Bleh heftig Poesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kunnen of willen?Je bent nu toch weer over je grenzen gegaan..
Hier gaat het kut. Ik ben helemaal opgebrand maar durf niet op bed![]()
Veel telefonische gesprekken gehad, geregel, van me afgepraat. Ik ben emotioneel en lichamelijk compleet op.
Mocht je ooit de behoefte hebben om je hart te luchten dan pm je me maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is een chaos in m'n hoofd, veel zorgen, angsten.
Net als gisteren ben ik bang om een verlamming te krijgen, die komen vaak bij hevige stress.
Heb m'n medicatie al wel genomen, dus ga zo wel richting bed.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bleh heftig Poes![]()
Hoop dat het praten wel heeft geholpen?
Ik duim voor een normale nacht voor je, zonder stomme lichamelijke reacties
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mocht je ooit de behoefte hebben om je hart te luchten dan pm je me maar.
Soms kan het helpen om je hart te luchten tegen een "vreemde" ipv iemand die dicht bij je staat.
Jij ook truste.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Good night everyone!![]()
Morgen voor iedereen verplicht rust
Verstandig, even er een dagje niet zijn kan heerlijk zijn! ( zorg wel dat er iemand op de hoogte is zodat ze niet in paniek raken als je niet te bereiken bentquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Ik heb met een naaste van me gepraat, maar door het praten raak ik nóg meer overstuur. Vooral als je al zo laag in energie zit kan ik niet veel hebben.
Morgen maar even een rustdag pakken en de telefoon uitzetten. Zodat er niet nóg meer stress mijn kant op komt.
hopelijk kom je de nacht rustig door! Slaapse!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Good night everyone!![]()
Morgen voor iedereen verplicht rust
Goed plan, soms even een dagje alleen maar voor jezelf kan héérlijk zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Morgen maar even een rustdag pakken en de telefoon uitzetten. Zodat er niet nóg meer stress mijn kant op komt.
Welkom hier! Heb je diabetes type1 of type2? * Sylvana heeft type1.quote:Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:
Chronisch ziek met meerdere aandoeningen.
Allereerst diabetes; lastig, maar overzichtelijk. Niet teveel suiker inname (maar ook weer niet te weinig)... weinig alcohol, weinig roken en nog veel meer volgens de artsen. Ik licht hier zo en dan wel de hand mee... en heb hier een alternatief midden in gevonden. Maar echt zuipen tot ik dronken ben of roken als een ketter kan ik wel vergeten.
Maar goed, ik kan er goed mee leven... maar geheid ben ik in no time mijn eigen risico kwijt.
En daarvoor was dit eigen risico nooit bedoeld. Dat was bedoeld zodat mensen niet bij het eerste pijntje een medische behandeling zouden aangaan. Nou ik ben diabeticus, maar de artsen zien mij verder zelden tot nooit.
Verder zit mijn bovenlichaam compleet vast... maar nooit hier hulp voor kunnen zoeken, omdat dit niet of amper meeverzekerd was. Ik hoef dat ook niet te proberen, bij een basisverzekering (doorgaans).
En ja, dan ook nog last van depressies. Ik heb nu al ongeveer tien jaar medicijnen hiervoor... een maal daags de lichtste dosis. Genoeg om me staande te houden (lees: te overleven) met zo nu en dan fijne momenten.... maar ook niet genoeg om echt te leven.
En nee, ik mag niet klagen... in de meeste andere landen in deze wereld was ik al helemaal afgeschreven. Dus toch een klein hoeratje voor ons vaderland.![]()
Welkom inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:
Allereerst diabetes; lastig, maar overzichtelijk. Niet teveel suiker inname (maar ook weer niet te weinig)... weinig alcohol, weinig roken en nog veel meer volgens de artsen. Ik licht hier zo en dan wel de hand mee... en heb hier een alternatief midden in gevonden. Maar echt zuipen tot ik dronken ben of roken als een ketter kan ik wel vergeten.
Maar goed, ik kan er goed mee leven... maar geheid ben ik in no time mijn eigen risico kwijt.
En daarvoor was dit eigen risico nooit bedoeld. Dat was bedoeld zodat mensen niet bij het eerste pijntje een medische behandeling zouden aangaan. Nou ik ben diabeticus, maar de artsen zien mij verder zelden tot nooit.
Verder zit mijn bovenlichaam compleet vast... maar nooit hier hulp voor kunnen zoeken, omdat dit niet of amper meeverzekerd was. Ik hoef dat ook niet te proberen, bij een basisverzekering (doorgaans).
En ja, dan ook nog last van depressies. Ik heb nu al ongeveer tien jaar medicijnen hiervoor... een maal daags de lichtste dosis. Genoeg om me staande te houden (lees: te overleven) met zo nu en dan fijne momenten.... maar ook niet genoeg om echt te leven.
En nee, ik mag niet klagen... in de meeste andere landen in deze wereld was ik al helemaal afgeschreven. Dus toch een klein hoeratje voor ons vaderland.![]()
welkom hier! verzekeringen zijn echt k*t ja. eigen risico... 1 keer dialyse en het is weg. echt waardeloos dat het er is voor iedereen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:
Goedemorgen en welkom (helaas).quote:Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:
Succes, ik ben ook benieuwd!quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:02 schreef houdjemond het volgende:
En het afbouwen is begonnen hier, nu voor overdag de 5mg langwerkend en als de pijn doorbreekt ook een snelwerkend "vijfje" ipv beide 10mg.. ben benieuwd.
Ben ook benieuwd!quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:02 schreef houdjemond het volgende:
En het afbouwen is begonnen hier, nu voor overdag de 5mg langwerkend en als de pijn doorbreekt ook een snelwerkend "vijfje" ipv beide 10mg.. ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Succesquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Nee, gek genoeg niet, misschien hooguit iets meer vermoeid, maar niet compleet wazig en sufquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Succes![]()
Word je niet suf van die 10mg?
Ik zou al direct voor pampus liggen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:04 schreef houdjemond het volgende:
Stoelgang-details rond lunchtijdHmm zou het wel ff in de gaten houden idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Wel fijn dat je nu nooit meer zonder zit!quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:10 schreef -sabine- het volgende:
En hoe is het met de poep?
Welkom Eric.
Hadden we het gisteren over de apotheek. Vandaag, halverwege de vorige levering, krijg ik de nieuwe 4 weken al. Dit zodat ik nooit meer zonder kan komen te zitten. Dit vereist discipline. En laat ik dat nou net als bijwerking hebben van die oxy: geen discipline. Dus ook +10 kilo.
Pillen slikken is ook niet alles idd, hopelijk helpen de smoothies!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef caroro het volgende:
Welkom Eric!
Ik heb ook altijd genoeg medicatie op voorraad, moet wel heel gek lopen wil het opraken.
Ben voor de stoelgang maar begonnen met extra vezels eten, smoothies met spinazie, appel, mango en havermout zouden het verschil moeten gaan maken! Kan wel medicatie vragen, maar dat is dan wéér een pil erbij en dat staat me tegen.
Hoe gaat het met afbouwen HJM??
Dank voor het warme welkom.quote:Op woensdag 3 februari 2016 07:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Welkom hier! Heb je diabetes type1 of type2? * Sylvana heeft type1.
En waarom neem je dan geen aanvullende verzekering voor fysio/manuele therapie ivm je rug? Financieel niet haalbaar ofzo? Je rug altijd vast hebben is echt niet fijn. Ik herken wel veel in je verhaal, ik heb dus ook diabetes, ben ook chronisch depressief (en nog wat andere dingen) en door mn scoliose zit mijn rug ook vaak vast. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust.
En ja wat betreft verzekering klagen we soms wel veel, maar in vergelijking met andere landen hebben we het hier echt wel goed.
Het welkom is in elk geval warm.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Welkom inderdaad.
Alleen jammer dat er een reden is om hier mee te kletsen.
Maar je zit wel op de goede plek, mijn ervaring hier is dat er goed geluisterd en meegedacht wordt en dat is fijn.
Hopelijk vind ook jij hier begrip en steun en heb je er ook iets aan.
Dat van dat eigen risico is gewoon *** natuurlijk maar geloof me, daar ben je echt niet de enige in.
Ik kan die teller ook als ventilator gebruiken en ik denk dat dat voor iedereen hier geldt.
En buiten het eigen risico hebben we ook nog de eigen bijdrage........
Ziek zijn is serieus een dure hobby.
Het kan natuurlijk nog erger, zelfs in westerse landen. In Amerika betaal je vele malen meer voor je verzekeringen en wordt er veel minder gedekt. Veel mensen hebben een 2e of 3e baan om een beetje goede verzekering te betalen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
welkom hier! verzekeringen zijn echt k*t ja. eigen risico... 1 keer dialyse en het is weg. echt waardeloos dat het er is voor iedereen.
Premie omhoog zijn ze hier geen enkel jaar vergeten, dat is gelukkig wél goed geregeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:39 schreef EricOscuro het volgende:
Die eigen bijdrage is inderdaad het ergste. Gooi dan de premie gewoon omhoog. Dat is niet bedoeld voor chronisch zieken, maar voor mensen die vaak onnodig zorg in beslag nemen met vage klachten.
Ik moest even glimlachen... zo'n vriendelijk welkom van iemand met de username "Houdjemond" maar dat zul je wel vaker gehoord hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Goedemorgen en welkom (helaas).
Heftig verhaal zeg, mag ik vragen hoe oud je bent?
Verder ben ik het helemaal met je eens qua "regeltjes", schreef het gisteren nog ; het lijkt wel of we financieel keihard gestraft worden omdat wij het in ons hoofd hebben gehaald om chronisch ziek te worden![]()
Toch vind ik het erg om te lezen dat er, zoals bij je bovenlichaam, niet voor als je problemen al een oplossing is.
Ik kan natuurlijk niet in jouw portomonee kijken maar ik zou met zoiets belemmerends toch proberen te achterhalen wat er nu precies aan de hand is, desnoods doorverwijzing naar het ziekenhuis halen?
Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je net zoveel aan die topic mag hebben met al deze lieverds als dat ik heb en had
Jij ook bedankt. Welkom voel ik me zeker, maar hoe vaak ik ga mee posten weet ik nog niet. Ik probeer zo weinig mogelijk aan mijn ziekte(s) te denken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Hai Eric![]()
Welkom (helaas). Wat Vannelle al zei; voel je welkom en post lekker mee!
Discipline is ook niet mijn grootste deugd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:10 schreef -sabine- het volgende:
En hoe is het met de poep?
Welkom Eric.
Hadden we het gisteren over de apotheek. Vandaag, halverwege de vorige levering, krijg ik de nieuwe 4 weken al. Dit zodat ik nooit meer zonder kan komen te zitten. Dit vereist discipline. En laat ik dat nou net als bijwerking hebben van die oxy: geen discipline. Dus ook +10 kilo.
Dank je Cororoquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef caroro het volgende:
Welkom Eric!
Ik heb ook altijd genoeg medicatie op voorraad, moet wel heel gek lopen wil het opraken.
Ben voor de stoelgang maar begonnen met extra vezels eten, smoothies met spinazie, appel, mango en havermout zouden het verschil moeten gaan maken! Kan wel medicatie vragen, maar dat is dan wéér een pil erbij en dat staat me tegen.
Hoe gaat het met afbouwen HJM??
Een van de nadelen hier nieuw te zijn, is het totaal geen idee te hebben waarover iedereen het hier heeft, maar wel is duidelijk dat iedereen begaan is met elkaar en dat de meesten tegen muren oplopen in hun ziekteproces.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Premie omhoog zijn ze hier geen enkel jaar vergeten, dat is gelukkig wél goed geregeld.
Ik snap ook wel dat de gezondheidszorg duur is maar heb je toch die verzekering voor?
Een inboedelverzekering overstijgt qua premie toch ook niet de waarde van je spullen?
Beetje kromme vergelijking, ik weet het.
Maar zo voelt het ondertussen wel.
En nog even een frustratie: Ik weet niet wat er de laatste paar dagen aan de hand is maar qua pijn is het echt bizar.
Ik neem al meer oxy dan voorgeschreven maar zit nog steeds met tranen in de ogen van de pijn.
Een normaal gesprek voeren is ook niet mogelijk omdat er van die laffe, niet aangekondigde, verrassingspijnscheuten voorbij komen.
Dat is niet tof als je in gesprek bent met je ouders die komen logeren omdat je vriendin jarig is.
Iedereen weer vol medelijden terwijl ik ze aanspoor om gewoon door te praten, ik hoor het allemaal wel.
Echt GVD!!! Ben het echt kotsbeu!
Wat dan wel weer grappig is: Facebook stelde mij een mogelijke vriend voor die ik dus een verzoek heb verstuurd die hij geaccepteerd heeft.
Is mijn ARBO "arts" uit de periode dat ik nog werkte.
Die ga ik morgen een pb sturen en hem uitvoerig bedanken voor het feit dat hij destijds de situatie zwaar heeft onderschat en mij meer leed heeft toegebracht dan hij zelf denkt.
Heb er nu al zin in.
Haha ik verras mensen graagquote:Op donderdag 4 februari 2016 02:30 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik moest even glimlachen... zo'n vriendelijk welkom van iemand met de username "Houdjemond" maar dat zul je wel vaker gehoord hebben.![]()
Mijn leeftijd is 46. En van mijn 13e tot mijn 33e ongeveer, heb ik nooit meer een dokter of tandarts meer gezien. Heb ik de verzekeringen/ ziekenfonds nooit een cent gekost.
En dan pats boem... diabetes. Het was zo maar een voorgevoel toen ik voor het eerst in 20 jaar een arts bezocht wegens een abces... dus ik ook vragen naar diabetes test. Nou dat was al heel snel duidelijk, met spoed beginnen met tabletten.
De problemen met de rug zitten bij mij in de familie. Alleen heb ik in tegenstelling geen last van de onderrug (gelukkig).
Dit jaar zit de fysio wel in mijn pakket, voor iets van 40 behandelingen als ik het goed heb. Het eigen risico heb ik ook afgedekt. Dus als ik tijd heb ga ik toch eens opzoek naar een fysio in mijn buurt.
En bedankt voor jouw sterktewensen
Haha, dat verrassen is je zeker gelukt... maar dat wist je van te voren wel met zo'n usernaam.quote:Op donderdag 4 februari 2016 03:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha ik verras mensen graag.
Het is ook gewoon heel erg oneerlijk verdeeld, maar helaas doe je er verdomde weinig aan..
Fijn dat je nu wel fysio hebt in het pakket, je kan het altijd proberen; baadt het niet,schaadt het niet OF er gaan een nieuwe (pijnvrije misschien wel) wereld voor je open!
Ik las ook dat je depressie waarschijnlijk komt van serotonine-tekort, is dit onderzocht en kan je medicatie daar dan misschien op worden aangepast? ( ik ben heel erg van het meedenken en alles roepen wat in me opkomt)
Hoe verleidelijk het ook is, het is,vind ik, zonde om je er maar bij neer te leggen en te "overleven" terwijl het misschien een stuk aangenamer kan worden voor je
Er staat een lijstje in de op met een kort berichtje wat iedereen heeftquote:Op donderdag 4 februari 2016 02:52 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Een van de nadelen hier nieuw te zijn, is het totaal geen idee te hebben waarover iedereen het hier heeft, maar wel is duidelijk dat iedereen begaan is met elkaar en dat de meesten tegen muren oplopen in hun ziekteproces.
Ik weet dus ook niet of het hier (waarschijnlijk wel) onlangs is gegaan over middelen om de gezondheidszorg goedkoper te maken.
Zo wordt er nu geprobeerd kanker en diabetes tot chronische ziektes te maken (want zo kan de medicijn industrie er optimaal van kunnen profiteren).
Ik kan mijn longen wel uit mijn lijf schreeuwen om Europa op te roepen flink te investeren in echte geneesmiddelen (wat geen medicijnen hoeven zijn, want dat zijn geen geneesmiddelen, maar symptoom onderdrukkers).
Kanker, hart en vaat ziekten, depressies... en natuurlijk diabetes. Een paar van de grootste ziektes van deze tijd. Dat kost vele tientallen miljarden per jaar in Europa, waarschijnlijk nog wel meer.
Laat Europa een aantal miljarden uitgeven aan medische universiteiten om deze ziektes gewoon te genezen. Bij diabetes patiënten zouden ze bijvoorbeeld met lichaamseigen stamcellen de eilandjes van langerhans op te kweken en weer terug te plaatsen in het lichaam. In elk geval de diabetes type 2 patiënten zouden daarmee geholpen zijn. Want vooralsnog gaan alle medische doorbraken op dit gebied naar type 1 patiënten.
Kortom laten we de medicijnen industrie flink terugdringen... en onze medische kosten ook nog eens met minstens een derde terugdringen.
Beterschap!!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen, ik heb er al een bezoek aan de huisarts op zitten. Belde om 8 uur en kon om 8.20 uur al terecht. Dus snel aangekleed en zonder ontbijt er ff heen gefietst. Helemaal buiten adem van 2 minuten fietsen
Maar daarom ging ik ook, want ben dus ziek en werd steeds benauwder, pijn op de borst etc. En hele week was mn bloedsuiker goed ondanks de koorts en nu was hij vanochtend hoog. Dus toch maar ff laten checken voor de zekerheid.
Gelukkig geen longontsteking (waar ik dus bang voor was), maar gewoon griep en zere spieren van het hoesten. Dus gewoon uitzieken en als het erger wordt of volgende week nog niet over is terugkomen. En dus maar wat vaker mn bloedsuiker meten nu.
Ben wel blij iig dat ik nu ff geweest ben. Liever nu dan van het weekend naar de huisartsenpost. Voor nu iig ff gerustgesteld dat er nog niks zit
En nu ga ik maar weer verder slapen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
He bah, griep![]()
Sterkte en beterschap!
Dankjullie!quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Beterschap!!!
Prikken ging gelukkig weer goed vandaag. Extra de naalden gecheckt haha. Zit op een ander plekje vandaag, wel leuk om alles van een andere kant te zien.
Welke zon?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie!
Fijn dat het prikken vandaag goed ging. Zit je nu aan de zonnige kant?
Haha spannendquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Welke zon?heb uitzicht nu op een mobiele wc
sterkte!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef houdjemond het volgende:
Niet geheel ontopic maar /care.
Krijg net een appje van een vriend van me, ken ik al ruim 20 jaar en kwam daar vanaf de basisschool elke dag over de vloer ( woonde tegenover mijn oma, dus daar altijd overblijven etc)
Zie ze nogsteeds heel vaak sinds ik verhuisd ben en zijn zulke lieve mensen.
Anyway, zijn paps was 2 weken geleden opgenomen nav een hartinfarct en is vannacht overleden.
Het is zo fucking oneerlijk.
Ik begin me echt serieus af te vragen wanneer al die ellende nou eens een beetje voorbij is want om heel eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat ik alles bij elkaar mentaal niet echt meer goed trek.
Ze zeggen " you get as much as you can handle" maar ik ben een beetje overschat denk ik, of ik had niet moeten liegen op mijn CV.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef vannelle het volgende:
Zijn geen beste berichten.
Het leven is idd niet eerlijk maar iedereen zal het moeten doen met hetgeen hij voorgeschoteld krijgt.
Zelf ben ik het ook niet eens met mijn portie maar het is gewoon niet anders hoe kut het ook is.
Wederom sterkte iig.
En dit was je edit, wil ik toch even op reageren:quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef houdjemond het volgende:
Ik begin me echt serieus af te vragen wanneer al die ellende nou eens een beetje voorbij is want om heel eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat ik alles bij elkaar mentaal niet echt meer goed trek.
Rot om te lezen dat jij weer zoveel pijn hebt zeg, bleh, *knuf*.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dit was je edit, wil ik toch even op reageren:
Ik herken dat gevoel wel en dat voelt niet fijn.
Maar wat is het alternatief?
Net als vandaag was het gister qua pijn echt vreselijk uit de hand aan het lopen, gewoon niet onder controle te krijgen.
Mijn ouders waren op bezoek ivm verjaardag vriendin en die viel het ook op.
Uiteraard gaan ze dan doorvragen en eerlijk als ik ben geef ik dan ook gewoon mijn mening:
Ik ben er schijt- en schijtziek van en heb er ook geen zin meer in.
Dat werd geïnterpreteerd alsof ik van plan was zelfmoord te plegen en leverde dus ook weer vragen op.
Nou, uiteraard ben ik niet van plan om zelfmoord te plegen maar blijkbaar doen dat soort uitspraken andere mensen daar wel aan denken.
Kun je mij in alle eerlijkheid vertellen wat je van plan bent als je het echt mentaal niet meer trekt?
Vechten wordt steeds moeilijker maar opgeven is geen optie.
Steun zoeken wel en dat is in dit topic sowieso te vinden en zelf ben ik daar dankbaar voor.
Ik bood het eerder aan iemand anders aan: Als je een keer van je af wilt praten dan wil ik best luisteren.
Ik heb 2 flaporen die daar heel geschikt voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Bahquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef houdjemond het volgende:
Niet geheel ontopic maar /care.
Krijg net een appje van een vriend van me, ken ik al ruim 20 jaar en kwam daar vanaf de basisschool elke dag over de vloer ( woonde tegenover mijn oma, dus daar altijd overblijven etc)
Zie ze nogsteeds heel vaak sinds ik verhuisd ben en zijn zulke lieve mensen.
Anyway, zijn paps was 2 weken geleden opgenomen nav een hartinfarct en is vannacht overleden.
Het is zo fucking oneerlijk.
Heb je gelijk in! Sinds ik ziek ben weet ik wel veel meer de kleine dingen te waarderen. Mijn kat heeft me ook veel geholpen zonder dat ze het weet haha.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:26 schreef vannelle het volgende:
En geluk en blijdschap zit idd niet alleen in een goede gezondheid, ook een spelende kat zoals je noemt kun je blij van worden.
Zoals ik al typte zijn mijn ouders wezen logeren en ondanks de pijn heb ik daar enorm van genoten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Sinds ik ziek ben weet ik wel veel meer de kleine dingen te waarderen. Mijn kat heeft me ook veel geholpen zonder dat ze het weet haha.
Voor ik ziek werd was ik altijd chagrijnig, moe, snel op mijn tenen getrapt etc. (Waarschijnlijk omdat ik me onbewust slecht voelde) en hoor nu steeds hoe ik veranderd ben. Ik lach altijd, heb energie en voel me gezond. Wat gezondheid niet met je kan doen. ( en een verhuizing heeft ook erg mee geholpen)
Wat rot dat je zoveel pijn hebt! Hopelijk word het gauw minder.
Haha dan is het opletten jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zoals ik al typte zijn mijn ouders wezen logeren en ondanks de pijn heb ik daar enorm van genoten.
Al was een gesprek vaak lastig door de pijnscheuten maar wat nog lastiger was: Mijn ouders zijn nogal kerkelijk en ikzelf kan nogal vloeken als er weer een scheut komt.
Ben nog nooit zo alert geweest!Wil ze niet onnodig kwetsen natuurlijk.
Wel fijn dat ook jij van kleine dingen kunt genieten.
Waar kleine dingen toch groot in kunnen zijn.....
Nee helaas.quote:
knuffelquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee helaas.
Neemt alleen maar toe naarmate de dag langer duurt. Is echt om gek van te worden.
Heb een hoge pijngrens en aardig sterke pillen maar zit gewoon met tranen in de ogen.
Humeur wordt er ook niet beter op.
Getverquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee helaas.
Neemt alleen maar toe naarmate de dag langer duurt. Is echt om gek van te worden.
Heb een hoge pijngrens en aardig sterke pillen maar zit gewoon met tranen in de ogen.
Humeur wordt er ook niet beter op.
Ook jij een knuffel terug.quote:
Ik vind dat zo moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:16 schreef vannelle het volgende:
Zaten ook positieve puntjes tussen, het is denk ik de kunst die er uit te pikken en belangrijker te vinden dan de negatieve berichten.
ik doe mee. KNUFFEL!quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:43 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN tackelt iedereen (voorzichtig!) in een groepsknuffel.
Denk dat we die allemaal wel ff kunnen gebruiken.
Oh wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:53 schreef caroro het volgende:
![]()
![]()
voor iedereen die het nodig heeft!! Ook hier gaat t ff niet zo lekker, mn paps is opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts. En daar ik de enige ben in mijn familie en vriendenkring die haar vader nog heeft en we de afgelopen 2jaar 7x bij het graf gestaan hebben om naasten weg te brengen, blijft er door mijn hoofd spelen dat wij de volgende zijn die onze paps wegbrengen, maar het komt goed, toch? Bijna 63jarigen gaan niet zo snel, toch??
Sterkte!! positief blijven. 63jarigen kunnen wel wat hebben!quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:53 schreef caroro het volgende:
![]()
![]()
voor iedereen die het nodig heeft!! Ook hier gaat t ff niet zo lekker, mn paps is opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts. En daar ik de enige ben in mijn familie en vriendenkring die haar vader nog heeft en we de afgelopen 2jaar 7x bij het graf gestaan hebben om naasten weg te brengen, blijft er door mijn hoofd spelen dat wij de volgende zijn die onze paps wegbrengen, maar het komt goed, toch? Bijna 63jarigen gaan niet zo snel, toch??
Gatverdarrie, daarbij vallen andere problemen gewoon in het niets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:53 schreef caroro het volgende:
![]()
![]()
Geeft niks hoe je het zegt, ik snap je wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vannelle; Enorm klote dat je auto naar de kloten is.. Dit kun je er écht niet bij gebruiken nu! Hopelijk heb je snel een leenauto zodat je toch naar je revalidatie kan. En anders toch maar even je trots opzij zetten en je ouders vragen om een lening(Makkelijk gezegd, excuses..)
Tuurlijk waren ze toen ook liefquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:22 schreef vannelle het volgende:
Geeft niks hoe je het zegt, ik snap je wel.
Van mijn ouders hebben we toevallig vorige week een gift gehad en dat geeft me dus een beetje budget om rond te kijken.
Voor die tijd vond ik ze ook al lief hoor!!
Ach, het is alleen maar wat extra gelazer, komt zeker uiteindelijk wel in orde.
Poep rlly?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:39 schreef -sabine- het volgende:
De pijn niet, en ook het gepieker niet. Piekeren doet de pijn vergroten.
Sterkte HJM en caroro.
Beterschap Sylvana en vannelle.
LPFAN en Saar een knuf terug.
Poepopstokje's negatieve aantrekken herken ik wel wat. Niet doen. 👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
De spellingscontrole deed dat. Echt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Poep rlly?Vaker gehoord!
Nee het is niet slim, maar kan er niets aan doen. Als ik jullie verhalen zo lees, het doet wel echt wat met me. Sommige van jullie ken ik al langer, uit andere topics of van naam, en dan is het toch wel pijnlijk om te lezen wat er qua ziekte achter zo'n username schuilt..
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef LPFAN het volgende:
Misschien zenuwen van zijn kant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, was een beetje narrig vanmiddag, sorry.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Jij ook heel veel sterkte lieverd, is het "alleen" koorts of was hij al ziek als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:53 schreef caroro het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |