Ja gewoon elke periode een rechtsgebied en daarnaast een sociaal vak, ontwikkelingen en/of iets psychologisch. En elke periode ook een thema waarin het wordt gecombineerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje de algemene vakken die je krijgt?
Volgens carrièretijger lijkt SJD op HRM
Ah ok, dan snap ik wel waarom ze die link leggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon elke periode een rechtsgebied en daarnaast een sociaal vak, ontwikkelingen en/of iets psychologisch. En elke periode ook een thema waarin het wordt gecombineerd.
Maar ik heb niet echt algemene vakken ofzo
hoezo dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik wel waarom ze die link leggen.
Overeenkomende rode lijn.quote:
mi gado....quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Gozer van 29 maakt een tekening voor zijn broer zijn verjaardag en 5 mensen liken het maar. Nu is hij boos dat niemand het leuk vindEn dat sommige dingen van andere mensen wel 10 likes krijgen en dat dat niet eens mensen hun eigen creativiteit is (gok zo dat hij hier o.a. mijn kleurplaten mee bedoeld).
Wat een kut leven hebben sommige mensen toch dat ze zich hier boos om kunnen maken.
Ooh ohja dan snap ik het ookquote:Op maandag 1 februari 2016 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Overeenkomende rode lijn.HRM heeft een deel (arbeids)recht, de wat socialere elementen zoals coaching & advies, psychologie etc. Daarnaast is het meer economie / bedrijfsstructuren.
Je woont niet op jezelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben weer met de trein naar mn ouders, slapen yespisps
Want mensen kunnen niet bij hun ouders op bezoek gaan. Ongehoord natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Want mensen kunnen niet bij hun ouders op bezoek gaan. Ongehoord natuurlijk.
alleen met kerst tochquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel lastig hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan alleen om niet onterfd te worden.quote:
Ik ben al 1.5 maand niet geweestquote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Mijn moeder vindt het altijd erg jammer als ik in het weekend niet langskom
Ow nouja omdat je zegt dat je naar je ouders gaat en lekker kan slapen.... of lees ik nu iets verkeerds?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |