Ik dacht dat we dat "pas vanaf 1e van de maand" allang verandert hadden naar "vanaf het moment dat het nieuwe thema bekend is tot..."quote:De foto dient tussen 1 februari en dag 21 (21 februari 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen
ik ook niet, maar je weet maar nooit....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
true.. vanaf dat het onderwerp bekend is tellen de foto's mee
niet dat ik al een foto gemaakt heb
Ik wel, aangezien ik mezelf echt stierlijk verveelde.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:19 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
ik ook niet, maar je weet maar nooit....
Je bedoelt snertfoto's zoals van die banaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:08 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik mezelf echt stierlijk verveelde.
Miss breng ik iemand hier mee op ideeen.
Of ik jaag iedereen weg, in dat geval heb ik ook gewonnen
[ afbeelding ]
Yupquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mag je meerdere foto's posten en dan voor de sluiting bepalen welke je mee laat doen?
Mooie textuur, flitser gebruikt?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef DonJames het volgende:
Mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Ja, één speedlight met een snootquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mooie textuur, flitser gebruikt?
Hoewel best nice, zou ik toch kijken of je het boek enigszins kan oplichten, desnoods met photoshop.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef Koen.V. het volgende:
Hallo allemaal,
Eerst sorry voor de vorige 2 posts... Ik kreeg de afbeelding niet goed ingevoerd.
Dit is tot nu toe mijn inzending, mocht ik niets inzenden dan blijft deze het.
Ik hoop dat deze mijn banaan een beetje kan goed maken... Ik doe mijn best met de apparatuur die ik heb haha.
[ afbeelding ]
Gelukt? Ik ben met 900 fotos thuis gekomen. Zit vast wel wat tussenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
En ik vanavond naar de lichtparade (verlichte carnavals optocht) in Hengelo Ov.
Misschien dat ik ook maar ff de camera mee neem
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Ik had er maar 250 maar er zit denk ik wel iets leuks tussen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukt? Ik ben met 900 fotos thuis gekomen. Zit vast wel wat tussen
(dat uitzoeken is alleen zo kut)
Bijna het meest iconische gebouw van Den haag staat erop: de bijenkorfquote:
Very Nice!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Hoe je dat toch?! Zelf een nutteloze beoordeling geven in de vorige maand. (hoogstwaarschijnlijk om mij dwars te zitten) En dan nu een totaal waardeloze, en niet in het topic (donker/geen landschap) passende foto te plaatsen! Chapeau!quote:
Oh is de stemronde al begonnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:24 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Hoe je dat toch?! Zelf een nutteloze beoordeling geven in de vorige maand. (hoogstwaarschijnlijk om mij dwars te zitten) En dan nu een totaal waardeloze, en niet in het topic (donker/geen landschap) passende foto te plaatsen! Chapeau!
Daar heb je mooi wat geluk mee met de sneeuwquote:
Pizza's van dominosquote:
Puntjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pizza's van dominos
[ afbeelding ]
Het is trouwens Pisa (als je die scheve toren bedoelde)
Plechelmuskerk in Oldenzaalquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Kerk moet er natuurlijk wel een beetje stoer op staan!
Correctquote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:41 schreef PurpleGrassify het volgende:
[..]
Plechelmuskerk in Oldenzaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote boze Google eist een *spoiler*.
[sarcasme]
Anders vallen er nog onschuldige slachtoffers met mijn foto.
[/sarcasme]
[ Bericht 2% gewijzigd door nielsgeode op 14-02-2016 21:40:30 ]blub blub
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:15 schreef nielsgeode het volgende:
Mijn inzending:Hmm, die kant van de maan kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote boze Google eist een *spoiler*.
[sarcasme]
Anders vallen er nog onschuldige slachtoffers met mijn foto.
[/sarcasme]
[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-02-2016 22:48:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunchaser
Flipmoehoe
MoChe
[ Bericht 2% gewijzigd door Flipmoehoe op 22-02-2016 14:08:21 ]
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:10 schreef MoChe het volgende:
[ link | afbeelding ]Glasses by Meau, on Flickr
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:15 schreef nielsgeode het volgende:
Mijn inzending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Lokquote's, stemmen maar!quote:![]()
idem. Bedacht het me vandaag..quote:Op maandag 22 februari 2016 16:00 schreef CaseJunky het volgende:
ohja... shit vergeten mee te doen .... nou ja volgende keer
beterschapquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben op wintersport en zit op een crappy wifi en heb een gebroken sleutelbeen.maar ik zal morgen ff proberen te stemmen mits de foto's laden.
beterschap! en aangezien je niet kan boarden of skieen heb je alle tijd om te stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben op wintersport en zit op een crappy wifi en heb een gebroken sleutelbeen.maar ik zal morgen ff proberen te stemmen mits de foto's laden.
ja. Is meer de vraag of ik wifi heb wat snel genoeg is :p fok laad amper. Maar ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
beterschap! en aangezien je niet kan boarden of skieen heb je alle tijd om te stemmen
Pm me je email dan stuur ik je de foto's die je moet beoordelen in super low resolutie maar goed genoeg om te beoordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Is meer de vraag of ik wifi heb wat snel genoeg is :p fok laad amper. Maar ga mijn best doen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Pm me je email dan stuur ik je de foto's die je moet beoordelen in super low resolutie maar goed genoeg om te beoordelen
Nee hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 00:20 schreef SunChaser het volgende:
Dus koplopers don James en over hedge hebben zelf niet gestemd . Dat is dus nog spannend nu ze beiden anderen allemaal 12 Punten geven
Ja de deadline is geweest, het is de 28equote:Op zondag 28 februari 2016 00:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nee hoor
Met deelname verplicht je jezelf om vóór de 28ste van de maand te stemmen. (Uiterlijk tot de 27ste 23:59:59 dus.) Uiteraard het liefst zsm stemmen.
Gefeliciteerd, je hebt gewonnenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef DonJames het volgende:
Mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Heb het op het werk op de pc staan. Weet wel dat je de winnaar goed hebtquote:Op zondag 28 februari 2016 12:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
klopt mijn uitslag met de jouwe?
Je had alleen gewonnen als je Don James zeven punten of minder had gegevenquote:Op maandag 29 februari 2016 08:49 schreef over_hedge het volgende:
ah ja was niet meer gelukt. Waarom is het stemmen eigenlijk niet tot vandaag dan? niet dat ik het erg vind. nu hoef ik geen thema te verzinnen
aha. Maar vind nog steeds raar om de stemming paar dagen voordat de maand afgelopen is al te stoppen maar kan aan mij liggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je had alleen gewonnen als je Don James zeven punten of minder had gegeven
Dat doen we al jaren, zodat er een paar dagen nagedacht kan worden over het onderwerp.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
aha. Maar vind nog steeds raar om de stemming paar dagen voordat de maand afgelopen is al te stoppen maar kan aan mij liggen.gefeliciteerd don james
Je kan aan een karakterportret denken, maar als jij een karakteristiek gebouw fotografeert voldoet dat dus ook. Voor mijn part maak je een foto van een flesje Hertog Jan Karakter, als je daarmee denkt te kunnen winnenquote:Op maandag 29 februari 2016 10:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ben anders erg content met mijn gedeelde 4de plaatsWel jammer van de weinige stemmers.
Karakter..hmmm daar heb ik wat voorbeelden bij nodig hehe
Zucht... waarom doe je nou gelijk mijn idee verklappenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je kan aan een karakterportret denken, maar als jij een karakteristiek gebouw fotografeert voldoet dat dus ook. Voor mijn part maak je een foto van een flesje Hertog Jan Karakter, als je daarmee denkt te kunnen winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |