Oh gelukkig, Hi trouwensquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:44 schreef Adriane het volgende:
[..]
Ja, ik herken het helemaal. Toen ik afkickte van de oxycontin (van 30 naar 20 mg) was ik niet te genieten. Was zeer chagrijnig, had hoofdpijn en ik had een zeer kort lontje. Het duurde een paar dagen. Van 20 mg naar 10 mg en van 10 mg naar 0 had ik veel minder last.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Adriane het volgende:
Ik zal me even kort voorstellen.
Ik heb vorig jaar spondylodiscitis gehad. Een bacteriële infectie in mijn tussenwervelschijf.
Ik heb nog dagelijks ongemak hiervan.
Welkom! klinkt erg pijnlijk. Het ongemak is pijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Adriane het volgende:
Ik zal me even kort voorstellen.
Ik heb vorig jaar spondylodiscitis gehad. Een bacteriële infectie in mijn tussenwervelschijf.
Ik heb nog dagelijks ongemak hiervan.
Als ik een mutsje opzet en mn gezicht blauw verf is het identiek, heb m'n lengte al meequote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef caroro het volgende:
Welkom Adriane! Klinkt pittig!
HJM ik moest een beetje grinniken om je mopperpost, ik moest aan moppersmurf denken. Maar afkicken is ook stom, dus ik geef je wel groot gelijk.
Ik ben kapot, ga zo mn bedje in.
Dank je.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
[..]
Welkom! klinkt erg pijnlijk. Het ongemak is pijn?
Hmm bah! Wel fijn dat je af en toe kan fietsen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef Adriane het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb pijn. Het is meestal goed te dragen. Ik moet nog accepteren dat ik niet alles meer kan.
Hardlopen bv. Fietsen naar mijn werk (ben aan het reïntegreren) lukt wel,maar niet elke keer. Lang zitten is lastig enzo.
Dikke knuffel, ik hoop dat ze gauw vinden wat er met je vader isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef caroro het volgende:
Ok let op mopperpost ahead.
Ik baal van dat koude, vochtige weer dat je lijf intrekt en in spieren en gewrichten gaat zitten.
Ik baal van de oxy/lyrica waas waarin ik zit.
Ik baal van het altijd maar doseren van activiteiten.
Ik baal van het altijd doodmoe zijn.
Ik baal dat er nog geen oproep van het EMC in de bus lag.
Maar het allerergst vind ik nog dat ze nog steeds niet weten wat er met mijn vader is en er al 2 soorten ab niet aanslaan bij hem.
Zo en morgen is er weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen op een betere dag.
Aww het zit je echt niet mee hé. Dikke knuffel vanuit Gooreind-Wuustwezel.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Gooooooooooooooodverdommeeeeeeee
Wond is weer open incluis vieze bagger. SEH vond het niet nodig want het zijn die oppervlakkige blaasjes, en dus niet uit de wond zelf, wat open is gesprongen.
Kan wel janken, morgen meteen om 08.00 de huisarts maar bellen want ben het meer dan zat, lijkt wel of er echt geen eind aan die ellende komt, stomme hoerenwond. Écht meer dan klaar mee.
Neuh had gebeld, was daar vorige keer bijna ZES uur verder.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef -sabine- het volgende:
Jeetje.
Het zag er al zo mooi uit vorige week en nu dit.
Was je naar de SEH? Je post is warrig voor mij.
Knus vanuit hier.
Getverdemme wat een gedoe!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh had gebeld, was daar vorige keer bijna ZES uur verder.
Oh en ik ben ook weer bijna 2 kilo afgevallen dus duik weer onder de 46 en dat is ook verre van goed.
Bleewheeeeheeeeegh
Meteen vroeg bellen maar, weet niet of ik erheen moet of dat ze zo tof zijn om iemand voor huisbezoek te sturen..quote:Op zondag 7 februari 2016 16:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Getverdemme wat een gedoe!zag er net zo mooi uit allemaal idd. Hopelijk heeft je huisarts een oplossing.
Tuutsjequote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Wond is weer open incluis vieze bagger. SEH vond het niet nodig want het zijn die oppervlakkige blaasjes, en dus niet uit de wond zelf, wat open is gesprongen.
Kan wel janken, morgen meteen om 08.00 de huisarts maar bellen want ben het meer dan zat, lijkt wel of er echt geen eind aan die ellende komt, stomme hoerenwond. Écht meer dan klaar mee.
Wat ontzettend balen weer! Veel sterkte!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Bah! Zeer frustrerend en vermoeiend! Veel sterktequote:Op zondag 7 februari 2016 00:15 schreef vannelle het volgende:
Wat komt al dat gemopper en gebaal vreselijk bekend voor!
Veel sterkte er mee, het is idd allemaal erg vervelend. Heb er zelf ook last van.
Kan er zelfs nog iets aan toevoegen: Ik vind het heel apart en baal vreselijk van het feit dat ondanks dat mijn dosis oxy is verdubbeld ik de laatste week niet eens in een stoel kan BLIJVEN zitten en op bed gaan liggen de minst pijnlijke positie blijkt te zijn.
Waardoor het beperkte sociale leven wat ik heb dus nog verder beperkt wordt.
Gatverdamme en dat 20x achter elkaar.
Doe dat maar idd heel vroeg. En je kunt er ook wel een beetje op staan dat je een huisbezoek krijgt in dit geval hoor! Een keer ben je op.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meteen vroeg bellen maar, weet niet of ik erheen moet of dat ze zo tof zijn om iemand voor huisbezoek te sturen..
Het is zo demotiverend en stress vreet energie terwijl t vanochtend voor mijn gevoel juist beter ging.
Heb meteen nergens meer zin in.
Gewoon op staan idd dat je huisbezoek krijgt! Kan ik me voorstellen dat je nu nergens zin meer in hebtquote:Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meteen vroeg bellen maar, weet niet of ik erheen moet of dat ze zo tof zijn om iemand voor huisbezoek te sturen..
Het is zo demotiverend en stress vreet energie terwijl t vanochtend voor mijn gevoel juist beter ging.
Heb meteen nergens meer zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |