Skaf worden bij het opstaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?
quote:
skafquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
iets met een aap en een gouden ring
Z'n toupet moet ook worden bijgehoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoezo, die kan niet naar de kapper hoor
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WCH gaat gratis naar kapper.
Snap je.
Racistquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
iets met een aap en een gouden ring
Wat een debielen, ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die grap valt nu niet, omdat ze hier niet kunnen lezen
Zo moeilijk te begrijpen is het toch niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die grap valt nu niet, omdat ze hier niet kunnen lezen
Ik dacht dat jij met FOK!pensioen wasquote:
Daar gaat het goed, jij hebt het mis. Denken is goed, zouden wat meer mensen moeten doen.quote:
wat doe je rof dan stommen telefoondoosquote:
Banleven zwaar levenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met FOK!pensioen was
Een ban van 3 jaar en 9 maandenquote:
beetje respect voor de ouderen he gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haal even de knapperds terug dan dit zijn bejaarden
Bedankt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of misschien was het gewoon niet zo grappigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo moeilijk te begrijpen is het toch niet?
Wat noem jij bejaardquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je gvd een paar bekbeuken vieze junk!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe je rof dan stommen telefoondoos
quote:
jij wil niet vechten met mijquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je gvd een paar bekbeuken vieze junk!
Die krijg ik pas na mijn 25e hoop ik. Ik heb één doel in het leven. 100 worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen dank, hoe is de quarterlifecrisis?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Grapje PeZu ik wil soberso niet met je vechten.
called itquote:
Politieke ban?quote:
Juist niet johquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hh nog een oudje gespot
[..]
Maar jij bent een uitzondering
100 wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die krijg ik pas na mijn 25e hoop ik. Ik heb één doel in het leven. 100 worden.
Zullen we dat samen worden en dan hippe feestjes houden in een bejaardenhuis waardoor we gedreigd worden om weggestuurd te worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die krijg ik pas na mijn 25e hoop ik. Ik heb één doel in het leven. 100 worden.
Een forum voor wat 16 jaar geleden jongeren waren.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou van jou Matip.
En ook van Chai.
toen ook al nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een forum wat voor 16 jaar geleden jongeren waren.
Ik loop tegen die tijd nog 4 keer per jaar de marathon.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
100 worden![]()
Dan lig ik hopelijk allang bij m'n nabestaanden op de schoorsteenmantel in zo'n mooi potje.
Goed idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we dat samen worden en dan hippe feestjes houden in een bejaardenhuis waardoor we gedreigd worden om weggestuurd te worden?
En onder welke kloon heb je al die jaren gepost?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje rellen, beetje baggeren, beetje dit beetje dat.
Was permban maar Danny begon 2016 goed
Ik ben hier over 7 jaar nog hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Best wel apart eigenlijk dat er mensen van 16 jaar geleden hier nog steeds rondhangen
Heb paar keer een kloon aangemaakt maar voordat ik kon posten was ik alweer gebandquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En onder welke kloon heb je al die jaren gepost?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben hier over 7 jaar nog hoor
Nee, dat weet ik niet. Hoop het niet
Wedden van nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zal je postduif sturen als je nergens te bekennen bent.
Ik ga na tentamenweek weer weg denk ik
quote:
Hoe durf je!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook maar ik vertrouw die tatta kappers niet. 1x gegaan en toen waren m'n krullen schots en scheef geknipt gvd
Hoeoeoeoeoe kunnen mensen dit mooi vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik blijf dit echt weerzinwekkend vinden
Dan had je naar een fatsoenlijke kapper moeten gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook maar ik vertrouw die tatta kappers niet. 1x gegaan en toen waren m'n krullen schots en scheef geknipt gvd
niet naar ronnie op de albert cuyp gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je zulk lang haar of?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in december naar de kapper geweest om bij te punten. Daarvoor was het januari
Bij mij heeft ze het precies gedaan zoals ik het wilde maar er is zoveel afquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Yep, sinds vorig jaar, ben er niet ontevreden mee.quote:
hey hosselboy030quote:
T moet je staan hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, sinds vorig jaar, ben er niet ontevreden mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |