quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en ik maar zoeken
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
Nog gammel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nog de enige in de ziekenboeg of doet er nog iemand mee? Ik ben er zoooo klaar mee
Nog steeds niet opgeknapt, wat balen!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nog de enige in de ziekenboeg of doet er nog iemand mee? Ik ben er zoooo klaar mee
quote:
Duidelijkquote:Acronym Definition
DBIV Direction de La Brigade d'Inspection et de Vérification (French: Brigade Directorate of Inspection and Verification; Madagascar)
Ik bewaar de rest van mijn ziektedagen voor later, als het wat beter weer is...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
is er soms iets dat je wilt vertellenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben in elk geval van de hoofdpijn af en een halve dag en nacht niet misselijk geweest (nu helaas weer wel)
geen zorgen, geen 40+babyquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
is er soms iets dat je wilt vertellen![]()
Hè, da's jammer.quote:
af en toe pesten we de puber ermee: de baby komt bij jou op de kamer hoor, je nieuwe kamer is groot zatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hè, da's jammer.
Ik had eigenlijk nog een heel nestje verwacht.
Nou dan geef je het nog een boost door te zeggen, ik voel me wel zo misselijk nu, zou het misschien een tweeling worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
af en toe pesten we de puber ermee: de baby komt bij jou op de kamer hoor, je nieuwe kamer is groot zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |