klopt, van jou zou ik het ook erg vinden.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij woont ook wel erg ver weg, voor mij is het goed te doen
Mijn moeder ook maar heeft zich er nu wel even bij neergelegd dat ik nu gewoon druk ben.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Mijn moeder vindt het altijd erg jammer als ik in het weekend niet langskom
Niet heel ver ofzo, 50 minuten met het OVquote:Op maandag 1 februari 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder ook maar heeft zich er nu wel even bij neergelegd dat ik nu gewoon druk ben.
En het kost me gewoon veel tijd om langs te gaan. Kan niet even, wel jammer.
Wonen jouw ouders ver weg?
Heb in 13 maanden tijd mijn schoonouders 2 keer gezien. :$quote:
Ja, omdat trein en normaal ga ik met de auto en kan ik sus niet slapenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja omdat je zegt dat je naar je ouders gaat en lekker kan slapen.... of lees ik nu iets verkeerds?
Dat maakt ook niet uit tochquote:Op maandag 1 februari 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb in 13 maanden tijd mijn schoonouders 2 keer gezien. :$
Ow zeg dat danquote:Op maandag 1 februari 2016 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat trein en normaal ga ik met de auto en kan ik sus niet slapen
Hm, toch wel een tijd waar je niet altijd zin in hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet heel ver ofzo, 50 minuten met het OV
hoezo zou je niet lekker kunnen slapen als je met de auto gaat?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat trein en normaal ga ik met de auto en kan ik sus niet slapen
lol wtf deze serie is zo weirdquote:Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan alleen om niet onterfd te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wtf deze serie is zo weirdIk weet het. Maar ik vind het ergens wel grappig allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan ben ik aan t rijden?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je niet lekker kunnen slapen als je met de auto gaat?
ja het is echt grappig bedacht allemaal hoe dat zo met elkaar verbonden is allemaalquote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik vind het ergens wel grappig allemaal.
Hallo de Heppiequote:
slaap jij in de trein?quote:
Hallo de feerbeer.quote:
Vind ik ook. Leuke twists steeds.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het is echt grappig bedacht allemaal hoe dat zo met elkaar verbonden is allemaal
Ja, bijna altijd wel eigenlijkquote:
oh ik slaap gewoon in bedquote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bijna altijd wel eigenlijk. Niet echt slapen denk ik hoor, half.. Want toch altijd wel alert ofzo
Wat is er erg aan mentor zijn?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog maar 4 dagen mentor zijn. Nog even volhouden.
*Knijpt uit*quote:Op maandag 1 februari 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
Bah, acne uitbraak. Was daar net vanaf. Rip.
quote:
knijpen jullie elkaars puistjes uit?quote:
Doe nor. Ben je ongesteld of zo.quote:
Ik val in, maar is nogal vervelende klas.quote:
Ik had er heel lang bijna geen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
knijpen jullie elkaars puistjes uit?
Doen ouders dat echt ja?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val in, maar is nogal vervelende klas.
Heb na afloop na de lessen ook een uur gebeld met verschillende ouders.
Ik baal gewoon. Dagcrème is ook op.quote:
Goede leraar extra euro's.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val in, maar is nogal vervelende klas.
Heb na afloop na de lessen ook een uur gebeld met verschillende ouders.
Zaterdag shoppen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik baal gewoon. Dagcrème is ook op.Stomme huid.
Kan dat niet betalen helaas.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
Ik zet de aflevering gewoon soms op pauze omdat ik niet tegen die spanning kan![]()
Ik wel. :$$$$$quote:
Dit spul is echt duur. Gekocht toen ik nog werk had.quote:
Spoopy.quote:
Omg, is dit echt?quote:
Die man heeft echt bestaan. Maar schijnt geen echte foto te zijn.quote:
?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer een baantje erbij gekregen ineens
nee fylax heeft een rond hoofdquote:
Ik kreeg een mailtje of ik bepaald werk een paar weken wilde doen, verder geen idee wat het precies is, maar ik mailde oke. Maar krijg nu net bevestiging dat ik geld ga krijgen van het uitzendbureau terwijl ik nog niet eens bericht had gekregen dat het rond was en wat het nu precies inhoudt enzo.quote:
Studentalent?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer een baantje erbij gekregen ineens
Lol, ik zou maar even om duidelijkheid vragenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje of ik bepaald werk een paar weken wilde doen, verder geen idee wat het precies is, maar ik mailde oke. Maar krijg nu net bevestiging dat ik geld ga krijgen van het uitzendbureau terwijl ik nog niet eens bericht had gekregen dat het rond was en wat het nu precies inhoudt enzo.
Komt wel goed, het waren geen vaste uren dus kan sowieso wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, ik zou maar even om duidelijkheid vragen
Werkgodquote:Op maandag 1 februari 2016 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt wel goed, het waren geen vaste uren dus kan sowieso wel.
Als ze willen dat ik wat kom doen laten ze het wel weten.
Jij komt op rare plekken binnen het internet.quote:
Zal ik mij scheren dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:47 schreef Fera het volgende:
Speel je een dolfijn, scheer je niet even je borsthaar.
Als jij serieus normaal schrijft ga ik ook normaal op joe inquote:Op maandag 1 februari 2016 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hier ga ik niet sirius op in.
Ik ben niet "furry" genoeg hiervoor.quote:
Badum tsquote:
Ik ben serieus. :$quote:
Ik dacht woordgrapje omdat scheren en furry. :$quote:
kloptquote:Op maandag 1 februari 2016 21:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik haal tenminste een 8,9 op biologie. Wat jij doet is alleen maar fokken en mensen met de naam Fokker101 het leven zwaar maken.
Daarom de aanhalingstekens. Omdat dolfijnen niet harig zijn. Maar het valt in principe onder dezelfde fetisj. Al heb je daarbinnen wel voorkeuren natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht woordgrapje omdat scheren en furry. :$
Vallen dolfijnen ook onder furries?
Even de Deen vragen. Die weet het zeker.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom de aanhalingstekens. Omdat dolfijnen niet harig zijn. Maar het valt in principe onder dezelfde fetisj. Al heb je daarbinnen wel voorkeuren natuurlijk.
Wat is dit voor een onzinquote:Op maandag 1 februari 2016 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
Weer open. doe gewoon lief tegen elkaar.
jouw schuldquote:
Wat banaal taalgebruik, meer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |