Bijna. Vandaag kreeg een collega hete thee over haar heen toen ze wazig door mij heen probeerde te lopen.quote:
Nepturk, wij doen niet aan zoutzuur. Gewoon mes door die hals.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag kreeg een collega hete thee over haar heen toen ze wazig door mij heen probeerde te lopen.Is dat de eerste stap naar de Turkse zoutzuur cultuur?
Ik hoop dat je geen carrièreplannen hebt om de chirurgie in te gaan, lijkt mij niet verstandig.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nepturk, wij doen niet aan zoutzuur. Gewoon mes door die hals.
Ik haat je.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Heytha welke saus hadden we het ook alweer over?
Deze is alvast lekker
[ afbeelding ]
DM je adres dushi, ik stuur je een selectie.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik haat je.
Tot de PostNL 5 van die flesjes over 2 weekjes bij me langs brengt met afzender Clumsie.
Groetjes.
Ik zou Sap wel in this body laten snap je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen met alle frisdrank? Geen fris of sap in this body, alleen eruit
Abrikozensapquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen met alle frisdrank? Geen fris of sap in this body, alleen eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |