Volgens mij is dit officieel < 90/60 mmHg, of natuurlijk als je klachten hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:25 schreef Miezziej het volgende:
Gewoon blijven posten hoor Junkie! Veel sterkte!
@Sicilia: gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!
@Ikke: allebei rhesus c negatief, bijna zelfde dag uitgerekend (stiekem ben ik verplaatst naar 7 augustus), toevallig
Wanneer is een bloeddruk te laag? Mijne was vorige keer 105/60, maar ik heb geen klachten o.i.d. Ik had in het begin wel veel trek in dropjes dus ik was eigenlijk bang dat mijn bloeddruk te hoog zou worden door al die zoute drop![]()
Da's een heeeele mooie dag, mooie lieve kindjes worden dan geboren!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:45 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn uitgerekende datum bij de combinatie test was zelfs 6/8![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Niet bijgelezen:Och, lief stroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tranen schieten me in de ogen. Wat oneerlijk
![]()
Heel veel sterkte
disclaimer
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Niet bijgelezen:Stroopwafel. Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Dat zei ze tegen mij ook. Daar moeten we maar op bouwen. Vertellen is leukquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef Nazil het volgende:
Quoi ja echt hé. Heel toevallig zo tegelijk. Jij had ook al een echo gehad toch? Ze zeggen dat als je een goede echo gehad hebt de kans daarna op een miskraam heel klein is. Bij mij zeiden ze vandaag dat de kans dat het goed gaat nu 98% is. Dus ik ben wel echt ontzettend gerustgesteld vandaag.
En 't heeft ook weinig zin om tot de 12 weken te wachten met vertellen want we hebben toch geen echo ofzo meer tussendoor dus we gaan het nu ook vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |