abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159610501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

Doorgegeven en I zegt: Bedankt! :D
En idd, de ene dag gaat wat beter dan de andere en dit was een typische kutdag, hopelijk morgen meer geluk. :)
^O^

Dit was inderdaad een flinke kutdag voor je. Hopelijk gaat het morgen wat beter en kun je genieten van de verjaardag en eventuele visite!
pi_159610502
Knuffel voor iedereen! :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_159610515
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Kunnen of willen? ;) Je bent nu toch weer over je grenzen gegaan..

Hier gaat het kut. Ik ben helemaal opgebrand maar durf niet op bed ;(
Veel telefonische gesprekken gehad, geregel, van me afgepraat. Ik ben emotioneel en lichamelijk compleet op.
Hoezo durf je niet op bed?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:43:37 #154
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159610538
quote:

[..]

Veel telefonische gesprekken gehad, geregel, van me afgepraat. Ik ben emotioneel en lichamelijk compleet op.
Willen ;p hmm bah zou dan normaal zeggen ga lekker je bed in maar dat is voor jou ook niet lekker :(
pi_159610545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoezo durf je niet op bed?
Het is een chaos in m'n hoofd, veel zorgen, angsten.
Net als gisteren ben ik bang om een verlamming te krijgen, die komen vaak bij hevige stress.

Heb m'n medicatie al wel genomen, dus ga zo wel richting bed.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:43:56 #156
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159610549
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:42 schreef sararaats het volgende:
Knuffel voor iedereen! :*
^__^
Ik ga morgen even goed zitten voor je PM ok? Maar dan weet je dat ik hem heb ontvangen!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159610564
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

^O^

Dit was inderdaad een flinke kutdag voor je. Hopelijk gaat het morgen wat beter en kun je genieten van de verjaardag en eventuele visite!
We gaan er gewoon een leuke dag van maken, een verjaardag is een hele goede reden om ff een stapje extra te zetten. :)
pi_159610577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Willen ;p hmm bah zou dan normaal zeggen ga lekker je bed in maar dat is voor jou ook niet lekker :(
Ik wil gaan slapen om de zooi hier achter me te kunnen laten, maar ook zo gauw mogelijk weer wakker worden om de zooi dáár weer achter te kunnen laten.
pi_159610603
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef houdjemond het volgende:

[..]

^__^
Ik ga morgen even goed zitten voor je PM ok? Maar dan weet je dat ik hem heb ontvangen!
Is goed.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:45:27 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159610607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik wil gaan slapen om de zooi hier achter me te kunnen laten, maar ook zo gauw mogelijk weer wakker worden om de zooi dáár weer achter te kunnen laten.
Ja snap ik. frusterend.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:45:54 #161
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159610617
quote:

[..]

Bleh heftig Poes ;(

Hoop dat het praten wel heeft geholpen?
Ik duim voor een normale nacht voor je, zonder stomme lichamelijke reacties :(
-Scorpion_17
pi_159610623
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het is een chaos in m'n hoofd, veel zorgen, angsten.
Net als gisteren ben ik bang om een verlamming te krijgen, die komen vaak bij hevige stress.

Heb m'n medicatie al wel genomen, dus ga zo wel richting bed.
Mocht je ooit de behoefte hebben om je hart te luchten dan pm je me maar.
Soms kan het helpen om je hart te luchten tegen een "vreemde" ipv iemand die dicht bij je staat.
pi_159610625
Good night everyone! :W

Morgen voor iedereen verplicht rust :+
pi_159610677
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Bleh heftig Poes ;(

Hoop dat het praten wel heeft geholpen?
Ik duim voor een normale nacht voor je, zonder stomme lichamelijke reacties :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mocht je ooit de behoefte hebben om je hart te luchten dan pm je me maar.
Soms kan het helpen om je hart te luchten tegen een "vreemde" ipv iemand die dicht bij je staat.
Ik heb met een naaste van me gepraat, maar door het praten raak ik nóg meer overstuur. Vooral als je al zo laag in energie zit kan ik niet veel hebben.
Morgen maar even een rustdag pakken en de telefoon uitzetten. Zodat er niet nóg meer stress mijn kant op komt.
pi_159610721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:

Jij ook truste.
Maar verplicht rust zit er niet in, ik ga iig 2 dingen doen en dat is ramen lappen en een cake bakken.
Heb best zin in zelfgebakken cake, is lang geleden. :)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:49:12 #166
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159610730
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[..]

Ik heb met een naaste van me gepraat, maar door het praten raak ik nóg meer overstuur. Vooral als je al zo laag in energie zit kan ik niet veel hebben.
Morgen maar even een rustdag pakken en de telefoon uitzetten. Zodat er niet nóg meer stress mijn kant op komt.
Verstandig, even er een dagje niet zijn kan heerlijk zijn! ( zorg wel dat er iemand op de hoogte is zodat ze niet in paniek raken als je niet te bereiken bent ;) )

Succes voor vannacht :*
-Scorpion_17
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:50:02 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159610757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:

hopelijk kom je de nacht rustig door! Slaapse!
pi_159610807
Dankjewel allemaal, weltrusten! :W
pi_159610966
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Poesopstokje het volgende:

Goed plan, soms even een dagje alleen maar voor jezelf kan héérlijk zijn.
Geniet er van en hopelijk brengt het je wat rust.
pi_159611251
Goeie nacht allemaal!!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 23:15:33 #171
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159614283
En?
Goed geslapen?
  woensdag 3 februari 2016 @ 05:19:42 #173
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_159614352
Chronisch ziek met meerdere aandoeningen.

Allereerst diabetes; lastig, maar overzichtelijk. Niet teveel suiker inname (maar ook weer niet te weinig)... weinig alcohol, weinig roken en nog veel meer volgens de artsen. Ik licht hier zo en dan wel de hand mee... en heb hier een alternatief midden in gevonden. Maar echt zuipen tot ik dronken ben of roken als een ketter kan ik wel vergeten.

Maar goed, ik kan er goed mee leven... maar geheid ben ik in no time mijn eigen risico kwijt.
En daarvoor was dit eigen risico nooit bedoeld. Dat was bedoeld zodat mensen niet bij het eerste pijntje een medische behandeling zouden aangaan. Nou ik ben diabeticus, maar de artsen zien mij verder zelden tot nooit.

Verder zit mijn bovenlichaam compleet vast... maar nooit hier hulp voor kunnen zoeken, omdat dit niet of amper meeverzekerd was. Ik hoef dat ook niet te proberen, bij een basisverzekering (doorgaans).

En ja, dan ook nog last van depressies. Ik heb nu al ongeveer tien jaar medicijnen hiervoor... een maal daags de lichtste dosis. Genoeg om me staande te houden (lees: te overleven) met zo nu en dan fijne momenten.... maar ook niet genoeg om echt te leven.

En nee, ik mag niet klagen... in de meeste andere landen in deze wereld was ik al helemaal afgeschreven. Dus toch een klein hoeratje voor ons vaderland. w/ w/
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_159614466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:

Allereerst diabetes; lastig, maar overzichtelijk. Niet teveel suiker inname (maar ook weer niet te weinig)... weinig alcohol, weinig roken en nog veel meer volgens de artsen. Ik licht hier zo en dan wel de hand mee... en heb hier een alternatief midden in gevonden. Maar echt zuipen tot ik dronken ben of roken als een ketter kan ik wel vergeten.

Maar goed, ik kan er goed mee leven... maar geheid ben ik in no time mijn eigen risico kwijt.
En daarvoor was dit eigen risico nooit bedoeld. Dat was bedoeld zodat mensen niet bij het eerste pijntje een medische behandeling zouden aangaan. Nou ik ben diabeticus, maar de artsen zien mij verder zelden tot nooit.

Verder zit mijn bovenlichaam compleet vast... maar nooit hier hulp voor kunnen zoeken, omdat dit niet of amper meeverzekerd was. Ik hoef dat ook niet te proberen, bij een basisverzekering (doorgaans).

En ja, dan ook nog last van depressies. Ik heb nu al ongeveer tien jaar medicijnen hiervoor... een maal daags de lichtste dosis. Genoeg om me staande te houden (lees: te overleven) met zo nu en dan fijne momenten.... maar ook niet genoeg om echt te leven.

En nee, ik mag niet klagen... in de meeste andere landen in deze wereld was ik al helemaal afgeschreven. Dus toch een klein hoeratje voor ons vaderland. w/ w/
Welkom hier! Heb je diabetes type1 of type2? * Sylvana heeft type1.
En waarom neem je dan geen aanvullende verzekering voor fysio/manuele therapie ivm je rug? Financieel niet haalbaar ofzo? Je rug altijd vast hebben is echt niet fijn. Ik herken wel veel in je verhaal, ik heb dus ook diabetes, ben ook chronisch depressief (en nog wat andere dingen) en door mn scoliose zit mijn rug ook vaak vast. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust.

En ja wat betreft verzekering klagen we soms wel veel, maar in vergelijking met andere landen hebben we het hier echt wel goed.
pi_159615764
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:

Welkom inderdaad. :)
Alleen jammer dat er een reden is om hier mee te kletsen. :(
Maar je zit wel op de goede plek, mijn ervaring hier is dat er goed geluisterd en meegedacht wordt en dat is fijn.

Hopelijk vind ook jij hier begrip en steun en heb je er ook iets aan. :)

Dat van dat eigen risico is gewoon *** natuurlijk maar geloof me, daar ben je echt niet de enige in.
Ik kan die teller ook als ventilator gebruiken en ik denk dat dat voor iedereen hier geldt.
En buiten het eigen risico hebben we ook nog de eigen bijdrage........
Ziek zijn is serieus een dure hobby. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')