Ik had er maar 250 maar er zit denk ik wel iets leuks tussen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukt? Ik ben met 900 fotos thuis gekomen. Zit vast wel wat tussen
(dat uitzoeken is alleen zo kut)
Bijna het meest iconische gebouw van Den haag staat erop: de bijenkorfquote:
Very Nice!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Hoe je dat toch?! Zelf een nutteloze beoordeling geven in de vorige maand. (hoogstwaarschijnlijk om mij dwars te zitten) En dan nu een totaal waardeloze, en niet in het topic (donker/geen landschap) passende foto te plaatsen! Chapeau!quote:
Oh is de stemronde al begonnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:24 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Hoe je dat toch?! Zelf een nutteloze beoordeling geven in de vorige maand. (hoogstwaarschijnlijk om mij dwars te zitten) En dan nu een totaal waardeloze, en niet in het topic (donker/geen landschap) passende foto te plaatsen! Chapeau!
Daar heb je mooi wat geluk mee met de sneeuwquote:
Pizza's van dominosquote:
Puntjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pizza's van dominos
[ afbeelding ]
Het is trouwens Pisa (als je die scheve toren bedoelde)
Plechelmuskerk in Oldenzaalquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Kerk moet er natuurlijk wel een beetje stoer op staan!
Correctquote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:41 schreef PurpleGrassify het volgende:
[..]
Plechelmuskerk in Oldenzaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote boze Google eist een *spoiler*.
[sarcasme]
Anders vallen er nog onschuldige slachtoffers met mijn foto.
[/sarcasme]
[ Bericht 2% gewijzigd door nielsgeode op 14-02-2016 21:40:30 ]blub blub
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |