abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:02:57 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159643578
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen, ik heb er al een bezoek aan de huisarts op zitten. Belde om 8 uur en kon om 8.20 uur al terecht. Dus snel aangekleed en zonder ontbijt er ff heen gefietst. Helemaal buiten adem van 2 minuten fietsen -O-
Maar daarom ging ik ook, want ben dus ziek en werd steeds benauwder, pijn op de borst etc. En hele week was mn bloedsuiker goed ondanks de koorts en nu was hij vanochtend hoog. Dus toch maar ff laten checken voor de zekerheid.
Gelukkig geen longontsteking (waar ik dus bang voor was), maar gewoon griep en zere spieren van het hoesten. Dus gewoon uitzieken en als het erger wordt of volgende week nog niet over is terugkomen. En dus maar wat vaker mn bloedsuiker meten nu.

Ben wel blij iig dat ik nu ff geweest ben. Liever nu dan van het weekend naar de huisartsenpost. Voor nu iig ff gerustgesteld dat er nog niks zit ^O^

En nu ga ik maar weer verder slapen ;)
Beterschap!!!

Prikken ging gelukkig weer goed vandaag. Extra de naalden gecheckt haha. Zit op een ander plekje vandaag, wel leuk om alles van een andere kant te zien.
pi_159643648
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

He bah, griep :r
Sterkte en beterschap! :*
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Beterschap!!!

Prikken ging gelukkig weer goed vandaag. Extra de naalden gecheckt haha. Zit op een ander plekje vandaag, wel leuk om alles van een andere kant te zien.
Dankjullie! :*
Fijn dat het prikken vandaag goed ging. Zit je nu aan de zonnige kant? :+
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:10:15 #203
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159643665
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Dankjullie! :*
Fijn dat het prikken vandaag goed ging. Zit je nu aan de zonnige kant? :+
Welke zon? :P heb uitzicht nu op een mobiele wc _O-
pi_159643831
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Welke zon? :P heb uitzicht nu op een mobiele wc _O-
Haha spannend _O-
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:05:02 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159650216
Woej, afbouwen so far so good, ben wel lichtelijk chagga en snel geïrriteerd, weet niet of dat erbij hoort maar ben then again ook snotverkouden en doodmoe en dat werkt ook niet echt mee.

Buik lijkt weer relatief normaal te doen dus kijk dat nog maar even aan..

@LPFAN ; fijn dat prikken nu wel ging zoals het hoort *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:34:43 #206
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159651236
Niet geheel ontopic maar /care.
Krijg net een appje van een vriend van me, ken ik al ruim 20 jaar en kwam daar vanaf de basisschool elke dag over de vloer ( woonde tegenover mijn oma, dus daar altijd overblijven etc)
Zie ze nogsteeds heel vaak sinds ik verhuisd ben en zijn zulke lieve mensen.
Anyway, zijn paps was 2 weken geleden opgenomen nav een hartinfarct en is vannacht overleden.

Het is zo fucking oneerlijk. :(

Ik begin me echt serieus af te vragen wanneer al die ellende nou eens een beetje voorbij is want om heel eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat ik alles bij elkaar mentaal niet echt meer goed trek.
-Scorpion_17
pi_159651385
Zijn geen beste berichten. :(
Het leven is idd niet eerlijk maar iedereen zal het moeten doen met hetgeen hij voorgeschoteld krijgt.
Zelf ben ik het ook niet eens met mijn portie maar het is gewoon niet anders hoe kut het ook is.

Wederom sterkte iig. :*
pi_159651408
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef houdjemond het volgende:
Krijg net een appje van een vriend van me, ken ik al ruim 20 jaar en kwam daar vanaf de basisschool elke dag over de vloer ( woonde tegenover mijn oma, dus daar altijd overblijven etc)
Anyway, zijn paps was 2 weken geleden opgenomen nav een hartinfarct en is vannacht overleden.

Ik begin me echt serieus af te vragen wanneer al die ellende nou eens een beetje voorbij is want om heel eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat ik alles bij elkaar mentaal niet echt meer goed trek.

sterkte!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:43:01 #209
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159651463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef vannelle het volgende:
Zijn geen beste berichten. :(
Het leven is idd niet eerlijk maar iedereen zal het moeten doen met hetgeen hij voorgeschoteld krijgt.
Zelf ben ik het ook niet eens met mijn portie maar het is gewoon niet anders hoe kut het ook is.

Wederom sterkte iig. :*
Ze zeggen " you get as much as you can handle" maar ik ben een beetje overschat denk ik, of ik had niet moeten liegen op mijn CV.

Flauw, I know, nja mijn mams krijgt ieg de rouwkaart (zij kent zijn mams en paps dan van voor-mijn-tijd-vroeger dus mijn eerste sociale uitstapje wordt er meteen eentje die je liever niet doet.
-Scorpion_17
pi_159651813
quote:

En dit was je edit, wil ik toch even op reageren:
Ik herken dat gevoel wel en dat voelt niet fijn.
Maar wat is het alternatief?

Net als vandaag was het gister qua pijn echt vreselijk uit de hand aan het lopen, gewoon niet onder controle te krijgen.
Mijn ouders waren op bezoek ivm verjaardag vriendin en die viel het ook op.
Uiteraard gaan ze dan doorvragen en eerlijk als ik ben geef ik dan ook gewoon mijn mening:
Ik ben er schijt- en schijtziek van en heb er ook geen zin meer in.

Dat werd geïnterpreteerd alsof ik van plan was zelfmoord te plegen en leverde dus ook weer vragen op.
Nou, uiteraard ben ik niet van plan om zelfmoord te plegen maar blijkbaar doen dat soort uitspraken andere mensen daar wel aan denken.
Kun je mij in alle eerlijkheid vertellen wat je van plan bent als je het echt mentaal niet meer trekt?

Vechten wordt steeds moeilijker maar opgeven is geen optie.
Steun zoeken wel en dat is in dit topic sowieso te vinden en zelf ben ik daar dankbaar voor.

Ik bood het eerder aan iemand anders aan: Als je een keer van je af wilt praten dan wil ik best luisteren.
Ik heb 2 flaporen die daar heel geschikt voor zijn.
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:06:00 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159652194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

En dit was je edit, wil ik toch even op reageren:
Ik herken dat gevoel wel en dat voelt niet fijn.
Maar wat is het alternatief?

Net als vandaag was het gister qua pijn echt vreselijk uit de hand aan het lopen, gewoon niet onder controle te krijgen.
Mijn ouders waren op bezoek ivm verjaardag vriendin en die viel het ook op.
Uiteraard gaan ze dan doorvragen en eerlijk als ik ben geef ik dan ook gewoon mijn mening:
Ik ben er schijt- en schijtziek van en heb er ook geen zin meer in.

Dat werd geïnterpreteerd alsof ik van plan was zelfmoord te plegen en leverde dus ook weer vragen op.
Nou, uiteraard ben ik niet van plan om zelfmoord te plegen maar blijkbaar doen dat soort uitspraken andere mensen daar wel aan denken.
Kun je mij in alle eerlijkheid vertellen wat je van plan bent als je het echt mentaal niet meer trekt?

Vechten wordt steeds moeilijker maar opgeven is geen optie.
Steun zoeken wel en dat is in dit topic sowieso te vinden en zelf ben ik daar dankbaar voor.

Ik bood het eerder aan iemand anders aan: Als je een keer van je af wilt praten dan wil ik best luisteren.
Ik heb 2 flaporen die daar heel geschikt voor zijn.
Rot om te lezen dat jij weer zoveel pijn hebt zeg, bleh, *knuf*.

Wat je zegt is inderdaad herkenbaar, ik had, toen dat die wond ontstoken was en ik WEER naar het amc moest met belachelijk veel pijn,iets geroepen in de trant van "krijg lekker allemaal de tyfus maar, ik ben dit meer dan zat" en meteen " Je gaat toch geen gekke dingen doen Rian?! Wil je met iemand professioneel praten???"
Nee-hee :(, af en toen heb je gewoon een kutdag met hoofdletters en ben je boos en verdrietig, dat wil niet zeggen dat ik nu van m'n balkon spring.

Opgeven doe ik sowieso niet, klinkt een beetje triest maar ik kijk nu hoe mijn kat aan de haal gaat met een leeg danoontje-cupje en dan zie ik sowieso al een reden om niet op te geven O+.

Zoals ik eerder al heb geroepen vind ik zelfmoord ( dus geen euthanasie, don't get me wrong) laf,laag,egoïstisch en gewoon een no-go.
Misschien moet ik eens met iemand gaan praten of als ik weer wat meer kan ff een weekendje weg ofzo, geen idee.
Het is gewoon de opeenstapeling van allemaal ellende die je niet in de hand hebt en ik vind vooral dat machteloze gevoel kut.
Of ik moet gewoon weer eens luisteren naar mijn tattoo want die had ik toch echt met een reden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Scorpion_17
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:18:54 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159652612
quote:

Bah :( Sterkte!! :* Is praten met een physch niet iets voor je? Ik heb enorm veel baat bij gehad om alles te verwerken.
pi_159652796
Pijn is momenteel echt geen feestje idd terwijl ik niet echt een reden kan bedenken waarom het zo is toegenomen.
Enige wat ik extra heb gedaan is een paar 100 meter lopen om een cadeautje te kopen voor mijn vriendin.
Zou gewoon moeten kunnen zou je toch denken....

Maar wat ik net zei en wat jij bevestigd: Soms kunnen uitspraken behoorlijk verkeerd opgepakt worden.
Uiteraard bedoelen we dat niet en eerlijk gezegd weet ik niet eens wat ik dan wél bedoel.
Dat ik het zat ben is wel duidelijk en het klinkt idd alsof ik een ingrijpend alternatief overweeg maar net als jij pieker ik daar niet eens over.
Maar een alternatief zou wel prettig zijn en zelf heb ik dat vanaf 10 februari want dan begint de revalidatie.
Zal een lang en pijnlijk traject worden richting gerichte pijnbestrijding maar dan wordt er tenminste weer aan gewerkt.
En die wetenschap hebben is enorm veel waard!

Staat jou nog een bepaald traject te wachten HJM of verwachten ze van je dat je de rit maar uit zit?

En geluk en blijdschap zit idd niet alleen in een goede gezondheid, ook een spelende kat zoals je noemt kun je blij van worden.
Denk ook dat het een belangrijk trucje is om niet alleen maar aan je pijn te denken (al is dat soms gewoon niet te negeren) maar ook nadruk te leggen op leuke dingen.
Maar dat moet je maar net kunnen, wellicht dat een gesprek (met een pro) daar aan mee kan helpen maar helemaal niks doen is volgens mij geen optie, dan is het een kwestie van tijd dat je in zo'n diep dal zit dat je er gewoon niet meer uit komt.

Wat mezelf nog betreft: Ik weet niet wat er nu weer aan de hand is maar zodra ik aan mijn rug zit om bijvoorbeeld even te krabben voel ik dat direct in mijn been.
Lijkt wel alsof mijn zenuwen de weg naar het oppervlak hebben gevonden, had van mij niet gehoeven. :(

Nah ja, laten we gewoon vol goede moed naar de toekomst kijken.
Gelijkertijd ga ik ook de tekst van je tattoo constant voor mezelf herhalen. :)
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:32:26 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159652924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:26 schreef vannelle het volgende:
En geluk en blijdschap zit idd niet alleen in een goede gezondheid, ook een spelende kat zoals je noemt kun je blij van worden.
Heb je gelijk in! Sinds ik ziek ben weet ik wel veel meer de kleine dingen te waarderen. Mijn kat heeft me ook veel geholpen zonder dat ze het weet haha.
Voor ik ziek werd was ik altijd chagrijnig, moe, snel op mijn tenen getrapt etc. (Waarschijnlijk omdat ik me onbewust slecht voelde) en hoor nu steeds hoe ik veranderd ben. Ik lach altijd, heb energie en voel me gezond. Wat gezondheid niet met je kan doen. ( en een verhuizing heeft ook erg mee geholpen :P)

Wat rot dat je zoveel pijn hebt! Hopelijk word het gauw minder.
pi_159653100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heb je gelijk in! Sinds ik ziek ben weet ik wel veel meer de kleine dingen te waarderen. Mijn kat heeft me ook veel geholpen zonder dat ze het weet haha.
Voor ik ziek werd was ik altijd chagrijnig, moe, snel op mijn tenen getrapt etc. (Waarschijnlijk omdat ik me onbewust slecht voelde) en hoor nu steeds hoe ik veranderd ben. Ik lach altijd, heb energie en voel me gezond. Wat gezondheid niet met je kan doen. ( en een verhuizing heeft ook erg mee geholpen :P)

Wat rot dat je zoveel pijn hebt! Hopelijk word het gauw minder.
Zoals ik al typte zijn mijn ouders wezen logeren en ondanks de pijn heb ik daar enorm van genoten.
Al was een gesprek vaak lastig door de pijnscheuten maar wat nog lastiger was: Mijn ouders zijn nogal kerkelijk en ikzelf kan nogal vloeken als er weer een scheut komt.
Ben nog nooit zo alert geweest! :+ Wil ze niet onnodig kwetsen natuurlijk.

Wel fijn dat ook jij van kleine dingen kunt genieten.
Waar kleine dingen toch groot in kunnen zijn..... :)
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:48:19 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159653317
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zoals ik al typte zijn mijn ouders wezen logeren en ondanks de pijn heb ik daar enorm van genoten.
Al was een gesprek vaak lastig door de pijnscheuten maar wat nog lastiger was: Mijn ouders zijn nogal kerkelijk en ikzelf kan nogal vloeken als er weer een scheut komt.
Ben nog nooit zo alert geweest! :+ Wil ze niet onnodig kwetsen natuurlijk.

Wel fijn dat ook jij van kleine dingen kunt genieten.
Waar kleine dingen toch groot in kunnen zijn..... :)
Haha dan is het opletten ja :P
pi_159653490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha dan is het opletten ja :P
Maar het is gelukt! ^O^
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:55:34 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159653499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Maar het is gelukt! ^O^
Mooi! Is je pijn al wat afgezakt?
pi_159653557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Mooi! Is je pijn al wat afgezakt?
Nee helaas.
Neemt alleen maar toe naarmate de dag langer duurt. Is echt om gek van te worden.
Heb een hoge pijngrens en aardig sterke pillen maar zit gewoon met tranen in de ogen.
Humeur wordt er ook niet beter op. :(
pi_159653572
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nee helaas.
Neemt alleen maar toe naarmate de dag langer duurt. Is echt om gek van te worden.
Heb een hoge pijngrens en aardig sterke pillen maar zit gewoon met tranen in de ogen.
knuffel :*
Werewolf
pi_159653615
Thanks. :)
Geef ik die direct terug, aan iedereen die er 1 kan gebruiken.
  donderdag 4 februari 2016 @ 16:06:11 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159653765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nee helaas.
Getver :( knuffel!
pi_159654548
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Getver :( knuffel!
Ook jij een knuffel terug.

En het is op meerdere manieren balen, mijn auto heeft nu echt de pijp aan Maarten gegeven dus ik moet maar eens ga bedenken hoe ik woensdag op mijn 1e afspraak voor revalidatie ga komen.
Hopelijk kan ik de auto van de ouders van _Ingrid_ lenen anders zal ik de afspraak moeten verzetten, ik kan er niet op gokken dat ik binnen zo'n korte termijn een andere auto heb.

Er zullen vast wel een keer betere tijden aanbreken maar op dit moment ben ik een beetje in mineurstemming.
pi_159655393
''Even'' bijlezen en ik zie alleen maar kutberichten zeg, jeetje..

Ik heb niet zoveel zinnigs te zeggen, dus bij gebrek aan beter; héél veel sterkte en beterschap voor jullie! :*
pi_159655573
Zaten ook positieve puntjes tussen, het is denk ik de kunst die er uit te pikken en belangrijker te vinden dan de negatieve berichten. ;)
pi_159655596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:16 schreef vannelle het volgende:
Zaten ook positieve puntjes tussen, het is denk ik de kunst die er uit te pikken en belangrijker te vinden dan de negatieve berichten. ;)
Ik vind dat zo moeilijk :@ Het grijpt me zo aan, dan lukt het me niet meer om de positieve dingen te zien/lezen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 17:43:50 #227
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159656206
* LPFAN tackelt iedereen (voorzichtig!) in een groepsknuffel.

Denk dat we die allemaal wel ff kunnen gebruiken.
pi_159656437
*; *; *; voor iedereen die het nodig heeft!! Ook hier gaat t ff niet zo lekker, mn paps is opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts. En daar ik de enige ben in mijn familie en vriendenkring die haar vader nog heeft en we de afgelopen 2jaar 7x bij het graf gestaan hebben om naasten weg te brengen, blijft er door mijn hoofd spelen dat wij de volgende zijn die onze paps wegbrengen, maar het komt goed, toch? Bijna 63jarigen gaan niet zo snel, toch??
pi_159656443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:43 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN tackelt iedereen (voorzichtig!) in een groepsknuffel.

Denk dat we die allemaal wel ff kunnen gebruiken.
ik doe mee. KNUFFEL!

jeetje caroro. een hele dikke knuffel voor jou!
Werewolf
pi_159656578
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:53 schreef caroro het volgende:
*; *; *; voor iedereen die het nodig heeft!! Ook hier gaat t ff niet zo lekker, mn paps is opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts. En daar ik de enige ben in mijn familie en vriendenkring die haar vader nog heeft en we de afgelopen 2jaar 7x bij het graf gestaan hebben om naasten weg te brengen, blijft er door mijn hoofd spelen dat wij de volgende zijn die onze paps wegbrengen, maar het komt goed, toch? Bijna 63jarigen gaan niet zo snel, toch??
Oh wat verschrikkelijk ;( Sterkte de komende tijd, ik hoop dat je vader gauw hersteld!

HJM; Gecondoleerd met het verlies van je buurman.. Ik vind je quote én tattoo erg mooi. ''Ik ben overschat'' O+ :*

Vannelle; Enorm klote dat je auto naar de kloten is.. Dit kun je er écht niet bij gebruiken nu! Hopelijk heb je snel een leenauto zodat je toch naar je revalidatie kan. En anders toch maar even je trots opzij zetten en je ouders vragen om een lening :@ (Makkelijk gezegd, excuses..)
  donderdag 4 februari 2016 @ 18:11:12 #231
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159656828
quote:
Sterkte!! positief blijven. 63jarigen kunnen wel wat hebben!
pi_159657054
quote:
Gatverdarrie, daarbij vallen andere problemen gewoon in het niets.
Vergelijken is niet handig maar dit vind ik echt vreselijk voor je, bij deze gaan mijn gedachten echt uit naar jou. :(

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vannelle; Enorm klote dat je auto naar de kloten is.. Dit kun je er écht niet bij gebruiken nu! Hopelijk heb je snel een leenauto zodat je toch naar je revalidatie kan. En anders toch maar even je trots opzij zetten en je ouders vragen om een lening :@ (Makkelijk gezegd, excuses..)
Geeft niks hoe je het zegt, ik snap je wel. ;)
Van mijn ouders hebben we toevallig vorige week een gift gehad en dat geeft me dus een beetje budget om rond te kijken.
Voor die tijd vond ik ze ook al lief hoor!! :+

Ach, het is alleen maar wat extra gelazer, komt zeker uiteindelijk wel in orde. :)
pi_159657101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:22 schreef vannelle het volgende:

Geeft niks hoe je het zegt, ik snap je wel. ;)
Van mijn ouders hebben we toevallig vorige week een gift gehad en dat geeft me dus een beetje budget om rond te kijken.
Voor die tijd vond ik ze ook al lief hoor!! :+

Ach, het is alleen maar wat extra gelazer, komt zeker uiteindelijk wel in orde. :)
Tuurlijk waren ze toen ook lief ;)
Je moet nu alleen even aan jezelf en je gezondheid denken. Een auto is onmisbaar in jouw situatie, dus als het nodig is; vraag alsjeblieft!
Het is de extra pijn echt niet waard.. ;(
pi_159657433
De pijn niet, en ook het gepieker niet. Piekeren doet de pijn vergroten.

Sterkte HJM en caroro.
Beterschap Sylvana en vannelle.
LPFAN en Saar een knuf terug.

Poepopstokje's negatieve aantrekken herken ik wel wat. Niet doen. 👍
pi_159657527
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:39 schreef -sabine- het volgende:
De pijn niet, en ook het gepieker niet. Piekeren doet de pijn vergroten.

Sterkte HJM en caroro.
Beterschap Sylvana en vannelle.
LPFAN en Saar een knuf terug.

Poepopstokje's negatieve aantrekken herken ik wel wat. Niet doen. 👍
Poep rlly? :')
:* Vaker gehoord!

Nee het is niet slim, maar kan er niets aan doen. Als ik jullie verhalen zo lees, het doet wel echt wat met me. Sommige van jullie ken ik al langer, uit andere topics of van naam, en dan is het toch wel pijnlijk om te lezen wat er qua ziekte achter zo'n username schuilt..
  donderdag 4 februari 2016 @ 21:09:20 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159662605
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159663764
Julie zijn lief *; . Ik hoop echt dat het goedkomt, maar er blijft zo'n stemmetje in mn achterhoofd piepen van waarom zij allemaal niet, en jij wel. Hij heeft al jaren diabetes type 2, met neuropatische voeten en benen, en dan helpt het ook niet dat mn oom(zn broer) slechts 61 werd en zn vader 67. Maarrrr adem in, adem uit, het gaat nu vast en zeker goed komen!!

Vannelle, wat balen dat je auto het nu echt begeven heeft, maar wel fijn van de gift van je ouders!
HJM, gecondoleerd meid, ik hou niet van tattoo's, maar wel van goeie teksten ;).
pi_159664222
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Poep rlly? :')
:* Vaker gehoord!

Nee het is niet slim, maar kan er niets aan doen. Als ik jullie verhalen zo lees, het doet wel echt wat met me. Sommige van jullie ken ik al langer, uit andere topics of van naam, en dan is het toch wel pijnlijk om te lezen wat er qua ziekte achter zo'n username schuilt..
De spellingscontrole deed dat. Echt.
Poesopstokje. Morgen maak ik er een foto van.
Beloofd.
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:01:43 #239
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159665258
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Misschien zenuwen van zijn kant?

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, was een beetje narrig vanmiddag, sorry.
-Scorpion_17
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:03:11 #240
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159665330
quote:
Jij ook heel veel sterkte lieverd, is het "alleen" koorts of was hij al ziek als ik vragen mag?
EDIT; eerst lezen Rian :(
Hoop dat het snel goedkomt en dat paps snel weer thuis is. :*

En nee die gaan echt niet snel en kunnen nog heel veel jaren mee! *;
-Scorpion_17
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:23:27 #241
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159666361
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Misschien zenuwen van zijn kant?

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, was een beetje narrig vanmiddag, sorry.
misschien wel ja. geeft toch niks trouwens? kan het me wel voorstellen!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 03:05:04 #242
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_159672514
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Er staat een lijstje in de op met een kort berichtje wat iedereen heeft ;)
Ach zo. Nee, dat had ik nog niet gezien, ik kwam hier binnen via het lijstje actieve topics, dus rechtstreeks op dit topic.
En dit topic is wat bij andere topics in ander fora, een soort van slow chat wordt genoemd?
Goed dat dit er is, maar het is niet zo erg mijn ding. Maar "Houdjemond" heeft wel gelijk, degene die hier actief zijn, zijn wel lieve en zeer begane mensen... Ik kom hier zeker nog wel eens terug, en dan ook om anderen te supporten. En tot die tijd wens ik iedereen veel sterkte en wat ze nog meer nodig hebben. Liefs voor allen!
Eric.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_159676672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 03:05 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ach zo. Nee, dat had ik nog niet gezien, ik kwam hier binnen via het lijstje actieve topics, dus rechtstreeks op dit topic.
En dit topic is wat bij andere topics in ander fora, een soort van slow chat wordt genoemd?
Goed dat dit er is, maar het is niet zo erg mijn ding. Maar "Houdjemond" heeft wel gelijk, degene die hier actief zijn, zijn wel lieve en zeer begane mensen... Ik kom hier zeker nog wel eens terug, en dan ook om anderen te supporten. En tot die tijd wens ik iedereen veel sterkte en wat ze nog meer nodig hebben. Liefs voor allen!
Eric.
Het lijkt er idd op dat dit een slowchat is maar eigenlijk is dat niet de bedoeling.
We hebben gewoon veel nieuws! :+
pi_159676798
quote:

[..]

Eric.
Het is meer zoals vannelle al zei.
Het moet wel gaan over de chronische ziekte en wat daarmee samenhangt. Maar het is dus geen slowchat over het weer en wat je vanavond gaat eten. Dankjewel en jij ook veel succes. En je bent altijd welkom!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 12:52:35 #245
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159677400
quote:

[..]

Eric.
Catch you on the flipside, heel veel succes en sterkte met alles!
*knuf*
-Scorpion_17
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:24:21 #246
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159678001
Sjezus, is net alles rond met uwv,ziektewet en aanvullende bijstand, gaan de gemeentes hun samenwerken ontbinden wegens een fusie ( wijdemeren/stichtse vecht voor de nieuwsgierig Aagjes onder ons ;) :* )
Meteen maar even gebeld, gezien het een hele klus was om het überhaupt te regelen..
Heeft voor "nu" nog geen invloed maar er gaan wel dingen veranderen en dat hoor ik tzt.. ik zie alweer doemscenario's met "u staat niet in de overdracht" en "uw aanvraag is kwijt" :') .

Verder lekker snotterig,maar geen pijn of koorts en dat afbouwen gaat an sich ook wel goed voor mijn gevoel, beetje narrig nog af en toe maar kan ook door de omstandigheden komen gok ik zo..
Vanmiddag wel even met le mutti bed verschonen en stofzuigen/dweilen. Wil het eigenlijk eigenwijs zelf doen want mams is ook niet lekker maar dat mag ik uiteraard niet van d'r.. }:|
-Scorpion_17
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:30:22 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159678132
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:24 schreef houdjemond het volgende:
Sjezus, is net alles rond met uwv,ziektewet en aanvullende bijstand, gaan de gemeentes hun samenwerken ontbinden wegens een fusie ( wijdemeren/stichtse vecht voor de nieuwsgierig Aagjes onder ons ;) :* )
Meteen maar even gebeld, gezien het een hele klus was om het überhaupt te regelen..
Heeft voor "nu" nog geen invloed maar er gaan wel dingen veranderen en dat hoor ik tzt.. ik zie alweer doemscenario's met "u staat niet in de overdracht" en "uw aanvraag is kwijt" :') .

Verder lekker snotterig,maar geen pijn of koorts en dat afbouwen gaat an sich ook wel goed voor mijn gevoel, beetje narrig nog af en toe maar kan ook door de omstandigheden komen gok ik zo..
Vanmiddag wel even met le mutti bed verschonen en stofzuigen/dweilen. Wil het eigenlijk eigenwijs zelf doen want mams is ook niet lekker maar dat mag ik uiteraard niet van d'r.. }:|
Lekker dan! Niet zo eigenwijs doen idd en je nog lekker laten verwennen ;)
pi_159678785
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:24 schreef houdjemond het volgende:

Het zit je niet echt mee zeg maar.....
Wel lief van je moeder, laten we de positieve dingen maar benadrukken! :D
  zaterdag 6 februari 2016 @ 01:41:01 #249
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_159694912
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het lijkt er idd op dat dit een slowchat is maar eigenlijk is dat niet de bedoeling.
We hebben gewoon veel nieuws! :+
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is meer zoals vannelle al zei.
Het moet wel gaan over de chronische ziekte en wat daarmee samenhangt. Maar het is dus geen slowchat over het weer en wat je vanavond gaat eten. Dankjewel en jij ook veel succes. En je bent altijd welkom!
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Catch you on the flipside, heel veel succes en sterkte met alles!
*knuf*
Beste mensen,
Wat Sylvana zegt klopt inderdaad wel, jullie maken (meestal helaas) wel erg veel mee betreft jullie ziekte en wat erbij komt kijken. Als ik dit zo lees, mag ik nog wel van geluk spreken (in zover dat kan). Hier weinig pieken en dalen betreft mijn chronische klachten zelf.
De depressieve klachten en mijn diabetes zijn vrij vlak, door de medicijnen. Voor diabetes heb ik vier keer per jaar een controle die meestal goed is.
En wat betreft mijn vastzittende bovenrug... als het echt te erg wordt, smeer ik er wat spierbalsem op, wat de scherpste randjes van de klachten weer wat afvlakt, in elk geval wel weer dragelijk maakt voor een paar uurtjes.

Thanks allemaal, ik spreek jullie later. :Y
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:16:04 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159705138
Blegh was een rot dialyse dag vandaag -O-

Aanprikken ging niet goed, ik zat verkeerd en net terwijl 1 van mijn vaste verpleegsters er is en we het er over hadden hoe goed het ging. Waarom gebeurt het dan altijd -O- Moet er niet zo mee zitten want de verpleging prikt ook nog wel eens mis maar toch doe je dat he.

En daarnaast werd mijn 91 jarig buurvrouwtje erg slecht opeens, is het bewustzijn verloren door een lage bloeddruk en had over al pijn. Dokter er bij geweest en alles en moet waarschijnlijk blijven, maar hoe leg je dat uit aan iemand die erg zwaar dementerend is. Het is al heel wat dat ze weet dat ze moet dialyseren. Hoop dat ze er dinsdag gewoon weer is maar betwijfel het -O-
pi_159705220
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:16 schreef LPFAN het volgende:

En daarnaast werd mijn 91 jarig buurvrouwtje erg slecht opeens, is het bewustzijn verloren door een lage bloeddruk en had over al pijn. Dokter er bij geweest en alles en moet waarschijnlijk blijven, maar hoe leg je dat uit aan iemand die erg zwaar dementerend is. Het is al heel wat dat ze weet dat ze moet dialyseren. Hoop dat ze er dinsdag gewoon weer is maar betwijfel het -O-
waarom doen ze dat dan nog op die leeftijd,en bij een dementerende, het arme mens heeft dan ook zo'n slagaderverbouwing ondergaan?
pi_159705299
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

waarom doen ze dat dan nog op die leeftijd,en bij een dementerende, het arme mens heeft dan ook zo'n slagaderverbouwing ondergaan?
Goede vraag :@
Iedereen heeft recht op het leven, maar soms moet je je afvragen of het alle ellende nog wel waard is.

Klote van het aanprikken LP, kunnen ze niet standaard een infuus bij je aanleggen? Of is dat die shunt?
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:21:42 #253
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159705300
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ja, ze dialyseert al meer dan 10 jaar. Ze heeft een kunststof shunt. Blijkbaar is ze nog wel zo helder dat ze wil blijven leven. Beslissing van de kinderen, kan ik niet over spreken. Ik denk ook wel dat het beter voor der is hoor als het niet meer gebeurt. Ook omdat het prikken haar zo'n zeer doet.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:22:06 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159705310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goede vraag :@
Iedereen heeft recht op het leven, maar soms moet je je afvragen of het alle ellende nog wel waard is.

Klote van het aanprikken LP, kunnen ze niet standaard een infuus bij je aanleggen? Of is dat die shunt?
Shunt idd ;)
pi_159705379
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, ze dialyseert al meer dan 10 jaar. Blijkbaar is ze nog wel zo helder dat ze wil blijven leven.
oh, ik dacht even dat ze net daarmee begonnen waren terwijl ze al dement was.vervelende is dat het er niet toe doet wat dementerende wil, je kan bijvoorbeeld ook geen euthanasie krijgen want je bent niet helder van geest.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:26:49 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159705427
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

oh, ik dacht even dat ze net daarmee begonnen waren terwijl ze al dement was.vervelende is dat het er niet toe doet wat dementerende wil, je kan bijvoorbeeld ook geen euthanasie krijgen want je bent niet helder van geest.
Nee idd, en het is ook pas sinds een paar maand heel erg. Toen ik haar leerde kennen anderhalf jaar geleden was ze nog behoorlijk helder. Nu vraagt ze 100 keer het zelfde. Ze is bijvoorbeeld net verhuisd naar een bejaardentehuis, wou ze zelf heen. Weet ze niet meer dat ze dat gezegd heeft en is ontzettend kwaad op haar kinderen. Sneu hoor allemaal.
pi_159705512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Shunt idd ;)
Correct me if I'm wrong; maar volgens mij had mijn ex-schoonzus ook een shunt voor chemo's. Daar werd ze dan standaard geprikt.

Maar hoe kan dat verkeerd gaan en zeer doen? :?
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:35:27 #258
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159705652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong; maar volgens mij had mijn ex-schoonzus ook een shunt voor chemo's. Daar werd ze dan standaard geprikt.

Maar hoe kan dat verkeerd gaan en zeer doen? :?
Is iets heel anders. een shunt voor dialyse is een verbinding van ader en slagader in een arm zodat de ader groot en stevig word en er veel meer bloed door heen kan. Bij elke dialyse worden hier 2 naalden in geprikt zodat het bloed gespoeld kan worden. Je moet zo prikken om in een vat te komen. Dit kan dus verkeerd gaan, dat je niet goed in een vat zit of net in een wand zit van het vat etc. Dat doet zeer.
pi_159705696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Is iets heel anders. een shunt voor dialyse is een verbinding van ader en slagader in een arm zodat de ader groot en stevig word en er veel meer bloed door heen kan. Bij elke dialyse worden hier 2 naalden in geprikt zodat het bloed gespoeld kan worden. Je moet zo prikken om in een vat te komen. Dit kan dus verkeerd gaan, dat je niet goed in een vat zit of net in een wand zit van het vat etc. Dat doet zeer.
Oké excuses!

Rot voor je dat het zo vaak mis gaat.. Is er geen andere manier?
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:41:04 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159705809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oké excuses!

Rot voor je dat het zo vaak mis gaat.. Is er geen andere manier?
Geeft toch niks ;) Is idd geen andere manier. Ja dat de verpleging weer gaat prikken. En dat wil ik niet. Komt vanzelf wel goed, ben nog niet zo lang bezig en aldoende leert men maar het is gewoon balen dat het net mis gaat als zij meekijkt. Terwijl het super gaat als ze er niet is ;p
pi_159705885
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geeft toch niks ;) Is idd geen andere manier. Ja dat de verpleging weer gaat prikken. En dat wil ik niet. Komt vanzelf wel goed, ben nog niet zo lang bezig en aldoende leert men :P
Want bij de verpleging ging het ook niet altijd goed zei je hè?
Omdat ze toch vanuit een andere hoek prikken..
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:48:31 #262
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159706037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Want bij de verpleging ging het ook niet altijd goed zei je hè?
Omdat ze toch vanuit een andere hoek prikken..
Klopt, wat het bij mij is ik heb een hele stugge shunt, je moet veel kracht zetten om er door te komen en veel durven dat niet omdat ze mij geen pijn willen doen hoe vaak ik het ook zeg. Dus daarom ben ik het zelf gaan doen, ik voel meteen of ik goed zit ja of nee. Als het pijn gaat doen zit ik verkeerd en kan ik gelijk veranderen, doet de verpleging dat moet ik eerst auw zeggen en dan zijn ze al een stukje verder.
pi_159706059
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klopt, wat het bij mij is ik heb een hele stugge shunt, je moet veel kracht zetten om er door te komen en veel durven dat niet omdat ze mij geen pijn willen doen hoe vaak ik het ook zeg. Dus daarom ben ik het zelf gaan doen, ik voel meteen of ik goed zit ja of nee. Als het pijn gaat doen zit ik verkeerd en kan ik gelijk veranderen, doet de verpleging dat moet ik eerst auw zeggen en dan zijn ze al een stukje verder.
Lekker omslachtig.. Bleh.

Hopelijk volgende week beter! :*
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:52:31 #264
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159706149
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lekker omslachtig.. Bleh.

Hopelijk volgende week beter! :*
Komt vast goed ;) en valt wel mee hoor dat omslachtige gedoe. Ik ben ook erg blij dat ik het zelf mag doen. Is een heel stuk fijner ;) Stukje controle terug ook.
pi_159707050
Ach wat vervelend LPFan! Hopelijk verloopt de rest van het weekend beter!!
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:16:15 #266
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159707913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:33 schreef caroro het volgende:
Ach wat vervelend LPFan! Hopelijk verloopt de rest van het weekend beter!!
Hoop het ook. Morgen maar ff flink sporten, ff alle negatieve gedachten er uitzweten ;p
pi_159708038
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Awww. Sterkte ermee. Ik zou heel bang zijn als ik zo'n shunt had.

Grtjs.
Werewolf
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:27:58 #268
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159708132
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:22 schreef sararaats het volgende:

[..]

Awww. Sterkte ermee. Ik zou heel bang zijn als ik zo'n shunt had.

Grtjs.
Waarom? is niks om bang voor te zijn hoor ;) het is alleen vervelend af en toe.
pi_159708381
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Waarom? is niks om bang voor te zijn hoor ;) het is alleen vervelend af en toe.
Was het in het begin niet eng? Daar doelde ik op :@
Werewolf
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:41:15 #270
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159708444
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:38 schreef sararaats het volgende:

[..]

Was het in het begin niet eng? Daar doelde ik op :@
Tuurlijk de 1e keer aanprikken wel ;) Omdat je niet weet wat je kan verwachten.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:45:23 #271
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159708532
Heeft iemand van jullie eigenlijk ervaring met afkicken van Oxycodon of een aanverwantje?

Ik ben onwijs chagga, narrig, rusteloos, geïrriteerd terwijl er niks aan de hand is.
Niks staat me aan qua tv/lezen, werd zelfs boos op m'n lepel die ik zelf liet vallen :'(.

Oh en ik word ook narrig op m'n katten en dat moet ik niet doen, niet dat ik ze sla ofzo, maar Salem apporteert postbode-elastieken, normaal vind ik dat geniaal en kan ik uren elastiekjes schieten omdat hij het prachtig vind maar nu ligt m'n hele bed vol omdat ie ze komt brengen als ie wilt spelen en gooi ik er eentje met moeite en heel erg ongeïnteresseerd weg.

Irriteer me zelfs aan mezelf met deze jankpost.
Heb nog wel oxazepam maar lijkt me ook niet de oplossing/slim..
Oh en ik heb zin in bier maar laten we dat al helemaal niet doen :')
-Scorpion_17
pi_159708800
Knuffel voor iedereen :*
Werewolf
  zaterdag 6 februari 2016 @ 19:00:08 #273
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159708864
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:45 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iemand van jullie eigenlijk ervaring met afkicken van Oxycodon of een aanverwantje?

Ik ben onwijs chagga, narrig, rusteloos, geïrriteerd terwijl er niks aan de hand is.
Niks staat me aan qua tv/lezen, werd zelfs boos op m'n lepel die ik zelf liet vallen :'(.

Oh en ik word ook narrig op m'n katten en dat moet ik niet doen, niet dat ik ze sla ofzo, maar Salem apporteert postbode-elastieken, normaal vind ik dat geniaal en kan ik uren elastiekjes schieten omdat hij het prachtig vind maar nu ligt m'n hele bed vol omdat ie ze komt brengen als ie wilt spelen en gooi ik er eentje met moeite en heel erg ongeïnteresseerd weg.

Vervelend dat je zo geirriteerd bent! Hoop voor je dat dat gauw wegtrekt. Logisch dat je zo baalt.
pi_159709980
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:45 schreef houdjemond het volgende:

Ja, ik herken het helemaal. Toen ik afkickte van de oxycontin (van 30 naar 20 mg) was ik niet te genieten. Was zeer chagrijnig, had hoofdpijn en ik had een zeer kort lontje. Het duurde een paar dagen. Van 20 mg naar 10 mg en van 10 mg naar 0 had ik veel minder last.
pi_159710051
Ik zal me even kort voorstellen.
Ik heb vorig jaar spondylodiscitis gehad. Een bacteriële infectie in mijn tussenwervelschijf.

Ik heb nog dagelijks ongemak hiervan.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 19:47:24 #276
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159710088
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:44 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ja, ik herken het helemaal. Toen ik afkickte van de oxycontin (van 30 naar 20 mg) was ik niet te genieten. Was zeer chagrijnig, had hoofdpijn en ik had een zeer kort lontje. Het duurde een paar dagen. Van 20 mg naar 10 mg en van 10 mg naar 0 had ik veel minder last.
Oh gelukkig, Hi trouwens :W !

Ik ga van de 2x10 naar 1x5 en 1x 10 's avonds langwerkend.
Even doorbijten dus, dankjewel!
-Scorpion_17
  zaterdag 6 februari 2016 @ 19:47:36 #277
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159710096
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Adriane het volgende:
Ik heb vorig jaar spondylodiscitis gehad. Een bacteriële infectie in mijn tussenwervelschijf.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Adriane het volgende:

Welkom! klinkt erg pijnlijk. Het ongemak is pijn?
pi_159710389
Welkom Adriane! Klinkt pittig!
HJM ik moest een beetje grinniken om je mopperpost, ik moest aan moppersmurf denken :D. Maar afkicken is ook stom, dus ik geef je wel groot gelijk.

Ik ben kapot, ga zo mn bedje in.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 20:01:15 #279
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159710523
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef caroro het volgende:
Welkom Adriane! Klinkt pittig!
HJM ik moest een beetje grinniken om je mopperpost, ik moest aan moppersmurf denken :D. Maar afkicken is ook stom, dus ik geef je wel groot gelijk.

Ik ben kapot, ga zo mn bedje in.
Als ik een mutsje opzet en mn gezicht blauw verf is het identiek, heb m'n lengte al mee :D :')

He bah, heb je je dag niet pop? Lekker uitrusten/lezen/slapen dan, meemopperen mag ook hoor..
-Scorpion_17
pi_159710546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

[..]

Welkom! klinkt erg pijnlijk. Het ongemak is pijn?
Dank je.
Ik heb pijn. Het is meestal goed te dragen. Ik moet nog accepteren dat ik niet alles meer kan.
Hardlopen bv. Fietsen naar mijn werk (ben aan het reïntegreren) lukt wel,maar niet elke keer. Lang zitten is lastig enzo.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 20:25:41 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159711145
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dank je.
Ik heb pijn. Het is meestal goed te dragen. Ik moet nog accepteren dat ik niet alles meer kan.
Hardlopen bv. Fietsen naar mijn werk (ben aan het reïntegreren) lukt wel,maar niet elke keer. Lang zitten is lastig enzo.
Hmm bah! Wel fijn dat je af en toe kan fietsen.
pi_159712253
Ok let op mopperpost ahead :X .

Ik baal van dat koude, vochtige weer dat je lijf intrekt en in spieren en gewrichten gaat zitten.
Ik baal van de oxy/lyrica waas waarin ik zit.
Ik baal van het altijd maar doseren van activiteiten.
Ik baal van het altijd doodmoe zijn.
Ik baal dat er nog geen oproep van het EMC in de bus lag.
Maar het allerergst vind ik nog dat ze nog steeds niet weten wat er met mijn vader is en er al 2 soorten ab niet aanslaan bij hem :'( .

Zo en morgen is er weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen op een betere dag.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 21:33:28 #283
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159713186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef caroro het volgende:
Ok let op mopperpost ahead :X .

Ik baal van dat koude, vochtige weer dat je lijf intrekt en in spieren en gewrichten gaat zitten.
Ik baal van de oxy/lyrica waas waarin ik zit.
Ik baal van het altijd maar doseren van activiteiten.
Ik baal van het altijd doodmoe zijn.
Ik baal dat er nog geen oproep van het EMC in de bus lag.
Maar het allerergst vind ik nog dat ze nog steeds niet weten wat er met mijn vader is en er al 2 soorten ab niet aanslaan bij hem :'( .

Zo en morgen is er weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen op een betere dag.
Dikke knuffel, ik hoop dat ze gauw vinden wat er met je vader is :*
pi_159714192
Ik mag gerust uit de OP :)

Heb mijn eigen topic.

Sterkte caroro :*
Werewolf
pi_159716766
Wat komt al dat gemopper en gebaal vreselijk bekend voor!
Veel sterkte er mee, het is idd allemaal erg vervelend. Heb er zelf ook last van.
Kan er zelfs nog iets aan toevoegen: Ik vind het heel apart en baal vreselijk van het feit dat ondanks dat mijn dosis oxy is verdubbeld ik de laatste week niet eens in een stoel kan BLIJVEN zitten en op bed gaan liggen de minst pijnlijke positie blijkt te zijn.
Waardoor het beperkte sociale leven wat ik heb dus nog verder beperkt wordt.
Gatverdamme en dat 20x achter elkaar.
pi_159717419
Hai Adriane :W Welkom en post ''lekker'' je frustraties van je af hier.

HJM; Dikke tút voor de afkickverschijnsels :*

Cararo; Wat naar dat de AB niet aanslaat.. Nogmaals veel sterkte! :*
pi_159718295
Nachtelijke knuffel voor iedereen.

:*
Werewolf
pi_159718619
Welkom Adriane.
Ik hoop date veel van je af kunt schrijven als dat nodig mocht zijn.

LPFAN, wat een geprikkel weer. 😘
pi_159718620
HJM, knap dat je afbouwt, dan maar met gemopper. Dat is je goed recht. ^O^
  zondag 7 februari 2016 @ 15:50:35 #290
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159728385
Gooooooooooooooodverdommeeeeeeee :(

Wond is weer open incluis vieze bagger. SEH vond het niet nodig want het zijn die oppervlakkige blaasjes, en dus niet uit de wond zelf, wat open is gesprongen.

Kan wel janken, morgen meteen om 08.00 de huisarts maar bellen want ben het meer dan zat, lijkt wel of er echt geen eind aan die ellende komt, stomme hoerenwond. Écht meer dan klaar mee.
-Scorpion_17
pi_159728507
Jeetje.
Het zag er al zo mooi uit vorige week en nu dit.

Was je naar de SEH? Je post is warrig voor mij. :@
Knus vanuit hier.
pi_159728630
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef houdjemond het volgende:

Wond is weer open incluis vieze bagger. SEH vond het niet nodig want het zijn die oppervlakkige blaasjes, en dus niet uit de wond zelf, wat open is gesprongen.

Kan wel janken, morgen meteen om 08.00 de huisarts maar bellen want ben het meer dan zat, lijkt wel of er echt geen eind aan die ellende komt, stomme hoerenwond. Écht meer dan klaar mee.
Aww het zit je echt niet mee hé. Dikke knuffel vanuit Gooreind-Wuustwezel.
Werewolf
  zondag 7 februari 2016 @ 16:09:28 #293
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159728928
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef -sabine- het volgende:
Jeetje.
Het zag er al zo mooi uit vorige week en nu dit.

Was je naar de SEH? Je post is warrig voor mij. :@
Knus vanuit hier.
Neuh had gebeld, was daar vorige keer bijna ZES uur verder.
Oh en ik ben ook weer bijna 2 kilo afgevallen dus duik weer onder de 46 en dat is ook verre van goed.
Bleewheeeeheeeeegh :(
-Scorpion_17
  zondag 7 februari 2016 @ 16:12:04 #294
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159728992
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Neuh had gebeld, was daar vorige keer bijna ZES uur verder.
Oh en ik ben ook weer bijna 2 kilo afgevallen dus duik weer onder de 46 en dat is ook verre van goed.
Bleewheeeeheeeeegh :(
Getverdemme wat een gedoe! :( zag er net zo mooi uit allemaal idd. Hopelijk heeft je huisarts een oplossing.
  zondag 7 februari 2016 @ 16:33:56 #295
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159729524
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Getverdemme wat een gedoe! :( zag er net zo mooi uit allemaal idd. Hopelijk heeft je huisarts een oplossing.
Meteen vroeg bellen maar, weet niet of ik erheen moet of dat ze zo tof zijn om iemand voor huisbezoek te sturen..
Het is zo demotiverend en stress vreet energie terwijl t vanochtend voor mijn gevoel juist beter ging.
Heb meteen nergens meer zin in.
-Scorpion_17
pi_159729877
quote:

Tuutsje :*
Sterkte!
pi_159730285
quote:

Wat ontzettend balen weer! Veel sterkte!
pi_159731280
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 00:15 schreef vannelle het volgende:
Wat komt al dat gemopper en gebaal vreselijk bekend voor!
Veel sterkte er mee, het is idd allemaal erg vervelend. Heb er zelf ook last van.
Kan er zelfs nog iets aan toevoegen: Ik vind het heel apart en baal vreselijk van het feit dat ondanks dat mijn dosis oxy is verdubbeld ik de laatste week niet eens in een stoel kan BLIJVEN zitten en op bed gaan liggen de minst pijnlijke positie blijkt te zijn.
Waardoor het beperkte sociale leven wat ik heb dus nog verder beperkt wordt.
Gatverdamme en dat 20x achter elkaar.
Bah! Zeer frustrerend en vermoeiend! Veel sterkte
pi_159732160
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Meteen vroeg bellen maar, weet niet of ik erheen moet of dat ze zo tof zijn om iemand voor huisbezoek te sturen..
Het is zo demotiverend en stress vreet energie terwijl t vanochtend voor mijn gevoel juist beter ging.
Doe dat maar idd heel vroeg. En je kunt er ook wel een beetje op staan dat je een huisbezoek krijgt in dit geval hoor! Een keer ben je op.

Sterkte en succes. Ga vroeg slapen, des te eerder is het morgen.

😘
  zondag 7 februari 2016 @ 18:22:56 #300
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159732315
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Gewoon op staan idd dat je huisbezoek krijgt! Kan ik me voorstellen dat je nu nergens zin meer in hebt :( Dikke knuf :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')