Ha ha ha. Eén van m'n heldenquote:
Pop Elektron met Bart Peeters.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:32 schreef Lunatiek het volgende:
Veronica's Countdown of AVRO's Toppop RAPIDO met Antoine de Caunes
Je had toch ook Popformule bij de TROS oid?quote:
Tot uw dienstquote:
Nu dit aan het luisteren....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muziek uit de jaren 80 of Muziek uit de jaren 90 1979 blijft onovertroffen
Merlina, Johan en de Alverman.....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, Ravioli, was een Duitse jeugdserie. Die was leuk.
Ik kan me echt geen Belgische herinneren.
Ik denk dat dat voor mn tijd wasquote:
liegbeestquote:
Straks ga je nog Tik Tak noemenquote:
Tik Takquote:
Nederlands. Ik verheugde me ook op de film van ome Willem. Kregen we joepie de poepie ipv een filmquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kwik en Flupke en die poppenserie van Suske & Wiske (als die al belgisch was)
Inmiddels is de meerderheid van de cast alweer overleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederlands. Ik verheugde me ook op de film van ome Willem. Kregen we joepie de poepie ipv een film
Ome Willem springt nog steeds met z'n staart naakt over de schutting.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inmiddels is de meerderheid van de cast alweer overleden.
En Frankie No-Noya, zou die meedoen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ome Willem springt nog steeds met z'n staart naakt over de schutting.
Klopt. Heb een beetje spijt van m'n grapje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jennifer is toch egwel te jong gegaan.
Ravioli duurde niet zo lang als serie (het was een afgerond verhaal). Bekender was m.i. Neues aus Uhlenbusch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, Ravioli, was een Duitse jeugdserie. Die was leuk.
Ik kan me echt geen Belgische herinneren.
Met Monique Sluitspier.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, als het niet op nederland uitgezonden werd (geen idee of dat met die zo was), ken ik t niet.
Toen ik Duitse televisie kon ontvangen, was ik al toe aan Tutti frutti op RTL+.
Dat was een postwisseling tussen jou en MrSalazar, dus daar was je zelf bijquote:Op maandag 8 februari 2016 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Monique Sluitspier.
Ben wel benieuwd wat er in dit topic allemaal is verwijderd. Dat maakt het juist zo leuk.
Heb het nooit van m'n geheugen moeten hebben. Daarom drink ik zo veel. Kan ik Kor Sakov de schuld geven.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was een postwisseling tussen jou en MrSalazar, dus daar was je zelf bij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |