quote:Op zondag 14 februari 2016 15:15 schreef nielsgeode het volgende:
Mijn inzending:Hmm, die kant van de maan kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote boze Google eist een *spoiler*.
[sarcasme]
Anders vallen er nog onschuldige slachtoffers met mijn foto.
[/sarcasme]
[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-02-2016 22:48:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunchaser
Flipmoehoe
MoChe
[ Bericht 2% gewijzigd door Flipmoehoe op 22-02-2016 14:08:21 ]
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:10 schreef MoChe het volgende:
[ link | afbeelding ]Glasses by Meau, on Flickr
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:15 schreef nielsgeode het volgende:
Mijn inzending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Lokquote's, stemmen maar!quote:![]()
idem. Bedacht het me vandaag..quote:Op maandag 22 februari 2016 16:00 schreef CaseJunky het volgende:
ohja... shit vergeten mee te doen .... nou ja volgende keer
beterschapquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben op wintersport en zit op een crappy wifi en heb een gebroken sleutelbeen.maar ik zal morgen ff proberen te stemmen mits de foto's laden.
beterschap! en aangezien je niet kan boarden of skieen heb je alle tijd om te stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben op wintersport en zit op een crappy wifi en heb een gebroken sleutelbeen.maar ik zal morgen ff proberen te stemmen mits de foto's laden.
ja. Is meer de vraag of ik wifi heb wat snel genoeg is :p fok laad amper. Maar ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
beterschap! en aangezien je niet kan boarden of skieen heb je alle tijd om te stemmen
Pm me je email dan stuur ik je de foto's die je moet beoordelen in super low resolutie maar goed genoeg om te beoordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Is meer de vraag of ik wifi heb wat snel genoeg is :p fok laad amper. Maar ga mijn best doen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Pm me je email dan stuur ik je de foto's die je moet beoordelen in super low resolutie maar goed genoeg om te beoordelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |