Kan me ook nog herinneren dat hij in z'n eerste seizoen heel veel kansen miste. Man man man, wat was hij soms onrustig zeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wijnaldum scoorde ook altijd aardig wat goals voor een middenvelder. Volgens mij is het middenveld nu minder productief
What the fuck. Een vetorecht voor Sportingquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:47 schreef Cavaliers het volgende:
https://footballleaks2015(...)oven-santiago-arias/
Ze hebben het recht om het bod van een willekeurige club te matchen en als eerst te onderhandelen. Ze kunnen een transfer niet verbieden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck. Een vetorecht voor Sporting
Maar dat is op zich geen vreemde clausule, toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben het recht om het bod van een willekeurige club te matchen en als eerst te onderhandelen.
Klopt, nogal opgeblazen door Knipping.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is op zich geen vreemde clausule, toch?
Alleen zullen ze het nooit doen want geld hebben ze niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:04 schreef Cavaliers het volgende:
''Sporting SAD shall have the right of first refusal in case of future transfer of the player. PSV shall sent to Sporting SAD a written copy of the relevant offer and shall give a delay of 72 hours to Sporting SAD reply. It will be enough for Sporting SAD to offer the payment of the same amount in the same instalments.''
Zelfde optie dus als PSV met van Ginkel heeft. Niets aan de hand, allemaal doorlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:04 schreef Cavaliers het volgende:
''Sporting SAD shall have the right of first refusal in case of future transfer of the player. PSV shall sent to Sporting SAD a written copy of the relevant offer and shall give a delay of 72 hours to Sporting SAD reply. It will be enough for Sporting SAD to offer the payment of the same amount in the same instalments.''
Zelf ooit een concurrentiebeding met succes aangevochten, formulering komt echt verschrikkelijk nauw en het moet wel realistisch blijven allemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sowieso al die obscure clausules overal, ben benieuw hoeveel er daar van in de rechtszaal overeind zouden blijven.
En nog los van rechtsgeldigheid, als één van de partijen zich niet aan zo'n clausule wenst te houden wordt er vaak een compromis gesloten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelf ooit een concurrentiebeding met succes aangevochten, formulering komt echt verschrikkelijk nauw en het moet wel realistisch blijven allemaal.
Doe je nog wel eens wat anders dan de hele dag plaatjes zoeken die je onder een post kan zetten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen Atletico gewoon Lestienne-Pereiro-Narsingh
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook het beste. Maar het zal wel gewoon Locadia worden centraal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen Atletico gewoon Lestienne-Pereiro-Narsingh
[ afbeelding ]
Daar ga ik ook van uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste. Maar het zal wel gewoon Locadia worden centraal.
Nee, houden nooit de nul dus dan zou het 3-2 worden of 3-3 en dan verliest PSV na strafschoppenquote:
Utrecht stond altijd wel bekend als cupfighter dus ben benieuwd. Toch altijd wel een mooie club.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, houden nooit de nul dus dan zou het 3-2 worden of 3-3 en dan verliest PSV na strafschoppen
Eerder 2-1 Ik denk bovendien dat ze zich niet bovenmatig gaan inspannen.quote:
Fijne avond!quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerder 2-1 Ik denk bovendien dat ze zich niet bovenmatig gaan inspannen.
Zou me zelfs niets verbazen als ze een verlenging nodig hebben en vervolgens de strafschoppen verliezen. Psv is natuurlijk veruit beter, maar meestal kut in bekervoetbal.
Nu ga ik lekker Sushi eten en naar het stadion. Ajuus!
Veel plezier daar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerder 2-1 Ik denk bovendien dat ze zich niet bovenmatig gaan inspannen.
Zou me zelfs niets verbazen als ze een verlenging nodig hebben en vervolgens de strafschoppen verliezen. Psv is natuurlijk veruit beter, maar meestal kut in bekervoetbal.
Nu ga ik lekker Sushi eten en naar het stadion. Ajuus!
Doe je nog wel eens wat anders dan op een andere account posten als je weer eens gebanned bent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef Herqules het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens wat anders dan de hele dag plaatjes zoeken die je onder een post kan zetten?
Willems gaat hem raak schietenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Utrecht wint na strafschoppen.
PSV mist ze namelijk allemaal.
Ik reken de geheimhoudingsclausule er ook toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sowieso al die obscure clausules overal, ben benieuw hoeveel er daar van in de rechtszaal overeind zouden blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |