abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:42:15 #2
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_159589663
Zou Don Leo er zijn handen niet nog eens aan willen branden?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_159589674
Don Leo heeft zichzelf de laatste keer een brevet van onvermogen opgespeld.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_159589681
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat klinkt weinig vertrouwenwekkend inderdaad, en misschien zelfs vrij onzeker.

Maar die indruk had ik zondag al bij Gio voor de camera's.

Misschien heeft Gio zelf een coach nodig.
Ik zie veel overeenkomsten met de beginperiode van Cocu.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:45:08 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159589703
#gioout
pi_159589713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:42 schreef avotar het volgende:
Alsjeblieft zeg :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159589736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:42 schreef avotar het volgende:
Dat is nou net wat we nog nodig hebben. Die paar talentvolle spelers die we nog hebben voor een habbekrats de deur uit jagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:48:49 #8
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159589755
13 uur persco
pi_159589797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
13 uur persco
:o
wattan
pi_159589806
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

wattan
Tymoschuk?
pi_159589823
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tymoschuk?
De schoenen van Messi geruild voor De Kuip.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 09:52:54 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159589826
Die persco gaat natuurlijk over die 'cocktail van maatregelen' tegen de hooligans.
Zie ze eens daadkrachtig zijn. O+
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_159589884
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

wattan
gewoon over de bekerconfro morgen en de sportieve crisis (lees: 'hoe blijf je bij elkaar?').
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:59:03 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159589932
quote:
13 uur persco
Alweer? :')

DennisVanEersel twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 09:54:57 Vandaag gaat het weer voornamelijk over voetbal. Om 13:00 uur geeft Van Bronckhorst een persconferentie over het bekerduel bij Roda JC. reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_159589936
quote:
Verbeek: ''Mentaliteit van niet verder willen in De Kuip''

Topsportklimaat. Het zou volgens diverse voormalige Feyenoord-trainers ontbreken bij Feyenoord. Ook huidig coach Giovanni van Bronckhorst kwam tot dezelfde conclusie. ''Het sportieve plaatje loopt niet parallel met de omstandigheden bij Feyenoord'', oordeelt Mario Been.
''Het probleem is dat het elftal geen top is. Dát ontbreekt er aan in mijn ogen. Dan kunnen we het hebben over topsportmentaliteit, maar het begint met de kwaliteit op het veld. Scouten is lastig, dat weet ik, maar misschien was het beter geweest als ze twee goede spelers voor veel geld hadden gehaald in plaats van zeven voetballers van mindere kwaliteit'', vertelt Been in het Algemeen Dagblad. ''In de top van Feyenoord moet anders worden gedacht. Die mensen daarboven moeten hun verantwoordelijkheid nu nemen.''

Gertjan Verbeek ziet wel een diepgeworteld probleem. ''Wat ik aantrof was een mentaliteit van niet verder willen. Dat zegt wat. Ik was van acht tot acht op de club, maakte een sociale opoffering. Ik vind: dat moet iedereen doen. Mijn stappen waren destijds misschien te rigoureus, maar op een gegeven moment moet je ze wel maken. Een nieuw stadion is nodig, want dat kan als vliegwiel werken. Dat zie je bij Heracles. Maar aan de andere kant: dit jaar was er eindelijk weer geld voor aankopen en dan halen ze Vejinovic, een gemiddelde speler van Vitesse. Ja, dat is nogal een verschil met Guardado.''
Je kan het wel afdoen met "ja maar Been dit en dat, maar Verbeek zus en zo", maar het is wel heel opvallend hoeveel voormalig medewerkers de top van Feyenoord compleet afbranden. Het is dat VDH in zijn laatste jaren op zijn jacht heeft toegestaan dat een paar prutsers er een rommeltje van maakten, maar ik denk dat je kunt stellen dat het er na de coupe maar weinig beter op is geworden. Hoog tijd voor een sterke hand. Misschien toch maar eens overwegen die Eenhoorn van AZ te jatten. Volgens mij voeren ze daar een véél efficiënter beleid.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_159589949
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Alweer? :')
Stadionsoap kabbelt rustig voort, voor een nieuwe sponsor hebben we nog een half jaar, transfermarkt is gesloten... Gudje moet toch iets doen tussen zijn kopjes koffie door?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:00:30 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159589958
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Stadionsoap kabbelt rustig voort, voor een nieuwe sponsor hebben we nog een half jaar, transfermarkt is gesloten... Gudje moet toch iets doen tussen zijn kopjes koffie door?
Het gaat over voetbal gelukkig.
Elite
Tegen TTIP
pi_159589974
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Het gaat over voetbal gelukkig.
Bizar. Doet Feyenoord dat nog ja?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:01:29 #19
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159589976
TT _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159590000
quote:
Gudde: ''De buitenwacht zoekt altijd naar een schuldige''

De druk op algemeen directeur Eric Gudde neemt ook toe nu de sportieve crisis van Feyenoord ernstige vormen gaat aannemen. ''De buitenwacht zoekt altijd naar een schuldige'', vertelt Gudde in het Algemeen Dagblad.

''Intern stoppen wij vooral energie in de vraag: wat is er aan de hand? Dat doet de technische staf met elkaar. En dat doet de directie met de technische staf. We komen op dit moment waanzinnig veel obstakels tegen. Daar moet je niet omheen lopen, maar er dwars doorheen. Misschien moet je iets doorbreken door een keer voor een ander spelconcept te kiezen. Of naar een iets andere voorbereiding op een wedstrijd.''

Het woord topsportklimaat, of beter gezegd een gebrek daaraan, valt opnieuw. ''Geloof me, we hebben echt enorme vooruitgang geboekt'', aldus Gudde, die wel erkent dat er vooruitgang aankomt. ''Dat moet de nieuwe trainingsaccommodatie zijn, die hopelijk in 2018 gerealiseerd wordt. Nu is er in en rond het stadion nooit een rustige manier van werken. Ons eerste elftal zal straks veel meer in beslotenheid kunnen werken, zonder overigens geen open club meer te zijn.''
Oh, nu ligt het weer aan de supporters die op de training komen kijken :')
Nee, daar kunnen we inderdaad de winst pakken.
Kampioen in 2019, duidelijk.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 10:03:39 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159590010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je kan het wel afdoen met "ja maar Been dit en dat, maar Verbeek zus en zo", maar het is wel heel opvallend hoeveel voormalig medewerkers de top van Feyenoord compleet afbranden. Het is dat VDH in zijn laatste jaren op zijn jacht heeft toegestaan dat een paar prutsers er een rommeltje van maakten, maar ik denk dat je kunt stellen dat het er na de coupe maar weinig beter op is geworden. Hoog tijd voor een sterke hand. Misschien toch maar eens overwegen die Eenhoorn van AZ te jatten. Volgens mij voeren ze daar een véél efficiënter beleid.
Dat ziet iedere bosmongool toch? Hoewel hier dat ook slechts een handjevol roept.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159590026
De inhoud van zo'n persconferentie kun je zelf wel invullen:
- Gio heeft begrip voor de teleurstelling van supporters, maar hij vindt bedreigingen niet kunnen.
- Roda is een lastige wedstrijd.
- Roda is een belangrijke wedstrijd.
- Ajax is een lastige wedstrijd. Maar vergeet niet: De klassieker is altijd een wedstrijd op zich.
- Je wint samen en je verliest samen.
- We moeten er met zijn allen de schouders onder zetten.
- Gio heeft geen behoefte aan een mentor.
- Het is voor beide partijen het beste dat Kazim vertrokken is.
- Gio denkt niet aan opstappen en ziet nog perspectief.
pi_159590041
quote:
13 uur persco
Gewoon de persconferentie die ze altijd houden een dag voorafgaand aan een wedstrijd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 10:06:25 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159590053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De inhoud van zo'n persconferentie kun je zelf wel invullen:
- Gio heeft begrip voor de teleurstelling van supporters, maar hij vindt bedreigingen niet kunnen.
- Roda is een lastige wedstrijd.
- Roda is een belangrijke wedstrijd.
- Ajax is een lastige wedstrijd. Maar vergeet niet: De klassieker is altijd een wedstrijd op zich.
- Je wint samen en je verliest samen.
- We moeten er met zijn allen de schouders onder zetten.
- Gio heeft geen behoefte aan een mentor.
- Het is voor beide partijen het beste dat Kazim vertrokken is.
- Gio denkt niet aan opstappen en ziet nog perspectief.
- Het is belangrijk nu de rust te bewaren
- Feyenoord heeft een fantastische achterban.
- Laat het niet verpesten door een handjevol
- Wij hebben de afgelopen dagen in de spiegel gekeken
- Dit is een zure appel waar je door heen moet
4045
onlogisch
pi_159590059
quote:
Blankemeijer zou zeggen dat Feyenoord nog steeds leeft

In het najaar van 1995 speelde Feyenoord voor de Europa Cup II tegen Everton. In Liverpool was het met kunst- en vliegwerk 0-0 geworden. Voor de thuiswedstrijd sprak Fred Blankemeijer me in de perskamer aan. 'Halloooo. Ik heb 'm nog hoor.' Uit zijn broekzak viste hij een haarspeld. Twee dagen eerder had ik Feyenoords senior manager die twee meter lang was als een giraffe zien bukken. Hij zei: 'Als je iets vindt van een vrouw moet je het oprapen, dat brengt geluk.' Twee dagen later won Feyenoord met 1-0 van Everton en plaatste zich voor de kwartfinale. Dankzij die haarspeld.

Fred Blankemeijer was een eigenaardige man, maar zijn autoriteit in de Kuip was nooit in het geding. Omdat je wist dat meneer Blankemeijer - vlak voor zijn dood in 2010 mocht ik Fred zeggen - Feyenoord al 70 jaar diende. In zijn aanwezigheid was Feyenoord geëvolueerd van buurtclub, tot Rotterdamse club, tot landelijke club, tot internationale club. Het ging dan wel om landstitels, maar het ging er ook om dat je een beetje kon lachen om je ellende. Het woord topsportklimaat heeft hij gelukkig nooit in de mond genomen.

In deprimerende tijden zoals deze mist de Feyenoord-supporter een relativerend, humoristisch mensch als Fred Blankemeijer. Managersjargon was hem vreemd, evenals defaitisme. Zijn advies zou zijn geweest om vandaag in de Kuip op zoek te gaan naar een verloren haarspeld, lippenstift of desnoods een tampon, want dat brengt geluk. En hij zou zeggen dat vijf op rij verloren wedstrijden op 107 seizoenen Feyenoord niks voorstelt en dat Feyenoord nog steeds leeft na die 10-0-nederlaag tegen PSV.

Blankemeijer: 'Woensdag Roda JC uit de beker knikkeren en zondag Ajax in de pan hakken. In mei de KNVB-beker winnen en er wachten volgend seizoen zes Europese wedstrijden. Hoe simpel kan het zijn?'
pi_159590103
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat ziet iedere bosmongool toch? Hoewel hier dat ook slechts een handjevol roept.
Klopt. Voor buitenstaanders lijkt het voor de hand liggend.
Anderzijds zien wij natuurlijk maar 5% van wat er dagelijks op de werkvloer gebeurd.
Dat nu eigenlijk de gehele staff van de afgelopen 10 jaar (Van Marwijk, Verbeek, Been, Rutten, Gio) en een hele lijst voetbalprominenten óók duidelijk zeggen dat er van alles verkeerd gaat wordt er toch wel heel stevig aan de stoelpoten gezaagd.
pi_159590132
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Oh, nu ligt het weer aan de supporters die op de training komen kijken :')
Nee, daar kunnen we inderdaad de winst pakken.
Kampioen in 2019, duidelijk.
Ik snap ook niet hoe een voormalig ambtenaar van de gemeente Rotterdam een club als Feyenoord sportief naar een hoger plan moet tillen. De enige zwaarwegende reden voor zijn aanstelling was het makkelijker bij elkaar brengen van partijen voor het nieuwe stadion. We zijn nu een aantal jaren verder en van een concreet plan voor de bouw is geen sprake. Wat doet die man daar nog als hij dat niet voor elkaar krijgt? Dat is toch de enige vergoelijking voor zijn positie op dit moment?

Uit het officiël persbericht van Feyenoord over zijn aanstelling:

quote:
Bij Feyenoord krijgt Gudde naast de dagelijkse leiding over de organisatie onder andere het begeleiden van de eenwording van profs, amateurs en stadion in zijn takenpakket.
pi_159590144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Waarom zou die Eenhoorn bij ons instappen?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:14:59 #29
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159590192
Elite
Tegen TTIP
pi_159590194
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je blijft een significant grotere club dan AZ. Met, in principe een significant hoger salarishuis. Als hij van Feyenoord weer een professionele organisatie weet te maken, dan heeft Feyenoord alle potentie om snel weer kampioen te worden, en maakt hij zich onsterfelijk.
pi_159590232
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je blijft een significant grotere club dan AZ. Met, in principe een significant hoger salarishuis. Als hij van Feyenoord weer een professionele organisatie weet te maken, dan heeft Feyenoord alle potentie om snel weer kampioen te worden, en maakt hij zich onsterfelijk.
En als het hem niet lukt binnen 3 jaar heeft hij weer mongooltjes in zijn tuin.

Ik zou niet zo snel overstappen van AZ naar Feyenoord als bestuutrder.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 10:22:20 #32
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159590315
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

En als het hem niet lukt binnen 3 jaar heeft hij weer mongooltjes in zijn tuin.

Ik zou niet zo snel overstappen van AZ naar Feyenoord als bestuutrder.
Gelukkig ben jij dan ook geen bestuurder. :+
4045
onlogisch
pi_159590338
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij dan ook geen bestuurder. :+
Maar echt. Wie is er nou de laatste tijd beter van geworden dat ze bij Feyenoord ingestapt zijn als niet-speler? Ik kan Koeman bedenken. Daar houdt het wel een beetje op. Oh en die hoofd jeugdopleidng die wat leuks ging doen in Kazachstan natuurlijk.

Waarom zou zo iemand die gok wagen als hij ook kan wachten op een kans bij een PSV of Ajax?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 10:27:30 ]
pi_159590366
quote:
De dreigementen aan het adres van Marko Vejinovic zijn niet nieuw voor Feyenoord. Volgens De Telegraaf worden spelers, bestuurders en directeuren al bijna tien jaar stelselmatig bedreigd door een klein gedeelte van de aanhang. Er zijn zelfs kinderen van directieleden bedreigd en gemolesteerd op een schoolplein.

Waar de doodsbedreigingen voor Vejinovic openbaar werden, is het gros van de andere dreigementen nooit publiekelijk bekendgemaakt. Politie en het Openbaar Ministerie zijn wel op de hoogte. Een klein gedeelte van de Feyenoord-supporters wil door te bedreigen, proberen de dienst uit te maken binnen de club. Eerst ontvangen kopstukken bedreigingen via supporterssites, daarna volgt een verbale of fysiek aanval in het echt.

Bij Feyenoord gebeurt dit structureel en lijkt niet te stoppen. De Rotterdamse politie krijgt het ook maar niet voor elkaar om de bedreigingen te stoppen. De politie wil wel, maar zou weinig steun krijgen van justitie en de KNVB. Daarnaast worden er geen stadionverboden uitgedeeld en wanneer dat wel het geval is, worden die ontdoken.

Met de doodsbedreigingen voor Vejinovic is er een nieuw hoofdstuk toegevoegd. Feyenoord denkt aan een 'cocktail van maatregelen'. "Feyenoord loopt grote imagoschade op door een opeenstapeling van incidenten, die we nadrukkelijk moeten aanpakken", zegt Gudde in De Telegraaf.
Ze zijn lekker op dreef. :)
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 10:25:52 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159590369
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar echt. Wie is er nou de laatste tijd beter van geworden dat ze bij Feyenoord ingestapt zijn als niet-speler? Ik kan Koeman bedenken. Daar houdt het wel een beetje op.

Waarom zou zo iemand die gok wagen als hij ook kan wachten op een kans bij een PSV of Ajax?
Omdat het een Feijenoorder in hart en nieren is.
pi_159590375
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Beter salaris.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:26:34 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159590380
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar echt. Wie is er nou de laatste tijd beter van geworden dat ze bij Feyenoord ingestapt zijn als niet-speler? Ik kan Koeman bedenken. Daar houdt het wel een beetje op.

Omdat Eenhoorn een Feyenoorder is. Mij ook een raadsel waarom hij toen (dus voor AZ) niet benaderd is.

Of nouja, niet echt een raadsel. De VVF zien het veel meer zitten in een buikspreekpop als Gudde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:27:57 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159590401
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ze zijn lekker op dreef. :)
Maar serieus. Kinderen gemolesteerd en dat lees je nu voor het eerst. Goede journalistiek. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:29:25 #39
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159590425
wie verwacht er hier morgen nog meer een 5 3 2 variant? :)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:30:43 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159590446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:29 schreef MPC60 het volgende:
wie verwacht er hier morgen nog meer een 5 3 2 variant? :)
Ik hoop eigenlijk op een 4-4-2. Zet Tapia er maar bij op het middenveld, zorg dat je verdediging als eerst staat en laat voorin Kuyt en Elia het maar uitzoeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:31:47 #41
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159590459
Is die werkvergunning al geregeld?
pi_159590469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:31 schreef MPC60 het volgende:
Is die werkvergunning al geregeld?
Hij heeft al voor het eerst meegetraind dus ja.
pi_159590496
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar serieus. Kinderen gemolesteerd en dat lees je nu voor het eerst. Goede journalistiek. :')
Dat bedoelde ik. Bedreiging, laat staan mishandeling is op geen enkele manier goed te praten.
Dat Gudde wel eens een anoniem belletje heeft gehad wil ik ook best geloven.
Maar als er kinderen op het schoolplein in elkaar gestampt zijn door een stel doorgesnoven malloten dan had dat al veel eerder naar buiten gekomen. Kortom, dit bericht bewijst simpelweg dat ze de situatie keihard uitbuiten.
pi_159590520
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk op een 4-4-2. Zet Tapia er maar bij op het middenveld, zorg dat je verdediging als eerst staat en laat voorin Kuyt en Elia het maar uitzoeken.
Dit.

Elia-Kuyt
Staaf
Tonny-KeA
't Aapie
Kong-Bot-Beek-Karsdorp
pi_159590540
Je kan vinden wat je wilt van die Marcel Brands, maar als je ziet wat hij telkens tevoorschijn tovert qua transfers, meot ik wel zeggen dat ik lichtelijk jaloers ben, zeker als je dit vergelijkt met van geel..

Maargoed, dit zagen we al jaren geleden aankomen, zodra van geel geld krijgt, gaat het fout.. Heeft hij niet ooit die sulejmani gehaald voor 16 miljoen? _O-
PSN: Metal_Akilla
pi_159590544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik. Bedreiging, laat staan mishandeling is op geen enkele manier goed te praten.
Dat Gudde wel eens een anoniem belletje heeft gehad wil ik ook best geloven.
Maar als er kinderen op het schoolplein in elkaar gestampt zijn door een stel doorgesnoven malloten dan had dat al veel eerder naar buiten gekomen. Kortom, dit bericht bewijst simpelweg dat ze de situatie keihard uitbuiten.
Als je dit zegt over een ander nieuwtje moet je naar BNW. Blijft een raar fenomeen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:38:03 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159590566
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
Je kan vinden wat je wilt van die Marcel Brands, maar als je ziet wat hij telkens tevoorschijn tovert qua transfers, meot ik wel zeggen dat ik lichtelijk jaloers ben, zeker als je dit vergelijkt met van geel..

Maargoed, dit zagen we al jaren geleden aankomen, zodra van geel geld krijgt, gaat het fout.. Heeft hij niet ooit die sulejmani gehaald voor 16 miljoen? _O-
Ik vind de werksituaties niet echt vergelijkbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159590588
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je dit zegt over een ander nieuwtje moet je naar BNW. Blijft een raar fenomeen.
Zo werkt het toch meestal; "follow the money", waarin "money" kan worden vervangen door elk ander machtsmiddel of belang.

Is an sich niet heel anders dan een gemiddelde conspiracy theory, alleen wat kleinschaliger, en daardoor geloofwaardiger en doorzichtiger.
pi_159590598
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind de werksituaties niet echt vergelijkbaar.
Mwah qua geld misschien niet, maar als je ook maar 1 a 2 transfers van de afgelopen jaren van psv had gedaan, stonden we er nu heel anders voor..
Ik bedoel zo'n pröpper, pereirra of luuk de jong hadden wij ook nog wel gered qua geld. Maar wij halen liever, vejinovic, bilal en kramer....
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:41:09 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159590612
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:40 schreef Akilla het volgende:

[..]

Mwah qua geld misschien niet, maar als je ook maar 1 a 2 transfers van de afgelopen jaren van psv had gedaan, stonden we er nu heel anders voor..
Ik bedoel zo'n pröpper, pereirra of luuk de jong hadden wij ook nog wel gered qua geld.
Uhhh, nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159590617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:39 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zo werkt het toch meestal; "follow the money", waarin "money" kan worden vervangen door elk ander machtsmiddel of belang.

Is an sich niet heel anders dan een gemiddelde conspiracy theory, alleen wat kleinschaliger, en daardoor geloofwaardiger en doorzichtiger.
Valt wel mee.
pi_159590620
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:

Nee, daar mogen we onze bondscoach voor bedanken :')

quote:
Ajax heeft Miralem Sulejmani binnen. De laatste hobbel is genomen nu SC Heerenveen akkoord is gegaan met de transfersom van 16,25 miljoen euro die de Amsterdammers willen betalen.

In Voetbal International vertelde Ajax' technisch directeur Danny Blind dat er ook al overeenstemming is bereikt met de Servische aanvaller. 'Met de speler zijn we er wel uit', aldus Blind.
pi_159590634
quote:

[..]

Ik bedoel zo'n pröpper, pereirra of luuk de jong hadden wij ook nog wel gered qua geld. Maar wij halen liever, vejinovic, bilal en kramer....
_O- Nee.
pi_159590663
Wat mij betreft lekker Italiaans.

Van alles is weer waardeloos.
pi_159590687
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:43 schreef Oldground het volgende:

[ afbeelding ]
Erg leuk met een linksback dat een linksbuiten is.
pi_159590717
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Erg leuk met een linksback dat een linksbuiten is.
Erg 'back' staat hij niet.

+ hij is totaal niet productief zo ver naar voren. Nu heeft hij veel meer ruimte om zijn snelheid en explosiviteit te gebruiken. Nu staat hij altijd al meteen 1 op 1 en moet hij gekke acties gaan doen die 9 van de 10 keer niet lukken.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 10:46:38 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159590724
quote:

[..]

Het gaat niet alleen om het salaris. Het is beetje een kip-ei verhaal. CL is het hoogste podium, dat wil elke voetballer, en bij Feyenoord is de kans daarop veel kleiner dan bij psv. Daarom moet Feyenoord dus goede spelers binnenhalen vóórdat ze ruim de keus hebben (want dan komen ze niet). En de kans op een miskleun is dan dus groter. Waardoor de kans om CL te halen kleiner wordt. Voila: kip-ei.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:48:16 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159590752
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:43 schreef Oldground het volgende:

[ afbeelding ]
Denk je dat het ook maar iets zal uitmaken hoe Feyenoord voor de dag gaat komen?
Elite
Tegen TTIP
pi_159590757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:46 schreef Oldground het volgende:

[..]

Erg 'back' staat hij niet.

+ hij is totaal niet productief zo ver naar voren. Nu heeft hij veel meer ruimte om zijn snelheid en explosiviteit te gebruiken. Nu staat hij altijd al meteen 1 op 1 en moet hij gekke acties gaan doen die 9 van de 10 keer niet lukken.
En sta je in de praktijk dus alsnog met 4 verdedigers. Leuk hoor. Oh en 3 aanvallers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 10:48:54 ]
pi_159590760
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- Nee.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Uhhh, nee.
En waarom dan wel niet?

bilal, vejinovic en kramer hebben bij elkaar 9,5 miljoen gekost
de jong en propper hebben bij elkaar 10,5 miljoen gekost, salaris zal wel wat verschil in zitten, maar dat had je makkelijk kunnen uitgeven als er niet van die kansloze bedragen aan bijv kazim gegeven werd.

Maargoed dit wordt een welles, nietes verhaal, we gaan er nooit achter komen, maar een TD die wel wat goede verassingen tevoorschijn tovert, hebben wij niet, en psv op het moment wel..
pi_159590782
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Akilla het volgende:

[..]

[..]

En waarom dan wel niet?

de jong en propper hebben bij elkaar 10,5 miljoen gekost, salaris zal wel wat verschil in zitten, maar dat had je makkelijk kunnen uitgeven als er niet van die kansloze bedragen aan bijv kazim gegeven werd.

Maargoed dit wordt een welles, nietes verhaal, we gaan er nooit achter komen, maar een TD die wel wat goede verassingen tevoorschijn tovert,hebben wij niet, en psv op het moment wel..
Want een Pelle, Guidetti, El Ahmadi en Vermeer waren allemaal één-tweetjes zeker. Om er maar wat te noemen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 10:50:13 #62
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159590786
Wordt het niet weer tijd dat die postbode van een Vilhena er weer uitgaat. Loopt voor geen meter sinds hij er weer in staat.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_159590790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Akilla het volgende:

[..]

[..]

En waarom dan wel niet?

Maargoed dit wordt een welles, nietes verhaal, we gaan er nooit achter komen, maar een TD die wel wat goede verassingen tevoorschijn tovert, hebben wij niet, en psv op het moment wel..
Alsof die zin hebben om naar een net-niet-club te gaan die by far niet de garantie op succes kunnen bieden.
pi_159590806
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

En sta je in de praktijk dus alsnog met 4 verdedigers. Leuk hoor. Oh en 3 aanvallers.
Ik denk dat je het principe van dit systeem nog niet helemaal snapt.
pi_159590813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om het salaris. Het is beetje een kip-ei verhaal. CL is het hoogste podium, dat wil elke voetballer, en bij Feyenoord is de kans daarop veel kleiner dan bij psv. Daarom moet Feyenoord dus goede spelers binnenhalen vóórdat ze ruim de keus hebben (want dan komen ze niet). En de kans op een miskleun is dan dus groter. Waardoor de kans om CL te halen kleiner wordt. Voila: kip-ei.
ehm nee, de jong kwam toen psv alleen maar europa league speelde, zelfde als psv , Op dat moment leek het er ook zeker niet op dat psv meer kans had om cl te spelen (misschien historisch gezien de afgelopen jaren)
pi_159590837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:51 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik denk dat je het principe van dit systeem nog niet helemaal snapt.
Laten we het daar maar op houden, is goed.
pi_159590839
Telegraaf is full retard aan het gaan nu. Lijkt wel een full colour schoolkrant.
pi_159590841
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Denk je dat het ook maar iets zal uitmaken hoe Feyenoord voor de dag gaat komen?
Ik heb echt geen idee... helaas.
pi_159590848
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Want een Pelle, Guidetti, El Ahmadi en Vermeer waren allemaal één-tweetjes zeker. Om er maar wat te noemen.
Nee, maar om die nou aan van geel toe te wijzen.... Pelle door de zoon van koeman, el ahmadi speelde toen al jaren voor feyenoord, guidetti vond ik een beetje vaag en onduidelijk hoe dat was gegaan. Vermeer mag die dan idd wel de credits voor krijgen
pi_159590867
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:51 schreef Akilla het volgende:

[..]

ehm nee, de jong kwam toen psv alleen maar europa league speelde, zelfde als psv , Op dat moment leek het er ook zeker niet op dat psv meer kans had om cl te spelen (misschien historisch gezien de afgelopen jaren)
Jawel.Tevens heeft hij daar een vorstelijk salaris.
Wordt nou eens wakker, we kunnen dat niet betalen. Het salarishuis van PSV en Ajax kan veel meer hebben dan dat van ons.
pi_159590888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:53 schreef Akilla het volgende:

[..]

Nee, maar om die nou aan van geel toe te wijzen.... Pelle door de zoon van koeman, el ahmadi speelde toen al jaren voor feyenoord, guidetti vond ik een beetje vaag en onduidelijk hoe dat was gegaan. Vermeer mag die dan idd wel de credits voor krijgen
Ah, dus de fouten zijn volledig aan hem te danken en de goede tranfers verzin jij even snel een bullshit reden voor om hem geen credits te geven. Leuk hoor.
pi_159590896
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jawel.Tevens heeft hij daar een vorstelijk salaris.
Wordt nou eens wakker, we kunnen dat niet betalen. Het salarishuis van PSV en Ajax kan veel meer hebben dan dat van ons.
PSV is op het moment wel de enige die daadkracht durft te tonen itt Ajax. Ajax zit gebonden aan de RvC en Overmars is erg terughoudend.

Daarom gaat Ajax nu voor de koopjes die nog minder zijn dan de spelers die Feyenoord haalt die uiteindelijk geen fuck toevoegen.
pi_159590917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV is op het moment wel de enige die daadkracht durft te tonen itt Ajax. Ajax zit gebonden aan de RvC en Overmars is erg terughoudend.

Daarom gaat Ajax nu voor de koopjes die nog minder zijn dan de spelers die Feyenoord haalt die uiteindelijk geen fuck toevoegen.
Erg fijn dat je even over Ajax begint.
pi_159590933
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Erg fijn dat je even over Ajax begint.
Sorry, maar je snapt wel wat ik bedoelde he.
pi_159590948
quote:

[..]

pff v. Geel verdient gewoon de credits voor Pelle en Guidetti hoor. Dat zoontje van Koeman heeft misschien in eerste instantie het contact gelegd, maar het was uiteraard de beslissing van MvG om hem te halen en dat is een geweldige transfer gebleken. Toen werd Feyenoord in eerste instantie ook uitgelachen omdat we Pelle haalden. Guidetti gehuurd van City was ook geweldig want niemand kende hem en we weten allemaal hoeveel slechte jeugdspelers dat soort clubs hebben lopen. Laten we Janmaat ook niet vergeten.
pi_159591009
Elke discussie voeren is zinloos. Je weet toch wel dat je over pakweg 2/3 jaar exact dezelfde discussie voert, eventueel met wat andere naampjes.

En van Geel is een tyfus josti, en Gudde is nog een tikje erger.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:03:24 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159591020
Die Wouters met zijn adviezen kennen we ook allemaal voornamelijk nog als falende Ajax coach en die moet dan jonge trainers gaan helpen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:03:49 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159591025
quote:

[..]

Dan is Van Geel ook niet verantwoordelijk voor Kazim, want die kwam via Pi-air.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159591070
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Elke discussie voeren is zinloos. Je weet toch wel dat je over pakweg 2/3 jaar exact dezelfde discussie voert, eventueel met wat andere naampjes.

En van Geel is een tyfus josti, en Gudde is nog een tikje erger.
Gelukkig hebben wij Scrummie van de foks.
pi_159591073
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Is die in mijn ogen ook niet, maar wel voor van der heijden, singh, bilal, elia, kramer, mathijssen(al begon dat nog goed), boula, hansson, vejinovic, toornstra, immers, botteghin, hahn en kuyt(waarbij de laatste 3 nog wel goed zijn in mijn ogen)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:08:59 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159591088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:07 schreef Akilla het volgende:

[..]

Is die in mijn ogen ook niet, maar wel voor van der heijden, singh, bilal, elia, kramer, mathijssen(al begon dat nog goed), boula, hansson, vejinovic, toornstra, immers, botteghin, hahn en kuyt(waarbij de laatste 3 nog wel goed zijn in mijn ogen)
Elia kwam via Kazim. Ook niet het werk van Van Geel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159591094
Wie is nu die spits geweest waar van Geel voor de deadline mee bezig was?
pi_159591111
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:

[..]

en Van Geel gaf er geen toestemming voor of had geen andere spits kunnen vinden in 2 jaar tijd ?
pi_159591119
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Elia kwam via Kazim. Ook niet het werk van Van Geel.
bron?

Maar als je ziet wat er dan qua aankopen verkocht zijn en wat er voor een bedragen zijn neergelegd, is het toch treurig of zie ik dat verkeerd?

Alleen pelle en janmaat zijn volgens mij een succes geweest van zijn aankopen.. Clasie, bruno, de vrij vind ik meer de verdienste van koeman dat die zoveel hebben opgebracht uiteindelijk...
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:11:49 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159591128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

en Van Geel gaf er geen toestemming voor of had geen andere spits kunnen vinden in 2 jaar tijd ?
Het was meer om te illustreren hoe lachwekkend debiel het is om de transfers van bijvoorbeeld Pelle en Guidetti niet aan Van Geel toe te schrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159591131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:07 schreef Akilla het volgende:

[..]

Kramer kwam van de VVF. Signh werd niet voor niets de Noorse Iniesta genoemd. Boula zijn wijf zat bij de Miss Universe verkiezing, Kuyt wilde zelf!
pi_159591132
In de vijver waarin Feyenoord moet vissen heb je gewoon snel een miskoop te pakken. Ik denk dat V. Geel ook wel ziet dat Zlatan beter is dan Kramer. Gudde komt op mij wel over als een incapabele mongool. Gisteren trapt hij eerst wat open deuren in over dat het bedreigen van spelers schandalig is, om vervolgens te bevestigen dat er inderdaad spelers zijn die een slechte houding hebben en het groepsproces ondermijnen.
pi_159591140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:11 schreef Akilla het volgende:

[..]

bron?

Maar als je ziet wat er dan qua aankopen verkocht zijn en wat er voor een bedragen zijn neergelegd, is het toch treurig of zie ik dat verkeerd?

Alleen pelle en janmaat zijn volgens mij een succes geweest van zijn aankopen.. Clasie, bruno, de vrij vind ik meer de verdienste van koeman dat die zoveel hebben opgebracht uiteindelijk...
en het WK van Van Gaal...

en Pelle kwam via de zoon van Koeman.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:12:43 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159591144
Vermeer, ook niet het werk van Van Geel. Zijn zaakwaarnemer kwam met de info bij Feyenoord aanzetten _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159591152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:12 schreef Caland het volgende:
Vermeer, ook niet het werk van Van Geel. Zijn zaakwaarnemer kwam met de info bij Feyenoord aanzetten _O_
Zaakwaarnemergod.
pi_159591154
Conclusie, van geel is gewoon kut :P
pi_159591155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

en het WK van Van Gaal...

en Pelle kwam via de zoon van Koeman.
Maar qua verkopen heeft hij het (behalve Vilhena) toch niet zo slecht gedaan. Is er toch in geslaagd om een aantal spelers met nog maar een eenjarig contract op zak voor flinke bedragen te verkopen. (inclusief Clasie)
pi_159591162
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:13 schreef Akilla het volgende:
Nee, zijn successen bij eerdere clubs waren instant toeval. God kijkt gewoon mee over zijn schouder.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:14:29 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159591166
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159591172
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Maar qua verkopen heeft hij het (behalve Vilhena) toch niet zo slecht gedaan. Is er toch in geslaagd om een aantal spelers met nog maar een eenjarig contract op zak voor flinke bedragen te verkopen. (inclusief Clasie)
Ja qua verkopen was het prima, inkoop zeer slecht. Alleen al Kazim een contract geven van 1 miljoen, terwijl hij er vorig jaar al niets van kon.
pi_159591186
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja qua verkopen was het prima, inkoop zeer slecht. Alleen al Kazim een contract geven van 1 miljoen, terwijl hij er vorig jaar al niets van kon.
Het is slecht, maar om hem vervolgens dan weer te slijten aan Celtic en er zelfs nog een transfersom voor te vangen is wel weer netjes.
pi_159591189
quote:
Nou prima, schrappen we die ook van het lijstje, maakt de lijst van van geel alleen maar kutter hoor..
pi_159591196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:13 schreef Akilla het volgende:
Jouw redenatie is pas echt kut.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:16:27 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159591197
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:13 schreef Typisch het volgende: