Volgens mij is dit officieel < 90/60 mmHg, of natuurlijk als je klachten hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:25 schreef Miezziej het volgende:
Gewoon blijven posten hoor Junkie! Veel sterkte!
@Sicilia: gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!
@Ikke: allebei rhesus c negatief, bijna zelfde dag uitgerekend (stiekem ben ik verplaatst naar 7 augustus), toevallig
Wanneer is een bloeddruk te laag? Mijne was vorige keer 105/60, maar ik heb geen klachten o.i.d. Ik had in het begin wel veel trek in dropjes dus ik was eigenlijk bang dat mijn bloeddruk te hoog zou worden door al die zoute drop![]()
Da's een heeeele mooie dag, mooie lieve kindjes worden dan geboren!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:45 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn uitgerekende datum bij de combinatie test was zelfs 6/8![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Niet bijgelezen:Och, lief stroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tranen schieten me in de ogen. Wat oneerlijk
![]()
Heel veel sterkte
disclaimer
Niet bijgelezen:Stroopwafel. Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Dat zei ze tegen mij ook. Daar moeten we maar op bouwen. Vertellen is leukquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef Nazil het volgende:
Quoi ja echt hé. Heel toevallig zo tegelijk. Jij had ook al een echo gehad toch? Ze zeggen dat als je een goede echo gehad hebt de kans daarna op een miskraam heel klein is. Bij mij zeiden ze vandaag dat de kans dat het goed gaat nu 98% is. Dus ik ben wel echt ontzettend gerustgesteld vandaag.
En 't heeft ook weinig zin om tot de 12 weken te wachten met vertellen want we hebben toch geen echo ofzo meer tussendoor dus we gaan het nu ook vertellen
Ja hé? Een vriendin van me zei: wen er maar aan. Vanaf nu heb je er (behalve iets moois) zorgen bij en die gaan nooit meer wegquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:44 schreef ikke_84 het volgende:
Nazil eenvoor je goede echo. Leuk dat je het nu gaat vertellen
Ik heb antibiotica gekregen voor de ontsteking die ik heb. Helemaal niet blij mee maar t moet echt want t gaat maar niet weg. Nou hopen dat het snel over is want t doet zn pijn.
Quoi niet gek dat je er bang voor bent. Je gaat steeds meer aan het idee wennen dat je mama wordt en je houdt nu al elke dag een beetje meer van je boontje. Dan wordt de angst om dat te verliezen ook steeds iets meer.
dit heb ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:18 schreef Miezziej het volgende:
@Ikke: GrappigStiekem hoop ik op 8/8 want dat vind ik een mooie datum
(8/8/16
)
Niet bijgelezen:Och Stroopwafelmeisje, wat ontzettend verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte en warmte toegewenst
![]()
Ja ik wil het dan wel weten! Hoop dat ze het kunnen zienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef ikke_84 het volgende:
Je vriendin heeft gelijk quoi, die zorgen krijg je er gratis bij.
En het is echt heel bizar maar elke keer als ik denk dat ik niet meer van mijn kindje kan gaan houden word ik overvallen door nog meer liefde voor hem.
En dat voel ik nu ook met de dag groeien voor het kindje in mijn buik![]()
Haha miezziej heb je goed hoor dat je nog een echo hebt gepland. Wij hebben er nog 1 bij de vk rond de 15 weken.
Wil je dan ook het geslacht ook weten als ze het kunnen zien?
Ik hoop dat de vk het bij ons dan kan zien. Anders plan ik denk ik een extra echo bij een echo centrumverder ben ik echt niet nieuwsgierig of ongeduldig
Mijn schoonzus krijgt een meisjezo leuk!
Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad meequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:03 schreef Adnap het volgende:
Vraagje .. mijn lieve zusje is zwanger. .Heel pril nog maar ze is zo misselijk. Wat kan ze ook al weer vragen bij de huisarts? Thx
Ja dit, wat een rot bericht zeg, heel verdrietig. Sterkte!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef L0t.. het volgende:
Stroopwafelmeisje wat vreselijk kut zeg. Heel heel veel sterkte
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef Crumpette het volgende:
Stroop![]()
heel veel sterkte.
Ooi, helderrood lijkt me eerder een geprongen bloedvaatje ofzo, maar ik ben geen expert. Je kunt je VK bellen met zulke vragen he! Daar zijn ze voor. Ook als je nog niet ingeschreven staat staan ze je graag te woord.
Ik kreeg primperan (werkzame stof Metoclopramide). Werkt best ok, ik word er alleen knetter suf van, dat is minder handig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:34 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad mee![]()
je bedoelt waarschijnlijk emesafene. gefeliciteerd tante-in-wording!
Klopt, maar zorgen maken is nergens goed voor. Belletje naar verloskundige kan altijd, daar zijn ze voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?
Klopt, doe je niks aan, maar als het je geruststelt je vraag voor te leggen aan je VK, moet je het vooral doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb van de week toevallig de vk gebeld voor een afspraak. Ik wil alleen niet bij elke poep of scheet bellen. Daarnaast, als t nu fout gaat, gaat het fout toch? Daar valt toch niks tegen te doen toch?
Niet bijgelezen:Oh stroop wat vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel verdrietig, veel sterkte...Kwak
Naar dat laatste heb ik nog gezocht. Ik herinner me dat een vriendin van me dat ook deed bij het Erasmus MC. Maar ik zie geen lopende studies in mijn regio.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:11 schreef lunamatic het volgende:
Stroop, wat verdrietig! Veel sterkte gewenst!
Ik heb vandaag kennis gemaakt met mijn nieuwe verloskundigepraktijk. De verloskundige die ik vandaag had heeft een erg positieve indruk achtergelaten, dat is wel iemand die ik bij mijn bevalling zou willen. Hoop dat de rest ook zo is. Verder was alles goed. Ik doen mee aan een studie, waardoor ik met 28 en 32 weken nog een echo krijg
4 Dagen minder ver dan gedacht. Had wel verwacht iets terug gezet te worden want een cyclus van 28 dagen had ik al tijden niet meer gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Nazil wat fijn![]()
Ben je dan verder als dat je eigenlijk dacht of klopt het ongeveer?
Dat heb ik vorige keer gedaan. Was echt hilarischquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:30 schreef Molo het volgende:
Verloskundige vroeg of ik mee wilde doen aan studie in Rotterdam, extra echo's enzo. Had pamflet al zien hangen en begon te lachen.
Ben daar veel te dik voor, want kon tot een BMI van 30 dacht ik.
En toen moest de verloskundige ook even gniffelen, omdat ze dat zelf ook wel kon bedenken
Dit klinkt alsof er een sappig verhaal aan vast zit. Vertel!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige keer gedaan. Was echt hilarisch.
Dank je dat was het!! T is zo bijzonder om het weer mee te mogen maken. Wordt nu voor de 4e keer tante maar dit is de eerste keer dat een zus echt om de hoek woont.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:34 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ze kan gewoon de huisarts bellen en iets vragen tegen de misselijkheid, daar weet die vrouw/man echt wel raad mee![]()
je bedoelt waarschijnlijk emesafene. gefeliciteerd tante-in-wording!
Nouja ik ging daar dus heen en toen studeerde daar mignonne nog, dus we gingen eerst koffie drinken waarna zij meeging naar die echo als mijn gast (want je mag iemand meenemen), en die studentes hadden niet door dat mijn kind in stuit lag en dat het een jongen was konden ze ook niet vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er een sappig verhaal aan vast zit. Vertel!
MiB?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef Quoi het volgende:
Nu ben ik benieuwd welke studie dat is![]()
Morgenochtend MiB. Ik voel me qua energie wat beter, dus wie weet wordt het nog een succes story. Ik ben een beetje bang voor een hoog mutsengehalte. En hoop dat ik met mijn platte (nou ja, plat..niet meer zo plat als een maand geleden) niet teveel buiten de boot val. Afijn, de enige die mutst tot nu toe ben ik
Veeeeeeeel zin om weer wat te gaan bewegen. Als alles goed gaat komende dinsdagavond ook weer instromen bij mijn hardloopclubje. Mijn ambities zijn niet hoog, alleen maar een beetje hobbelen, meer niet.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nouja ik ging daar dus heen en toen studeerde daar mignonne nog, dus we gingen eerst koffie drinken waarna zij meeging naar die echo als mijn gast (want je mag iemand meenemen), en die studentes hadden niet door dat mijn kind in stuit lag en dat het een jongen was konden ze ook niet vindenen mignonne en ik maar gniffelen
. Een hele belevenis!
Maarja toen had ik zeeen van tijd en nu heb ik een kinddus dat doen we deze keer niet weer.
Ja zwanger zijn is wel een handige feature voor zo'n echoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
Studenten leren echoen op je buikik kan me wel wat hilariteiten voorstellen. ben ik ook te dik voor helaas.
(En ook niet zwanger)
Mom in Balancequote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
MiB?
Is geen studie zie ik nu, is voor opleiding verloskunde
Nah ja... Almost same thing, sorta
http://www.zwangerschapsp(...)chool-rotterdam.html
Ah okquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mom in Balance
Dankje voor de link. Het is voor mensen tussen de 20 en 30 weken, zie ik.
Ik ga voor 16-6-16.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:26 schreef Molo het volgende:
1-6-'16 zou ook best een mooie zijn hier
Of 6-6-'16
Oh dat laatste zou ook wel heel tof zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:
Welkom en gefeliciteerd ooi!
[..]
Ik ga voor 16-6-16.
We zijn getrouwd op 14-4-14.
Of ik beval gewoon op de UD, want dan is het vaderdag
Ik wil ook niet 2 maanden te vroeg in april.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat laatste zou ook wel heel tof zijn
Ik ben half september getrouwd, dat is me wat te laat om te bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |