Probleem zal dan denk ik eerder zitten in de corrosie die je naderhand krijgt. Wat betreft het gedemineraliseerde water is het probleem dat oa. printplaten niet helemaal schoon zijn waardoor er toch zouten oplossen in het water (iemand op GoT heeft dat een keer geprobeerd).quote:Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Stoom is in feite toch ook gedestilleerd water? Neem aan dat daar ook weinig mineralen in zullen zitten.
En anders lossen de zouten uit mijn zweet wel lekker op in dat bad.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Probleem zal dan denk ik eerder zitten in de corrosie die je naderhand krijgt. Wat betreft het gedemineraliseerde water is het probleem dat oa. printplaten niet helemaal schoon zijn waardoor er toch zouten oplossen in het water.Nee, dan kan je toch beter voor een bad met olijfolie gaan.
Zweet je dan in bad?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En anders lossen de zouten uit mijn zweet wel lekker op in dat bad.
De Partij voor Vezels en Vitaminen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:00 schreef Pokkelmans het volgende:
De PVV wordt uiteraard even in wat bijzinnen door de mangel gehaald.
Dadels.quote:
Mooie band. Samen met Kringspiertyfus toch een van de betere bandnamen van de lage landen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:07 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht bij de TT eerder aan de karbonade brigade van Kutschurft.
Ben ook wel benieuwd. Hopen op Trump en Hillary.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
Wel spannend, die voorverkiezingen in Iowa. Eindelijk beginnen we.
Jij bent ook overgestapt naar team Hilary?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
Wel spannend, die voorverkiezingen in Iowa. Eindelijk beginnen we.
Ik vind Hillary echt vreselijk. Doe dan maar Sanders.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Hopen op Trump en Hillary.
Ik wil sowieso geen Republikein, dus dan blijft Hillary toch de beste gok. Hooguit zou een voordeel van Trump vs Sanders zijn dat Bloomberg mee gaat doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind Hillary echt vreselijk. Doe dan maar Sanders.
Er is altijd nog O'Malley.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen Republikein, dus dan blijft Hillary toch de beste gok. Hooguit zou een voordeel van Trump vs Sanders zijn dat Bloomberg mee gaat doen.
Als Palin er maar bij zit komt alles goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Cruz of Trump. Beiden een verschrikking.
Aha, een strategie.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen Republikein, dus dan blijft Hillary toch de beste gok. Hooguit zou een voordeel van Trump vs Sanders zijn dat Bloomberg mee gaat doen.
Oh ja, die man die gewonnen had als hij niet stelselmatig was tegengewerkt door zijn eigen partij, de media en het electoraat.quote:
Ron Paul 2.0.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, die man die gewonnen had als hij niet stelselmatig was tegengewerkt door zijn eigen partij, de media en het electoraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |