Beterschap!!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen, ik heb er al een bezoek aan de huisarts op zitten. Belde om 8 uur en kon om 8.20 uur al terecht. Dus snel aangekleed en zonder ontbijt er ff heen gefietst. Helemaal buiten adem van 2 minuten fietsen
Maar daarom ging ik ook, want ben dus ziek en werd steeds benauwder, pijn op de borst etc. En hele week was mn bloedsuiker goed ondanks de koorts en nu was hij vanochtend hoog. Dus toch maar ff laten checken voor de zekerheid.
Gelukkig geen longontsteking (waar ik dus bang voor was), maar gewoon griep en zere spieren van het hoesten. Dus gewoon uitzieken en als het erger wordt of volgende week nog niet over is terugkomen. En dus maar wat vaker mn bloedsuiker meten nu.
Ben wel blij iig dat ik nu ff geweest ben. Liever nu dan van het weekend naar de huisartsenpost. Voor nu iig ff gerustgesteld dat er nog niks zit
En nu ga ik maar weer verder slapen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
He bah, griep![]()
Sterkte en beterschap!
Dankjullie!quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Beterschap!!!
Prikken ging gelukkig weer goed vandaag. Extra de naalden gecheckt haha. Zit op een ander plekje vandaag, wel leuk om alles van een andere kant te zien.
Welke zon?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie!
Fijn dat het prikken vandaag goed ging. Zit je nu aan de zonnige kant?
Haha spannendquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Welke zon?heb uitzicht nu op een mobiele wc
sterkte!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef houdjemond het volgende:
Niet geheel ontopic maar /care.
Krijg net een appje van een vriend van me, ken ik al ruim 20 jaar en kwam daar vanaf de basisschool elke dag over de vloer ( woonde tegenover mijn oma, dus daar altijd overblijven etc)
Zie ze nogsteeds heel vaak sinds ik verhuisd ben en zijn zulke lieve mensen.
Anyway, zijn paps was 2 weken geleden opgenomen nav een hartinfarct en is vannacht overleden.
Het is zo fucking oneerlijk.
Ik begin me echt serieus af te vragen wanneer al die ellende nou eens een beetje voorbij is want om heel eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat ik alles bij elkaar mentaal niet echt meer goed trek.
Ze zeggen " you get as much as you can handle" maar ik ben een beetje overschat denk ik, of ik had niet moeten liegen op mijn CV.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef vannelle het volgende:
Zijn geen beste berichten.
Het leven is idd niet eerlijk maar iedereen zal het moeten doen met hetgeen hij voorgeschoteld krijgt.
Zelf ben ik het ook niet eens met mijn portie maar het is gewoon niet anders hoe kut het ook is.
Wederom sterkte iig.
En dit was je edit, wil ik toch even op reageren:quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef houdjemond het volgende:
Ik begin me echt serieus af te vragen wanneer al die ellende nou eens een beetje voorbij is want om heel eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat ik alles bij elkaar mentaal niet echt meer goed trek.
Rot om te lezen dat jij weer zoveel pijn hebt zeg, bleh, *knuf*.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dit was je edit, wil ik toch even op reageren:
Ik herken dat gevoel wel en dat voelt niet fijn.
Maar wat is het alternatief?
Net als vandaag was het gister qua pijn echt vreselijk uit de hand aan het lopen, gewoon niet onder controle te krijgen.
Mijn ouders waren op bezoek ivm verjaardag vriendin en die viel het ook op.
Uiteraard gaan ze dan doorvragen en eerlijk als ik ben geef ik dan ook gewoon mijn mening:
Ik ben er schijt- en schijtziek van en heb er ook geen zin meer in.
Dat werd geïnterpreteerd alsof ik van plan was zelfmoord te plegen en leverde dus ook weer vragen op.
Nou, uiteraard ben ik niet van plan om zelfmoord te plegen maar blijkbaar doen dat soort uitspraken andere mensen daar wel aan denken.
Kun je mij in alle eerlijkheid vertellen wat je van plan bent als je het echt mentaal niet meer trekt?
Vechten wordt steeds moeilijker maar opgeven is geen optie.
Steun zoeken wel en dat is in dit topic sowieso te vinden en zelf ben ik daar dankbaar voor.
Ik bood het eerder aan iemand anders aan: Als je een keer van je af wilt praten dan wil ik best luisteren.
Ik heb 2 flaporen die daar heel geschikt voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Bahquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef houdjemond het volgende:
Niet geheel ontopic maar /care.
Krijg net een appje van een vriend van me, ken ik al ruim 20 jaar en kwam daar vanaf de basisschool elke dag over de vloer ( woonde tegenover mijn oma, dus daar altijd overblijven etc)
Zie ze nogsteeds heel vaak sinds ik verhuisd ben en zijn zulke lieve mensen.
Anyway, zijn paps was 2 weken geleden opgenomen nav een hartinfarct en is vannacht overleden.
Het is zo fucking oneerlijk.
Heb je gelijk in! Sinds ik ziek ben weet ik wel veel meer de kleine dingen te waarderen. Mijn kat heeft me ook veel geholpen zonder dat ze het weet haha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:26 schreef vannelle het volgende:
En geluk en blijdschap zit idd niet alleen in een goede gezondheid, ook een spelende kat zoals je noemt kun je blij van worden.
Zoals ik al typte zijn mijn ouders wezen logeren en ondanks de pijn heb ik daar enorm van genoten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Sinds ik ziek ben weet ik wel veel meer de kleine dingen te waarderen. Mijn kat heeft me ook veel geholpen zonder dat ze het weet haha.
Voor ik ziek werd was ik altijd chagrijnig, moe, snel op mijn tenen getrapt etc. (Waarschijnlijk omdat ik me onbewust slecht voelde) en hoor nu steeds hoe ik veranderd ben. Ik lach altijd, heb energie en voel me gezond. Wat gezondheid niet met je kan doen. ( en een verhuizing heeft ook erg mee geholpen)
Wat rot dat je zoveel pijn hebt! Hopelijk word het gauw minder.
Haha dan is het opletten jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zoals ik al typte zijn mijn ouders wezen logeren en ondanks de pijn heb ik daar enorm van genoten.
Al was een gesprek vaak lastig door de pijnscheuten maar wat nog lastiger was: Mijn ouders zijn nogal kerkelijk en ikzelf kan nogal vloeken als er weer een scheut komt.
Ben nog nooit zo alert geweest!Wil ze niet onnodig kwetsen natuurlijk.
Wel fijn dat ook jij van kleine dingen kunt genieten.
Waar kleine dingen toch groot in kunnen zijn.....
Nee helaas.quote:
knuffelquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee helaas.
Neemt alleen maar toe naarmate de dag langer duurt. Is echt om gek van te worden.
Heb een hoge pijngrens en aardig sterke pillen maar zit gewoon met tranen in de ogen.
Humeur wordt er ook niet beter op.
Getverquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee helaas.
Neemt alleen maar toe naarmate de dag langer duurt. Is echt om gek van te worden.
Heb een hoge pijngrens en aardig sterke pillen maar zit gewoon met tranen in de ogen.
Humeur wordt er ook niet beter op.
Ook jij een knuffel terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |