Allen Zuid-Europeanen, onbetrouwbaar volk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:58 schreef Kowloon het volgende:
Ik zie dat ook Theo Notteboom, Markus Hesse en Cesar Ducruet als bijdragers aan de site genoemd worden. Die hebben een hele partij interessante artikelen afgeleverd over havens en achterlandvervoer/transport/logistiek.
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:10 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat de eerste kamer debatten nooit werden gefilmd? En niet werden gedeeld met het volk?
Foute gedachte derhalve. Het zijn gewoon openbare vergaderingen die allicht ook allemaal opgenomen worden. net zoals de gemiddelde raadsvergadering in Schubbekutteveen overigens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:10 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat de eerste kamer debatten nooit werden gefilmd? En niet werden gedeeld met het volk?
Ze worden niet uitgezonden, het volk kan normaal gezien niet volgen wat zij bespreken op dinsdag.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Foute gedachte derhalve. Het zijn gewoon openbare vergaderingen die allicht ook allemaal opgenomen worden. net zoals de gemiddelde raadsvergadering in Schubbekutteveen overigens.
ook niet via de website? Waarbij er overigens een verschil is tussen de plenaire vergaderingen en de commissievergaderingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ze worden niet uitgezonden, het volk kan normaal gezien niet volgen wat zij bespreken op dinsdag.
Nee beide niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ook niet via de website? Waarbij er overigens een verschil is tussen de plenaire vergaderingen en de commissievergaderingen.
Dat weten we dus nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:19 schreef 99.999 het volgende:
Nou ja, je mist er ook niks aan over het algemeen.
Antwerpen is al Zuid-Europa?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allen Zuid-Europeanen, onbetrouwbaar volk.
Correct, door hen hebben we dat gezeik met die Hedwigepolder, we kunnen beter de hele Scheldemond laten verzanden.quote:
Sinds wanneer? Ik kijk met enig regelmaat naar de Senaat. Op juridisch gebied ook belangrijker dan wat de kleuters in de andere Kamer bespreken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:10 schreef Merode32 het volgende:
Nijmegen ligt dan dus gevaarlijk dicht bij die grens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De zuidelijke grens van beschaving lost ter hoogte van Overasselt op.
Barbaren wonen in kleine enclaves tegenwoordig. Plus overal onder Sahara.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De zuidelijke grens van beschaving lost ter hoogte van Overasselt op.
Onmogelijk. Het volk mag het niet zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Ryon het volgende:
https://www.eerstekamer.nl/livedebat
Dit is gewoon de link!
Lijkt me niet ter discussie staan, die grens. Onder de Maas begint de Méditerranée.quote:
Ja, men viert hier wel carnaval dus wat dat betreft is het een grijs gebied.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen ligt dan dus gevaarlijk dicht bij die grens.
Jeetje zeg, alleen op dinsdagmiddag werken ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Ryon het volgende:
https://www.eerstekamer.nl/livedebat
Dit is gewoon de link!
Zeker. De efficient frontier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen ligt dan dus gevaarlijk dicht bij die grens.
Andere dagen lekker graaien in RvC's, bij adviesbureaus en dergelijke.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jeetje zeg, alleen op dinsdagmiddag werken ze.
Stiekem heb ik de site gehackt. Ik verwacht dat de AIVD mij elk moment kan oppakken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het volk mag het niet zien.
We kunnen het niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |