te bereiken?

Ik kwam ooit dit plaatje tegen, vond k wel een goeie.

Niet dat je nou per se op je handen moet gaan zitten als een derde wat raars zegt over een vriendin/kennis ofzo maar bedenk je wel ff of het zo zinvol is om het door te gaan spelen.
pi_159534221
Nazil wat lomp zeg... Wel herkenbaar maar niet zo 2de hands de opmerking. En wat vriendelijker gesteld
'Oh had geen tweede verwacht ivm jou lijf!' maar dan wel begripvol reageren op de uitleg dat nu dus ideaal is ivm o. groter, vastigheid op werk, en dat ik wist waaraan ik begon dus vrede met vlug uit de running ed. (Defensie modus wtf:') )

Groof je gaat ook al hard!! Shop ze! Wat ga je halen?

Ik was gisteren op de meeting. Al dit ukkies O+ en O. was zo lief met ze .... Rammel!!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159534278
Whuut Lamb, serieus?! Wat schofterig! Wat ontzettend gemeen gewoon. Wat mignonne ook zegt, als het nergens toe bijdraagt: zip it!
:'(
pi_159534314
Hier kwam t niet vervelend over! Meer echt verast ivm al een van 5.5 jr en dus oprecht niet verwacht! Want daarna ook heel lief reageren op de uitleg enz

Maar de lijf boven babywens opmerking dus wel herkenbaar
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159534390
Ah ok dan begreep ik het verkeerd denk ik :)
pi_159534597
Ik had al wel iets rottigs van haar kant af verwacht, dus het raakte mij totaal niet. Dat die collega het doorspeelde... Ja ergens wel eerlijk, kan ik waarderen maar ze had het ook niet hoeven doen idd. Dan had ik lekker in mijn waan kunnen blijven dat m'n baas het gewoon leuk voor mij vond.
pi_159534692
nouja er zit ook ruis tussen he. Je collega hoort het aan, interpreteert het en speelt het daarna door aan jou. Dat je baas zo'n opmerking maakt betekent toch nog niet per se dat ze niet blij voor je is? Je was er niet bij, wellicht heeft je baas wel gezegd dat ze niet verwacht had dat je voor kinderen zou gaan ivm fybro.

Je baas vond het iig niet belangrijk genoeg om jou daar mee lastig te vallen. Ik zou er geloof ik niet te zwaar aan tillen en vasthouden aan de leuke reactie.
pi_159534763
Zeg mignonne, nu je er toch bent: neusspray, yay of nay? (Bijna 13 wk) :7
  zondag 31 januari 2016 @ 10:24:58 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159534866
Volgens mij gewoon gebruiken mits niet langer dan een week (volgens normale gebruiksaanwijzing), en voorkeur voor gewoon zoutoplossing.
pi_159534873
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij gewoon gebruiken mits niet langer dan een week (volgens normale gebruiksaanwijzing), en voorkeur voor gewoon zoutoplossing.
Dit.
  zondag 31 januari 2016 @ 10:31:51 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159534939
En jongens ik heb toch zo staan dansen nog gisteravond! :o :D Had niet verwacht dat dat zo goed zou gaan! Had een personeelsfeestje en dat was echt 10x leuker dan ik had verwacht dus ik bleef toch telkens maar terugkeren naar de dansvloer :')

Vannacht wel wat pijnlijker dan normaal met omdraaien maar yay! Goeie bijna-afsluiter voor mn verlof O+
pi_159535716
Thanks! ^O^

En fijn LB :) klinkt heel leuk! Fijn dat je daar nog de energie voor hebt zeg, lijkt me echt heerlijk!

Ik overweeg mijn 30e verjaardag gewoon over te slaan wegens preggers :')
pi_159536096
Ik stond net op de weegschaal .. 59.4 :o .. dus ipv aankomen ben ik afgevallen in de afgelopen 7 weken hoewel ik me het schrompes vreet momenteel :o
Samen met mijn afnemende conditie en lage bloeddruk zijn dat ook de enigr 'kwaaltjes' waar ik momenteel 'last' van heb. Vind het raar en het maakt me een beetje onzeker omdat dit toch nr 3 is. Voor mijn gevoel had ik bij nr 2 al heel snel last van kwaaltjes en kwam ik ook in no time aan. Blij dat ik woensdag de echo al heb *O*
pi_159539262
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 08:47 schreef Lamb29 het volgende:
Nazil wat lomp zeg... Wel herkenbaar maar niet zo 2de hands de opmerking. En wat vriendelijker gesteld
'Oh had geen tweede verwacht ivm jou lijf!' maar dan wel begripvol reageren op de uitleg dat nu dus ideaal is ivm o. groter, vastigheid op werk, en dat ik wist waaraan ik begon dus vrede met vlug uit de running ed. (Defensie modus wtf:') )

Groof je gaat ook al hard!! Shop ze! Wat ga je halen?

Ik was gisteren op de meeting. Al dit ukkies O+ en O. was zo lief met ze .... Rammel!!
Ik ging niet shoppen, ik ging lekker aan de alcoholvrije zuip :7.
pi_159540509
Ik voel me ineens heel vreemd. Licht in m'n hoofd, strak gevoel bij m'n kiezen alsof ik heb getandenknarsd, m'n neus lijkt ineens half dicht te zitten, hele strakke buik aan de onderkant en doodmoe, maar niet kunnen slapen. Heb nu maar even 2 PCM genomen in de hoop dat het zakt. Heb vandaag ook nauwelijks nog wat gedaan behalve uitgeslapen en wat keukenkastjes opgeruimd. Voel me echt heel vreemd :{ Het zijn ook van die lekker vage klachten dus wil ook niet meteen de vk bellen :@ Vriend is wel aan het schilderen geweest met van die stinkverf, maar dat heeft toch niet zo'n invloed?
pi_159540912
Ik heb een beetje hetzelfde Dot. Ik ben wel al vanaf dinsdag snot verkouden maar nu ook echt hele pijnlijke kaken en holtes die dicht zitten en waar een onwijze druk op staat. Ook wat meer vocht in mijn handen ineens. Denk dat het bij mij gewoon die griep is die heerst, bloeddruk was ook nog gewoon laag 117/72 toen ik net even was gaan zitten na het uitpakken van een doos en na een tijdje in chillstand 100/60.
Maar als jij het niet vertrouwt, zou ik lekker even de vk bellen! Kan geen kwaad om even een extra check te laten doen toch?!
pi_159541099
20 weken *O*
  zondag 31 januari 2016 @ 14:41:36 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159541149
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:40 schreef Arja het volgende:
20 weken *O*
Check :7

Spannend he, morgen :D
pi_159541160
Ik zou met zulke vage klachten juist misschien wel even bellen dot.. vragen mag altijd!

Sicilia ik sluit aan.. snipverkouden, nu ook met verhoging -O- hoera. Beterschap daar!
  zondag 31 januari 2016 @ 14:42:20 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159541177
Dot. Verf op alkydbasis is niet handig in de buurt, maar daar krijg je niet ineens zulke klachten van.
Als je ongerust bent gewoon even voorleggen aan verloskundige, zijn ze voor :)
pi_159541242
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Check :7

Spannend he, morgen :D
Leuk spannend. Check.

Ik heb wel zin om te zien wat ze allemaal aan het doen is in mijn buik. Ik voel haar veel nu.

Ben benieuwd of jij ook een meisje krijgt.
  zondag 31 januari 2016 @ 14:57:20 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159541624
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Arja het volgende:

[..]

Leuk spannend. Check.

Ik heb wel zin om te zien wat ze allemaal aan het doen is in mijn buik. Ik voel haar veel nu.

Ben benieuwd of jij ook een meisje krijgt.
Ik voel amper wat laatste tijd, maar goed, dat zegt niks dus maal me er niet druk om.

Om ons heen zeggen/denken de meesten meisje, wij denken zelf jongetje, maar goed, is nergens op gebaseerd, dus we gaan het meemaken morgen :D

Hoe laat heb jij de afspraak?
pi_159541683
Hallo iedereen!

Ik kom mij hier al - heel voorzichtig - melden... Voorlopig blijf ik ook nog eventjes "veilig" in WOHTS, aangezien ik op korte tijd twee vroege miskramen achter de rug heb en er dus niet zo gerust in ben... Ik moet eerlijk zeggen dat ik bang ben dat het weer zal misgaan.

Donderdag moet ik naar de gynaecoloog, normaal was dat een afspraak om na te kijken of alles 'in orde' is bij mij, gezien de miskramen. Maar hopelijk is dat dus niet meer nodig ;) hoewel ik sowieso wel naar de afspraak ga.

Ik heb er nu wel iets meer vertrouwen in, de vorige keren zag ik slechts een héél licht streepje, een paar dagen na mijn NOD en het werd ook niet donkerder. Nu zag ik afgelopen woensdag (twee dagen voor NOD) al een licht streepje dat tot nu toe donkerder wordt.

Ik hoef nog niet in de OP, dat is voor na de afspraak met de gynaecoloog, en dan verhuis ik meteen definitief naar dit topic (hopelijk althans). ;)
  zondag 31 januari 2016 @ 15:01:43 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159541758
Spannend Saarah! En alvast een (voorzichtig maar wel heel gemeend) gefeliciteerd en welkom :)
pi_159542874
Vk is net weg en wel iets hogere bloeddruk dan normaal, maar niks alarmerends. Baby was ook de hele tijd lekker aan het bewegen dus met haar gaat het ook prima. Ze wil alleen maar niet indalen, maar dat deed haar grote broer ook niet. Ik ben echt net van m'n verkoudheid af dus ik hoop niet dat het idd een griepje is :{

Welkom Saarah!
pi_159543438
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik voel amper wat laatste tijd, maar goed, dat zegt niks dus maal me er niet druk om.

Om ons heen zeggen/denken de meesten meisje, wij denken zelf jongetje, maar goed, is nergens op gebaseerd, dus we gaan het meemaken morgen :D

Hoe laat heb jij de afspraak?
13:45. Jij?

Welkom Sarah en voorzichtig gefeliciteerd.
  zondag 31 januari 2016 @ 15:47:42 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159543488
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Arja het volgende:

[..]

13:45. Jij?

Welkom Sarah en voorzichtig gefeliciteerd.
Half 3 :D

Zit verdorie vrijwel op 1 lijn he _O-

Straks met bevallen ook drie kwartier uit elkaar, dan ga ik echt keihard lachen _O-

En verdorie op de helft man, what the fuck!!!! ^O^ _O_ _O- _O_ ^O^
  zondag 31 januari 2016 @ 15:56:04 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159543796
Gefeliciteerd Saarah! Hopelijk blijft t dit keer goed plakken ^O^

Arja wat tof dat je je meisje nu toch veel voelt O+ En dus morgen 2 SEO's, leuk spannend idd! Sowieso extra lang kijken naar je kindje, heerlijk.

Sterkte voor de grieperigen. Ik ben voorlopig the last one standing hier thuis, maar functioneer al de hele dag als kussen voor een klein koortsig meisje... eens zien hoe lang mijn afweersysteem t houdt :')
  zondag 31 januari 2016 @ 16:03:41 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159544084
Survival of the fittest LB :+
Sterkte!
  zondag 31 januari 2016 @ 16:06:33 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159544237
Eerste keer dat ik mn buik wel even zou willen missen; ze kan niet meer zo lekker op mn schoot liggen als normaal. Maar gelukkig is t wel een fijn hoofdkussen ;)
pi_159544589
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Half 3 :D

Zit verdorie vrijwel op 1 lijn he _O-

Straks met bevallen ook drie kwartier uit elkaar, dan ga ik echt keihard lachen _O-

En verdorie op de helft man, what the fuck!!!! ^O^ _O_ _O- _O_ ^O^
:D

Woon je ook toevallig in Utrecht?

Ladyblack, het sterke geslacht. Zet hem op. Kill the bacterieen :+
  zondag 31 januari 2016 @ 16:20:47 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159544729
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Arja het volgende:

[..]

Woon je ook toevallig in Utrecht?

Ladyblack, het sterke geslacht. Zet hem op. Kill the bacterieen :+
Nee in de buurt van het Westland en Rotterdam in :D

Maar wel ook in Nederland, weet je HOE toevallig dat is man _O_ _O- _O_

Mike, it's amazing!!!!
pi_159544916
Gefeliciteerd saraah! Hopelijk nu een goede zwangerschap!

Ik heb besloten dat ik morgen toch maar naar de huisarts ga.
Vanmorgen mocht ik blijven liggen van vriendlief en ik werd hoelanger hoe beroerder....alleen m'n lijf was zo moe dat ik gewoon niet uit bed kon komen. Even plassen eindigt boven de wc en voelde me echt zo slap als een vaatdoek.
Toen ik eenmaal de moed had om eruit te komen en te douchen kwam ik beneden en heb ik een potje zitten brullen...voel me zo beroerd... Beetje yoghurt op ( en binnen kunnen houden) en even naar buiten gegaan hielp wel...
Gelukkig kan mijn lieve collega morgen mijn dienst over nemen ( sta in zorg morgen) dus kan ik naar de huisarts want het wordt alleen maar erger in plaats van beter....
*klaagmodusuit* verder ben ik nog steeds heel blij dat we een kleintje erbij krijgen hoor O+
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zondag 31 januari 2016 @ 16:28:37 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159544983
Is herkenbaar hoor, hier zelfde gehad/nog steeds af en toe.
Komt goed, soms gaat het gewoon even niet en dan is huisarts en bijtanken gewoon even nodig :*
pi_159545241
LB die gewoon nog lekker danst :D, heerlijk! Beterschap voor je meisje, hopelijk slaat het jou over.

Welkom Saarah! Spannend zeg, ik duim voor een plakker dit keer :*

Arja, wat fijn dat je haar meer voelt nu! Succes bij de echo morgen, en jij ook Molo :)

Dot, goed dat je het gecheckt hebt bij de vk, daar zijn ze voor! Fijne geruststelling :)

Eresh, balen dat je je zo beroerd voelt :* Gewoon klagen hoor, het is toch ook gewoon vervelend om je zo te voelen? Dat doet niks af aan je blijdschap voor je kleintje!

Wat doen jullie bij slapeloosheid? In bed liggen, of toch eruit? Ik heb het gevoel dat slapen steeds minder lukt, lig niet te piekeren oid maar kom gewoon niet in slaap. Boek lezen in bed wil ik liever niet voor manlief (nachtlamp is vrij groot en ereader vind ik niet prettig lezen), netflixen of op de ipad heb ik onderhand ook wel gezien (tips voor nieuwe series? :+). Uiteindelijk val ik wel in slaap, maar het wordt steeds een uur of 4 en overdag heb ik niet echt gelegenheid om bij te slapen :X
pi_159545394
Dot wat goed dat je gebeld hebt! Hopelijk voel je je snel beter!

LB beterschap voor het thuisfront! Hoop dat jij de dans ontspringt..!

En Eresh dat klinkt echt naar ;( Beterschap!

Welkom Saarah! Ik duim mee!

Oeh dat klinkt goed Groof :D

Ono zullen we een beetje ruilen :') Ik slaap juist erg veel, zo gauw dochter op school is paar dingen in huis doen en dan lig ik weer een tijd te tukken totdat ik haar weer moet halen.
Vervelend dat je zo wakker ligt!
Ik heb net heel Nashville erdoorheen geknald via Netflix... En daarvoor Resistance :Y)

Hier vandaag ook een bluh dag.
Gisteren druk geweest met meeting en 'savonds uit eten..
Tussendoor liggen was helaas dus toch wat te kort en nu helemaal afgedraaid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lamb29 op 31-01-2016 16:49:30 ]
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159546833
Lamb wel fijn dat je zo kunt slapen en je rust probeert te pakken.

Onom ik schipper een beetje tussen een poosje proberen te slapen, maar als ik gefrustreerd begin te raken of ik krijg het warm ga ik et ff uit. Erg irritant, vooral als ik de volgende dag moet werken en de uren zie wegtikken.
Heb je al een kindje waardoor je overdag niet bij kunt slapen?

Eresh dat lijkt me naar om je zo beroerd te voelen. Goed dat je naar de huisarts gaat.
pi_159546880
Eresh das echt niet fijn :( klagen mag altijd hier! Goed dat je morgen naar de ha gaat.

Saarah welkom! Hopelijk gaat het deze keer goed.

Ono is zo'n clip-on lampje voor op een boek niet wat? Klem je er gewoon op, is 1 ledje ofzo. Hadden ze ooit bij de action, misschien nu nog wel. En verder kan ik hele dagen wel slapen dus daar kan ik je niet mee helpen.

Ik heb zo'n 9 maanden dagboek gekocht. Staat er bij week 1: je menstruatie is net begonnen. Dus ik datum invullen vanaf 1e dag menstruatie. Alles ingevuld tot nu en dan kom ik er achter dat er ergens iets niet klopt. Volgens de oude berekening (van voor de echo) ben ik nu 10+5, dus week 10 in mijn ogen. Maar volgens het boek week 11. Nou zit ik wel in de 11e week, maar ik vind week 10 van 10+0 tot 10+6 lopen. Na een uur rekenen kom ik er achter dat week 1 niet vanaf 1e dag menstruatie is, maar dat dat eigenlijk week 0 is. Na 7 dagen ben je pas een week ver :') snappen jullie 'm nog?
pi_159547204
Oeh ik wel btw Utrecht Arja ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159549111
Stroop, nee..... wat vreselijk, wat een teleurstelling.... sterkte....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_159550770
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef onomatopee het volgende:
Wat doen jullie bij slapeloosheid? In bed liggen, of toch eruit? Ik heb het gevoel dat slapen steeds minder lukt, lig niet te piekeren oid maar kom gewoon niet in slaap. Boek lezen in bed wil ik liever niet voor manlief (nachtlamp is vrij groot en ereader vind ik niet prettig lezen), netflixen of op de ipad heb ik onderhand ook wel gezien (tips voor nieuwe series? :+). Uiteindelijk val ik wel in slaap, maar het wordt steeds een uur of 4 en overdag heb ik niet echt gelegenheid om bij te slapen :X
Euh eruit als ik dat kan, anders niet :D. Kun je op de bank kruipen en gaan haken/breien ofzo? Of dat leren. Of lezen?

Ik heb vannacht van 23-17u geslapen, met een uurtje halfwakkere slappe puddingmodus ertussen. Naar de wc gaan was al te zwaar, viel ik 2x weer in slaap voor ik eindelijk ging. En dat dan zo 26x ofzo. Kon pas rond 18 voor het eerst m'n telefoon weer vasthouden :').
pi_159551482
Bedankt voor de lieve reacties iedereen!
pi_159552316
Dank jullie wel voor alle lieve reacties. Ik heb er vandaag weer heel de dag last van gehad.
Het is vervelend dat je constant beroerd bent maar nog erger vind ik dat ik op die momenten onze Flint niet om me heen kan hebben. Gisteren stond hij in de badkamer bij me toen ik weer boven de wc hing en vroeg hij heel zielig mama...mama verdrietig...? Zo sneu
Schijnt een familie kwaal te zijn
Mijn oma tantes en nicht zijn ook allemaal doodziek geweest tijdens hun zwangerschappen... Morgen dus maar even overleggen met de huisarts ben benieuwd
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159553465
Buh, dat lijkt me echt heel naar Eresh :* hopelijk kan je HA je helpen daarmee.

Saarah gefeliciteerd! *O* welkom!

Dat je nogal explosief moet niesen en daar dan bandenpijn van hebt :').
  zondag 31 januari 2016 @ 21:15:56 #200
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_159553848
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:31 schreef Nazil het volgende:
Eresh das echt niet fijn :( klagen mag altijd hier! Goed dat je morgen naar de ha gaat.

Saarah welkom! Hopelijk gaat het deze keer goed.

Ono is zo'n clip-on lampje voor op een boek niet wat? Klem je er gewoon op, is 1 ledje ofzo. Hadden ze ooit bij de action, misschien nu nog wel. En verder kan ik hele dagen wel slapen dus daar kan ik je niet mee helpen.

Ik heb zo'n 9 maanden dagboek gekocht. Staat er bij week 1: je menstruatie is net begonnen. Dus ik datum invullen vanaf 1e dag menstruatie. Alles ingevuld tot nu en dan kom ik er achter dat er ergens iets niet klopt. Volgens de oude berekening (van voor de echo) ben ik nu 10+5, dus week 10 in mijn ogen. Maar volgens het boek week 11. Nou zit ik wel in de 11e week, maar ik vind week 10 van 10+0 tot 10+6 lopen. Na een uur rekenen kom ik er achter dat week 1 niet vanaf 1e dag menstruatie is, maar dat dat eigenlijk week 0 is. Na 7 dagen ben je pas een week ver :') snappen jullie 'm nog?
Nee hoor, het klopt wel. Zo is jaar 0 wel het eerste levensjaar and so on :) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zondag 31 januari 2016 @ 21:25:32 #201
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159554258
Hehehe lol. Zo zit je al in je 30ste levensjaar als je wakker wordt op je 29e verjaardag. :-).

Morgen maar even bijlezen. Mini is 2 nachten uit logeren geweest, dat was even erg relaxed. Ze moest erg huilen toen opa en oma weg gingen. Ahhh. :-(
Papa en mama hebben lekker de bloemetjes buiten gezet. Uitslapen, uiteten en naar de BIOS.
  zondag 31 januari 2016 @ 21:27:35 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159554343
Zo, ik lig weer even tijdelijk voor pampus. Best logisch na dit weekend, want een hoop gedaan! :o
Na Mom in Balance even langs een verjaardag en vervolgens begonnen aan een bierwandeling. Eigenlijk een ordinaire kroegentocht, maar dan in elk cafeetje een winterbiertje. Voor mij werd dat dus een ranjatocht en een ontdekkingsreis langs alcoholvrije biertjes :r en dus op den duur maar heerlijk aan de koffie en thee :9 Al met al werd het nachtwerk.

Vanmorgen weer bijtijds op om vriendlief aan te moedigen tijdens een hardloopwedstrijd in de duinen. Daaraan begonnen met stampende hoofdpijn, alsof ik wél bier op had! Het was toch best fris en eenmaal thuis vanmiddag duurde het even voor ik warm was en ik ben (natuurlijk :') ) in slaap gesukkeld.

Ik heb trouwens in tijden niet zo'n spierpijn gehad! :o Mom in Balance is écht een dikke aanrader. Blijkbaar train ik spieren die tamelijk onderontwikkeld waren bij mij ;) Ik heb ook aan ze doorgegeven dat ik doorga.

@Eresh: Dat klinkt belabberd. Lekker even naar de HA klinkt verstandig.
@D0t en @Sicilia: Ook malaise. Ik merk - nu ik een beetje begin op te knappen na de griepmalaise - nu pas hoeveel extra energie dat van me heeft gevraagd. Je wordt gewoon dubbel belast - en de groei van je kindje en ziekzijn. Hopelijk knapt het bij jullie op.
@Saraah: Welkom! We gaan uit van het goede :)

Oh en neusspray 1 week gebruiken. Ik faal. Misschien krijg ik wel een kind met 1 neusgat :@ want ik gebruik het al meer dan 15 jaar elke dag. My one and only addiction.

Morgen mag ik beginnen met 2 voltijdse werkweken. Zie er een beeeeeeetje tegenop.
pi_159554622
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:15 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Nee hoor, het klopt wel. Zo is jaar 0 wel het eerste levensjaar and so on :) .
Maar bedoelen ze met week 1 dan dag 0-7? Dus eigenlijk de 'eerste week'? Dan zou ik nu moeten beginnen met week 11 terwijl ik net 10+0 ben. Vinnikraar. :+
pi_159555183
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:34 schreef Nazil het volgende:

[..]

Maar bedoelen ze met week 1 dan dag 0-7? Dus eigenlijk de 'eerste week'? Dan zou ik nu moeten beginnen met week 11 terwijl ik net 10+0 ben. Vinnikraar. :+
Klopt ;). Je 11e week in je zwangerschap ga je in.
♥ J & S
pi_159555342
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:50 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Klopt ;). Je 11e week in je zwangerschap ga je in.
Ja die snapte ik maar dat ze hier met 'week 11' je elfde week bedoelen had ik dus nog niet door xD omdat als je op internet zoekt, mijn ud wel staat bij 'tien weken zwanger'.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:31:40 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159556759
Vaag, Nazil. Ik ben ook een beetje de tel kwijt qua termijn en weken. Ik houd het maar op ongeveer 10. Bij mijn echo op dinsdag 19-2 was ik 7w+6. Volgens die telling zou ik dus op woensdag 20-2 8w zijn en dus komende woensdag 3-2 10w. Alleen toen we een afspraak maakten voor de termijnecho op maandag 8-2 zei de assistente: Oh dat is mooi in je elfde week :?

Maar ik ben überhaupt geen rekenwonder. Heb besloten maar te wachten tot die termijnecho en dan te horen hoever ik echt ben :)
  zondag 31 januari 2016 @ 22:33:28 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159556820
Ene mail die ik krijgt zegt 19, ander 20 en ook een app die 21 zegt :')

Zal allemaal wel. Who cares ook eigenlijk _O-
pi_159557381
Ja precies. Ik heb besloten niks te typ-exxen en maar gewoon lekker zo door te gaan. Ik mis alleen ergens een week maar ja :+
pi_159557418
Als je 10 weken zwanger bent, zit je in de elfde week van je zwangerschap. Een baby van nul zit ook al in zijn eerste levensjaar.
Dus het ligt er maar net aan of je app aangeeft hoeveel weken je zwanger bent (10+2 ofzo) of aangeeft in de hoeveelste zwangerschapsweek je zit (dat is met 10+2 dus je 11e week)...
pi_159557586
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:48 schreef Leonietje83 het volgende:
Als je 10 weken zwanger bent, zit je in de elfde week van je zwangerschap. Een baby van nul zit ook al in zijn eerste levensjaar.
Dus het ligt er maar net aan of je app aangeeft hoeveel weken je zwanger bent (10+2 ofzo) of aangeeft in de hoeveelste zwangerschapsweek je zit (dat is met 10+2 dus je 11e week)...
Het boek begint bij 1 met de melding 'je laatste menstruatie is net begonnen' dus ik denk dat ze 1e week bedoelen. En qua info in het boek over lengte en gewicht kom ik er met het internet ook niet uit, elke site zegt weer wat anders. Maar ik houd aan week 10 is elfde zwangerschapsweek.
pi_159557709
Weten jullie welke weeën app een goede is voor Android?
Voor t eerst wat dubieuze krampjes (indalen?) ;) dus dacht hé die moet ik ook eens downloaden
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159561126
Spannend Lamb! Ik merk dat ik er zo van uit ga dat ik weer ingeleid ga worden dat ik helemaal niet denk aan dingen als weeën timen :D misschien idd goed om eens zo'n app te downloaden en te beginnen aan een vluchttas.

Hier is het plafondstaren ook begonnen! Net als vorige keer gelukkig alleen aan het einde dus :) alleen nu wat minder de mogelijkheid om nog wat dutjes te doen overdag...
  maandag 1 februari 2016 @ 08:02:21 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159561492
Haha +1 Dot! Maar idd een timer is misschien wel handig. En vluchttas ga ik maken als ik verlof heb.

Vandaag nog weer een dagje op de bank vermoed ik. Het is mijn vrije dag en peuter is nog steeds goed ziek. En bear with me, ik heb ook mijn schoonmoeder nog op bezoek, ws ook de komende dagen :X
  maandag 1 februari 2016 @ 08:09:12 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159561515
Echt zo briljant trouwens; mijn verloskundigenpraktijk heeft op bepaalde dagen ook spreekuur in mijn wijk. Meestal kan ik dan niet ivm werk, maar per mijn volgende afspraak (in mn verlof) ga ik dus wel fijn hier; gaan ze verhuizen naar een locatie strak achter mijn achtertuin! _O- _O_

En dat is ook waar het consultatiebureau is, dus ik heb t straks zo relaxed! O+
pi_159561569
Schoonmoeder lekker aan het werk zetten :+ Moeten je ramen nog gedaan worden? Of je keukenkastjes? O-)
  maandag 1 februari 2016 @ 09:02:58 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159561789
Haha dat zei ze zelf ook al :D

Maar dan zit ze aan mn spullen en dat trek ik niet altijd zo goed :')! Ze is lief hoor, maar nogal aanwezig.
pi_159562151
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:02 schreef LadyBlack het volgende:

Maar dan zit ze aan mn spullen en dat trek ik niet altijd zo goed :')! Ze is lief hoor, maar nogal aanwezig.
Let it goooo, let it goooo....en geniet van je blinkende huis als ze weer weg is ;).
pi_159562226
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:02 schreef LadyBlack het volgende:

Daarom ramen :Y En moeten je gordijnen dan nog gewassen worden? Kan ze ze mooi weer uithangen als ze klaar zijn en dan kan ze goed bij de ramen ;)
  maandag 1 februari 2016 @ 09:47:42 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159562261
Oh Dot jij bent goed zeg _O-
pi_159562699
Nou vanochtend gebeld naar de huisarts vanwege de misselijkheid
Moest naar het ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling ben
Weegschaal zei dat ik 3 kg afgevallen ben in 2 weken tijd
Had om 10 voor een afspraak maar nog steeds niet binnen voel me hondsberoerd hoop dat ik snel naar binnen mag en ik iets krijg...
Ben zo bang dat ze me houden :{
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159562813
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Ereshkigal het volgende:
Nou vanochtend gebeld naar de huisarts vanwege de misselijkheid
Moest naar het ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling ben
Weegschaal zei dat ik 3 kg afgevallen ben in 2 weken tijd
Had om 10 voor een afspraak maar nog steeds niet binnen voel me hondsberoerd hoop dat ik snel naar binnen mag en ik iets krijg...
Ben zo bang dat ze me houden :{
Dat doen ze volgens mij echt alleen maar als je uitgedroogd bent hoor. Ik las dat je 5% van je lichaamsgewicht mocht afvallen aan het begin van de zwangerschap. Of ben je daarvoor ook al veel afgevallen?
Heel veel sterkte en beterschap, ik hoop het beste voor je :*
pi_159563044
Thanks voor de slaaptips! Lamb, ik wil gráág wat slapeloosheid aan je doneren hoor, gratis incl verzendkosten ^O^ Het tegenovergestelde lijkt me ook lastig, helemaal ivm dochterlief. En Resistance bleek een goeie tip! Zou ik uit mezelf niet snel uitgezocht hebben (Netflix geeft steeds Gossip Girl als suggestie, dat zegt al wel iets :’)), maar wellicht dat het daarom juist werkte :D

Arja, ik kan overdag niet bijslapen ivm afstuderen :) Ben nu wel met verlof van werk, maar heb juist de komende periode veel studieverplichtingen nog, heb een iets andere planning zodat ik vanaf m’n UD zo goed als vrij ben (wel thesis verder afmaken, maar daar heb ik dan t/m augustus voor en kan ik zelf invullen). Alles is wel op “als het niet lukt, dan is volgend jaar ook prima”-basis, maar omdat het nu echt de laatste loodjes zijn wil ik het wel graag..

Nazil, ja, die wekentelling! Ik ben er ook ernstig door in de war geweest (ik werd een ruime week vooruit gezet bij de termijnecho precies hierdoor :’)).. Het verschilt ook een beetje per site/boek/persoon wat de telling is, dat maakt het er niet duidelijker op. Maar goed, lekker zo doorgaan ja! Leuk idee zo’n dagboek :)

LB, brr, dat klinkt als een lang bezoek :X Hoewel misschien precies lang genoeg met de tips van Dot :D

Eresh, sterkte zometeen :*
  maandag 1 februari 2016 @ 10:42:03 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159563055
Sterkte Eresh. T klinkt echt heel naar...
pi_159563338
Sterkte Eresh! Ik denk niet dat je de rest van je zwangerschap in het ziekenhuis hoeft te blijven hoor ;) maar hopelijk kunnen ze je helpen met je misselijkheid.

LB, moet je koelkast nog gesopt? >:)

Zo. Kind ligt erin dus ik ga ook weer plat. Kudtverkoudheid is kudt }:|.
pi_159563418
Heb medicijnen gekregen urine was gelukkig helemaal schoon
Volgende week hebben we sowieso weer een afspraak
Dus even afwachten...
Echo gehad en de kleine deed het wel goed *O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159563451
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:41 schreef onomatopee het volgende:
Thanks voor de slaaptips! Lamb, ik wil gráág wat slapeloosheid aan je doneren hoor, gratis incl verzendkosten ^O^ Het tegenovergestelde lijkt me ook lastig, helemaal ivm dochterlief. En Resistance bleek een goeie tip! Zou ik uit mezelf niet snel uitgezocht hebben (Netflix geeft steeds Gossip Girl als suggestie, dat zegt al wel iets :’)), maar wellicht dat het daarom juist werkte :D

Arja, ik kan overdag niet bijslapen ivm afstuderen :) Ben nu wel met verlof van werk, maar heb juist de komende periode veel studieverplichtingen nog, heb een iets andere planning zodat ik vanaf m’n UD zo goed als vrij ben (wel thesis verder afmaken, maar daar heb ik dan t/m augustus voor en kan ik zelf invullen). Alles is wel op “als het niet lukt, dan is volgend jaar ook prima”-basis, maar omdat het nu echt de laatste loodjes zijn wil ik het wel graag..

Nazil, ja, die wekentelling! Ik ben er ook ernstig door in de war geweest (ik werd een ruime week vooruit gezet bij de termijnecho precies hierdoor :’)).. Het verschilt ook een beetje per site/boek/persoon wat de telling is, dat maakt het er niet duidelijker op. Maar goed, lekker zo doorgaan ja! Leuk idee zo’n dagboek :)

LB, brr, dat klinkt als een lang bezoek :X Hoewel misschien precies lang genoeg met de tips van Dot :D

Eresh, sterkte zometeen :*
Mijn favo serie allertijden O+

Slaaptips: Niet voor een scherm gaan zitten! Dan maakt je lichaam nog minder slaapstofjes aan! Het liefst in een zo donker mogelijke kamer, eventueel met een heel klein leeslampje een gewoon papieren boek lezen :) En dan liggend, daar word ik het snelst weer moe van.
Maar ik probeer zelf altijd eerst zoveel mogelijk in bed te blijven, en gewoon allemaal toffe dingen te bedenken voor van alles en nog wat. Wakker dromen zeg maar :) Ook als je 'gewoon' in bed ligt, zonder slapen, rust je uit.
pi_159563474
Pff nou die verkoudheid is iid Kut Crump! Kut met een hoofdletter! Denk dat het bij mij inmiddels een holteontsteking geworden is ook, want mn hoofd en kaken en kiezen doen mega zeer! Begin er nu ook nog lekker bij te blaffen :{. Duurt veel te lang! Maar ik denk niet dat mijn lijf nu wil gaan bevallen, dus dat is dan wel weer prettig, want dat wil ik ook nog niet :).

Gister hebben we ons poesje opgehaald. Ze is zoooo lief, komt gezellig bij me liggen steeds O+

Verder een :* voor iedereen die er 1 kan gebruiken.
pi_159563480
Ereshkigal :* Hoop dat het een beetje gaat helpen. Fijn dat je baby het goed doet in ieder geval!

En ook beterschap voor de anderen die dat nodig hebben!
pi_159565568
Quoi er is ook neusspray die altijd mag. Hier op doktersrecept ivm flinke huisstofmijt allergie. Zonder kan ik niet idd.

Ono dat is idd echt een toffe serie! En ik wordt net weer wakker :') helaas lukt de ruil niet zo goed haha

Ai succes LB!
Wel uber relaxed de vk in je achtertuin!

Eresh hopelijk helpt t snel! Beterschap nog!

Krampjes bleven hier minimaal en alweer over toen ik in bed lag.. Morgen vk, ben benieuwd!
Wel echt even doodop vandaag dus kleuter op school en net 2uur geslapen :')
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159566053
Haai.
(Hihi)
pi_159566063
*O* jaa haaaai! *O*
pi_159567338
Hooooi :D

Zo, ik ben weer goedgekeurd door vk, baarmoeder was uitzonderlijk mooi gegroeid voor deze termijn 8-) hartje al kunnen horen en vragen over misselijkheid en afvallen kunnen stellen. Niks aan het handje, lekker zo doorgaan en eten wat je kan eten.
Ik heb alleen rhesus c negatief :( dus bloedprikken met 27 weken. Na de vorige keer bloedprikken leek het 3 weken lang alsof ik flink mishandeld was :')
  maandag 1 februari 2016 @ 13:59:21 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159567821
Gefeliciteerd Roomsnoes! *O*

En Nazil wat fijn dat je t hartje hebt gehoord O+

Zieke dames, beterschap :* Dikke prut is het, zwanger en ziek!

Lamb, klinkt heerlijk, 2 uur slapen O+ Ik hoop op straks ook een gestolen dutje naast peuter op de bank.
pi_159567952
Ik lees wel mee hier maar met een enigszins bewerkelijke dreumes de laatste tijd kom ik niet echt aan posten toe :') .

Lamb, ik gebruik de timer die in de app Pregnancy+ zit. Ik registreer me niet dus de helft van die app is nutteloos, maar de timer vond ik de vorige keer heel handig ^O^ .

Kusje aan de slapelozen :* hier gaat het de ene nacht prima en de volgende nacht is dan weer ruk. Niet echt een peil op te trekken, helaas.

LB sterkte met de schoonmams! Die van mij zou morgen komen maar is ziek, helaas. Ik vind het heel gezellig met haar, dus vind het wel jammer dat ze niet komt. Ze neemt A. altijd helemaal van me over als ze hier is, gaat met haar wandelen en spelen en doet de luiers en eten enzo, dus dat is wel heel fijn.

Beterschap Eresh, hopelijk hoef je niet te blijven en knap je gauw weer op :*
Oh wacht, je was al terug! Fijn dat de kleine het goed maakt en hopelijk slaan de medicijnen aan.

Verkoudheid SUCKS! *Neusspray en keelsnoepjes en paracetamol rondstrooit* . Manlief hier is ook verkouden. Of, nouja, hij gaat dus dood. Dat snap je. ( }:| ) . Hopelijk slaat 't mij en A. over.

HAAI ROOM *O* :* O+ *O* !
pi_159568025
Hier is gisteravond de VK thuis langsgeweest. Ik had vanaf 16u zo'n vreselijke pijn in m'n zij die niet wegging, kon gewoon alleen maar liggen op links en verder niks. En twee uur later kreeg ik ook nog eens krampen en steken, ik schrok er gewoon van. Maar het was gelukkig niks, waarschijnlijk darmen die opspelen. En ja hoor, middenin de nacht maakten die darmen hun enigszins onzalige project nog even af, kon ik weer aan de slag met alle anti-aambeien-middeltjes ( -O- zo niet tof) en kon ik eindelijk weer pijnloos bewegen. Heel erg raar allemaal, maar goed, ik ben enorm blij dat er niet voortijdig iets begon wat nog helemaal niet moet.
pi_159568062
Manflu :') precies wat je nodig hebt, niet? :'( :P

Oe dat klinkt als een spannende nacht ja :o *better out than in* dan maar.
pi_159568165
Ja echt hoor. Ik moet zo enorm op m'n tong bijten, ik ben totaal niet zorgzaam in dit soort gevallen :@ .

En ik moet zo naar de fysio, die zit naast de apotheek en de supermarkt. Krijg ik net een lijst mee wat hij allemaal nodig heeft: "Van die korreltjes tegen verkoudheid", Neusspray, Trachitol, Strepsils, Luuf, Vicks, Paracetamol, Dropjes, Tissues, Honing.

Het is ernstig, dat snap je :D .
pi_159568344
Ermagherd :'( oh daar zou ik echt heel slecht tegen kunnen. Hoogzwanger en met een peuterbuiendreumes en dan dat. Gaat henen }:|. Ze moesten eens weten.

Hee wat doet die fysio nog voor je op dit punt? Mijn fysio durft weinig meer wegens zwanger.
pi_159568396
Oh ik ben heel erg blij met m'n fysio! Ze masseert m'n bil en bovenbenen en onderrug helemaal los, trekt en schudt wat aan m'n benen zodat het SI-gewricht wat zo opspeelt aan de rechterkant weer fijner voelt, en we doen oefeningen die de boel om dat gewricht heen wat steviger moeten maken. Ik vind het heel prettig, het doet daarna altijd wel pijn maar dan kan ik er weer even tegenaan zonder dat alles zeer doet ^O^ .
  maandag 1 februari 2016 @ 14:24:21 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159568503
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Crumpette het volgende:
Manflu :') precies wat je nodig hebt, niet? :'( :P
Ohja dat heerst hier ook }:| met bijbehorend grafhumeur, en dat trek ik ook niet zo goed :X
Beetje chagrijnig lopen doen terwijl ik dus ook de halve nacht wakker was door t gesnurk.

En mijn schoonmoeder doet juist superweinig met E, en die wil sowieso als ze ziek is alleen op mij plakken. Dus t is eerder nog lastiger :')
pi_159568844
Hai room. Gefeliciteerd!

Razz gelukkig was er niks aan de hand.
Het is maar goed dat mannen geen kinderen hoeven te baren..

20 weken echo was goed. Het is een plaatje en we zijn verliefd O+
Lekker eigenwijs en beweeglijk en volmaakt.

Alleen de placenta ligt te dichtbij de uitgang en heeft een stolseltje, dus ik zou wat bloedverlies kunnen krijgen maar verwacht ze niet omdat ik het al die tijd niet heb gehad. Met 30 weken nog een echo om de placenta te lokaliseren.
pi_159569169
Roomsnoes gefeliciteerd!! *O*

Arja wat fijn dat de SEO goed was! En alweer op de helft wow :o

Manflu :') daar heeft mijn vriend gelukkig geen last van, ik ben sowieso best blij met de weerstand van ons gezin, allemaal vrijwel nooit ziek :) (dit moet ik zeker niet posten he? :')).

Hier ook zo'n fijne fysio idd Razz, vooral dat heupen en bil los masseren doet echt zeer :X maar daarna weer even een stukje soepeler idd.
En kan me voorstellen dat je even goed in spanning hebt gezeten, dat zijn geen leuke grapjes!

Ohh mijn nesteldrang mensen, somebody stop me :') Ik weet echt van geen ophouden. Net met een roller latex door het huis gegaan om alle vlekken en beschadigingen weg te werken, wel erg bevredigend moet ik zeggen :D
pi_159569226
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Haai.
(Hihi)
Kei tof *O*
pi_159569309
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:38 schreef Arja het volgende:
Hai room. Gefeliciteerd!

Alleen de placenta ligt te dichtbij de uitgang en heeft een stolseltje, dus ik zou wat bloedverlies kunnen krijgen maar verwacht ze niet omdat ik het al die tijd niet heb gehad. Met 30 weken nog een echo om de placenta te lokaliseren.
Fijn dat de echo goed was Arja:-). Bij mij lag de placenta ook gedeeltelijk voor uitgang. Bij 32 weken echo afwachten of de placenta naar boven is geschoven. Het blijkt dat bij icsi en ivf vaker de placenta voor de uitgang kan liggen.
pi_159569477
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja echt hoor. Ik moet zo enorm op m'n tong bijten, ik ben totaal niet zorgzaam in dit soort gevallen :@ .

En ik moet zo naar de fysio, die zit naast de apotheek en de supermarkt. Krijg ik net een lijst mee wat hij allemaal nodig heeft: "Van die korreltjes tegen verkoudheid", Neusspray, Trachitol, Strepsils, Luuf, Vicks, Paracetamol, Dropjes, Tissues, Honing.

Het is ernstig, dat snap je :D .
_O-
wat een waslijst aan middeltjes :D

Gelukkig was er niks ernstigs aan de hand, al zijn aambeien ook echt niet tof.
Ik heb vanmorgen een receptje movicolon gekregen. Hopelijk werkt t snel.

:W roomsnoes

Arja *O* voor je goede seo.
Hopelijk ligt je placenta niet voor de uitgang.
Kan zn stolseltje nog voor problemen zorgen? Den t haast niet anders hadden ze je wel wat gegeven neem ik aan.
Wat een mooie plaatjes hè bij de seo ♡

Haha lot. Lekker toch om alles klaar te hebben. Zolang het nog gaat lekker door gaan en als je je verveeld dan stuur ik mijn adres wel ff via een pb ;)

Hier vandaag 13 weken *O*
En mijn ontsteking lijkt minder te worden. Wel nog een paar dagen extra aan antibiotica gekregen maar wat moet dat moet.
pi_159569491
Arja een mooie 20 weken echo *O*

Ohh Razz zo herkenbaar die pijn ;( . Ik weet niet of ik het laatst hier gepost heb maar ik kon ineens niet meer lopen van de pijn en uitstraling. Nu 7 behandelingen verder maar het gaat goed nu. Blijf wel gedurende de zw.schap 1 keer per week bij haar onder behandeling en vaker wanneer nodig. Ben zo blij met haar *O*

Lb schoonmoedersperikelen :D
Ik heb een hele lieve maar om die dagen om me heen te hebben hoeft ook weer niet :D

Eresh hopelijk helpt het goedje want lijkt me echt nasty als je zo misselijk bent en al dat afvallen enzo.

Ik ga eens ontdekken en teruglezen hoe ik over mijn oudste en jongste postte toentertijd :+
pi_159569959
Jaaa mooie echos *O*

Ik heb net de verloskundige gebeld voor een afspraak. Eerste echo staat gepland en ergens baal ik een beetje. Het slaat nergens op hoor maar bij de voorgaande zwangerschappen kreeg ik een echo met 6+5 en 7 weken. Nu heb ik 'm 'pas' met 8 weken en 4 dagen. Na de miskraam voelt dat gewoon erg laat. Ik weet dat veel mensen rond week 8 of zelfs pas bij 10 de eerste echo krijgen maar dit is niet wat ik gewend ben. En vooral na de miskraam voel ik een beetje meh :') . Het zullen de hormonen wel zijn :') :').

Voordeel, het is op J. zijn verjaardag. Dus als het goed zit hebben we een dubbel leuke peuterverjaardag. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 01-02-2016 15:31:49 ]
♥ J & S
pi_159570180
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:26 schreef klaprooss het volgende:
Jaaa mooie echos *O*

Ik heb net de verloskundige gebeld voor een afspraak. Eerste echo staat gepland en ergens baal ik een beetje. Het slaat nergens op hoor maar bij de voorgaande zwangerschappen kreeg ik een echo met 6+5 en 7 weken. Nu heb ik 'm 'pas' met 8 weken en 4 dagen. Na de miskraam voelt dat gewoon erg laat. Ik weet dat veel mensen rond week 8 of zelfs pas bij 10 de eerste echo krijgen maar dit is niet wat ik gewend ben. En vooral na de miskraam voel ik een beetje meh :') . Het zullen de hormonen wel zijn :') :').

Voordeel, het is op J. zijn verjaardag. Dus als het goed zit hebben we een dubbel leuke peuterverjaardag. :)
Ja ik had 'm ook pas met 10 weken, maar geen mk gehad. Kan je niet aangeven dat ivm mk je graag de echo eerder wil hebben?
pi_159570340
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja ik had 'm ook pas met 10 weken, maar geen mk gehad. Kan je niet aangeven dat ivm mk je graag de echo eerder wil hebben?
Ja, ik probeer mezelf vooral even nu erover heen te trekken haha. Niet meuten maar gewoon nog 3 weken wachten. Als ik het echt niet trek kan ik altijd nog bellen.

Baal gewoon dat ik zelf er zo op reageer :{ :N
♥ J & S
pi_159570350
Klap begrijpelijk dat je het nu liever eerder zou willen.
Bij mij gaven ze ook aan dat als ik eerder wilde ivm mk daarvoor dat mocht.
Anders gewoon even terug bellen als je daarmee meer gerustgesteld bent. Vinden ze vast niet erg.
pi_159570424
Ik snap het heel goed, zelfs zonder mk vond ik de weken tot de echo echt slopend. Als het dan al eens mis is gegaan, snap ik dat je liever heel snel zekerheid wilt.
pi_159570519
Ik kijk One born every minute nu en het is echt onvoorstelbaar dat ik dat binnen een aantal weken ook allemaal weer ga doen, wtf bizar :').
pi_159570584
Room welkom O+

Bluhhh ManFlu klinkt niet tof!
Gelukkig hier een vent met veel weerstand. En wanneer hij dan ziek is moet ik de autosleutel verstoppen omdat hij zo ongeveer met 40 graden koorts of na een hele nacht wc incl emmertje gewoon in de auto richting werk zou stappen... No way jose... Je gaat je niet om een boom heen vouwen omdat je niet wil toegeven ;)

Crump wat naar :/ eens bij een andere fysio informeren?
Ik ben nu een aantal weken gestopt met cesartherapie maar wel met een stapel oefeningen die ik thuis kan doen.

Klap wat lastig idd.. ik zou ook bellen!

Razz :* wat een prutnacht!

Waar kun je dat zien Lot? Klinkt interessant

Echt hè zwanger van een 2de doen als je oudste 5 is *O*
Ze snapt het allemaal zo goed, is zo lief voor mij en zit nu als een engeltje te knutselen terwijl ik mijn pootjes op de bank heb liggen. *trotsmodus*
Bekkie staat alleen niet stil dus ik doe al heel lang over dit berichtje :D Ach ja :D

Net vanuit school samen even via Zeeman gegaan. Heeft ze een shirtje mee uitgezocht en we hebben een omslagdoek gehaald die in de folder stond.. zo leuk!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159570777
Op TLC Lamb!
Net heeft een vader de bevalling gemist omg :'(.
pi_159570863
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef L0t.. het volgende:
Op TLC Lamb!
Net heeft een vader de bevalling gemist omg :'(.
Ik moest huilen

En lachen omdat hij bij elke deur naar binnen ging :')
  maandag 1 februari 2016 @ 16:06:10 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159570998
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:38 schreef Arja het volgende:
Hai room. Gefeliciteerd!

Ik kan precies bij nou aansluiten geloof ik _O-

Goede SEO hier, ook placenta dichtbij uitgang dus met 30 weken extra echo in ziekenhuis _O-

En kind lag (je bent een trollbaby of je bent het niet :+ ) met geslachtsdelen precies onder mijn navel. Dus niet perfect te zien, maar het lijkt er het meest op dat we ook een meisje krijgen _O_ _O- _O_ O+

Koos en ik dachten jongen, dus zaten waarschijnlijk mooi mis :+

Ze raadde met 25 weken pretecho aan voor geslacht. Maar ik ga binnenkort op werk wel even zelf ook extra kijken :7

Super blij, zijn het aan het vieren met stukje taart van de bakker O+
  maandag 1 februari 2016 @ 16:16:26 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_159571277
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik kan precies bij nou aansluiten geloof ik _O-

Goede SEO hier, ook placenta dichtbij uitgang dus met 30 weken extra echo in ziekenhuis _O-

En kind lag (je bent een trollbaby of je bent het niet :+ ) met geslachtsdelen precies onder mijn navel. Dus niet perfect te zien, maar het lijkt er het meest op dat we ook een meisje krijgen _O_ _O- _O_ O+

Koos en ik dachten jongen, dus zaten waarschijnlijk mooi mis :+

Ze raadde met 25 weken pretecho aan voor geslacht. Maar ik ga binnenkort op werk wel even zelf ook extra kijken :7

Super blij, zijn het aan het vieren met stukje taart van de bakker O+
Een flamoes voor Piemel *O*
disclaimer
  maandag 1 februari 2016 @ 16:26:17 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159571541
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een flamoes voor Piemel *O*
*)
pi_159572318
Wat fijn van de eveneens goede echo Molo!

Maar wat een overeenkomsten weer :D
Straks hebben we ook nog dezelfde naam gekozen.

En ik zou dus echt niet nog eens 5 weken kunnen wachten voor het geslacht.

Wanneer heb jij de 30 weken echo :D
  maandag 1 februari 2016 @ 16:58:54 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159572472
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef Arja het volgende:
Wat fijn van de eveneens goede echo Molo!

Maar wat een overeenkomsten weer :D
Straks hebben we ook nog dezelfde naam gekozen.

En ik zou dus echt niet nog eens 5 weken kunnen wachten voor het geslacht.

Wanneer heb jij de 30 weken echo :D
Moet ik nog afspraak voor maken, is in het ziekenhuis, deze was in een echopraktijk.
Dus ik ga proberen in ziekenhuis waar ik werk terecht te kunnen, scheelt weer gedoe.

Zelfde naam lijkt me vrij onmogelijk, maar wie weet :D

Een jongensnaam waren we trouwens helemaal over uit, naam 1 en 2.
Bij meisje staat alleen naam 2 vast _O-
  maandag 1 februari 2016 @ 17:25:56 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159573314
Goeie SEO's O+ en een meisje *O*

En L0t dat je dat kijkt joh _O- Mij niet gezien oO<
  maandag 1 februari 2016 @ 17:33:39 #262
52229 Chanty
pi_159573523
Room gefeliciteerd *O* brusje voor O O+

En een paar goede seo's *O* met ap die meisjes op komst denk ik steeds: er moet iemand zijn bij wie ze het verkeerd gezien hebben :')
pi_159573588
Voor alsnog bijna heel mei jongetjes! Behalve Piekie en zelf weet ik niet wat het is :)

Room *O* Nog zo'n tof kindje <3

L0t, goede nesteldrang!

Mooie echo's en (waarschijnlijk) meisjesbabies *O*
pi_159574620
Ikke: het stolseltje kan voor bloedverlies zorgen, maar dat verwacht ze niet. En inderdaad hele mooie plaatjes. Het is echt een popje.

quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef Chanty het volgende:
Room gefeliciteerd *O* brusje voor O O+

En een paar goede seo's *O* met ap die meisjes op komst denk ik steeds: er moet iemand zijn bij wie ze het verkeerd gezien hebben :')
Bij ons was het weer heel duidelijk een meisje, maar idd het zijn er wel veel in juni

quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef VintageGirl het volgende:

[..]

Fijn dat de echo goed was Arja:-). Bij mij lag de placenta ook gedeeltelijk voor uitgang. Bij 32 weken echo afwachten of de placenta naar boven is geschoven. Het blijkt dat bij icsi en ivf vaker de placenta voor de uitgang kan liggen.
Oh dat wist ik niet, maar ik maak me geen zorgen. Ik heb veel vertrouwen in mijn meisje.

Hoe gaat het met jou?

[ Bericht 14% gewijzigd door Arja op 01-02-2016 18:25:22 ]
pi_159574764
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:19 schreef Arja het volgende:

[..]

Bij ons was het weer heel duidelijk een meisje, maar idd het zijn er wel veel in juni

[..]

Oh dat wist ik niet, maar ik maak me geen zorgen. Ik heb veel vertrouwen in mijn meisje.

Hoe gaat het met jou?
Ja dat zei de echoscopiste tegen ons :) . Hier alles goed, voel de baby goed schoppen en bewegen O+. En hopelijk is de placenta ook opgeschoven naar boven bij de 32 weken echo. Ik ben nu 26,5 week, het gaat zo snel O+. Ik heb helaas wel veel pijn van de bekkeninstabiliteit en liep al bij de fysio voor een te sterke bekkenbodem. Had ik ook last van bij zwangerschap1, maar ben toen niet naar de fysio gegaan.
pi_159575623
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef elamanilo het volgende:
Voor alsnog bijna heel mei jongetjes! Behalve Piekie en zelf weet ik niet wat het is :)
Ik hoop een mensenbaby :7.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:24:45 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159576533
Potverdikkie, het is zo'n dag waarna je zegt: tijd voor een glaasje wijn. Eerste lange werkdag weer eens, flink aan de bak aan niet de allerleukste klus en aansluitend een verdrietige herdenkingsbijeenkomst van een overleden ex-collega. Je kunt me opvegen, en dan ben ik nog niet eens thuis ;(

Maar jompels voor de goede SEO's :Y
pi_159577676
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:24 schreef Quoi het volgende:
Potverdikkie, het is zo'n dag waarna je zegt: tijd voor een glaasje wijn. Eerste lange werkdag weer eens, flink aan de bak aan niet de allerleukste klus en aansluitend een verdrietige herdenkingsbijeenkomst van een overleden ex-collega. Je kunt me opvegen, en dan ben ik nog niet eens thuis ;(

Maar jompels voor de goede SEO's :Y
Oe ja, wijn daar zou ik onze goede SEO ook wel mee willen vieren!

Straks maar lekker op de bank ploffen Q met een kopje thee
  maandag 1 februari 2016 @ 20:02:40 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159577864
He dat is zo emotioneel tijd he Quoi ;(

Rustig naar huis toe en daar lekker laten verwennen :*
pi_159578775
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:59 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ik hoop een mensenbaby :7.
Ongetwijfeld, maar jongen of meisje blijft een verrassing :D
  maandag 1 februari 2016 @ 23:04:34 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159584077
OMG ik heb mijn verlof gewoon uitgesteld ;(

Mn meiske is zo ziek nog dat ze no way morgen naar het kdv gaat. Dus mijn dienst van morgen geruild met zaterdag... -O-

En in other news: schoonouders gaan morgen weer naar huis en komen volgende week terug (uitgestelde operatie voor schoonvader, superlullig).

Wat een week :')
pi_159584656
Dat meen je niet lb. Wat balen.
Kon je geen vakantiedag opnemen? Of je man?

Ik heb uitgerekend dat ik, met aftrek van feestdagen, nog 60 dagen moet werken tot mijn verlof :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:33:37 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159589520
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef Arja het volgende:

Ik heb uitgerekend dat ik, met aftrek van feestdagen, nog 60 dagen moet werken tot mijn verlof :')

@LB: Bleh! Maarrrrr... nog één dag dus?

Mijn moeder heeft me ingeschreven voor zo'n zwangerdoos en sindsdien krijg ik allerlei reclamemeuk in mijn mailbox. Thanks ma }:| Verder zijn al haar appjes doorspekt met flesjes en baby icons en is het elke dag "hoe is het met mama?" Goed bedoeld, maar tijd voor een ingreep, want word er wiebelig van. Ouders zijn sinds drie maanden met pensioen en de focus ligt geheel op mij.

Verder lekker uitgerust en mezelf weer richting werk gesleept. Kort dagje, want wil vanavond een poging doen tot een hardlooptraining :o :)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:39:18 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159589610
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef Arja het volgende:
De stervende zwaan heeft zich ziekgemeld }:| dus ik had niet eens hoeven ruilen.....

En ja zorgverlof had gekund, maar ik heb geen vast contract dus ik stel me liever flexibel op. Ik overleef t zaterdag vast nog wel. En zo niet, dan sta ik enigzins in mn recht om eerder naar huis te gan vind ik oO<
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:39:52 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159589622
Quoi, timing van dat pensioen _O-

Eerste kleinkind voor ze? Wel lief toch O+
pi_159589701
Mijn babytje beweegt telkens zo gezellig <3 Koppeltje duikelen ftw! Dan weer aan de ene kant in m'n buik, dan weer de andere kant.. Soms lijkt het wel eens alsof het er vijf zijn! :D Dan voel ik het echt overal tegelijk! En ik zie m'n buik ook gezellig alle kanten op gaan, zelfs met kleding aan. Zo tof O+
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:51:23 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159589796
Ela wat tof lijkt me dát!

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
Quoi, timing van dat pensioen _O-

Eerste kleinkind voor ze? Wel lief toch O+
Timing hè?
Nee, mijn oudere zus was er vroeg bij en heeft meiden van 13 en 8. Soort tweede leg doen wij voor ze :P
pi_159589871
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Mijn babytje beweegt telkens zo gezellig <3 Koppeltje duikelen ftw! Dan weer aan de ene kant in m'n buik, dan weer de andere kant.. Soms lijkt het wel eens alsof het er vijf zijn! :D Dan voel ik het echt overal tegelijk! En ik zie m'n buik ook gezellig alle kanten op gaan, zelfs met kleding aan. Zo tof O+
O+ Je duikelbabytje O+

Ik probeer al een tijdje het te filmen als dit gebeurt, maar bij mij houdt ze dan spontaan op met bewegen jammer genoeg.. :)
pi_159589894
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Bij jou kan er toch nog wel een heimelijke tweede zijn? O+ :+

Wat fijn, alle goede SEO's!

Hoe is het nu bij Junkie?

Hier nu 21 weken, sowieso op of over de helft, yes! Nog steeds zo veel beweging, vriend kan het ook goed voelen, en soms zie je m'n buik al schudden! Echt zo tof! Buikje begint nu ook echt groei te vertonen. O+

En oooooh dochter is geswitcht en denkt nu dat baby een jongetje is! En dat vindt ze zo leuk want dan zijn we met twee meisjes en twee jongens. O+ En ze wil steeds m'n buik insmeren en dan praat ze heel zachtjes tegen de baby. En als ik m'n rits van jas dicht doet zegt ze ook dingen als 'voorzichtig he, dat de baby er niet tussen komt'. O+

Okee dat was een roze wolk monoloog. Verder zie ik op tegen nog ruim 14 weken werken, bleh.
pi_159589938
Ela O+ mini fladdert hier af en toe een beetje heen en weer O+ maar ik merk er nog niet echt veel van. (Heeft er nog iemand een beetje energie over? Ik ben zo klaar met moe zijn)

LB dat is balen, terugruilen geen optie meer? (Al weet ik zeket dat de mijne in stervende zwaanstand zou beweren dat hij echt te ziek was om voor Otje te zorgen ) :')

Dat zou ik ook slecht trekken Quoi. En reclame, daar heb ik echt zo'n hekel aan. Zelfs nog nooit aangemeld voor zo'n box om die reden.
pi_159589994
Ono, vorige keer probeerde ik het ook te filmen, uiteindelijk had ik wel een paar beelden te pakken, maar dat duurde ook erg lang :D

En dit keer herken ik weer heel veel qua beweging van de vorige keer, ook bijv. als mijn lief haar wil voelen, dan nestelt ze zich zo in z'n hand, dat deed N. ook *;

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:56 schreef Svane het volgende:

[..]

Bij jou kan er toch nog wel een heimelijke tweede zijn? O+ :+

Wat fijn, alle goede SEO's!

Hoe is het nu bij Junkie?

Hier nu 21 weken, sowieso op of over de helft, yes! Nog steeds zo veel beweging, vriend kan het ook goed voelen, en soms zie je m'n buik al schudden! Echt zo tof! Buikje begint nu ook echt groei te vertonen. O+

En oooooh dochter is geswitcht en denkt nu dat baby een jongetje is! En dat vindt ze zo leuk want dan zijn we met twee meisjes en twee jongens. O+ En ze wil steeds m'n buik insmeren en dan praat ze heel zachtjes tegen de baby. En als ik m'n rits van jas dicht doet zegt ze ook dingen als 'voorzichtig he, dat de baby er niet tussen komt'. O+

Okee dat was een roze wolk monoloog. Verder zie ik op tegen nog ruim 14 weken werken, bleh.
Ha, een heimelijke extra baby dat kan nog ja, maar ik verwacht het niet :o :D

En wat klinkt ze lief <3 Dat wordt is echt de beste grote zus allertijden O+

Rozewolkmonologen ^O^

Werkperikelen :{w

LB, ook balen, al is het maar 1 dag, je leeft er al zo naar toe en dan moet je nog een extra dag je weer echt even er toe zetten.. Nou ja, daarna sowieso verlof :*

Ophelia, de bewegingen worden hier nu per dag merkbaar sterker, binnenkort bij jou ook O+ En dat helpt dan vast ook weer voor wat energie :*
pi_159590007
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:56 schreef Svane het volgende:

[..]

Ooh O+
pi_159590109
Ik mis een computer voor uitgebreide reacties :')

Welkom Roomsnoes! *O*

En nog een jompel voor alle goede echo's en ontdekte piemols en hamburgers! *O*

LB, dat is ook wel enigszins zuur :{ Ligt de zwaan wel in bed? De mijne kan dan ook heel pontificaal op de bank in de weg gaan liggen namelijk :')

Ik heb gisteren een liggingsecho en vruchtwatercheck gehad en mevrouw heeft het nog prima naar haar zin O+ Ze is zo ontzettend beweeglijk dat de echo dubbel zo lang duurde en het buikje niet op te meten was :D Dus ook geen leuk snoetje meer op de foto gekregen, want ze draaide elke keer weg. Hoofdje was iets kleiner dan gemiddeld en beentje weer iets langer. Precies andersom dan bij Stip! En meteen de bevalling doorgenomen en er staat nu in ons dossier dat we geen sensor willen en dat er eerst andere houdingen geprobeerd moeten worden bij het persen voordat er wordt geknipt. Volgens de vk hebben ze namelijk best snel naar de pomp gegrepen en dat zou stiekem toch best iets te maken kunnen hebben dat de dienst van de gyn was afgelopen :{
pi_159594386
Hoihoi :W

Jammer LB, dat je je laatste werkdag hebt moeten uitstellen. :*
En Ela, ik ben benieuwd, ik denk dat jullie een meisje krijgen.

Hier alles goed. Even doorbikkelen (morgen tentamen, werk met stuiterende pubers wiens hormonen op hol slaan bij de gedachte aan de carnavalsnachten die eraan komen, mijn eigen kinderen die vanaf morgen achtereenvolgens gekke harendag, pyjamadag en carnaval hebben), maar dan een welverdiende week vrij *O* *O* *O* *O*

En dan nog 10 weken, en dan... O+
pi_159594409
Hier donderdag de herkansing van de 20-wekenecho trouwens.
pi_159594853
Ohhh Svane wat klinkt dat heerlijk!
O is daarom ook helemaal blij met een jongetje! "Dat is wel zo eerlijk voor papa!"

Lb :( balen met dat ruilen zeg!

Dot fijn zo alles rond!

Ela dat klinkt zo leuk dat getol ;) O. Deed dát ook, 4 ledematen tegelijk in 4 richtingen duwen ;)

Mijn mellow jongetje ging gisteravond voor het eerst dusdanig tekeer voor zijn doen dat ik het kon filmen O+
O deed dat op hetzelfde niveau al met 18wk haha

Vandaag ook bij de vk geweest.
Alles netjes weer... Bloeddruk van 112/54....
Buikjongetje ligt nog wel helemaal los, en aan mijn omschrijving was hoogstwaarschijnlijk nog wel dat hij nog alle kanten op gaat ook. Stuit, links, rechts... Nu lag hij ws met zijn hoofdje in mijn lies en dus vrij dwars.
Over 2 weekjes kijkt ze even met de echo O+
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159595484
Mag er in de OP achter mijn naam...

SPOILER
...komen te staan? O+
pi_159595534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:30 schreef Amsel het volgende:

SPOILER
...komen te staan? O+
Wat tof! *O*
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:43:14 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159595836
quote:

SPOILER
...komen te staan? O+
Nice! :) Jongensboom hier :s)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:46:01 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_159595916
quote:

SPOILER
...komen te staan? O+
Aaah wat tof! *O*

Moet ik nog meer jongens / meisjes bijwerken?
disclaimer
pi_159596033
Amsel jaaa wat leuk!

Svane dat klinkt echt superlief! Ik zie ook op tegen nog zo lang werken. Sinds vorige week is mijn motivatie weg en vind ik dat iedereen zeurt op mijn werk. Maar het duurt nog veel te lang om nu al af te tellen.

Groofs nog maar 10 weken werken. Lekker hoor.
Ik doe iets verkeerd :')

Ela wat leuk al die bewegingen! Mijn man is een beetje jaloers dat ik nu wel dingen voel, maar hij nog niet.
Hoe lang duurt dat?
pi_159596614
Haha Arja, klopt niet helemaal hoor. Daarna twee weken meivakantie, dan nog 4 dagen lesgeven en dan nog wel examens nakijken enzo. Maar dat tel ik gewoon allemaal niet meer mee. :P

Ik stop deze keer al met 34 weken, dat scheelt wellicht ook?

Studie loopt helaas wel gewoon door daarna nog.
pi_159597367
Woaaah een jongetje wat leuk!
Zwemmende baby's en lieve zussen O+

Ik heb contact gehad net de vk. Ik mag een week eerder komen voor de echo! Erg fijn :).
♥ J & S
pi_159597427
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:50 schreef Arja het volgende:

Ela wat leuk al die bewegingen! Mijn man is een beetje jaloers dat ik nu wel dingen voel, maar hij nog niet.
Hoe lang duurt dat?
Hier duurde dat vorige keer heel lang. Zodra Vriend in de buurt kwam lag Otje stil. Placenta aan de voorkant hielp ook niet natuurlijk.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:42:32 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159597545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Aaah wat tof! *O*

Moet ik nog meer jongens / meisjes bijwerken?
Ja hoi, bij mij mag er wel achter 'mogelijk meisje' of iets anders creatiefs wat je zelf mag verzinnen :+
pi_159597861
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hoi, bij mij mag er wel achter 'mogelijk meisje' of iets anders creatiefs wat je zelf mag verzinnen :+
"mogelijk meisje, eventueel een hamster"? ;)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:56:43 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159598030
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:51 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik laat het gewoon aan SQ over :P
pi_159598125
Een jongen, wat leuk!

En klaproos wat fijn dat je een week eerder mag.

Pff je moet al zwanger geen one born every minute kijken :')
pi_159598166
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:50 schreef Arja het volgende:
Amsel jaaa wat leuk!

Svane dat klinkt echt superlief! Ik zie ook op tegen nog zo lang werken. Sinds vorige week is mijn motivatie weg en vind ik dat iedereen zeurt op mijn werk. Maar het duurt nog veel te lang om nu al af te tellen.

Groofs nog maar 10 weken werken. Lekker hoor.
Ik doe iets verkeerd :')

Hoe lang duurt dat?
Hier hetzelfde als bij Ophelia, zodra mijn lief zijn hand op de buik legt, nestelt baby zich daar tegenaan en hij voelde niets :D Maar sinds een weekje laat de baby zich af en toe ook voelen aan hem O+ Dus inmiddels heeft ie al een paar keer wat trappeltjes gevoeld. Ik ben nu 25 weken en 2 dagen, de eerste keer voelde hij het met 24 weken. Zelfde als bij de eerste zwangerschap.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:00:40 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_159598168
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:51 schreef WupWup het volgende:

[..]

we sluiten de optie "tuinkabouter" ook nog niet uit!
disclaimer
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:02:36 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_159598231
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

we sluiten de optie "tuinkabouter" ook nog niet uit!
of een kuiken. oO<
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')